PortalIndexRichard Heart Jr. HpD5UwnRichard Heart Jr. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Richard Heart Jr.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ricky
.
.
Ricky

Richard Heart Jr. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 8
Points : 0
Richard Heart Jr. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water Magic
Klas:
Partner:

Richard Heart Jr. Empty
BerichtOnderwerp: Richard Heart Jr.   Richard Heart Jr. Icon_minitimezo jul 09 2017, 03:02

Volledige naam: Richard Keachan Heart Junior
Roepnaam: Rick, Ricky
Leeftijd: 17
Geslacht: Man
Geaardheid: unsure
Planeet van herkomst: Cassia
Magie: Water
Thuistaal: Zuid-West Cassiaans [Iers] Nieuw - West Cassiaans [Modern Gaelic] Novaans [New Sealands] Kovomakaans [Nederlands]
Dierlijke vorm: Brilslang (Cobra)

Familie:
Vader: Richard Keachan Heart ♰
De relatie die ik had met mijn vader was moeilijk en geweldig. Ik hield van die man. Ik zeg hield, omdat hij enkele weken geleden plotseling is komen te overlijden. Ik heb hem en zijn vrouw m'n levenlang vervloekt toen hij mijn moeder verliet voor die slet. Maar hij was mijn vader. Mijn vader. Niemand zal ooit zijn plaats kunnen vervangen.
Moeder: Angela Chanel Ballinger
Ik heb altijd een betere band gehad met mijn vader dan mijn moeder. Zelfs na zijn bedrog op haar. Sinds mijn vader vertrok moest ik de man in huis worden, volgens haar. Een taak die ze iets te hard pushde. Er is een gab tussen mij en mijn moeder die ik niet wil fixen. Ik heb medelijden met de vrouw voor wat mijn pa haar heeft aangedaan. Maar het was ook haar zwakzinnigheid en laksheid die hem heeft weggejaagd. Ik zal blij zijn als zij niks meer over mijn leven te zeggen heeft.
Broertje: Shane Andy Heart
Shane is een moederskindje en dat is hij altijd al geweest. Het is soms misselijkmakend hoe sterk zijn band is met onze moeder. Maar ik hou van die winterpeen. Ik zal hem beschermen no matter what.
Stiefmoeder: Roxanne Gloria Sarah Heart - Jackson
Ik haat deze slet met een passie, waar mensen in mijn omgeving zich zorgen om maken. Maar dat kan me echt geen fuck schelen. Die heks heeft het leven van mijn ouders verpest en ons gezin uit elkaar getrokken. Nu is mijn vader dood en was het allemaal voor niks geweest. Ik zal er alles aan doen om haar zo veel mogelijk aan te herinneren wat zij veroorzaakt heeft.

Mentorklas: Nog geen
Schoolprofiel: Zwarte magie & Offensief
Schooljaar: Vierdejaars
Favoriete vak: Gym, Survival & Water magie

Lengte: 1.89m
Gewicht: 69.3 kg
Bouw: Slank, lang, slungelig maar ook een beetje pezig. Een jongen in de groei.
Haarkleur: Zwart, vaak met een gekleurde voor lok.
Haarstijl: De rechter helft van zijn schedel is gedeeltelijk opgeschoren. De rest heeft hij tot ver over zijn schouders gegroeid, wat golvend en soms wat wild langs zijn gezicht hangt. Vergelijkbaar met de manen van een wilde hengst.
Oogkleur: Hazelnoot bruin/amberkleurig achter een simpele bril
Kleding Vaak verschillende lagen. Broeken met gaten. Simpele afgetrapte gympen. Hoodies, sweaters en tank tops.
Sieraden/accessoires: Simpele hangers met dierenschedels, gekruisde botten en pentagrammen. Riemen en armbanden met spikes, chains en simpele veters of draadjes losjes om zijn hals of polsen geknoopt. Verschillende vingerbanden (ringen zijn voor meiden) van leer of zilver.
Piercings:
- Wenkbrauwpiercing
- Helix
- Tragus piercing
- Snake bite
- Oorlel stretcher/tunnel
- tong piercing
Stem: -
Afbeelding:
Spoiler:

Karakter:
Ricky is een gigantische rebel. Hij zwemt het liefst altijd tegen de stroom in en zal vaker tegenwerken dan mee. Dit zorgt ervoor dat hij vaak ruzie en oneenigheid heeft met autoriteiten zoals leraren maar ook ordehandhavers en dergelijken. Hij gelooft niet in klasse. Iedereen is gelijk in zijn ogen. En iedereen moet zich aan iedereen maar bewijzen. Zo zal hij ook altijd proberen te bewijzen dat hij niet lager staat dan een ander alleen omdat hij jonger of minder ervaren is. Dat verwacht hij ook van andere mensen en hierdoor zal hij mensen om hem heen ook vaak uitdagen. Wat soms niet altijd even aardig is. Veel vrienden heeft hij niet en de paar die hij heeft weten houden zijn echt mensen op wie hij kan bouwen. Maar zijn moeilijke persoonlijkheid maakt hem soms moeilijk om een vriendschap mee te sluiten.

Als je hem eenmaal beter leerd kennen is het vaak te merken dat Ricky overloopt van onzekerheden. Onzekerheid over zichzelf, over wat mensen van hem denken, over hoe hij overkomt en wat er van hem wordt verwacht. Sinds zijn vader hem op 10 jarige leeftijd in de steek heeft gelaten heeft Ricky gewoon ontzettend veel behoefte aan een vader figuur die hem bij kan staan in het leven en hem tot de man kan maken die hij zou willen zijn. Niet dat hij dat ooit zou toegeven, daar is zijn ego nog net te groot voor. Ricky is in het kort gezegd een troubled kid in need of guidance and a break.

Pluspunten: Vechter (hij zet door), standvastig in zijn meningen, erg beschermend richting zijn loved ones (beste vrienden en zijn broertje bijv.) hij heeft enkele verborgen talenten, in principe is hij een heel open geest omdat hij de grenzen in klasse moeilijk kan begrijpen. Dit maakt hem heel open naar alternatieven mensen, ideeën en ervaringen.
Minpunten: Hij kan een kort lontje hebben, haatdragend, onzeker, kan veel commentaar niet zo goed handelen, lange tenen, heeft moeite zich in benauwde discussies te redden waardoor hij eerder zichzelf voor schut zal zetten dan als de smartass over komen die hij zou willen zijn.
Hobby’s: Zwemmen, dansen (hidden talent), chillen met zijn maten, regels over treden, sleutelen en knutselen aan elektronica en zelfgemaakte dingetjes (hidden talent).
Likes: Piercings & tatoeages, dansen (maar dat hoeft niemand te weten)  reptielen, katten, games, potions and dark healing magic, healing magic in general, de maan en sterren.
Dislikes: Regels, klasse, autoriteit, Miss Roxanne, Master Riley, bullies, zijn moeder, onzekerheid, met meisjes praten.

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Richard Heart Jr.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Heart-To-Heart] Emoties
» (Heart-to-Heart) Magie
» [heart-to-heart] I know I was wrong but I can't help it
» [Heart to heart] Doubts
» Mσυяηιηg Dσνєѕ 【 Alan&Kanda 】

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Water Magicians-