PortalIndexLes Light Shield {Mayla} HpD5UwnLes Light Shield {Mayla} 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Les Light Shield {Mayla}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Aurora

Miss Aurora

Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitimezo sep 18 2016, 18:40

"Pffff dat heb ik ook weer klaar." zei Aurora tegen haar Rosa terwijl ze naar de grote stapel nakijk werk keek. "Over een uur moet ik bij de waterval zijn voor Mayla haar les Light Shield, heb je zin om mee te gaan Rosa?" vroeg Aurora aan haar fairy. "Ja! Leuk!" zei Rosa met haar gebruikelijke enthousiasme. "Nou dan doen we dat, maar eerst even dit opruimen en wat te eten gaan halen." zei Aurora waarna ze de stapel met nakijk werk netjes in de juiste postvakjes stopte. Vervolgens stond ze op en liep ze daar de deur, ze wierp nog even een blik op de docenten kamer om zeker te zijn dat ze niks vergat. Rosa pakte wat van Aurora der haar vast en trok Aurora zachtjes mee. "Je bent niks vergeten! Kom gaan we eten ik heb HONGER." zei Rosa speels. Aurora lachte en zei tegen der fairy dat ze misschien dan niet de hele dag zo rond moest vliegen. Lachend liep Aurora naar de kantine, Ondertussen begon Rosa rondjes om Aurora haar hoofd te dansen in de lucht. Eenmaal bij de kantine aangekomen bestelde ze wat eten voor zichzelf en een aardbei voor Rosa. Na het eten liep ze rustig naar de waterval waar ze met een hyperactive Rosa zou wachtte op Mayla. "Ik ben echt benieuwd naar wat voor persoon Mayla is." zei Rosa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla
.
.
Mayla

Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitimezo sep 18 2016, 23:10

Na haar meditatie opende ze haar ogen. Chibi lag op haar schoot te slapen. Het was fijn om te mediteren. Het was een goed begin van de dag en je kon er al je zorgen in los laten. Als je zorgen had tenminste? Mayla maakte zich zo min mogelijk zorgen. Het zorgde voor te veel rimpels. Ze aaide Chibi die zijn oogjes opende en vrolijk begon te brabbelen. Ze lachte zachtjes en liet daarna haar fairy dragon van haar schoot gaan. Daarna stond ze zelf op en pakte haar rugtas en de mogelijke spullen die ze nodig ging hebben. Daarna landen Chibi op haar hoofd. Daar zat hij graag en niemand die hem daar zomaar aaien kon. In vergelijking tot andere wezens en vooral bij draken was zijn ras een best schuwe. Ze bonden zich maar aan 1 persoon als ze je aardig vonden en daarna meden ze de meeste. Al was Chibi al heel wat mensen gewend geraakt, maar toch bleef dat instink erin zitten. Mayla liep door de gangen naar de uit gang om naar de watervallen toe te lopen. Daar zou ze weer les gaan krijgen van Miss Aurora en daar had ze heel veel zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitimema sep 19 2016, 14:40

In de verte zag Rosa een meisje richting haar en Aurora lopen. "Is dat Mayla, Aurora? Is dat Mayla? Aurora? Aurora?! Is dat Mayla? I'm soooo excited!" zei de fairy hyperactief. Aurora lachte en knikte. "Yup dat is der, ga maar naar haar toe, maar stel je wel netjes voor!" zei Aurora waarna ze vrolijk naar Mayla zwaaide. "Okay tot zo!" zei Rosa waarna ze op volle snelheid naar Mayla toe vloog en terwijl ze om Mayla haar hoofd een vloog ratelde ze enthousiast. "Hallo Mayla! Mayla! Ik ben Rosa, Aurora haar fairy, Ik vind het echt super leuk om je te ontmoeten! Heb je zin in de les? Ik heb super veel zin om je te zien toveren! Je ziet er super mooi uit vandaag! Fijne dag gehad tot dus ver?". Aurora lachte terwijl ze zichzelf facepalmde. Toen Mayla in de buurt kwam zei Aurora: "Hey May, Alles goed? Sorry voor Rosa ze is nogal energiek.". Nadat Mayla terug had gereageerd begon Aurora met de les.

"Goed zoals je weet gaan we vandaag zorgen dat jij Light Shield onder de knie krijgt. De spreuk zelf zal relatief simpel zijn, daarom wil ik focussen op het gebruiken zonder erbij na te hoeven denken. Wel wil ik even bij de basis beginnen. Deze les borduurt voor op Light Scribble maar de techniek hier is anders. Doe mij maar na." zei Aurora waarna ze stevig met twee benen op de grond ging staan, haar rechter hand uitstak en zei: "Nu beeld ik me in dat het licht via mijn lichaam uit mijn handpalm komt en een schild om me heen maakt." Aurora haar hand begon zachtjes te gloeien net als haar ogen. Kort daarna kon je dankzij de water spetters van de waterval zien dat er een half schild om Aurora was gevormd. Haar rug was niet verdedigt maar aan de voor kant was het schild erg sterk. Aurora keek ondertussen naar Mayla die haar na deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla
.
.
Mayla

Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitimedi sep 20 2016, 08:33

Het was niet ver van het kasteel om naar de waterval toe te lopen, maar ze pakte haar Faun fluit erbij en begin te spelen. Het was meer een eigen geschreven nummer in de dop dan dat het een bekent lied was. Chibi zwierde vrolijk mee op de maat heb een weer. Na een kleine tien minuten gelopen te hebben kon je het water horen. Niet veel verder zag May iemand bij de waterval staan die naar haar maar ze had nog iets kleins bij zich. Ze kon nog niet zeggen wat het was. Op het moment dat Mayla stopte met spelen stoof het kleine ding op haar en Chibi af. Ze was een enthousiaste Fairy. Ze had wel van ze gehoord en over het kleine volk gelezen. Mayla slaakte en verrukt kreertje een begin vrolijk te springen. 'Aangenaam Rosa en ja ik ben Mayla, Mayla lance. ik ben heel blij jouw te mogen ontmoeten. ' zei ze blij en liet half huppelend naar de juf toe. Daar verontschuldigd ze zichnl Maar mayla schudden haar hoofd en7 glimlacht. 'Dit ken ik van mezelf.' zei Mayla en ze luisterde aandachtig. Ze ging goed staan en begon de spreuk te gebruikt. Haar schild was misschien nog niet zo sterk bij haar docente, maar met veel oefening zou het vanzelf beter worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitimewo sep 21 2016, 14:23

Mayla stelde zich voor aan Rosa en gaf aan Aurora aan dat Rosa haar enthousiasme niet erg was aangezien ze het bij zichzelf herkende. Vervolgens begon Aurora met de les. Mayla had een mooi schild, het was nog niet sterk, maar een mooi begin. "Heel goed gedaan Mayla! Probeer je wat meer te focussen op het licht zelf, probeer het in het schild nog te laten bewegen, dan blijft er energie in en word het schild sterker." zei Aurora waarna met licht een soort gootsteen voor het water van de water val begon te maken. Zodra Mayla een schild had zou Aurora wat water over mayla laten gaan, indien haar schild goed was zou het water Mayla niet raken.

// Sorry voor de korte post, ik heb momenteel even wat moeite met posts eruit pompen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla
.
.
Mayla

Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitimewo sep 21 2016, 23:32

Mayla knikte bij de tip van haar docente en concentreerde zich nogmaals en liet het licht dit keer bewegen in het schild. Zo zou ze het volgens Miss Aurora sterker maken? De trechter die de juf maakte ving het water op en was in haar richting op gemaakt. May wilde nu niet nat worden en Chibi had bijna te laat door wat er gebeuren zou, maar toen het water op haar schild kletterde schoot het draakje niet weg, maar dook diep weg in Mayla's haren. Het voelde zwaar, maar ze moest de druk van het vallende water vol houden en ze moest zich bedwingen om haar andere magie soort niet te gebruiken. May dwong zichzelf om vol te houden. Al werd het met de minuut moeilijker en  ze verboog het schild zelfs zo dat het schuin van haar af liep en het water dat neer kletterde weer terug in het kleine riviertje viel waar het oorspronkelijk in hoorde te vallen. Maar ze had moeite met de vorm zo te houden en begon al aardig snel te hijgen. Chibi hoorde en voelde de verandering bij zijn bazinnetje en maakte dat hij nu wel weg kwam en botste tegen Rosa op voor Mayla het niet meer hield en er al druppels door het schild heen kwamen druppelen.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitimeza sep 24 2016, 14:14

Mayla knikte op Aurora haar tip en maakte het schild opnieuw. Aurora maakte een soort gootsteen waarmee ze het water richting Mayla liet komen en toen ze voelde dat Mayla haar schild goed vast had liet ze het water over haar leerling stromen. Mayla haar schild diende als een soort paraplu en hield al het water netjes tegen. Aurora liet het water door gaan tot ze merkte dat ze haar leerling tot het uiterste van haar energie had gedreven. Op het moment dat het water mogelijk door het schild zou kunnen maakte Aurora een schild om haar leerling heen en liet ze de baan die ze voor het water had gemaakt verdwijnen. Vervolgens liet ze het schild om Mayla verdwijnen en glimlachte ze lief naar haar leerling. "Dat was erg goed Mayla, je hebt het schild 5 minuten kunnen volhouden terwijl er water op kwam. Dat is zeer respectabel, nu snap ik dat water nog geen sterke aanval is, maar het is wel een constante druk op je schild. Je volgende opdracht is om het schild op te roepen terwijl je aan het bewegen bent, maar voor we dat doen zullen we eerst even zorgen dat je weer wat energie hebt." zei Aurora waarna ze haar pocket dimensie open deed en er een picknickmand en een elixer uit haalde. De elixer gaf ze aan Mayla waarna ze ook twee chocolade croissants uit de picknickmand haalde. "Jij ook een croissantje?" vroeg ze lief terwijl ze er al een naar Mayla uitreek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla
.
.
Mayla

Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitimeza sep 24 2016, 15:10

Water was haar vriend al vanaf dat ze haar water magie ontdekt had gehad. Zekon uren aan het spelen zijn met water. Nu waren dat dan wel kleine spreuken om figuren op te roepen of fonteinen te maken, maar het was gewoon leuk. Toch was de water druk iets heel anders een veel moeilijker. Maar Mayla deed haar best en hielt het schild zo lang mogelijk vol. Toen Miss Aurora dit merkte beschermde ze haar leerling en brak de verbinding van het water af. May heeg een kerk met een flauwe grijns nar haar docente. Ze opende en onzichtbare ruimte en haalde daar een picknick mand uit. Ze vind het wel wonderlijk. 'Hoe doet u dat?' vroeg ze nog na hijgend en pakte het flesje aan en knikte op het choco croissantje en pakte het stukje lekkernij aan. Mayla naam en hap en genoot van het vers krakende geluid, maar ook van de smaak. wat was dat heerlijk! De eerder lovende worden had ze op geknikt gehad, maar nu was ze erg nieuwsgierig maar de uitleg van Miss Aurora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitimeza okt 01 2016, 19:33

Aurora glimlachte toen Mayla weer op adem kon komen en haalde snel wat spullen uit haar pocket dimensie. Toen Mayla haar vroeg hoe ze dat deed glimlachte ze en zei ze: "Het is niet zo lastig, wat je eerst moet zien is dat je moet kijken met je magie en niet met je ogen, dan zal je een portaal zien, dat is als het waren een deur naar een magische opslag ruimte. Iedereen heeft zo een ruimte en in die ruimte staat tijd stil, daardoor blijven dingen die er in gaan, voor altijd zoals je ze erin stopt, tot je ze er uit haalt. Als je me er aan helpt herinneren leer ik je aan het eind van de les gebruik van maken oké?". Aurora glimlachte en gaf de elixer en een chocolade croissant aan Mayla. "Geniet er van!" zei Aurora waarna ze zelf begon te eten. Ze had de chocolade croissants vanochtend zelf gemaakt en ze roken nog vers, ook waren ze nog wat warm. Precies zoals Aurora ze lekker vond. "Goed je volgende opdracht zal zijn om onder de waterval door de grot in te lopen. Maar je moet een light shield gebruiken om droog te blijven. Dat klinkt misschien makkelijk zeker nadat je net die hoeveelheid water hebt weerstaan, maar je moet nu het schild sterk houden terwijl je beweegt, en dat is lastiger." zei Aurora waarna ze opstond en rustig naar de waterval liep. Vervolgens creëerde ze een schild en liep ze onder de waterval door. "Nu is het jou beurt May!" riep Aurora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla
.
.
Mayla

Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitimeza okt 01 2016, 21:59

Mayla nam onder de uitleg van Miss Aurora het elixer en het chocolade croissant aan en nam er een hap van. Ze wilde deze spreuk zeker leren en knikte heftig. Het was een handige spreuk. Zeker als ze eens met haar vaders wilde gaan picknicken dan kon ze hen lekker verrassen! Het elixer smaakte ook weer heerlijk net als het broodje dat ze heerlijk op zat te eten. Mayla had een illusie poef gemaakt en genoot heel even stiekem van deze lekkernij. Ze maakte hetzelf ook wel eens, maar deed misschien soms iets verkeerd? Toen ze de laatste hap en slok naar binnen werkte luisterde ze naar de uitleg van haar juf en knikte begrijpend. Toen Miss Aurora op stond en het voor deed leek het allemaal zo gemakkelijk! Een kleine zucht verliet haar mond voor ze naar de waterval toe liep en een lichtschild maakte waarna ze verder liep. Het vallende water donderde met zo veel kracht naar beneden dat ze het gelijk al moeilijk had. Hoewel het net al zwaar was geweest, toch had het niet direct de kracht gehad als dat het nu had. Toch behield May haar concentratie en zetten nu stap voor stap. Haar spieren begonnen te trillen toen ze bijna er onderdoor was, maar ze hield stug vol. Mayla zetten de laatste stappen en liet daarna het licht schild weer verdwijnen. Ze heeg zachtjes, maar keek daarna rond en zag dat de grot er best nog mooi uit zag. 'Het is prachtig hier, maar ondanks het invallende licht toch best nog donker.' zei Mayla en ze keek daarna Miss Aurora aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA PROFILE
Les Light Shield {Mayla} UTL8oxA MAGICIAN

Les Light Shield {Mayla} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les Light Shield {Mayla}   Les Light Shield {Mayla} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Les Light Shield {Mayla}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bijles Light Scribble {Mayla}
» Lesson Light Magic 1 - Catch Light
» [Light Magic] Speed of Light 1
» ♫ LES: Trillende aanval ~ Mayla
» Bij les Shadow Shield {Drake}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-