PortalIndexRustig - Pagina 2 HpD5UwnRustig - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Rustig

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ace..
.
.
Ace..

Rustig - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Rustig - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 05 2010, 18:20

-Fijn zeg, mevrouwtje gaat me herinneringen laten verzinnen. >.<-

Ace keek met een wenkbrauw opgetrokken naar Sapphire. "Leuke momenten? Je bedoelt... zoals kattenkwaad enzo?" Hij zette zijn kin op zijn hand en met zijn wijsvinger begon hij tegen zijn kin aan te tikken. "Nou, we hadden een keer de stad geterroriseerd. De hele boel was een puinhoop. Het enige huis dat nog moest, was dat van ons. Hij moest en zou de klus af maken, maar ja, ik wist dat we op ons dak zouden krijgen als onze ouders erachter zouden komen dat wij het allemaal hadden gedaan. Ik ging voor het huis zitten terwijl Ryuu deed alsof er spoken in huis waren. Hij stak de haard aan door vuur naar binnen te schieten, door de schoorsteen. Hij had van lakens spoken gemaakt en opgehangen voor de ramen, die hij troebel had gemaakt, waardoor ze net echt leken. Goede, onverantwoordelijke tijd. Nu ben ik gewoon zorgeloos en speelt hij voor bodyguard voor zijn vrienden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Rustig - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 05 2010, 18:33

Sapphire kreeg een grijns over haar gezicht bij Ace's verhaal. Wat een mensen! Sapphire grinnikte heel even en keek toen weer terug naar de hemel. 'Weet je, ook al geef ik dit nooit toe tegenover Ryuu, maar ik vond hem al leuk toen ik hem voor het eerst zag,' grijnsde ze even verlegen. 'En nu heb ik het gevoel dat ik hem moet en zal zien,' glimlachte ze heel even. Toen boog ze zich iets naar Ace toe, alsof Ryuu mee kon luisteren. 'Zonder masker ziet ie er trouwens ook heerlijk uit,' fluisterde ze en toen moest ze lachen. Ze zat gewoon haar gevoelens tegenover Ryuu tegen zijn eigen broer te vertellen. 'Oké, sorry. Ik ben gewoon een rare,' glimlachte zij en ze keek voor zich uit.

- Ah joh, ik maak het alleen leuker XD Misschien worden je plannen om Ryuu dan terug te laten keren groter Respect Leuke smiley's trouwens hier -
Ace..
.
.
Ace..

✦ CHARACTER ✦

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 05 2010, 20:50

-Maak je daar maar geen zorgen over. Dankzij jou weet ik precies hoe, wanneer en waar ik Ryuu terug laat komen, en ik kan je verzekeren, dat is VOOR nieuwjaar. De rest houd ik nog lekker geheim. Razz-

Ace keek met een wenkbrauw opgetrokken naar Sapphire, en lachte net zo leuk mee. Hij had wel eerder gehoord dat zijn broertje er goed uit zag zonder masker. Dat had hij van hun prachtige moeder, hij bedekte het alleen altijd omdat hij er minder mannelijk door leek, vond hij zelf. Ace daar in tegen had zowel zijn achternaam als zijn uiterlijk van zijn vader. Zowel zijn hoed als zijn jas waren ooit van hun vader. Ace keek naar Sapphire en dacht even een glimps van Ryuu's eerste vriendin te zien, Behalve hun ogen en hun haar leken ze precies op elkaar. Ace schrok even en vroeg zich af of het mogelijk was dat Ryuu haar was bezoeken. Tijdens deze tijd van denken zei Ace niks, maar hij trok wel een paar onbedoelde gekke bekken.
Sapphire
.
.
Sapphire

✦ CHARACTER ✦

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 05 2010, 21:11

- Jeej! XD IK heb goed nieuws! Ik ben geslaagd met mijn examen voor natuurkunde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Top!!!!!!!! En sorry dat ik ervoor gezeurd heb, Ace XD cheers -

Toen Ace gekke bekken trok wat erg veel leek op hard nadenken, kwam er zorgen op. Wist Ace soms meer van de plek waar Ryuu was? Of had hij een vermoeden of zo? Sapphire werd steeds zorgelijker. Haar hart voelde pijnlijk aan bij het idee dat Ryuu misschien expres weg was gegaan, om haar niet meer te zien of zo. 'Ace, weet jij misschien waar Ryuu mogelijk naartoe kan zijn gegaan?' vroeg ze toen zuchtend, omdat zij met zichzelf ook maar weinig kon aanvangen op dit moment.

- Ik weet misschien waar je hem gaat laten terugkomen! Op de etage van Cassia, of door Sapphire's raam? XD -
Ace..
.
.
Ace..

✦ CHARACTER ✦

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 00:22

-Eerlijk gezegd heb ik een paar ideeën ik moet nog kijken hoe dingen lopen. En umm... Hij komt vroeger dan je denkt Razz das mijn laatste hint xD-

Ace wou net beginnen met spreken over zijn gedachte, toen Cerberus opeens begon. "Ze zijn niet op Erd, meester." Ace vond dat een geruststelling, aangezien Zij op Erd woonde. "Dank je, Cerberus. Weet je ook waar ze wel kunnen zijn?" Cerberus kwam iets dichterbij, hij stond nu recht voor Lola. "Ze zijn niet op Erd, Razen of Shadra. Dat zijn de plekken die ik gemarkeerd heb. Aangezien hij half-Shadraans is betwijfel ik dat hij op Nova is. Hij is ook half-Raziaans dus ik betwijfel Cassia ook, alhoewel..." Hij keek naar Sapphire. "... Zij is een Cassiaan dus er is een kleine kans dat hij daar is. Aangezien hij vredig is, is er geen reden om naar Gren te gaan, de enige reden waarom hij daarheen zou kunnen gaan is om de boel plat te branden. Puffoon is ook een mogelijkheid." Ace keek van Cerberus, die onderhand weer was gaan zitten, naar Sapphire. Hij wees met zijn duim naar Cerberus. "Handig hé? een hond die slimmer is dan jijzelf." Hij merkte opeens de Cassiaanse en Raziaanse kettingen op om Sapphire's hals. "Heeft hij je die gegeven?" Hij bestudeerde de Raziaanse ketting en kwam er al snel achter dat het Ryuu aura erin had. De Cassiaanse, daar in tegen, herkende hij met Tatsu's aura. Beide zouden kunnen helpen in de zoektocht. Ace maakte een militaire handbeweging, waardoor Cerberus aan kwam rennen en de kettingen bestudeerde en ruikte. "Ze zijn op grote afstand geweest, Nova of Shadra. En iets dichterbij daarna, misschien... Cassia?" Hij snoof nog is en snoof vervolgens door de lucht. "Ze zijn hier! Op Starshine!" Zijn oren ging omhoog en hij keek door de ruimte; het bos, de academy zelf, de oude ruïnes. Maar waar ze ook waren geweest, het had hun geur goed bedoezeld, hij kon ze niet ruiken. Ace legde een hand op Cerberus' kop en gaf hem een warme glimlach. "Dat is genoeg, Cerberus. Ik weet dat ook jij je broertje mist, maar als ze niet gevonden willen worden, dan moeten we ze ook niet zoeken." Ace keek naar Sapphire. "Hetzelfde geld voor jou en Lola, hoeveel jullie ze ook willen zien, als ze hier zijn en nog niet zijn teruggekomen, dan hebben ze er vast een goede reden voor. Geen nood om ze te zoeken, dus."

- Hoe vind je die 'geliefde' Wink -
Sapphire
.
.
Sapphire

✦ CHARACTER ✦

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 10:57

- I'm sorry, ik snap je niet echt...? 'Geliefde'?? Oh, jij gemenerik! Je maakt het te spannend! -

Sapphire keek toen verwonderd naar de wolf die begon te spreken en luisterde aandachtig naar hem. Dat zou goed kunnen, dat Ryuu op Cassia was. Maar waarom? Moest hij de dode resten van haar oma soms opruimen? Toen Ace naar de kettingen keek en vroeg of Ryuu die had gegeven, knikte Sapphire en werd toen verdrietig. 'Een paar dagen voor zijn verdwijning, ja,' glimlachte Sapphire even treurig. Haar aandacht werd echter algauw weer getrokken door Cerberus. Die vermoedde dat Ryuu op Starshine kon zijn. Vragen speelden op in Sapphire's hoofd. Waarom op Starshine? Waarom doet hij dan zo geheimzinnig? Sapphire keek naar Ace die zijn hond een halt riep. 'Ik was ook niet van plan om hem te gaan zoeken als ik wist waar hij was,' loog Sapphire. Maar nu ging ze hem toch echt niet zoeken. Ze kende Ryuu. Als Ryuu bezig was met iets, kon ze hem daar maar beter in laten. 'Dan wordt het maar hopen dat hij terugkomt hè,' grinnikte Sapphire even kort en ze liet zich weer vallen.
Ace..
.
.
Ace..

✦ CHARACTER ✦

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 14:58

Ace nam zijn hoed van Cerberus' hoofd en zette hem op die van zichzelf. "Genoeg detective gespeeld." grapte Ace leuk. Cerberus was een vrijwillige slaaf, maar Ace zag hem meer als een 2de broertje. Hij gaf Cerberus het commando voor rust, waardoor die naar Lola ging en tegenover haar ging liggen. Ace keek naar de waterval. Hij had daar een grot gezien waar vuur in was, maar er was geen persoon. Misschien had Ryuu dat gedaan. "Wanneer je Ryuu ziet..." Hij keerde zijn hoofd naar Sapphire. "... hebben wij dit gesprek niet gehad." Ace schoot in de lach. "Hij doet me wat als hij erachter komt wat ik je allemaal over hem heb verteld."
Sapphire
.
.
Sapphire

✦ CHARACTER ✦

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 15:48

Sapphire knikte naar Ace. 'Ik beloof je dat. Maar we blijven wel goede vrienden. Kijk maar gewoon even tot me sarcastische karakter van daarnet,' grijnsde Sapphire. Ze liet haar blik op het gebied gaan. Oh Ryuu... Als je hier bent, kom alsjeblieft terug dacht Sapphire en ze had nu iets betere moed. Ze rilde van de kou, maar aangezien Sapphire geen watje was, bleef ze gewoon lekker zitten en keek rustig voor zich. 'Of mag ik je vriend niet zijn? Wil je net doen alsof je me nooit gesproken hebt bedoel je?' grijnsde ze toen even kort tegen Ace en ze keek toen weer voor zich uit. Ze wreef wild over haar benen, alsof ze daarmee de kippenvel weg kon krijgen. Lola kwam voor haar en likte over haar benen. Sapphire wreef over haar benen en aaide Lola toen, wachtend op antwoord van Ace.
Ace..
.
.
Ace..

✦ CHARACTER ✦

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 16:23

Ace knikte en trok vervolgens een wenkbrauw op. "Dat gaat wel een beetje ver, vindt je niet? Vrienden kan altijd. Volgens mij zou hij me niet eens herkennen als hij me zou zien, hij zou alleen onze vader's jas en hoed herkennen." Hij begon een paar tekeningen in de lucht te maken van zwart-rode vlammen. Toen ze klaar waren sloeg hij zijn hand ertegenaan en van daar verder op het dak, waardoor diezelfde vlammen op het dak te zien waren, voordat ze verdwenen door de wind.
Sapphire
.
.
Sapphire

✦ CHARACTER ✦

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 16:33

Sapphire knikte en vond het rot voor Ace. 'Rot voor je. Maar misschien reageert Ryuu wel goed als hij je uiteindelijk weer herkent heeft als zijn oudere broertje. Alhoewel, ik denk dat hij nu wel beter gaat oppassen met mij in jouw buurt. Misschien dat Ryuu zich wel opgelaten voelt. Of denk jij van niet?' vroeg Sapphire lachend en ze keek naar de vlammen. Vroeger wou ze ook vuur sturen, in plaats van water. Maar nu was er best tevreden mee. Ze was zoals ze was en niemand zou daar iets aan kunnen veranderen. Sapphire keek rustig naar Ace. Ze aaide Lola over haar hoofd en Lola jankte even kort. Sapphire snoerde haar sissend de mond en Lola keek toen naar de grond. 'Hé sorry meisje, zo bedoelde ik het niet,' zei Sapphire, maar Lola keek al naar de maan. Sapphire zuchtte en keek Ace toen aan. 'Ik ben echt een boeman.'
Ace..
.
.
Ace..

✦ CHARACTER ✦

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:58

Ace stond op en knipte in zijn vingers, waardoor Cerberus ook weer opstond. Ace liep rustig richting de rand van het dak. "Ik denk dat het weer tijd is dat ik mijn kamer in ga." zei hij rustig, waarna zowel hij als Cerberus van het dak sprongen. Cerberus landde op de grond, en Ace bleef hangen aan zijn raam, waar hij kort later in verdween. Vervolgens keek hij nog even omhoog door zijn raam. "Ik spreek je wel, okay?"
Sapphire
.
.
Sapphire

✦ CHARACTER ✦

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 18:09

Sapphire wierp een blik op Ace en knikte toen rustig. 'Ja, vast,' zei ze toen. Ondertussen probeerde Sapphire contact te zoeken met Lola. Rustig ging ze naar beneden en kroop toen rustig tot vlakbij haar, om niet te vallen. Ze keek naar beneden. Als ze naar beneden zou vallen, zou ze een flinke rotsmak maken, daar beneden. Sapphire schudde aan Lola's pels. 'Kom, we gaan naar onze kamer. Ik ben moe,' zei Sapphire. Ze sprong van het dak af en kwam neer op het venster. Haar voeten deden pijn van de klap. Behendig sprong Sapphire het raam binnen en ze dacht even dat ze voetstappen hoorde. Lola sprong naast haar en samen met Lola rende Sapphire naar boven, naar haar kamer. Ze opende de deur en ging toen liggen. Al snel viel ze in slaap.

(Einde topic)
Gesponsorde inhoud

Rustig - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

Rustig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rustig   Rustig - Pagina 2 Icon_minitime

Rustig

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen