PortalIndex[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   HpD5Uwn[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kalkstein

Master Kalkstein

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Empty
BerichtOnderwerp: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)    [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Icon_minitimedi okt 18 2016, 20:12

Grand Fragment of Runedh
E-missie | Shadra | 5 points
"Ik heb verloren documenten van een boek nodig! Het is getiteld "The Grand Fragments of Runedh" en ik heb vernomen dat de Openbare Bibliotheek, op Shadra, nog tientallen aktes heeft liggen. Helaas ben ik er door toedoen van een paar ruggengraatloze aristocraten niet meer welkom, dus kan ik ze niet zelf halen. De Bibliotheek ontvangt echter graag jonge leergierige zielen, dus als u zo vriendelijk zou willen zijn? Documenten uit "Grand Fragments of Runedh" zijn eeuwenoud en kunnen al bij de geringste aanraking verpulveren; ik heb ook liever niet dat u er ook maar één woord van leest. Het onthoudt cryptische, verboden krachten die de lezer op slag buiten bewustzijn kan brengen en laten we juffrouw Yvaine dat besparen."

- Kalkstein


[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   F2u___black_swirled_stars___divider_by_leatenshi-d6u3vjl
Doel: Haal één of meerdere documenten uit de "Grand Fragments of Runedh" voor Kalkstein
Rang: E
Niveau: Recruit
Client: Master Kalkstein
Locatie: Shadra
Team: Esther-Anne (solo)
Reward: 100 [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Kthsh0X + 5 punten + een item

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Dbmmw

Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)    [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Icon_minitimedo okt 20 2016, 16:48

Esther-Anne stond vrolijk op. Ze had van Master Kalkstein een missie gekregen. Ze moest een paar verloren documenten ophalen. Bij een grote bibliotheek, ze had er veel zin in. Esther-Anne had ook veel ervaringen met een bibliotheek dus dat moest wel goed komen. Esther-Anne had een gehaakte jaszak in haar jaszak gehaakt zodat daar haar dagboek in kon.

Esther-Anne had ze even verkleed en naar het lancerings platform. Ze moest naar de planeet Shadra. Dat was de duistere planeet. Esther-Anne was er nog nooit geweest maar ze maakte er geen zorgen over. Veel leerlingen hadden haar heel raar aangekeken toen ze vertelde dat ze die taak kreeg van Master Kalkstein. Sommige leerlingen hadden zelfs geruchten vertelt dat de bibliotheek waar zij naar toe ging dat daar al veel mensen waren gestorven. Esther-Anne geloofde dat niet. Ookal word ik aangevallen ik kan me zelf heel goed verdedigen. Intussen was Esther-Anne al bij de grote massive deur van de academy aangekomen. Ze deed de deur open en toen weer dicht. Er waaide een stevig windje. Het blies Esther-Anne's haar alle kanten op.

Toen Esther-Anne bij de lancerings platform aankwam kwam al snel een man op haar afgelopen. "Ben jij Esther-Anne?" vroeg hij. "Ja," antwoorde Esther-Anne. "Loop dan maar met mij mee," zei de man. Esther-Anne gehoorzaamte de man maar ze had nog wel een vraag: "Heo heet u?" vroeg Esther-Anne. "Nu even geen vragen!" zei de man bot. Esther-Anne hield gelijk haar mond. De liep naar een shuttle toe en opende het luik. Hij gebaarde dat Esther-Anne er in moest lopen. Esther-Anne liep gelijk naar binnen. Toen de man ook binnen was sloot hij het luik. "Ik ben je begeleider. Ik had van Kalkstein gehoort dat er een meisje met blonde haren naar Shadra moest worden gebracht. En hij zei dat ik jouw ook terug moest brengen," zei de man. "Dat klopt," zei Esther-Anne. Ze had wel een vraag maar die stelde ze wel later. De man keek Esther-Anne aan met een stel-geen-vragen-meer gezicht.

De shuttle kwam langzaam neer op de planeet Shadra. Esther-Anne liep naar de klep van de shuttle. De man opende de klep van de shuttle. "Dank u wel dat u mij wilde brengen!" riep Esther-Anne naar de man. De man zei niets terug en sloot snel de klep van de shuttle en vloog weg. Ik moet dus naar die bibliotheek. Het moet opvallen dacht Esther-Anne. Terwijl ze het lancerings platform van Shadra verlaatte.

-Ik splits het even in 2 delen anders word de post wel heel lang ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)    [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Icon_minitimema okt 24 2016, 13:13

Esther-Anne had de bibliotheek nog niet gevonden. Ze liep over straat opzoek naar een bibliotheek. Daar was de bibliotheek! Yeah! Dacht Esther-Anne blij. Ze opende de deuren van de bibliotheek.

De bibliotheek zag er prachtig uit. De vloer glansde mooi en de boeken in de kasten waren goed onderhouden. Al snel kwam en medewerkster aangelopen. "Wat zoek je?" vroeg de medewerkster. "Ik zoek de documenten 'Grand Fragments Of Runedh," zei Esther-Anne vriendelijk. "Ssttt, niet zo hard. Loop maar met mij mee," zei de medewerkster. Esther-Anne gehoorzaamde meteen. De medewerkster bleef maar lopen, het leek wel alsof ze de hele bibliotheek aan het doorzoeken was. Opeens ging de medewerkster een donker gangetje in. En ze liep helemaal door tot het einde van het gangetje. Ze tikte op de muur en opeens was Esther-Anne met de medewerkster in een ruimte. "De documenten zijn heel erg geheim. Neem het mee en ga gelijk terug naar huis," zei de medewekster terwijl ze Esther-Anne een paar documenten over handigde en de ruimte verdween. Esther-Anne stopte gelijk de documenten in haar gehaakte jaszak. En liep terug naar de ingang samen met de medewekster. "Dankjewel," zei Esther-Anne. De medewerkster had al de deuren gesloten. Esther-Anne liep terug naar het lancerings platform.

Toen Esther-Anne bij het lancerings platform aan kwam, kwamen er bewapende mannen naar Esther-Anne toe. "Heb jij de ducomenten?" vroeg een man. Esther-Anne wilde gaan reageren maar de man was haar voor. "Jongens, dat meisje is het zeker niet. Ze is zo onschuldig," zei de man tegen de andere mannen. "Sorry voor het ongemak," zei de man en hij liep verder met zijn mannen. Esther-Anne haalde opgelucht adem. De mannen hadden har niet te pakken kunnen krijgen. Gelukkig dacht ze. Esther-Anne hoorde toen een geluid van een shuttle. Het was de meneer die haar ook gebracht had. "Kom maar mee," zei de meneer die haar ook gebracht had, na dat hij zijn shuttle had geparkeerd en was uitgestapt. Esther-Anne liep samen met de man de shuttle in.

Esther-Anne ging weer op de stoel zitten bij de cockpit. "Ging het goed?" vroeg de meneer. "Ja hoor, ik," zei Esther-Anne maar de meneer praatte door Esther-Anne heen dat ze stopte. "Niet al te hard zeggen. Ze kunnen ons nog steeds horen," zei de meneer. Hij startte te shuttle op. Toen ze de lancerings platform verlieten kwamen dezelfde mannen naar buiten bij een café die haar hadden tegengehouden. "Komen ze nu achter ons aan?" Vroeg Esther-Anne. "Misschien niet, maar misschien ook wel," zei de meneer.

De shuttle landde veilig op Starshine's lancerings platform. Esther-Anne bedankte de meneer. En liep naar de kamer van Professor Kalkstein kamer. "Goedemorgen meid," zei Professor Kalkstein vriendelijk. "Hier zijn de documenten, professor," zei Esther-Anne. "Goed zo, dankjewel meid," zei Professor Kalkstein. En hij nam de documenten van Esther-Anne over.

-Ik hoop dat het zo goed is. Je laat me hopelijk wel weten of het goed genoeg is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)    [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Icon_minitimema okt 24 2016, 18:59

Hallo!

Als je denkt klaar te zijn met je missie, vul het lijstje in dit topic dan in en plaats het in datzelfde topic. Je missie zal dan doorgelezen worden om te zien of je de doelen van je missie hebt behaald en je beloning krijgt.  

Probeer er rekening mee te houden dat je niet powerplayed ; )
Dit houdt in dat je de woorden en acties van het karakter van iemand anders overneemt en deze als het ware 'bestuurt', zoals je Kalkstein aan het einde van je post kort bespeelde. Nu is dit in dit topic niet zo'n groot probleem omdat dit maar een heel klein stukje is waarbij hij de documenten in ontvangst neemt en krijg je hier verder echt geen nare gevolgen van, geen zorgen; maar het is over het algemeen niet toegestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   UTL8oxA PROFILE
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   UTL8oxA MAGICIAN

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)    [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)   Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Oliver)
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Julian)
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Kyna & Olivier)
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Aiden Youkai)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Shadra, Planet of Darkness-