PortalIndex[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) HpD5Uwn[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kalkstein

Master Kalkstein

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimedo jul 28 2016, 08:03

Grand Fragment of Runedh
E-missie | Shadra | 5 points
"Ik heb verloren documenten van een boek nodig! Het is getiteld "The Grand Fragments of Runedh" en ik heb vernomen dat de Openbare Bibliotheek, op Shadra, nog tientallen aktes heeft liggen. Helaas ben ik er door toedoen van een paar ruggengraatloze aristocraten niet meer welkom, dus kan ik ze niet zelf halen. De Bibliotheek ontvangt echter graag jonge leergierige zielen, dus als u zo vriendelijk zou willen zijn? Documenten uit "Grand Fragments of Runedh" zijn eeuwenoud en kunnen al bij de geringste aanraking verpulveren; ik heb ook liever niet dat u er ook maar één woord van leest. Het onthoudt cryptische, verboden krachten die de lezer op slag buiten bewustzijn kan brengen en laten we juffrouw Yvaine dat besparen."

- Kalkstein


[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) F2u___black_swirled_stars___divider_by_leatenshi-d6u3vjl
Doel: Haal één of meerdere documenten uit de "Grand Fragments of Runedh" voor Kalkstein
Rang: E
Niveau: Recruit
Client: Master Kalkstein
Locatie: Shadra
Team: Ziva & Sarovyr
Reward: 100 [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Kthsh0X + 5 punten (Recruit, Sarovyr) | 10 punten (Novice, Ziva) + een item

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Dbmmw

Succes!


Laatst aangepast door Master Kalkstein op za okt 15 2016, 00:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimedo jul 28 2016, 12:17

Met zijn ontbijt net achter de kiezen  zat Sarovyr naar het mededelingenbord te kijken. Ondanks zijn staat wilde hij het toch een keer een missie doen, want voor hij het wist zou hij klaar zijn op de Academy, en dan zou het leven misschien wel een stuk minder interessant worden. Er was een missie bij gekomen die uitgevoerd moest worden op Shadra, zijn thuisplaneet, en het was op een plek waar hij een stuk of Vier jaar geleden was geweest met zijn vader. Een bibliotheek. Het leek dan ook simpel omdat je, in tegenstelling tot andere andere missies die er bij waren gehangen, niet hoefde te vechten of door een moeilijk begaanbare plek te gaan. Maar dat was het misschien niet. Deze fragmenten zouden vast en zeker bewaard worden in een aparte ruimte, omdat, zoals Master Kalkstein vertelde, deze verboden krachten bezitten en de lezer op slag buiten bewustzijn kan brengen. Ook was de Bibliotheek de grootste van hun stelsel. Mede hierdoor wilde hij het liefst niet alleen op pad, vooral omdat hij ook niet op alle plekken kon komen. Toen er een brunette met blauwe ogen naast hem kwam staan om naar het mededelingenbord te kijken wees hij naar de missie ''Als je wilt kun je deze wel samen met mij doen. Ik ken het daar, maar..'' hij wees vervolgens naar zijn rolstoel ''Ik kan misschien niet op alle plekken komen. Misschien is er nog iets anders interessants als we daar dan toch zijn.'' sprak hij kalm toe. Ze zouden er allebei misschien iets voor terug krijgen, en de nieuwe leraar Watermagie leek wel te deugen. Als hij dan ook een gunst voor hem kon doen doordat Master Kalkstein er zelf niet in kon door wat koppige Shadranen zou het alleen maar een win-win situatie zijn. Ze kenden de naam Maveth omdat zijn vader er wel vaker kwam om boeken te lenen, dus ze zouden hem misschien niet al te erg in de gaten houden. Dan zou het misschien ook makkelijker worden om deze zogenoemde 'The Grand Fragments of Runedh' mee te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimedo jul 28 2016, 18:29

Nadat ze haar ontbijt had opgegeten en het bord had opgeruimd, had ze de eetzaal vrijwel direct verlaten. Er was immers niemand waar ze nog even bij kon hangen om nog gezellig mee te praten, omdat ze nou niet bepaald vrienden had gemaakt op deze school in de afgelopen jaren. Al helemaal in het afgelopen jaar, aangezien ze meer gefocust was geweest op het terugbrengen van haar vuurmagie, die tot op de dag van vandaag nog steeds geblokkeerd was, dan op het maken van vrienden – waarvan ze zelf ook wist, dat die banden na de school toch weer zo goed als verdwenen zouden zijn. Een beetje afwezig liep ze door de gangen, richting het mededelingenbord. Ze ging er niet alleen naartoe om de reden dat ze toch ergens wel een betere reputatie wilde opbouwen onder bepaalde leraren, maar ook omdat het haar misschien kon helpen met het terugkrijgen van haar vuurmagie: het was in ieder geval het proberen wel waard. Onbewust ging ze naast een jongen staan die in een rolstoel zat, hem niet eens opmerkend, terwijl ze haar helderblauwe ogen over de mededelingen van het bord liet gaan. Haar blik bleef hangen bij de missies, totdat ze de missie van ene Master Kalkstein opmerkte. Het was een missie naar de grootste bibliotheek die kovomaka kende, maar de moed zakte vrijwel meteen in haar schoenen bij de gedachten om naar Shadra te moeten gaan daarvoor. Het liefst bleef ze nog zeker een heel jaar weg van die planeet, vooral nu ze haar vuurmagie niet onder controle had en het liefst ontweek ze het soort mens dat daar woonde. Want wie weet wie ze daar allemaal tegen het lijf kon lopen. Iemand uit haar verleden, iemand die haar vader kende, wie weet zelfs haar oud-mentor. Ze balde zachtjes haar vuisten bij de gedachten eraan al en stond net op het punt zich om te draaien en het idee gewoonweg op te geven. Totdat de jongen naast haar, van wie ze al die tijd niet echt had erkent dat hij er was, tegen haar sprak.
Ze keek op van zijn plotselinge voorstel, of eigenlijk, ze moest juist naar onder kijken om hem aan te kunnen kijken: hij zat namelijk in en rolstoel. Een van haar wenkbrauwen trok ze voor een moment op, terwijl ze kort strak aanstaarde en vervolgens haar blik af wendde naar het blaadje dat Master Kalkstein had opgehangen. Met een Shadraan naar Shadra gaan? No way. Not happening. Of.. misschien was het juist handig? Een zucht rolde kort over haar lippen, bijna alsof de volgende woorden met tegenzin uit haar kwamen. ”Goed..” Sprak ze, waarna ze haar blik weer op hem richtte. ”.. zolang ik je niet vooruit hoef te duwen in dat ding.” Uiteindelijk verscheen er toch, alhoewel geforceerd, een glimlach op haar gezicht, waarna ze haar hand naar hem uitstak. ”Ziva Thorne,” stelde ze zichzelf voor. Als ze toch met hem op reis moest naar Shadra, dan wilde ze op zijn minst zijn naam kennen. Misschien was het nog niet zo erg om met hem naar Shadra af te reizen, bovendien zat hij in een rolstoel, dus wat voor kwaad kon hij doen? En als hij braaf zocht naar die domme documenten van Master Kalkstein, kon zij mooi even snel een blik werpen op een paar boeken die haar konden helpen met haar vuurmagie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimedo jul 28 2016, 23:13

Te zien aan haar gezichtsuitdrukking zat ze twijfelen. Natuurlijk dacht ze vast dat hij een last zou zijn. Haar woorden kwamen er dan ook met een zucht uit, maar daar trok hij zich niks van aan. Ze ging tenslotte akkoord. Ze had ook kunnen weigeren als ze er geen zin in had, dus knikte hij slechts even. ''Geen zorgen. Tenzij ik ergens niet langs of overheen kan of vast kom te zitten zal ik net zo goed als een persoon met werkende benen kunnen functioneren.'' bromde hij dan ook, en gaf haar een stevige handdruk toen hij haar de hand schudde ''Sarovyr Maveth'' stelde hij zich voor om vervolgens het blaadje van het bord te nemen zodat andere leerlingen er niet meer op konden reageren, anders werd het een chaos. Intussen waren er dan ook meer leerlingen uit de eetzaal gekomen die graag wilden kijken naar de nieuwe missies, dus rolde hij opzij om hen hun gang te laten gaan. ''Als je nog wat spulletjes mee wil of moet nemen uit je kamer wacht ik hier.'' zei hij vervolgens tegen Ziva en floot even naar Zev die verderop mensen en wezens zat te observeren die langs liepen, kropen, vlogen, rolden en glibberden. De wolf kwam naar zijn baasje toe die hem even achter een oor kriebelde en controleerde of er nog genoeg water in het buideltje zat aan de halsband, net zoiets als de Sint Bernard honden ook hadden in koudere gebieden, zoals Cassia, al zat hier dan geen sterke drank in dat slachtoffers die pech hadden dronken om warm te worden. In dit geval omdat het warm was en Sarovyr zelf niet veel mee kon nemen op wat eten en boeken na. Dat laatste had hij echter op zijn kamer gelaten. Ook had hij een zwarte leren jack om zijn middel gebonden, die hij bij zich had voor in het geval het ging regenen. Deze zou ook genoeg zijn voor de koudere temperaturen op Shadra, hoopte hij. En anders had hij nog een trucje om zijn vuurmagie daar voor te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimema aug 29 2016, 13:57

Ze liet haar blik even op zijn rolstoel vallen toen hij opmerkte dat zolang hij niet vast kwam te zitten of ergens niet omhoog kon, hij gewoon kon functioneren als een persoon met werkende benen. Great, alsof dat haar gerust moest stellen. "Goed, maar als je vast komt te zitten vraag je maar een van je soortgenoten om je los te trekken." Sprak ze, wanneer ze kort zacht lachte, om haar opmerking toch wat minder hard te laten lijken - want wie weet zou hij dan wel denken dat het gewoon een grapje was geweest. Kort schudden de twee elkaars handen, beiden met een vrij stevige handdruk. Hij stelde zichzelf voor als Sarovyr Maveth en zachtjes knikte ze. "Aangenaam je te ontmoeten," natuurlijk was dat een leugen, maar dat hoefde hij niet te weten. Echt opletten wat de jongen vervolg deed, deed ze niet meer: in haar hoofd was ze namelijk meer bezig met het feit dat ze naar Shadra zou gaan en wat ze allemaal nodig had om naar de planeet te gaan. Ze keek daarom ook even vragend op toen hij sprak, de woorden drongen iets later tot haar door. "Oh, ja, klopt. Ik ga even een jas halen enzo." Na haar woorden draaide ze zich soepel weg van de jongen en keerde ze zich naar de trappen om daar naartoe te lopen.

Het duurde niet heel lang of ze keerde terug met een jas in haar hand op de plaats waar de twee eerder stonden. "Klaar om te gaan?" Diep van binnen had ze geen zin om naar de planeet te gaan, er waren teveel oude herinneringen die ze daar kon opdoen die ze liever bleef ontlopen. Helaas had ze geen andere keuze, ze zag geen andere weg meer om iets te vinden dat haar kon helpen met haar vuurmagie: met haar trots was ze te koppig om het aan een leraar te vragen, bovendien was de laatste keer dat ze 'hulp' kreeg, niet bepaald goed afgelopen.

// sorry dat 'ie zo laat is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimedo okt 13 2016, 23:47

Een nonchalant gebaar met zijn handen makend keek hij Ziva na toen ze haar jas ging halen ''Really, ik red me wel..'' mompelde hij, maar ze was al buiten gehoorafstand ''Met mijn eigen soort..'' hij schudde even met zijn hoofd en hij keek Zev aan. Ze had gelachen om haar opmerking, maar het kwam er wat halfslachtig uit. ''Hebben we als Shadranen echt zo'n slechte reputatie als beweerd word?'' vervolgde hij met een scheve glimlach, die zich verbreedde toen Zev zijn oren oprichtte en zijn hoofd iets kantelde. Met een hand gaf hij de Wolf een aai tussen zijn oren terwijl zijn gedachten even afdwaalden. Het was waar dat Shadranen niet altijd even goed om konden gaan met mensen van andere planeten dan de de rest. Maar om ze over één kam te scheren? Hun vorige schoolhoofd was een Shadraan en had nou niet bepaald een goede reputatie achtergelaten. Even zijn schouders ophalend en de gedachten van zich af schuddend keek hij op zijn zakhorloge, eerst even met zijn vingers over de drakenkop wrijvend die met goud ingegraveerd was aan de achterkant. Zijn opa, de vader van zijn moeder, had het aan Sarovyr gegeven vlak na zijn ongeluk. Het liefst had zijn opa zijn enige kleinzoon net als hemzelf een Sarkas zien worden, zij het niet dat Sarovyr zijn vader er heel streng op stond dat zijn zoon- en dus meer over hem te vertellen had- naar Starshine ging. Zijn vader en grootvader hadden dan ook een spuughekel aan elkaar, iets waar Sarovyr tot hedendaags nog steeds mee zat als hij er aan dacht. Zodra hij het kon zou hij weer bij zijn grootouders op Razen langs gaan. Opnieuw werd hij uit zijn gedachten gehaald toen Ziva hem toe sprak ''Wat?'' mompelde hij afwezig, zijn blik van het kleine Diamanten oogje van de draak los halend ''Oh, ja.. Ziva.. Ofcourse'' sprak hij snel en stopte het ronde ding weer weg. Vervolgens bewoog hij zich richting de uitgang, waarbij zijn handen vluchtig over de duwringen gleden aan de buitenkant van zijn wielen. ''Dus.. Ben je een beetje bekend op de planeet of niet?'' vroeg hij rustig, zich niet bewust van de gedachten die in haar hoofd rondspookten terwijl hij in de richting van het platform bewoog.

(No problemo~ Ik ben ook erg laat. Ook excuses van mijn kant, het is gewoon drukjes :c)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimeza okt 15 2016, 11:12


Toen ze aankwam merkte ze op dat de jongen afwezig naar een voorwerp, waar ze haar blik even nieuwsgierig op had geworpen. Het was een zakhorloge, met een prachtige draak erop en het zag er allemaal best chic uit. Het moest vast van een dierbaar iemand zijn geweest, zo keek je niet naar een 'gewoon zakhorloge'. Afwezig keek de jongen op, nog een teken dat hij diep in gedachten verzonken was. Heel lang had de jongen gelukkig niet nodig om zich te realiseren wie ze was en al snel waren de twee opweg richting de uitgang van het gebouw. Ze zouden meteen aan de slag gaan en die fragments voor Master Kalkstein gaan halen: maar Ziva deed het niet voor master Kalkstein, ze zou niet vrijwillig naar Shadra gaan als iemand erom vroeg en ze daar niks voor haarzelf te zoeken had. Het was dat ze geen andere ideeën meer had om haar vuurmagie terug te krijgen, want dit was echt het laatste wat ze kon bedenken.
Al snel kwam er een vraag haar kant op die ze liever niet had willen horen. Of ze de planeet een beetje kende. Een rilling gleed over haar rug heen, 'helaas wel' had ze gemakkelijk kunnen antwoorden, maar dat deed ze natuurlijk niet. Ze haalde haar schouders op. "Ik heb er wat verhalen over gehoord, maar ik ben er nooit echt in persoon geweest." Een leugen, maar dat hoefde hij niet te weten. "Maar ik mag hopen dat jij als Shadraan er wel bekend bent?" Ze trok een wenkbrauw op en keek even neer op de jongen, die vrij vluchtig met zijn handen over de banden van zijn rolstoel ging, zodat ze met een vrij goed tempo richting het lanceerplatform konden gaan. Het moest toch wel best intensief zijn om in zijn rolstoel te zitten, bedacht ze zich. De vraag hoe hij in die rolstoel terecht was gekomen lag voor een paar seconden op het puntje van haar tong, maar ze besloot hem nu nog niet te vragen en weer gewoon voor haar uit te kijken. Het lanceringsplatform kwam al in de buurt en ze hoopte dat er direct een shuttle van Starshine Academy naar Shadra vloog: ze had geen zin om nog een half uur te wachten op dat ding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimeza okt 15 2016, 23:08

Zoals hij wel gewend was op dit tijdstip bruiste het van leven, ook buiten. Mensen kwamen en gingen, studenten waren van hun vrije dag dag aan het genieten en hingen overal in groepjes rond of gingen naar het dorp in de buurt van de school. "Ik heb er wat verhalen over gehoord, maar ik ben er nooit echt in persoon geweest." antwoordde Ziva op zijn vraag "Maar ik mag hopen dat jij als Shadraan er wel bekend bent?" vervolgde ze toen. ''Voor een deel. Tot ik naar Starshine ging was ik vaak op Razen bij mijn grootouders. Toen ik uiteindelijk hier op school kwam ging ik in het weekend of in de vakanties naar Shadra, maar ik bleef in de stad waar mijn ouders hun huis aan grenst. Vaak ging ik dan naar vrienden, die helaas niet op deze school zitten.'' antwoordde hij op zijn beurt, maar vertelde niet dat van die vrienden nog maar weinig over waren. Toen hij ruim een jaar geleden in de rolstoel belandde waren veel afgehaakt, en hen die hem nog steunden wilde hij niet opzadelen met zijn lasten. Uiteindelijk had hij zich bijna compleet van de buitenwereld afgezonderd, nachtmerries leken hem de eerste maanden bijna gek te maken. Toch wist hij met veel moeite weer terug onder de mensen te komen na veel gesprekken met de Psychiater. Toch was hij een jaar blijven zitten doordat hij zoveel gemist had. De woede van zijn vader was niet zo groot geweest als waar hij eerder bang voor was geweest- wat kon hij er ook aan doen? Maar als hij dit jaar niet slaagde kon hij beter niet meer terugkeren. Zijn vader was een trots man. ''Misschien kom ik er wel een paar tegen. De bieb ligt niet ver van de stad waar ik aan woon'' mompelde hij en keek rond over het lanceringsplatform. Net op dat moment staken ze een pad over waar een man die een kar voortduwde hun weg kruisten. Deze kar zat tot boven de man zijn hoofd toe volgeladen met koffers, waardoor hij hen niet zag. Omdat Ziva voor haar uitkeek en niet opzij dreigde de kar tegen haar aan te botsen. Geen tel te vroeg pakte Sarovyr haar bij de arm om haar voor de kar weg te trekken in een fractie van een seconde, de andere hand op de duwring houdend om op zijn plaats te blijven. De man zag het niet eens en liep zwoegend verder ''Dat scheelde niet veel'' bromde hij terwijl hij Ziva haar arm los liet, en keek naar een grote Shuttle die hun bestemming op een bord weergaf ''Daar moeten we in'' zei hij zonder op een reactie te wachten en rolde verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimeza okt 15 2016, 23:48

Een beetje afwezig luisterde ze naar het gebrabbel van de jongen in de rolstoel. Over dat hij vaak bij zijn grootouders in Razen was voor Starshine Academy en eigenlijk alleen maar in zijn ouders stad was geweest op Shadra. En helaas zaten zijn vrienden niet op deze school, ach wat een arme jongen toch, hélémaal alleen. Moest vast lastig zijn. Ze rolde lichtjes met haar ogen, maar naar haar mening onzichtbaar genoeg voor de jongen - hij zat tenslotte in een rolstoel, no way dat hij haar eyeroll kon zien. "Hmn? Dus je weet wel waar de bibliotheek ongeveer ligt? Nou, dat komt dan toch even goed uit." Dat was eigenlijk het enige interessante wat de jongen te melden had, echt een verhaal naar zijn 'verleden' had ze namelijk niet naar gevraagd. Ze liet haar blik naar de Shuttles glijden en zocht al vlug naar de shuttle die naar Shadra zou gaan. Al snel zag ze een grote shuttle en erboven een bordje dat vermeldde dat de shuttle richting Shadra zou reizen. Geweldig, dan hoefde ze niet zo lang op het lanceringsplatform te wachten! De reis naar Shadra was al ver genoeg op zich, namelijk. Doordat ze echter naar de shuttle zocht, merkte ze niet op dat ze een pad overstak. Ze merkte al helemaal niet de man op die de kar vooruitduwde, die bovendien enorm beladen was met koffers waardoor de man haar moeilijk had kunnen zien.
Haar pas werd onderbroken door een sterke ruk aan haar arm, waardoor ze een stukje achteruit werd getrokken. Ze brunette brak uit haar afwezige mood en richtte haar helderblauwe kijkers op de kar die op dat moment langs kwam, op diezelfde plek waar ze nog geen seconden daarvoor had gestaan. Vrij fel trok ze haar arm los uit zijn grip, nog voordat hij haar los kon laten en liet ze haar helderblauwe ogen kwaad op hem neervallen. "Dat had niet gehoeven," reageerde ze nogal kortaf. "Ik kan best zelf oversteken, ben geen klein kind meer." bromde ze, waarna ze met een snelle pas weer verder liep richting de shuttle. Diep van binnen helemaal niet beledigd dat de jongen haar zojuist voor de kar had weggetrokken, maar eerder verward. Shadranen waren niet aardig, dit soort acties deden ze niet uit zichzelf. Ze deden het alleen maar om hun eigen egoïstische redenen, maar voor eens kon ze geen reden bedenken. Nee, nee, het moest vast een truc zijn. Weer een spelletje dat hij met haar probeerde te spelen en dat hij maar niet dacht dat ze erin ging trappen, no way. Zonder nog boe of bah te zeggen en om te kijken, liep ze de shuttle in die richting Shadra zou gaan en nam ze plaats in een van de stoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimezo okt 16 2016, 00:52

Nog voor Ziva door hem kon worden losgelaten trok ze zich al los met een felheid die hij niet verwacht had. Ook kwam haar reactie onverwacht, en zijn eerste reactie was ergernis die omhoog kwam borrelen. Dat had niet gehoeven? Had hij haar dan omver moeten laten walsen door die flapdrol? Even op de binnenkant van zijn wang bijtend slikte hij een opmerking in die als eerste op zijn tong kwam. Nee, haar felheid zou hij niet met een weerwoord op kunnen lossen. Bovendien had hij geen zin in een discussie en wilde hij deze missie gewoon zo snel mogelijk afronden. ''Oh, dat geloof ik best, Ziva'' bracht hij rustig uit ''Een klein kind zou ik ook niet mee nemen op deze missie. Die moet je altijd in de gaten houden zodat ze niet tegen dingen op botsen.. Of in problemen komen.. Dus ik zal het niet weer doen'' vervolgde hij, een kleine glimlach op zijn lippen wurmend ondanks zijn lichtelijke irritatie en om het feit dat hij haar zojuist een flinke botsing had bespaard. Of ze zich aangesproken voelde of niet, en een bedankje hoefde ook niet, maar een kleine hint van zijn kant was niet misplaatst naar zijn idee. Hoe ze het op zou vatten was een 2e. Bovendien wist hij haar achtergrond niet. Hij kon haar gedachten niet lezen, en misschien was dat voor anderen en voor hemzelf maar goed ook. Zonder er verder over door te gaan volgde hij haar de Shuttle in, even een kleine boost gevend in zijn snelheid om de klep op te komen. Een klein stukje bij Ziva uit de buurt om haar blijkbaar niet al te goede humeur te verergeren zette hij een rem op zijn rolstoel om niet door de zitruimte heen gebonjourd te worden tijdens hun vlucht. Het geld voor de kaartjes nam hij ter handen ''Twee retour voor haar en mij'' zei hij wijzend op Ziva voor het geld en de tickets van eigenaar wisselden. De vlucht kwam kort erna op gang, waarbij de shuttle even trilde voor ze de kleine planeet waar Starshine zich op bevond verlieten. Door een raampje heen zag hij het kleiner en kleiner worden tot ze sneller gingen. Het bleef iets fascinerends, Shuttles. Het duurde niet al te lang voor hij achttien werd om ze dan zelf te leren besturen. In zijn vrije tijd was hij de theorieboeken al aan het doorlezen. Het was vooral interessant om erachter te komen dat ze vlogen op magie. En alle knopjes die een functie hadden waarover hij nog nooit had gehoord. Achterover leunend wachtte hij af tot ze Shadra zouden bereiken, duimendraaiend gingen zijn gedachten uit naar een persoon die hij liever niet tegen het lijf zou lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimezo okt 16 2016, 11:24

De opmerking die daarna kwam ging niet geheel onopgemerkt voorbij bij de brunette. Ze richtte haar helderblauwe ogen echter enkel even ijskoud op de jongen, want natuurlijk had ze zijn kleine hint opgemerkt. Noemde hij haar nou een klein kind? Hmn, laag, totaal niet onverwacht gedrag voor een Shadraan. Ze haalde haar schouders op en liep de shuttle in, om daar plaats te nemen. De jongen deed precies hetzelfde, al leek hij niet echt heel erg dichtbij in de buurt van haar te gaan zitten. Erg vond ze het niet, ze had immers niet zo heel veel zin om de hele reis naar Shadra met hem te praten. Het was al erg genoeg namelijk dat ze naar Shadra ging en heel misschien schemerde dat ook door aan haar houding, die van zelfverzekerd toch lichtjes over leek te gaan tot nerveus. Het was immers al negen jaar geleden, als het al niet meer was, dat ze de planeet voor het laatst had gezien. Het was immers een understatement om te zeggen dat ze 'slechte ervaringen' met de planeet had. De jongen, of nee, laten we hem even een gentleman noemen, betaalde haar kaartje. Ook weer zoiets dat niet nodig was en ook weer zoiets dat ze niet gewend was van een Shadraan. Ze liet haar blik een beetje wantrouwerig over de jongen heen glijden, maar deze 'verzachtte' al snel genoeg weer en nam plaats voor haar usual felle blik. "Die had ik heus ook zelf kunnen betalen." Mompelde ze naar de jongen. Ze had genoeg geld, had geen Shadraan nodig om haar kaartje te betalen. Haar blik gleed uiteindelijk weer weg van Sarovyr, waarna ze zich richtte op het raampje naast haar en naar buiten keek. De shuttle ging omhoog en langzamerhand werd de planeet die ze de afgelopen paar jaren als een thuis had gezien, weliswaar ongewenst, werd steeds kleiner. Daar ging ze dan, op naar Shadra. Een zucht gleed over haar lippen, wellicht onhoorbaar voor menig persoon om haar heen. Ze had er geen zin in, maar ze had geen andere keuze. Ze ging niet naar Shadra voor die domme quest: het geld had ze niet nodig en het item dat ze van Kalkstein zou krijgen zou voor haar waarschijnlijk toch geen waarde hebben. Ze ging naar Shadra om haar eigen persoonlijke, wellicht egoïstische, redenen.

De reis leek wel een eeuwigheid te duren als je het haar vroeg, vooral het moment dat ze Shadra zag aankomen en de tijd die de shuttle nam om te landen. De planeet was duister en ze kon de duistere magie die er vanaf kwam al aanvoelen. Het bezorgde haar een rilling over haar ruggengraat, nee, het liefst keerde ze direct terug. Even slikte ze toen de shuttle geland was en sloot ze kort haar ogen. Goed, diep ademhalen en doen alsof er niks aan de hand was. Weer net zo zelfverzekerd als voor heen, de nerveuze houding leek als het ware verdwenen, stond ze op uit haar plaats. "Daar gaan we dan," zei ze tegen Sarovyr, waarna ze langs hem door liep en de Shuttle verlaatte. Tijd om eens even rond te kijken in die bibliotheek van Shadra, die bekend stond als de grootste en beste bibliotheek over heel Kovomaka.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimema okt 17 2016, 01:51

Zev was naast Sarovyr komen liggen, zo nu en dan zacht brommend bij een onverwachte beweging waarbij hij wat heen en weeg bewoog. Door de kussentjes onder zijn poten gleed hij echter niet weg, maar wel had hij een hekel aan de Shuttle. Dat was duidelijk te zien aan zijn platgedrukte oren. Veel comfortabeler kon hij het ook niet maken dan de wolf geruststellend over zijn rug te aaien. Terwijl hij dat deed merkte Ziva op dat ze de kaartjes ook zelf wel had kunnen betalen. Weer de ondankbare houding. Het was maar een schrijntje voor Sarovyr, en hij verbeet zijn ergernis dan ook opnieuw. De wisseling in haar blik merkte hij dan ook niet op terwijl hij even strak voor zich uit keek, zachtjes met een paar vingers op de leren leuning van zijn rolstoel tikkend. Gedurende de reis dacht hij aan hoe ze deze Fragments konden vinden, hoe ze er uit zouden zien en hoe hij zou weten dát het ze waren zonder ze te kunnen lezen.

Terwijl zijn gedachtegang over het een en ander gestaakt werd tijdens de landing na de hele reis te hebben gezwegen wachtte hij even tot iedereen de laadklep af was. Met Zev in zijn kielzog dreef hij zichzelf voort tot zijn wielen de bodem van zijn thuisplaneet raakten. Het grootste gedeelte van de dag was de planeet in duister gehuld, maar niet altijd. De planten en bomen hadden, hoe veel magie er ook was, toch zonlicht nodig, en de mensen die er woonden vitamine D. Hoe zwak deze ook was door de verre afstand van de grote gasbol. "Daar gaan we dan," werd tegen hem gezegd, en hij knikte. ''Gewoon rechtdoor. Op gegeven moment komen we bij een grote weg die er aan grenst.'' sprak hij, even een moment de tijd nemend om gezichten om zich heen te proberen herkennen. Gelukkig was de stad groot en kende hij door het weinige contact met de buitenwereld maar weinig mensen. Zijn moeder was echter bekend, waarvan de meeste mensen niet eens wisten dat ze kinderen had. Er hingen zelfs wat advertenties van haar. ''Zeg.. Ziva. Als je toch liever je eigen kaartje had betaald, mag je me ook best op een avondje uit trakteren'' flapte hij er uit voor hij het weloverwogen had. Oeps. Vanuit zijn ooghoek keek hij haar even aan. Normaal waren zijn woorden zorgvuldig gekozen, maar misschien zou het wat ijs breken. Ze leek voor de shuttle was geland gespannen, hij had haar diep in en uit horen ademen en ondanks dat ze nu met een zelfverzekerde houding stond had hij het goed door dat ze zich niet op haar gemak voelde. Dit was hem niet ontgaan, en ondanks zijn opmerking deed hij net of er niks aan de hand was behalve even te grinniken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimema okt 17 2016, 19:05

Ze had voor de rest de hele reis gezwegen, er was ook niet veel geweest om tegen de jongen te zeggen. Hij had ook niet echt aanstalten gemaakt om iets te zeggen, iets wat ze nou niet bepaald heel erg vond. Toen de reis eindelijk voorbij was, en ze zich zover had gekregen om op te staan na even diep adem te halen, leek ze weer net zo zelfverzekerd te zijn als voorheen. Als hij er iets over zou vragen zou ze gewoon zeggen dat ze lichtelijke vliegangst had, dat zou een goede reden zijn voor haar zenuwen in de shuttle en tidens de landing: want ze was natuurlijk helemaal niet zenuwachtig om op Shadra te zijn. Helemaal niet. Hoe lang was het ondertussen alweer geleden? 7 jaar? Langer? En nog steeds stak het haar om zelfs één stap op de planeet te zetten. Gewoon rechtdoor lopen, totdat ze bij een grote straat aankwamen, had de jongen nog gezegd over de richting waarheen ze moesten lopen. Ze knikte, afwezig, want die informatie was haar allang bekend. Ze mocht dan wel hebben gezegd nooit op Shadra te zijn geweest, maar dat was een leugen. Of in ieder geval Ziva Thorne was nooit op Shadra geweest: dus technisch gezien was het geen leugen, toch? Ze liet haar blik over de omgeving glijden. De mensen, de gebouwen, nee, ze had deze plek niet helemaal gemist. Ze zuchtte en duwde haar handen in haar jaszakken, waarna ze begon met lopen toen Sarovyr eindelijk aan haar zijde verscheen. Goed dan, laten ze hier maar snel mee doorgaan zodat ze net zo snel weer terug naar Starshine Academy kon gaan. Ze wilde namelijk niemand bekend tegenkomen, want daar was ze mentaal nog niet klaar voor.
Het was pas toen ze zijn opmerkte hoorde dat ze haar pas vertraagde en zelfs stopte met lopen. Ze richtte haar blik op Sarovyr en als blikken konden doden, oh dan was de jongen doder dan dood geweest. "Pardon?" Flapte ze uit, waarna ze een kort moment van stilte veroorzaakte. "Is dit een excuus om me mee uit te vragen?" De brunette trok een wenkbrauw op, terwijl ze de jongen doordringend aanstaarde. Nou? Daar leek het namelijk wel op, of ze had het verkeerd begrepen. 'Trakteren op een avondje uit', nee, dat klonk als een excuus voor een date - zelfs alsof hij haar een hint gaf en haar daarmee subtiel mee uit probeerde te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimedo okt 20 2016, 00:31

Ziva haar kwade blik, alsof Sarovyr zojuist de grootste misdaad in het universum had gepleegd, ging niet onopgemerkt. Terwijl hij even nadacht over de juiste woordkeuze nam hij haar even onderzoekend op. ''Ehh.. Nee. Niet echt.'' bracht hij langzaam uit, vervolgens fronsend. ''Maar als dat wel het geval zou zijn zegt je blik al genoeg.'' vervolgde hij en wilde al weer verder rollen, maar zijn vingers bleven om de duwringen geklemd en opnieuw keek hij Ziva aan, even zuchtend ''Maar vertel me op zijn minst wat ik verkeerd heb gedaan, want het lijkt wel of je een hekel aan me hebt terwijl we elkaar voor zover ik weet vandaag voor het eerst hebben gesproken.'' zo, dat was er uit. Hij hield niet van onduidelijkheid. Maar ze moesten samen werken, en hij had het kunnen negeren, de missie af maken en haar niet meer spreken. Maar het voelde niet goed, en hij was nou eenmaal straight to the point. Als ze het te confronterend vond kon ze altijd nog terug of opsplitsen. Sommige studenten waren nou eenmaal niet aardig, arrogant en zagen zichzelf als vorsten en vorstinnen van een kasteel. Zo was Sarovyr niet, en sprak ook maar zelden over het fijt dat hij uit een rijke familie komt en bleef gewoon zichzelf, ondanks dat hij zich volwassener is gaan gedragen na het ongeluk. Maar aan sommige mensen zat ook een verhaal. Ze waren gepest, mishandeld of erger.. Ondanks dat Sarovyr grotendeels met rust is gelaten, behalve wat opmerkingen over zijn rolstoel, en verder ook niet veel met mensen op trok wist hij vrij veel over het doen en laten van mensen. Het gedrag van mens en wezen interesseerde hem dan ook zeer en had een aanzienlijk aantal boeken over Psychologie gelezen. En het gedrag van Ziva moest wel een reden hebben. Als ze het kwijt wilde was hij een luisterend oor, als ze wilde blijven zwijgen respecteerde hij dat tot ze misschien behoefte had tot praten. Uit ervaring wist hij dat het hielp, maar dat kon hij dan ook alleen bij iemand die hij beter kende. Even keek hij om zich heen ''En als je dat niet hier wilt bespreken kan dat ook in de Bibliotheek'' sprak hij tenslotte, even om zich heen kijkend naar de mensen die aan verschillende kanten het landingsplatform op en af liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimezo maa 19 2017, 18:29

Het mocht dan wel niet aan haar te zien zijn vanbuiten, maar vanbinnen was ze super zenuwachtig over het feit dat ze op Shadra rondliep. Bang, zelfs. Bang dat ze herkend werd, ook al zou ze niet weten door wie en was dat zowat onmogelijk. Bang dat haar iets zou overkomen, want het was hier op Shadra waar haar goede leven de grond in werd geboord en alles van haar af werd gepakt. Haar hart bonkte in haar keel, maar veel meer dan een norse blik in haar ogen was het niet aan haar zichtbaar dat ze zich ongemakkelijk voelde. Ze liep vrij snel, met één doel in haar ogen: de bibliotheek. Shadranen passeeerden haar van alle kanten, maar ze lette niet echt op hun gezichtsuitdrukkingen of wat dan ook. Sarovyr's woorden had ze weggewuifd met een simpel handgebaar en de volgende wooden: "Het is niets, sorry." Maar er was zoveel gaande, vooral in haar hoofd. Bijna alsof ze in een soort trans zat, liep ze richting de bibliotheek.

Ze werd pas uit deze trans gehaald - of eigenlijk geduwd - toen iemand met zijn schouders tegen haar aanbotste bij het passeren van haar. Bijna verloor de brunette haar evenwicht, maar een steunende hand tegen haar rug bracht haar balans weer terug. Ze draaide zich naar de persoon die tegen haar was aangelopen. Een man rond de leeftijd die haar vader nu zou hebben, ergens tussen de 45 en 50 in. "Excuse me, madam." Sprak hij, met een vriendelijke glimlach, waarna hij zich omdraaide en verder liep. Verdwaasd keek de brunette hem na, waarna ze zich omdraaide en haar pad weer vervolgde. Geen blik op Sarovyr werpend. Ze keek voor zich uit alsof ze zojuist een spook had gezien dat haar de stuipen op het lijf had gejaagd en wellicht was er ook iets veranderd in haar manier van ademhalen, dat veel gehaastiger klonk. Bij de deur van de bibliotheek bleef ze stilstaan, waarna ze deze voor Sarovyr openhield, haar blik nog eenmaal terug richtend op de plek waar ze tegen de man had gebotst. Een bekende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitimeza dec 30 2017, 01:48

Aliiiive

Een excuus kwam vanaf haar kant, zijn voorstel subtiel afslaand. Er kwam een zacht gebrom uit zijn keel en even wilde hij doorvragen. Maar zijn eerdere stuntelige opmerking was niet erg goed overgekomen. Goed, dan maar gewoon die fragmenten halen, weer terug, en doen alsof er niks aan het handje was geweest. Dat er iemand mee was als extra oren en ogen was alleen maar handig, want de Bieb was écht enorm. Maar waarschijnlijk hoefde hij alleen maar te vragen waar ze lagen en hij kon ze meekrijgen. Als hij het netjes vroeg en Ziva even niet explosief reageerde op hem.

Ze bleven verder zwijgend en bij de Bieb aangekomen werd hij woest uit zijn gedachten opgewekt. Een man knalde tegen Ziva op terwijl Sarovyr zich bedacht hoe hij het beste zijn woorden over kon brengen om die fragmenten te krijgen. Meteen kreeg de man een vurige blik toegeworpen van de Shadraan, die al een woord klaar had om naar deze toe te slingeren. Maar waarom? Ziva was ook niet bepaald vriendelijk tegen hem geweest. Zijn blik bleef op de man gericht toen deze verder liep waarbij Sarovyr een blik op Ziva wierp met een wenkbrauw opgetrokken. Maar ze ontweek de zijne. Een zacht bedankje mompelend rolde hij Ziva voorbij die de deur voor hem en Zev open hield. De laatste bewoog zijn oren even toen hij de grote hal in kwam. Meteen kwam een vorse man op hen af. ''Geen dieren.'' kwam er bars uit. Even schraapte Sarovyr zijn keel ''Het is mijn.. Hulphond'' kwam er wat zacht uit, een hand op de rug van Zev leggend. De reus kneep zijn ogen even toe ''Een wólf?'' kwam er ietwat ongelovig uit ''Ja.. Ik heb hem al van kleins af aan. En hij is niet vals.'' kwam er wat zelfverzekerder uit. Een frons trok over de man zijn voorhoofd en bromde iets wat Sarovyr niet kon verstaan ''Goed..'' gromde hij bijna, even een gebaar makend van 'ik hou je in de gaten' en liep weg. De man werd even nagekeken ''Wacht! Waar kan ik Meneer Golhars vinden?'' riep Sarovyr hem na, toen de naam hem opeens te binnenschoot van een Bibliothecaris. Meteen maakte de man een 'Sssht!' geluid, wijzend naar mensen die zaten te lezen en op keken met boze blikken. Ietwat gegeneerd rolde Sarovyr naar de bewaker toe. ''Links achterin.'' grauwde hij slechts, zijn weg vervolgend. Daarop keek Sarovyr naar Ziva ''Ik heb een goal gevonden. Ga je mee of kijk je zelf rond?''

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA PROFILE
[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) UTL8oxA MAGICIAN

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)   [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Ziva & Sarovyr)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Oliver)
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Julian)
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Aiden Youkai)
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Drake Burned)
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Shadra, Planet of Darkness-