PortalIndexThe sands of time||Zack - Pagina 3 HpD5UwnThe sands of time||Zack - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The sands of time||Zack

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 3 Icon_minitimema feb 29 2016, 22:18

De zenuwen gierden weer eens door haar buik en ze was blij dat ze nog niet ontbeten had. Nogal bang afwachtend keek ze hem aan en slikte een paar keer ongemakkelijk. Ze kon een zucht van opluchting niet onderdrukken toen hij haar aankeek en glimlachte. Hij sloeg zijn arm om haar heen en drukte zijn lippen even op haar voorhoofd, drukte haar tegen zich aan. Ze lachte half. Wat had ze zich ook druk gemaakt. “Bedankt,”
Ze bleven zo even staan en in die paar seconden leek het weer of ze die eigenaardigheid voelde; het gevoel dat voor de verandering eens niet van haar hart afkomstig was. “Ik ga er gebruik van maken, dat weet ik zo al,” Hij liet haar alweer los. Ze keek hem grijnzend aan. Hij hing de sleutel aan een bos en legde een strikje in het touwtje, apart gebaar van zijn kant, maar ze vond het lief. “Waaraan heb ik het verdient Raaf?” Ze haalde haar schouders op. 'Gewoon...je bent jarig, en ik vertrouw niemand meer dan jou. Je bent mijn beste vriend, Zacky.' Haar kaken voelde merkwaardig stijf, een permanente glimlach waren haar spieren niet gewend.
Olive brak de korte stilte die daarop volgde door als een stuiterbal binnen te komen. Raaf had haar niet verteld dat hij jarig was in verband met haar springerige gedrag. Alleen haar moeder wist het en die hield haar mond dicht. Ze knipoogde even naar Zack en legde onmerkbaar een vinger op haar lippen. Olive sprong al op en neer en Benjamin kwam erbij. 'Alle koters die geen kieteldood willen maken nu dat ze als de bliksem wegwezen.' Half geamuseerd en half nijdig gebaarde ze Benjamin dat hij Zacks been los moest laten en sleurde Olive van de lakens af. 'Woonkamer jullie twee.' Ze deed de deur achter hen dicht en haalde even diep adem. 'Man, ik neem nooit kinderen, jij?' Ze grinnikte en wreef even door haar zwarte haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 3 Icon_minitimema maa 07 2016, 10:43

Ze leek zich druk te maken. De kleine details in haar gezicht lieten het hem weten hoe ze zich voelde, wat ze doorstond. Het deed hem goed om haar te zien, levend, ademend. Dat alleen al bracht al een glimlach op zijn gezicht toen hij haar tegen zich aan drukte en zijn lippen op haar voorhoofd drukte in een korte lieflijke manier. Hij vroeg zich af wanneer ze eens echt zo glimlachen? Dat was iets wat hij wilde zien, iets wat hem helemaal compleet zou maken. Een echte glimlach van Raaf. Natuurlijk bedankte hij haar voor de sleutel die hij met touwtje en al aan zijn sleutelbos bevestigde. Ook vertelde hij haar dat hij er gebruik van zou maken, iets waar hij bijna zeker van was, hem kennende zat hij daar liever dan in dat gigantische huis van zijn adoptieouders. Toen hij tenslotte vroeg waaraan hij het had verdient, kreeg hij haast meteen antwoord: 'Gewoon...je bent jarig, en ik vertrouw niemand meer dan jou. Je bent mijn beste vriend, Zacky.' Hij knikte en de korte stilte die ze beiden hadden, werd verstoord door een springbonerige Olive en een Benjamin die aan zijn been kwam hangen. Zacks ijsblauwe ogen gleden over de twee kinderen en hij glimlachte kort. Hij wilde zo graag kinderen.
'Alle koters die geen kieteldood willen maken nu dat ze als de bliksem wegwezen.' Raaf gebaarde naar de twee dat ze naar buiten moesten en Zack kon alleen maar warm glimlachen in stilte, denkend aan hoe het zou zijn om kinderen te hebben. 'Woonkamer jullie twee.' Ze deed de deur achter hen dicht en haalde even diep adem. 'Man, ik neem nooit kinderen, jij?'
Zijn glimlach verdween en zijn blauwe ogen richtten zich op Raaf en hij wreef met zijn hand door zijn eigen haar voor hij voor zichzelf een shirt uit de kast haalde en dit aantrok. "Ik wil dolgraag kinderen. Ik heb altijd al een kinderwens gehad," sprak hij terwijl hij zijn shirt goedtrok. "Ik geloof wel dat ik een goede vader kan zijn als ik uit mijn awkward stage ben," hij draaide zich om en zette de raam open voor wat verluchting. De vraag waarom ze geen kinderen wilde, bleef op zijn tong liggen, maar zijn mond bleef gesloten, waarom was hij zo bang om te vragen waarom niet? Het ergerde hem lichtelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 08 2016, 22:39

Haar laatste woorden leken een lichte verandering van sfeer te creëren, ook al was de vraag op zich onschuldig. Toch leek het een plotselinge impact te hebben op haar gedachtes, want voor het eerst in haar gehele leven kreeg ze een beeld voor haar ogen wat ze één keer eerder had gehad, toen ze nog heel klein was: Een zonovergoten kamer, zijzelf liggend op een sofa en op haar buik...een baby. Ze wist niet of ze moest lachen of kwaad worden. Zij, een moeder?! Het idee alleen al was lachwekkend. Op een lijst van alle mensen die geen ouder moesten worden stond zij op nummer één.
"Ik wil dolgraag kinderen. Ik heb altijd al een kinderwens gehad," Zack trok een shirt over zijn hoofd aan en zette het raam open. "Ik geloof wel dat ik een goede vader kan zijn als ik uit mijn awkward stage ben," Ze grinnikte even. Maar de situatie was om de een of andere reden niet helemaal om te lachen. Ze voelde dat hij op een bepaalde manier teleurgesteld was, had dat te maken met haar tweede zelfmoordpoging? Dacht hij soms dat ze liever niet aan haar toekomst dacht?
'Nou...niet dat ik het niet wil of zo, ik weet eigenlijk niet eens of ik het wil of niet...' Ze streek even door haar korte haren en krabde even aan haar neus. 'Maar ik probeer gewoon realistisch te zijn, ik bedoel stel het je even voor: ik met een baby in mijn buik, als ik al iemand vind die z'n genen met mij wil delen, laat staan als het arme ding geboren is en moet opgroeien met een ''moeder'' als mij?' Ze zei tegen zichzelf dat ze er om moest lachen, dat het komisch was, maar iets knaagde aan haar. Waarom leek hij dit af te keuren? Wat had hij te maken met haar nageslacht...?
'Jij zou de perfecte vader zijn, dat weet ik gewoon. En ik zou het soort moeder zijn wiens kinderen al zo vroeg mogelijk de benen nemen omdat ze ergens anders beter af zijn.' Ze hoorde niet eens hoe luchtig ze erover praatte, alsof ze het altijd al geweten had. Ze had niet eens na hoeven denken bij de woorden. Maar ze merkte ook dat ze aan het door ratelen was, alsof het onderwerp een machine in haar hoofd op hol had doen slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 09 2016, 18:15

De sfeer werd een beetje somber, waarom hij zich somber voelde was voor hem een raadsel. Want ze hadden niks samen en toch kwam het hard aan dat ze geen kinderen wilde. Het was vreemd en aan de andere kant werd het voor hem duidelijk wat er aan de hand was, zeker omdat Doffy het nog eens duidelijk besloot te laten naklinken in zijn hoofd. Gelukkig had hij zich weggedraaid van haar, want zijn hoofd zag vuurrood. Zijn mond viel een beetje open terwijl zijn wenkbrauwen naar beneden gingen in een frons en zijn ogen langzaamaan groter werden. Hij wandelde langzaamaan naar het raam en staarde naar buiten terwijl Raaf haar uitleg deed. HIj luisterde, maar was aan de ene kant ook aardig diep in gedachten verzonken geraakt. Waarom was hij zo'n domme kip geweest haar af te wijzen als hij nu wel die gevoelens had? Was het het wel waard met Doffy elke keer op de loer om een relatie te starten? Vast niet. Met een bedenkelijk gezicht keek hij uit het raam en zijn armen hingen uit het raam gekruisd terwijl de woorden van Raaf vaagjes zijn oren bereikten: 'Nou...niet dat ik het niet wil of zo, ik weet eigenlijk niet eens of ik het wil of niet...' Hij sloot zijn ogen lichtelijk en hoopte dat de rode blos van zijn kaken was verdwenen, hij ging het er op wagen. Zack draaide zich om en wandelde naar zijn bed om daar op te gaan zitten, zijn blik helemaal op haar gericht. 'Maar ik probeer gewoon realistisch te zijn, ik bedoel stel het je even voor: ik met een baby in mijn buik, als ik al iemand vind die z'n genen met mij wil delen, laat staan als het arme ding geboren is en moet opgroeien met een ''moeder'' als mij?' Hij keek haar lichtelijk fronsend aan bij die woorden. Het verbaasde hem dat ze zo'n laag zelfbeeld had, ze had een prachtig gezicht, een mooie egale huid, haar zwarte haren dansten perfect rond haar gezicht en als hij bruuteerlijk moest zijn, was hij aan het staren naar haar zonder het zelf echt door te hebben. 'Jij zou de perfecte vader zijn, dat weet ik gewoon. En ik zou het soort moeder zijn wiens kinderen al zo vroeg mogelijk de benen nemen omdat ze ergens anders beter af zijn.'
Zack schudde zijn hoofd. "Je hoeft je niet te verantwoordenvoor me, als je geen kinderen wilt, dan is dat toch zo? Maar ehm.. mag ik even iets proberen? Gewoon stil blijven staan, niet bewegen, oké?" Van zodra Raaf stil stond stond hij op en boog hij zich langzaam naar haar toe, zijn gezicht op haar hoogte gebracht. Zijn ogen waren half gesloten terwijl zijn lippen langzamerhand voor de hare bleven hangen, op millimeters afstand. Komaan Zack, vorige keren was het ook niet zo moeilijk, waarom nu dan weer wel? Hij fronste kort en drukte zijn lippen uiteindelijk zachtjes tegen de hare, het was anders dan alle andere keren dat hij dit had gedaan bij haar, deze keer straalde hij ook gewoonweg alle nerveusiteit uit die hij ook werkelijk voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 11 2016, 22:47

Haar mond bleef maar doorgaan, alsof ieder woord dat ze zei een sterker argument was waarom het zo'n idioot idee zou zijn als zij kinderen zou krijgen. Ze snapte ook niet waarom ze dat eigenlijk wilde weten van zijn kant, wat maakte het haar uit? Toch bleef zijn blik nogal star op haar gericht en als ze niet beter had geweten, had ze gedacht dat hij haar aan zat te staren.
Hij schudde zijn hoofd. "Je hoeft je niet te verantwoorden voor me, als je geen kinderen wilt, dan is dat toch zo? Maar ehm.. mag ik even iets proberen? Gewoon stil blijven staan, niet bewegen, oké?" Ze vond het een vage verandering van onderwerp, maar ook leek het alsof hij het op de een of andere manier toch erg vond dat ze zichzelf zo in de toekomst zag. Ze bleef staan en keek een beetje verbaasd naar zijn handelingen.
Hij stond tegenover haar, weer eens viel het haar op hoe onnatuurlijk lang hij was, en voelde ze een bepaald soort spanning in de lucht. In de verte hoorde ze het geluid van brekend porselein en het gescheld van haar grootmoeder, blijkbaar had Olive of Benjamin een kopje omgegooid. Dat geluid, plus het opkomende lawaai van de ontwakende stad, sijpelde langzaam weg toen Zack zich opeens voorover boog. Meteen al vrij snel merkte ze dat haar instinct, dat haar vertelde dat dit niet oké meer was, werd afgekapt door dat rotgevoel dat zich al twee jaar krampachtig vastklemde om haar hart en buik. Ze wilde kwaad worden, hem een mep verkopen, of anders weg rennen als bleek dat het hem helemaal niet was... Ze had er de tijd voor gehad, hij was even blijven hangen, alsof hij zelf bang was voor wat er kwam, ze deed niks, ze bleef gewoon staan. Ze voelde zijn warmte, zijn hartslag, voor het eerst even snel als de hare, en toch bleef de stem in haar achterhoofd gillen dat ze dit niet wilde, niet op deze manier in ieder geval. Dit keer pakte ze hem niet vast, haar handen bleven slap naast haar lichaam hangen terwijl ze zijn lippen weer voelde.
Ze staarde naar de grond, haar blik gaf niet veel prijs. Teleurstelling, verdriet misschien, maar ze durfde niet meer hoopvol op te kijken, wetend dat wat de reden ook was geweest, hij nooit van haar zou zijn. 'Zacky...alsjeblieft, ik ben geen klein kind meer...je hoeft echt geen medelijden met me te hebben...' Haar stem stokte half door de brok in haar keel. Ook al huilde ze niet, ze bleef alleen maar naar de grond staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 17 2016, 13:43

Ze probeerde zichzelf te verantwoorden, iets wat hij verbazingwekkend vond. Waarom zou ze zichzelf moeten verantwoorden tegen iemand zoals hij? Maar één ding wist hij al zeker, hij zou Raaf nooit snappen, hoe hard hij haar ook wilde begrijpen, het zou er nooit inzitten. Misschien moest hij het maar opgeven om haar te leren begrijpen, want hij zou het toch niet kunnen. Het fascineerde hem aan de ene kant wel, hoe ze altijd hem wist te verbazen met uit de hoek te komen. Hij was haar aan het aanstaren en dat wist hij, hij wist ook wat hij voelde. Zonder Doffy had hij nu nog altijd niet geweten wat hij voelde. Het deed hem lichtelijk glimlachen, misschien kon hij eindelijk verder met zijn leven, met haar. Hij wist hoe ze zich voelde tegenover hem, dus hij stond op om langzaamaan naar haar toe te buigen en haar te zoenen. Zijn hart roffelde in zijn keel terwijl hij zijn lippen zachtjes op de hare had rusten. Alleen was het niet hoe hij zich voorgesteld had. Ze zoende niet terug, ze stond er maar wat bij en hij fronste er om. Hij gaf haar nog even en nam dan afstand, zijn ijsblauwe ogen gericht op haar. Vele taferelen schoten door zijn hoofd en hij zag hoe haar blik naar de grond gericht. 'Zacky...alsjeblieft, ik ben geen klein kind meer...je hoeft echt geen medelijden met me te hebben...' Zijn hart brak, letterlijk. Hij keek haar verslagen aan terwijl zijn mondhoeken langzamerhand hun weg naar beneden baanden om de expressie te tonen van iemand die zonet super hard werd afgewezen. Geen woord verliet zijn keel en verslagen wendde hij zijn blik af om dan naar buiten te wandelen van zodra hij in zijn teenslippers was geschoven, hij had frisse lucht nodig. De zwartharige jongen had zijn handen in zijn broekzakken gestoken terwijl hij door de straat liep, zijn blik gefocust op de weg voor hem en niet om zich heen kijkende, hij zou zo wel weer naar binnen gaan. Hij wreef door zijn ogen toen er wat opgewaaid stof in was gewaaid waardoor het leek alsof hij aan het huilen was maar in werkelijkheid had hij gewoon de emotionele capaciteit niet meer om tranen te laten. De jongen had echt even nood aan wat tijd om zijn emoties op te laden.
Een halfuur later kwam hij weer binnen, zijn ogen waren weer normaal en hij ging gewoon weer naar zijn kamer om daar weer doods voor zich uit te staren, de deur dicht.

//Ik heb maar even gedaan dat Raaf daar niet meer was, als je het niet erg vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 19 2016, 22:56

Het deed haar pijn om te denken dat hij dit uit medelijden deed, om te denken dat het nooit oprecht van hem zou komen, maar waarom moest hij het ook zo moeilijk voor haar maken. Dat hij haar nu kuste, hielp niet bij haar pogingen om hem uit haar hart te bannen. Maar waarom keek Zack dan des te erger gekwetst? Hij liep langs haar heen naar buiten, haar achterlatend, alsof ze alles fout had gedaan.
Was het haar schuld? Was het alweer haar vervloekte schuld?! Wat had ze fout gedaan? Had ze hem beledigd door niet op hem in te gaan? Voor zover ze wist was er bij Zack nooit een grammetje eigendunk geweest, hoe zou hij opeens een deuk in zijn niet bestaande ego kunnen krijgen omdat ze hem niet terug gekust had? Haar hoofd was één grote parkietenkooi. Waarom moest alles de hele tijd fout gaan, waarom moest er na elk leuk moment dat ze hadden een vervelend gevolg zijn.
Ze ging naar de woonkamer waar ze alleen nietszeggend haar schouders kon ophalen bij haar moeders vraag waar Zack heen was gegaan. Ze wist dat hij niet snel in de problemen zou komen, maar toch moest hij opletten dat de wacht niet heel toevallig hem van de straat plukte. Ze ging zelf ook naar buiten, dat wilde zeggen, ze ging op het dak zitten, wat veel aangenamer was, aangezien ze niet onder de voeten werd gelopen. Ze moest haar hoofd even rust geven. Een vlaag van woede was in haar opgeweld en ze deed haar best het kwijt te raken. Voor het eerst kwam er een gevoel in haar op wat ze nog kende uit haar kinderjaren: onrecht. Ze was kwaad omdat ze voor het eerst voelde dat zijn kille houding oneerlijk was. Deze keer was ze vastbesloten om niet haar excuses aan te bieden, want wat viel er goed te praten?!
Ze zag hem weer het huis inlopen vanaf haar plekje op en dak en gaf het nog een uurtje of wat. Ze slenterde die dag zelf nog wat rond door de straten en dacht af en toe dat ze een bekende zag, maar zoals wel vaker bleek het verbeelding te zijn geweest. Haar botsing met Ashid had haar namelijk doen denken aan de tweede persoon uit haar verleden, degene die haar voor het eerst had geleerd dat er naast haar oom ook nog andere goede mensen rondliepen in het leven. Ze vroeg zelfs een keer naar hem, maar zoals ze al had gedacht was hij er niet.
Ze slofte terug naar huis terwijl de zon aan het zakken was en kreeg onderweg te horen dat ze Zack moest roepen voor het eten. Zachtjes klopte ze aan, maar ze deed de deur niet open. 'We gaan eten.' zei ze stug en bleef even roerloos staan, strijdend met zichzelf om vooral niet nederig te klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 30 2016, 13:34

Hij was gaan wandelen buiten, handen diep in zijn zakken gestoken terwijl zijn blauwe ogen zich gericht hielden op de grond. Nu wilde hij alles behalve buiten zijn op dit moment. Wat opgewaaid stof was in zijn ogen geraakt waardoor hij verwoed door zijn ogen had gewreven, wat dan het effect gaf alsof hij had gehuild. Hij negeerde zowat iedereen bij zijn binnenkomst en was meteen naar zijn kamer vertrokken om daar voor een aantal uren nietsziend voor zich uit te staren, nadenkend of deze hele trip wel de moeite waard was geweest. Ze hadden wel hun leuke tijden gehad, maar het meeste was gewoon een ophoping aan drama en gezeik geweest. Misschien was het maar beter dat hij vertrok. Zijn vingers gleden over de sleutel die hij had gekregen had van haar voor zijn verjaardag en hij slaakte hierdoor een diepe zucht, niet wetende of hij het zou moeten teruggeven of niet. Toen ze klopte op de deur voor het eten antwoordde hij niet. Hij stond gewoon op en ging aan het bureautje zitten, zijn knieën slaand tegen het oppervlak omdat hij te groot was. Een kleine geërgerde zucht slaakte hij uit terwijl hij best wel luid in het japans sprak: “Shinjimae!” Niet wetende of Raaf nu nog werkelijk aan de deur stond of niet. Hij had toch geen honger dus ze kon gewoon vertrekken. Hij doopte zijn veer in de pot inkt die hij uit zijn koffer had gevist om dan op perkament met zijn linkerhand te gaan schrijven. Het waren kortaffe zinnen en dat zag hij ook aan de manier hoe hij ze opschreef. De zwartharige jongen fronste kort en ondertekende met zijn volle naam om dan de brief zo op de tafel te laten liggen en zijn spullen in te gaan pakken, niet opkijkend en zo in zichzelf gesloten dat het hem niet zou opvallen als de deur zou opengaan. Zijn blauwe ogen gefixeerd op zijn koffer waarin hij alles weer mooi opgevouwen inlegde.

Letter:
//Shitty post is shitty
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 30 2016, 14:59

Ze kreeg geen antwoord en ze ging er ook niet op wachten. Ze was het spuugzat. 'Stik er maar in dan.' mompelde ze en liep naar de woonkamer. Ze at nogal afwezig en probeerde haar moeders vragen te ontwijken. Haar grootmoeder en oudtante waren op bezoek bij een kennis, dus de maaltijd leek een stuk rustiger dan anders.
Toen ze had geholpen met afwassen, nam ze een concreet besluit. Ze weigerde nog langer onder één dak met dat stuk chagrijn te blijven dus vertelde ze haar moeder dat ze onverwacht de eerstvolgende shuttle naar huis zouden nemen. 'Vandaag nog?' vroeg ze bezorgd. Raaf knikte. 'Als 't kan.' Ze liep naar haar kamer en smeet de spullen weer in haar rugzak. Vervolgens bonsde ze nogal hard op Zacks deur en kwam zonder op antwoord te wachten binnen.
'We vertrekken vanavond al, dus-' Haar zin viel stil toen ze zijn koffer zag liggen. 'Maar kennelijk had je al plannen?' Er verscheen een licht onweer in haar ogen en ze smeet de deur achter zich dicht. Op zijn tafel lag een stuk papier met haar naam erop. De woede in zich opbouwend, griste ze het van tafel en begon te lezen, zijn blik negerend. Irritatie, woede en een gevoel van belediging, al die emoties rezen als braaksel in haar op. Ze wierp Zack een giftige blik toe en beende de kamer uit. Eenmaal op haar kamer verfrommelde ze de brief en smeet hem met al haar kracht tegen de muur.

Achteraf kon ze zich de reis niet meer herinneren. Zij en Zack hadden steeds een stuk van elkaar af gezeten en geen woord uitgebracht. Raaf had moeite om de hitte op haar gezicht te laten afkoelen, maar de woede in haar binnenste bleef door haar heen kolken. Eenmaal geland op het platform liep ze langs hem heen en bleef buiten even staan om haar schoen dicht te strikken. Maar voor hij ervandoor kon gaan, greep ze zijn mouw beet en keek hem fel aan. 'Ik weet niet waar die beledigde toon vandaan kwam, maar als jij mij gaat zitten beschuldigen van het feit dat ik niet nog eens met een gebroken hart wil rondlopen, dan kun je nog lang wachten op excuses want geloof me: één keer was al teveel. Goeienavond.' snauwde ze. Ze draaide zich om waardoor haar zwarte haren om haar hoofd zwiepten en beende met grote passen richting haar afdeling, waar ze haar rugzak in een hoek smeet en een trap tegen haar bed gaf.
Alles, alles wat ze deed was verkeerd kennelijk. Als hij dacht dat ze dit nog langer pikte, dan had hij het mis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
The sands of time||Zack - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

The sands of time||Zack - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The sands of time||Zack

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Being here for the second time. [&ZACK]
» Time for thoughts [&ZACK]
» Sleep untill the end of time||Zack
» You were on time, at the wrong time
» Still not used to this. [&ZACK]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Erd, Planet of Earth-