PortalIndexGOM Les { Olivier} - Pagina 2 HpD5UwnGOM Les { Olivier} - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 GOM Les { Olivier}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Olivier
.
.
Olivier

GOM Les { Olivier} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 342
Points : 5
GOM Les { Olivier} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Light
Klas: Miss Roxanne
Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret

GOM Les { Olivier} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOM Les { Olivier}   GOM Les { Olivier} - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 28 2016, 17:36

Hij glimlachte half naar Luna. 'Aah ja... dat zou kunnen. Maar dan wel zijn notities. En misschien ook wel de notities van mijn mam, want mijn opa is, net als mijn moeder, overleden. Dus het hem vragen gaat niet meer lukken ben ik bang. En ik weet ook echt niet alles...' Onbewust wreef hij wat over zijn arm heen om dan kort zijn schouders op te halen. Een brede glimlach sierde zijn gelaat, denken aan zijn moeder, vader of Opa liet hem altijd wat down voelen en daar had hij geen zin in. Geen zin in om het te voelen of het te laten zien. Hierna vroeg hij haar over Claw, vertelde dat hij zo een soort als hij nog nooit eerder had gezien. Hij luisterde naar Luna haar antwoord en knikte half. 'Aha, vandaar.' sprak hij. 'Ikzelf eet graag vlees maar ik heb, zover ik weet, nog nooit hagedissen vlees gegeten enzo. Ik eet altijd de simpele standaard dingen zoals kippenbouten enzo... Weet je wel?' Zijn donkerbruine ogen richtte hij op het grote reptiel. 'Zonde dat ze uitsterven in het wild. Politiek is altijd lastig..' sprak hij sympathiek. Over dat ze het verbod wilde, daar was hij het roerend mee eens. En met politiek had de jongen toch al niet zo veel vooral omdat hij er vaak de ballen van snapte. Het gesprek ging naar hoe ze haar titel kreeg, waar de jongen toch wel wat nieuwsgierig naar geworden was en hij luisterde dan ook aandachtig naar haar verhaal. De zwartharige knul knikte, fronste wat bij haar toon; had hij een foute vraag gesteld? En vroeg daarna de vraag die op zijn tong brandde, over hoe lang geleden het gebeurd was. Het antwoord was 50 jaar geleden. 'Nou, Luna Stone, Dan wil ik je bij deze bedanken voor het redden van Erd en indirect het redden van onder andere mijn leven en dat van vele anderen.' Grijnsde en grinnikte hij, hopend dat het de sfeer weer iets omhoog zou trekken terwijl hij van de ene voet op de andere leunde. Het was niet dat hij nu oneerbiedig was of verveeld maar eerder dat het ging om het feit dat de zwartharige knul nooit lang echt helemaal stil kon zitten of staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

GOM Les { Olivier} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Rilana
Posts : 406
Points : 0
GOM Les { Olivier} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth, Aarde
Klas: /
Partner: If you can take it, dont break it

GOM Les { Olivier} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOM Les { Olivier}   GOM Les { Olivier} - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01 2016, 00:44

Toen Olivier zei dat zijn beide ouders waren overleden knikte ze licht bedroeft, maar ook begrijpend. 'Oh Dat wist ik niet. Maar als je ooit met vragen zou zitten voel je vrij om me op te komen zoeken. Tijdens de middag ben ik hier vaak te vinden of er moet een vergadering geplant staan.' zei ze en voelde zich even dom. Maar hoewel de een LM was, kon ze dit soort dingen ook niet weten natuurlijk. Dat bewees wel dat Luna ook maar een mens was en geen opper wezen. Ze vertelde over Claw's soort en lot genoten en luisterde naar wat de jongen nu te zeggen had. 'Het zijn ook meer de rijke mensen die gewoon vlees niet goed genoeg vinden of voor het soort mensen die anders dan de meeste mensen vlees willen eten. Maar kijk maar uit als je ooit eens buiten zit met een bord vol kippenpootjes. Claw komt ze gerust mee eten. Hij mag het niet en weet dat ook, maar het blijft een dier.' lachte ze op het eind een beetje en Claw's ogen glommen alleen al bij het woordje kippenpootjes. Luna had hem die vaak genoeg gevoerd om hem rustig tijdens de schuttel trips te houden, maar had nooit kunnen weten dat de Lizard ze ook zou gaan stelen... 'De politiek is net een labyrint je komt er wel in, maar moeilijk uit.' haar toon werd bijna afkeurend, maar Luna had ook niet echt een goed woord voor de politiek over. Toen Olivier haar bedankte voor het redden van hun thuis planeet knikte ze lichtjes. 'jij had het vast ook gedaan? Iedereen wel denk ik. Waar zouden we zijn zonder Erd?' reageerde Luna daarop en keek de jongen menend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

GOM Les { Olivier}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Eerste gesprek || Olivier Hewley
» Castle of Glass || Olivier
» Dawn of regret {Olivier}
» Olivier Sean Hewley
» [Bijles Dans - Olivier]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-