MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Gren/Woud Klas: 3e klasser, mentor; Master Norwood Partner: You?
Onderwerp: Re: Met het water spelen do okt 21 2010, 10:57
Faith schrok van de plotselinge verschijning van een jongen die in het meer sprong. Haar magie sloeg, zo dacht ze, op hol. En ze verloor de controle, zover ze die had. De jongen kwam dichter bij en Sapphire fluisterde dat het Ryuu was, de jongen die ze erg leuk vond. Dat zag je gelijk want Sapphire straalde en stapte op hem af. Gaf hem een zoen en stelde Kijito en Faith aan Ryuu voor. Faith glimlachte en kon nog net een woordje als, aangenaamuitkramen. Een van de grassprietjes waarmee ze hiervoor bezig was geweest groeide en kroop richting Ryuu. Faith die wanhopig het grasprietjes probeerde terug te trekken werd zo rood als een tomaat. Het grassprietje groeide en groeide en werd, vlak voor Ryuu een bloem, Gelukkig dacht ze, want ze had geen idee wat er had kunnen gebeuren. Maar voor ze het wist was het gelukkige gevoel alweer verdwenen en klapmte de bloem zich vast aan het been van Ryuu. Ooow help!riep Faith wanhopiger dan wanhopig.Ik.. ik kK=rijg hem niet onder controle!Faith werd nog roder en keek van Ryuu naar Sapphire naar Kijito naar de grond. Haar handen hield ze in haar schoot zodat die niks meer konden doen, maar de bloem had Ryuu's been steving in zijn greep.Sorry, sorry, sorrymompelde ze bijna niet hoorbaar naar Ryuu. stomme magie.
Ryuu .
PROFILEPosts : 103
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur/Razen Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.
Onderwerp: Re: Met het water spelen do okt 21 2010, 13:39
Ryuu kwam net bij de meiden aan en ontving al meteen een kus van Sapphire. Nadat hij werd voorgesteld bewoog hij 2 vingers naar zijn voorhoofd en vervolgens omhoog, in een saluerende beweging. "Yoh." zei hij met een warme glimlach. Hij voelde opeens een klampend gevoel aan zijn been. Een bloem had zich vastgeklampt. Ryuu had dit eerder gezien. Een typisch geval van een krachtige Woud-magican die zijn/haar kracht niet in controle had. Hij had ook al eerder gezien hoe did op te lossen viel. Hij zag Faith bezorgd worden en probeerde haar gerust te stellen met een warme glimlach. "Geen zorgen, dit is zo gefixt." Hij ging op 1 knie zitten en bewoog de bloem langzamerhand langs zijn been terug naar het kleine grassprietje dat het ooit was. Hij liep naar Faith toe en legde zijn hand op haar hoofd. "Magie is niet stom. Het is prachtig. Het was een prachtige bloem, je verloor er alleen controle over. met wat meer oefening word je nog eens een fantastische Gren-magiër."
Faith .
PROFILEPosts : 80
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Gren/Woud Klas: 3e klasser, mentor; Master Norwood Partner: You?
Onderwerp: Re: Met het water spelen do okt 21 2010, 13:52
. "Geen zorgen, dit is zo gefixt." Maar Faith was er niet gerust op. Ze zag Ryuu op een knie gaan zitten. Faith keek met een beschaamend hoofd naar beneden en daarna weer op. Ryuu bewoog de de bloem langzaam weer terug naar het gras sprietje dat het hiervoor was. Ryuu liep naar faith toe en legde een hand op haar hoofd. Faith keek omhoog naar Ryuu. "Magie is niet stom. Het is prachtig. Het was een prachtige bloem, je verloor er alleen controle over. Met wat meer oefening word je nog eens een fantastische Gren-magiër." Faith keek even met een schuinhoofd naar Ryuu. Sprakeloos van was hij had gedaan, en van wat hij zei. Dankje voor je hulp, zei Faith zachtjes.
Sapphire .
PROFILEPosts : 238
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water/Cassia Klas: 1ste leerjaar Partner: The love of my life is Ryuu
Onderwerp: Re: Met het water spelen do okt 21 2010, 17:07
Wat toen gebeurde was hilarisch en Sapphire keek even de andere kant op. Een bloem die niet meer onder controle werd gehouden, klampte zich aan Ryuu's been vast terwijl Faith wanhopiger werd, maar Sapphire wist wel dat Ryuu dit niet persoonlijk opvatte. Ook een van de zoveel leukste puntjes aan hem. ''Magie is niet stom. Het is prachtig. Het was een prachtige bloem, je verloor er alleen controle over. Met wat meer oefening word je nog eens een fantastische Gren-magiër'', zei Ryuu en Sapphire knikte. Natuurlijk had ie gelijk! 'Bij mij is dat tien keer erger. Zo heb ik vorig jaar mijn oma bijna is van haar stoel geslagen toen ik kwaad was. Mijn ijs was een beetje uitgelopen', proestte Sapphire om Faith op te vrolijken. Ze trok daarna een gekke bek. Vervolgens keek ze even naar de grond. 'Ach ja, let niet op mij. Ik ben gek', grijnsde ze even en ze richtte haar blik op een punt achter hun. Dat bedoelde ze nu met stom bezig! Het liefst wou Sapphire zichzelf verdrinken, maar aangezien dat een beetje jammerlijk zou zijn, keek ze maar even naar de grond. Keffend sprong Lola naar Tatsu toe, terwijl haar staart iets weg had van een razende ventilator. Sapphire grijnsde terwijl Lola piepend jankte van blijdschap. 'Zo blij om hem weer te zien?', vroeg ze en als antwoord kreeg ze een hoop gepiep.
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Met het water spelen do okt 21 2010, 18:14
Kijito had even dromerig naar het water lopen staren, toen opeens een hond in het water sprong, gevolgd door een jongen. 'Dat is Ryuu,' fluisterde Sapphire. Kijito glimlachte naar hem; een echte Raziaan. Sapphire gaf hem een kus. Tot Faith's schrik kroop een bloem van haar naar Ryuu toe. Gelukkig vatte hij het niet verkeerd op. Hij gaf Faith zelfs een complimentje! Kijito snapte wel dat Sapphire wat in hem zag, maar zelf kreeg ze het niet warm van hem. Dat was ook niet de bedoeling. Toen Kijito voorgesteld werd stond ze niet op, stak haar hand niet uit of wat dan ook, ze zei gewoon 'Aangenaam kennis te maken, Ryuu.' Ze glimlachte rustig. Faith zou de bloemen wel onder controle krijgen. Het was per slot van rekening een mooie bloem geweest. Kijito was blij voor Sapphire dat ze zo'n iemand gevonden had; dat was alleen maar goed voor haar. Ze grijnsde vrolijk naar haar, alsof ze wilde zeggen; gefeliciteerd.
Ryuu .
PROFILEPosts : 103
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur/Razen Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.
Onderwerp: Re: Met het water spelen do okt 21 2010, 19:32
Ryuu schoot in de lach. "Denk je dat dat al erg is? Toen ik nog op Razen woonde blies ik bijna iemand van Shadra, die op bezoek was, naar Nova op pure vuurkracht. Als hij dat schild niet had was hij vast en zeker op Nova vast nu." Hij keek naar het water en terug naar de meiden. "Maar umm..." Hij liep naar de rand en keek naar de meiden, met zijn rug naar hun toe. "... Ik ga maar weer eens." Hij sprong in het water en liet nog een cadeautje voor de meiden achter. Hij sprong in de lucht vanuit het water en pentagram in de lucht voor hun achter, gemaakt van alle 7 elementen. Hij maakte een kleine salto en dook in het water, hij kwam weer boven het water uit. "Tatsu, je hoeft niet mee te komen, ik heb je de komende 3 dagen niet nodig, ga maar, heb lol." Zei hij van een kleine afstand en dook weer onder water, om vervolgens niet meer boven water te komen.
Faith .
Onderwerp: Re: Met het water spelen do okt 21 2010, 20:08
Faith keek bedenkelijk en staarde naar de grond, ze vond het fijn dat Ryuu het positief opvatte en het niet erg vond. Ze speelde met het gras dat soepel door haar vingers gleed. Ze luisterde naar Sapphire die het positief opvatte en een grapje maakte tegen haar, Ze glimlachte zachtjes, maar voelde zich nog niet prettig met de situatie, ze had, in haar beleving, iemand aan gevallen. Ryuu ging weg en ze zei zachtjes gedag.
-sorry ben momenteel echt inspiratieloos.
Sapphire .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water/Cassia Klas: 1ste leerjaar Partner: The love of my life is Ryuu
Onderwerp: Re: Met het water spelen do okt 21 2010, 20:25
Sapphire luisterde aandachtig en lachend naar het verhaal van Ryuu. "Maar umm..."', zei Ryuu en Sapphire keek hem even aan. "... Ik ga maar weer eens'', zei Ryuu en Sapphire vond dit uitzonderlijk jammer. 'Nou ja, dag', zei ze toen, alsof het haar niks deed, maar Ryuu wist waarschijnlijk wel beter. Lola kefte toen Ryuu wegging en keek naar Tatsu. Hij liet iets achter wat iets liet weerklinken van de zeven elementen die je zou kunnen beheersen. Sapphire glimlachte. Deze jongen had echt iets ongewoon in zich. Ryuu kwam weer boven water uit en Sapphire kon haar ogen niet van hem afhouden. "Tatsu, je hoeft niet mee te komen, ik heb je de komende 3 dagen niet nodig, ga maar, heb lol'', zei Ryuu en Sapphire grinnikte even. Ryuu verdween en daarmee ook de sfeer, nou ja, voor nu dan.
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Met het water spelen do okt 21 2010, 20:40
Zo snel als hij gekomen was, verdween hij ook weer. Kijito glimlachte toen ze Sapphire's gezicht zag. Die was echt dol op hem! Het pentagram dat Ryuu bij zijn duik achterliet, leidde haar af. Het was prachtig! Kijito kwam in de verleiding haar hand uit te steken naar het verleidelijke blauw, maar hield zich in. Ze wilde het kunstwerkje niet verpesten. Gelukkig voor Lola mocht Tatsu blijven. Toen Ryuu weg was, keek Kijito naar Sapphire. 'Dus.. jullie zijn een geweldig stelletje samen!' Haar glimlach was een beetje plagend, hoewel ze het echt meende. Een Raziaan die pentagrammen toverde en een meisje met roze haar, leuk toch?
Faith .
Onderwerp: Re: Met het water spelen zo okt 24 2010, 13:42
Faith moest lachen om de opmerking van Kijito. Al was ze wel verbaasd over het gedag zeggen van Sapphire. Het was net alsof het haar niks deed, al zag je in haar ogen dat ze het niet heel leuk vond. Faith bekeek de honden en zag hoe dol die ook op elkaar waren. Ze glimlachte. Die honden zijn echt dol op elkaar he! zei ze om de aandacht even van Sapphire af te trekken. Wat leuk om te zien!Faith heeft nooit iets met dieren gehad en is er eigenlijk niet bekend mee, maar je zag echt duidelijk dat niet allees de baasjes iets voor elkaar voelde maar ook de dieren. Hierdoor keek Faith vol bewondering naar de 2 honden.
Sapphire .
Onderwerp: Re: Met het water spelen zo okt 24 2010, 14:47
Sapphire keek naar Lola die vrolijk bij Tatsu hing en hem probeerde om te duwen met haar flank. Lola was een slimme hond en ze had je zo te pakken als je niet uitkeek. Sapphire keek er even gefascineerd naar. 'Die honden zijn echt dol op elkaar he!', zei Faith en Sapphire keek even naar Faith. Ze vond het ook wel leuk, maar miste Ryuu nog steeds, ook al was die nu nog maar een paar minuten verdwenen. Ach ja, morgen, of misschien straks in de aula, zag ze hem weer. 'Wat leuk om te zien!', zei Faith en Sapphire keek naar Lola die kefte van opwinding en Tatsu probeerde om te duwen. 'Ze zijn al zo close sinds dat ik Ryuu voor het eerst ontmoette. Het is gewoon toevallig dat Ryuu en ik en Lola en Tatsu elkaar leuk vinden', lachte Sapphire. Sapphire dacht terug aan dat moment in de gymzaal, toen zij zich rot was geschrokken omdat Lola en Tatsu vol geblaf binnen waren gestormd. Als ze daaraan terugdacht, glimlachte ze.
Faith .
Onderwerp: Re: Met het water spelen di okt 26 2010, 18:29
Wat gaaf! riepFaith uit nadat Sapphire vertelde dat de honden al zo close waren sinds ze elkaar ontmoete. Dat dat bestond! Faith keek tevreden en vol bewondering nogmaals naar de honden. Faith knielde neer en floot zachtjes tussen haar tanden naar de honden. Ze had geen idee wat ze deed maar wilde meer weten van de dieren. Ze wachte rustig af tot een van de honden kwam en aaide ze zachtjes. Glimlachte. Dit had ze nog nooit gedaan en het verbaasde haar dat ze het deed.Wat leuk!Riep ze verassend, alsof een klein kind voor het eerst een hond aaide.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.