PortalIndexThe sands of time||Zack - Pagina 2 HpD5UwnThe sands of time||Zack - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The sands of time||Zack

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 01 2016, 14:00

Hij has opgekeken toen ze begonnen over Raaf die legerdienst wilde gaan doen. Natuurlijk had hij liever niet dat ze zo’n dingen deed waarbij haar leven aan een dun wasdraadje hing, maar het was haar keuze, niets waar hij haar bij kon tegenhouden en dat maakte hij ook met een moeilijke toon duidelijk, want hoe meer hij wilde zeggen, hoe lastiger het werd voor hem om te spreken en uit zijn woorden te komen. 'Uiteraard gaat die belachelijke keuze niet door, dat hebben wij Ravenna al duidelijk gemaakt.' sneerde Miriël. 'Ze heeft nog steeds een verplicht medicinaal dossier en zolang daar 'mentaal instabiel' instaat, wordt ze meteen afgewezen.' Hij krabte over zijn achterhoofd bij die woorden. Als ze nu eens wisten dat ze het nogmaals had geprobeerd, was het kot te klein. Ongemakkelijk schuifelde hij in de zitzak en ontweek hij de blik van Raaf terwijl zowat iedereen naar buiten ging. Zack zelf wandelde ook naar buiten, hij had even frisse lucht nodig. Het enige wat hij deed die momenten buiten, was tegen de voorgevel leunen tot Olive hem een bal toegooide en hij dus voor de komende twee uren zich amuseerde met Olive en Benjamin met voetbal. Een glimlach verscheen op zijn gezicht, hij knuffelde beiden en kon je duidelijk zien dat Zack met gebaren sprak tegen Benjamin. Langzaam wandelde Zack weer naar binnen en was het eerste wat hij deed aan tafel gaan zitten voor het avondmaal.

Het was al aardig laat in de avond toen ze bediend werden. Zacks blik was naar Raafs vader gericht toen de man thuis was gekomen en hij groette de man om dan in stilte te eten. Na het stille avondmaal was hij naar zijn slaapvertrek getrokken en had hij de deur achter zich dicht gedaan om dan een luide kreun uit te stoten. “Kan je voor één keer eens je gedachten voor je houden Dof? Je hoeft me géén twintig keer op de dag uit te leggen wat ik daarstraks had oké? Godverdomme man,” sprak hij terwijl hij op zijn bed ging liggen en een boek uit zijn tas haalde en deze opendeed op de pagina waar hij was geëindigt de laatste keer. “Ah Zackieboy, je snapt het nu tenminste wat dat was~”
“Ja en hou er nu over op, ik wil een RUSTIGE vakantie met Raaf zonder dat jij haar weer gaat misbruiken, dus ik ga gewoon weer medicatie nemen, asshole,” sprak hij brommend om dan zijn medicatie in te nemen en Doffy weer in dat kluisje te bannen en zijn hoofd ook meteen even rust te gunnen. Met een diepe zucht legde hij het boek weg op het nachtkastje en kwamen de eerste tranen uit zijn ogen om dan met snikkende geluiden rechtop te gaan zitten in bed, starend naar het raam terwijl de zon langzaam onder ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 01 2016, 15:48

Ze zat een tijdje te roken toen ze beneden zich stemmen hoorde. Kennelijk hadden Olive en Benjamin Zack uitgedaagd voor een potje voetbal. Ze glimlachte even bij het zien van het plezier dat ze hadden en ook toen ze merkte dat Zack gebarentaal kon. Benjamin was doof geboren, maar kon goed liplezen, al prefereerde hij gebarentaal.

Na het avondeten zat ze weer op het dak, nadenkend, nijdig. Toen ze al haar gefrustreerde gedachten de loop had gegeven, was het stikdonker geworden en nogal koud. Nog langer hier zitten had niet zoveel zin, dus klom ze door het raam weer naar binnen. Het moest al vrij laat zijn, want ze hoorde niet het bekende geprotesteer van Olive en Benjamin omdat ze naar bed moesten. Ze plofte neer op haar bed en begon haar kleren uit te trekken. Als nachtkleding droeg ze gewoon een hemdje en onderbroek.
Ze wilde net in bed gaan liggen, toen ze een stem hoorde, gedempt, alsof er twee muren tussen zaten. “Kan je voor één keer eens je gedachten voor je houden Dof? Je hoeft me géén twintig keer op de dag uit te leggen wat ik daarstraks had oké? Godverdomme man,” Het was Zacks stem, maar zo onbeleefd zou hij nooit tegen haar familie praten. Wie was er nog meer? Ze klom uit bed en liep zachtjes haar kamer uit, kennelijk sliep iedereen al. “Ja en hou er nu over op, ik wil een RUSTIGE vakantie met Raaf zonder dat jij haar weer gaat misbruiken, dus ik ga gewoon weer medicatie nemen, asshole,” Ze ging voor zijn deur staan en legde haar oor tegen het hout. Er klonk verder geen geluid. Een koude rilling schoot door haar heen, opeens begreep ze tegen wie hij het had.
Een tijdje bleef ze staan, een beetje bang om aan te kloppen. Toen hoorde ze opeens een zachte snik. Voorzichtig deed ze de deur open, daar zat hij op bed, zacht huilend. Ze sloot de deur zachtjes achter zich en ging voorzichtig naast hem zitten. 'Hey, hey... wat is er?' vroeg ze, als een ouder die haar kind trachtte te troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 01 2016, 16:18

Een potje voetbal was altijd leuk en hij deed het maar al te graag met kinderen, zeker omdat hij ze ook gewoon liet winnen. Het was leuk om de twinkelingen in hun ogen te zien bij het scoren en bij het winnen, daarvoor deed hij het. Een glimlach sierde zijn gezicht terwijl hij neerhurkte om Olive een knuffel te geven en Benjamin toe te spreken in gebarentaal om hem dan ook te omhelzen. Zack wandelde naar binnen voor het avondeten wat bloemkool met curry leek te zijn en best verdomd lekker was. Hij had zeker twee maal bij gevraagd om dan naar boven te vertrekken nadat hij ze had bedankt voor het avondeten en hij zat nu in zijn kamer, met een boek in zijn handen, discussiërend met Doffy om dan het boek weg te leggen en zachtjes te snikken door hetgene wat er vandaag was gebeurd. Hij had nog zijn medicatie genomen en keek niet op toen er iemand zijn deur open deed. Te druk in gedachten verzonken, dat was hij op dit moment, tot er iemand naast hem kwam zitten en het Raaf bleek te zijn. Een beetje ongemakkelijk schuifelde hij weg tot hij tegen de muur geplakt zat, wat ongeveer een halve centimeter was. 'Hey, hey... wat is er?' vroeg ze en hij keek op, zijn blauwe ogen waterachtig en hij beet op zijn lip.

“Gewoon, je wilt het leger in, je leven weer proberen te vergooien en dat jaagt me angst aan. Dan het feit dat ik tegen je moeder moet liegen dat je je hebt gedragen, ook al weten we beiden dat dat niet zo is en dan nog het incident van daarstraks in de badkamer..”
mompelde hij zachtjes terwijl hij zijn blik richtte op zijn voeten die nu een stuk interessanter leken geworden te zijn terwijl hij zijn knieën optrok en zijn kin op zijn knieën liet rusten. “Als je in het leger gaat, alstjeblieft, wordt niet roekeloos. Ik wil je terug zien keren. Ik snap dat je hier liever niet meer wilt zijn, geloof me, ik ben het ook beu, maar ik ben hier voor jou snap je?” hij blies lucht uit en zuchtte zachtjes. “En ik heb rugpijn,” mompelde hij met een frons, alsof hij er zich voor schaamde. Met een nukkige blik sloeg hij zijn armen over zijn benen alsof hij een bal wilde imiteren en probeerde zoveel mogelijk Raafs blik te vermijden omdat hij zich doodschaamde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 02 2016, 10:10

Zodra ze naast hem ging zitten, schoof hij een stukje van haar af, alsof hij zich zou branden. Ze zag de tranen in zijn ogen en kon het heel even niet laten om opgelucht te zijn om te zien dat hij nog kon huilen. “Gewoon, je wilt het leger in, je leven weer proberen te vergooien en dat jaagt me angst aan. Dan het feit dat ik tegen je moeder moet liegen dat je je hebt gedragen, ook al weten we beiden dat dat niet zo is en dan nog het incident van daarstraks in de badkamer..” Ze was blij dat het donker was, want haar gezicht begon weer warm aan te voelen. Al het andere wat hij had gezegd, leek een herhaling van de afgelopen dagen, maar dat kon ze hem niet kwalijk nemen. “Als je in het leger gaat, alstjeblieft, wordt niet roekeloos. Ik wil je terug zien keren. Ik snap dat je hier liever niet meer wilt zijn, geloof me, ik ben het ook beu, maar ik ben hier voor jou snap je?”
Even, in een flits van een seconde ontsnapte er lucht uit haar mond, die als een soort halve lach klonk. Dus in feite...bleven ze in leven voor elkaar? Ze wist niet eens of ze dat een mooi of belachelijk aspect vond. “En ik heb rugpijn,” Hij vormde zich tot een soort van bal en probeerde haar niet aan te kijken. Raafs schouders ontspanden zich en heel even kwam er een kleine grijns op haar gezicht. 'Oké, ik snap 'm.' zei ze berustend en schoof achter hem langs. Ze ging op haar knieën achter hem zitten en begon met haar handen zijn schouders naar achteren te trekken terwijl haar vingers stevig in zijn spieren porden.
Het was makkelijker om iets te doen te hebben, om hem even niet aan te hoeven kijken, het hielp bij wat ze wilde zeggen. 'Dus in feite sta jij elke dag nog op omdat je er voor mij wilt zijn, en doe ik van mijn kant exact hetzelfde voor jou.' Om de een of andere reden reageerde ze haar agressie af op zijn rug, maar dat resulteerde er ook weer in dat haar massagetechniek sterk genoeg was. 'Ten eerste: wat er gebeurd is in de badkamer is niet raar. Ik wil het je best uitleggen, want ik hoorde je net wel praten.' Dat laatste kwam er misschien iets nijdiger dan normaal uit, maar ze ging onverschrokken door. 'Ten tweede zou het geen enkele zin hebben om een roekeloze soldaat te worden, want ik ga het schoppen tot generaal. En ten derde...' Ze sloeg haar armen van achteren om zijn nek en legde haar hoofd op zijn schouder. 'Jij bent de toekomstige dokter hier, dus als ik, jongste oppergeneraal aller tijden, zwaargewond terugkeer, dan red jij mijn leven zoals je altijd doet. Want dood gaan bij jou in de buurt heeft in mijn geval geen zin.' Ze zei dit alles op een veel zachtere toon, om aan te geven dat ze het allemaal niet verkeerd bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 05 2016, 16:26

Hij schuifelde van haar weg, voelde zich ongemakkelijk en wilde het liefste de kamer uitrennen om zich ergens te verstoppen. Maar nu zat hij hier, tegen de muur geplakt, een flauw excuus voor een beer van een vent zouden ze dit noemen, je zou haast kunnen zweren dat Zack bang was van zijn eigen schaduw. Plus wie was er nu zo bang van eenden dat het zijn hele leven overheerste? Niemand, werkelijk niemand. De belachelijkste angst noemden ze het en Zack schaamde zich er dood voor dat hij zo als de dood was voor eenden. Hij legde ondertussen uit aan Raaf hoe het zat en hoe hij zich er bij voelde terwijl de tranen langzaam een weg naar beneden baanden. Ook sprak hij over hoe bang hij was dat ze niet meer levend ging terugkomen na een dienst en dat maakte hem zo angstig. Natuurlijk liet hij ook weten dat hij hier nog voor haar was en dat hij het ook kotsbeu was. Er ontsnapte een lach uit Raafs mond, maar Zack staarde voor zich uit terwijl hij erna de tranen verwoed weg veegde. Hij krulde zich op tot een balletje en mompelde dat zijn rug pijn deed, waarop ze antwoordde met dat ze het snapte. Ze ging achter hem zitten, het warme gevoel werd erger en erger, maar hij negeerde het gewoonweg, want het was simpelweg een vreselijk irritant gevoel waar hij niets aan kon koppelen. Het gevoel van haar zachte handen die zijn spieren indrukten, relaxeerde hem al een hele hoop. Hierop als reactie deed hij zijn shirt onhandig uit omdat het veel beter zou doen als ze gewoon direct de huid kon aanraken en niet met die stof van zijn shirt over zijn huid liet schuren. 'Ten eerste: wat er gebeurd is in de badkamer is niet raar. Ik wil het je best uitleggen, want ik hoorde je net wel praten.' Het laatste kwam er zo nijdig uit, dat hij quasi automatisch lichtelijk in elkaar kromp en er geen woord uit leek te krijgen. Hij wist nu goed genoeg wat het betekende, het werd hem uitgelegd en het liet hem blozen toen hij er weer aan terugdacht. 'Ten tweede zou het geen enkele zin hebben om een roekeloze soldaat te worden, want ik ga het schoppen tot generaal. En ten derde...' Ze sloeg haar armen van achteren rond zijn nek en zijn adem stokte in zijn keel en dat had ze vast gehoord waardoor zijn gezicht vuurrood begon aan te wakkeren. 'Jij bent de toekomstige dokter hier, dus als ik, jongste oppergeneraal aller tijden, zwaargewond terugkeer, dan red jij mijn leven zoals je altijd doet. Want dood gaan bij jou in de buurt heeft in mijn geval geen zin.' Zijn ademhaling werd zwaarder en zijn gezicht, dat verlicht werd door het maanlicht zag vuurrood, maar was minder opvallend door zijn getintte huid. Nog zou het Raaf vast opvallen en hij schaamde zich er voor. “Ehm.. Ja, klopt, maar ehm... ik ga even liggen want mijn.. rug d- doet nog altijd pijn,” sprak hij en hij ging neer liggen zodat ze weer verder kon gaan met masseren. Nu kon hij ook piekeren over wat dit gevoel werkelijk was, want hij verstond er kop noch staart van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 05 2016, 22:12

Het leek oké, tenminste voor haar. Tot op zekere hoogte kon ze zich weer normaal gedragen in zijn bijzijn, de andere kant op leek dat vrij lastig, maar dat nam ze hem niet kwalijk. Toen ze haar armen om hem heen sloeg, hoorde ze zijn adem even stokken. Kneep ze te hard? Ze zat met haar eigen wang tegen die van hem gedrukt en opeens voelde ze hem warm worden. Verbaasd wierp ze een blik opzij. Het maanlicht bescheen zijn gezicht, verbeelde ze het zich of was hij rood? “Ehm.. Ja, klopt, maar ehm... ik ga even liggen want mijn.. rug d- doet nog altijd pijn,” Voorzichtig liet ze hem los zodat hij kon gaan liggen. Al snel merkte ze dat de manier waarop hij ging liggen een hint was dat ze verder kon gaan met masseren. Ze grijnsde flauwtjes en ging voorzichtig op zijn onderrug zitten. Hij was lang genoeg, dus ze ging verder met zijn schouderbladen.
Ze had het idee dat hij haar begrepen had, dus probeerde ze het onderwerp te veranderen. 'Als je wilt kunnen we morgen naar het paleis, het zal er wel rustig zijn zo met de feestdagen. Over feestdagen gesproken...' Het was haar half te binnen geschoten. 'Ma vroeg of je je verjaardag hier wilt vieren en wat je zou willen.' Haar vingers knepen nu wat verder naar beneden, meer naar de holte tussen zijn schouderbladen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 13 2016, 16:34

Dit was alles behalve oké en het was iets waar hij maar geen grip op kreeg, want hij begreep niet waarom hij zich plots zo onwel voelde. Waar kwam die ongemakkelijke buikpijn van? Waarom werd zijn gezicht rood als zij zo dicht kwam? Waarom was het hier opeens zo ondraaglijk warm dat er zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd verschenen? Het bracht hem lichtelijk in paniek, misschien was hij wel ziek aan het worden. Zijn adem stokte in zijn keel toen ze hem omhelsde, zijn hartslag verdriedubbelde en hij begon haast licht te geven door hoe ongemakkelijk hij zich voelde. Zack begreep niet wat er aan de hand was want dit had hij nog nooit gevoeld en dit was iets wat hij nog niet eerder had meegemaakt voor hij zover hij zich kon herinneren. Met wat stamelend gemompel ging hij op zijn buik liggen, proberend zijn rode gezicht zo goed mogelijk te verstoppen voor Raafs donkere warme ogen. Ze ging hem masseren en hij kon zweren te voelen hoe zij zijn opgespannen spieren langzamerhand los gemasseerd kreeg en het voelde geweldig. Hij ging comfortabeler liggen en zuchte tevreden omdat het zo geweldig deed, het nam zijn zorgen zelfs deels weg. Misschien was dat wel hetgene wat hij nodig had. 'Als je wilt kunnen we morgen naar het paleis, het zal er wel rustig zijn zo met de feestdagen. Over feestdagen gesproken...' Hij zweeg even om haar te laten uitspreken en hij draaide zijn hoofd zijwaarts. met half geloken  ogen keek hij haar half aan, afwachtend van wat ze nog te zeggen had.  'Ma vroeg of je je verjaardag hier wilt vieren en wat je zou willen.'
Eigenlijk had hij wel zijn verjaardag met Celestia en Ace willen vieren, maar die hadden het zo druk, dus die zouden het vast en zeker gewoon vergeten zijn. "Tuurlijk en het paleis bezoeken lijkt me een geweldig idee," zei hij met een warme glimlach en geloken waardoor het best een sensueel zicht was om hem zo te zien. Raafs zachte vingers knepen tussen zijn schouderbladen en quasi automatisch stootte hij een tevreden gehum uit terwijl hij naar de muur keek. "Kan niet geloven dat ik al negentien word binnen een aantal dagen. Ik wil zelfs niet een dagje ouder worden eerlijk gezegd. Volgens mij ben ik de enige die zijn eigen verjaardag verafschuwt.." hij mompelde dit en misschien was hij om eerlijk te zijn gewoon beschaamd om het feit dat hij niet wilde verjaren en elk jaar zijn verjaardag al een complete ramp was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14 2016, 17:04

Ze dacht niet dat hij al te snel pijn zou hebben, dus toonden haar vingers geen genade tegenover zijn rug. Elke spier moest eraan geloven. "Tuurlijk en het paleis bezoeken lijkt me een geweldig idee," Ze glimlachte, een rustige plek en toch bijzonder, dat leek haar het beste voor hem. Ze hoorde een vaag tevreden gehum uit zijn mond komen en haar glimlach veranderde in een grijns. Bij elke kneep, leek hij zich meer te ontspannen en dat was maar goed ook, want zijn schouders voelden aan als betonnen platen. "Kan niet geloven dat ik al negentien word binnen een aantal dagen. Ik wil zelfs niet een dagje ouder worden eerlijk gezegd. Volgens mij ben ik de enige die zijn eigen verjaardag verafschuwt.." Ongemerkt hield ze even stil, om daarna wat bedenkelijker door te gaan. Ze had er nooit bij stil gestaan dat ze ouder was dan hem, twee maanden weliswaar, maar toch.
'Ik geloof niet dat je de enige bent, ik negeer de mijne altijd, dus dat komt al redelijk in de buurt.' Er lag een half geamuseerde ondertoon in haar stem. Haar negentiende verjaardag had ze doorgebracht in een bezemkast waar niemand haar kon vinden, want Olive was op het idee gekomen om een feestje te houden, en Rebecca had 'per ongeluk' haar mond voorbij gepraat. Raaf had een hekel aan drukke festijnen waarbij zij in het middelpunt stond.
Ze geeuwde even half en merkte opeens hoe moe ze eigenlijk was. Ze klom van zijn rug af en porde hem in zijn zij. 'Schuif es op, ik ben doodmoe.' Ze wurmde zich onder zijn linkerarm en nestelde haar hoofd tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 17 2016, 18:34

Een hoge pijngrens had hij op zich wel dus het feit dat Raaf haar vingers goed liet doordrukken terwijl ze hem masseerde, zorgde ervoor dat hij zich optimal ontspannen voelde na verloop van tijd. Hij stemde natuurlijk ook in met het paleis te bezoeken sinds ze eerder  Ook vertelde hij haar hoe hij niet ouder wilde worden en dat hij er tegenop zag. Een frons was verschenen op zijn voorhoofd want hij verafschuwde zijn verjaardag. Dit had één grote rede die 9 jaar geleden was gebeurd: de dood van zijn ouders. Het herinnerde hem er aan dat als ze het huis niet uit waren geweest voor zijn verjaardag te vieren, dat ze nu beiden nog zouden leven. Een vaag tevreden gehum stootte hij uit toen ze net de juiste plek masseerde die enorm geblokkeerd zat. 'Ik geloof niet dat je de enige bent, ik negeer de mijne altijd, dus dat komt al redelijk in de buurt.' Hij voelde zich al minder ongemakkelijk met wat ze zei en merkte dan dat ze naast hem kwam liggen. Zijn gezicht was weer vijftig tinten roder geworden terwijl ze zich wurmde onder zijn linkerarm en haar hoofd tegen hem nestelde. Zijn hart sloeg overtoeren terwijl hij ongelukkig rondkeek. Hell to the no dat hij nu nog zou kunnen slapen. Hij schoof met zijn rug tegen de muur zodat ze genoeg plek had en zijn ogen gingen over haar gezicht. “Slaapwel Raafke..” sprak hij zachtjes om dan lichtjes te glimlachen eenmaal hij merkte dat ze diep genoeg sliep. Langzaam greep hij naar een boek en zorgde hij dat hij met zijn ogen licht gaf om te lezen. Zijn blauwe kijkers waren net mistlampen op dit moment. Zijn vrolijke expressie sloeg om naar een frons terwijl hij geconcentreerd begon te lezen.

Het was nu ongeveer 9 uur in de ochtend en Zack had net zijn boek uitgelezen, wat hij tevreden opzij legde en zijn blauwe ogen over de slapende Raaf liet glijden. Zijn hart ging tekeer en het liet hem fronsen terwijl hij vermoeid gaapte. De jongen had niet geslapen en dat zouden de wallen onder zijn ogen ondertussen wel aantonen. Langzaamaan stond hij op en wandelde hij met verse kleding naar de badkamer. Voor deze keer deed hij deze wel op slot en maakte zich langzamerhand klaar voor het ontbijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 17 2016, 21:44

Zo moe als ze was, leek het wel makkelijk om in slaap te vallen. Zack schoof wat achteruit zodat ze wat meer ruimte had en langzaam sloot ze haar ogen, met haar hoofd dicht tegen zijn borst gedrukt. Ze had kunnen zweren dat ze een fractie van een seconde zijn hart sneller voelde kloppen, maar vrijwel meteen viel ze in slaap.
Haar dromen waren warrig, angstig bijna. Ze dreef in het water terwijl het steeds harder begon te waaien. De lucht werd donkerder en donkerder, bliksemstralen kliefden de lucht, het water begon vervaarlijk hoog te golven. Ze zag geen land meer, geen enkel teken van hoop.

Toen ze wakker werd, was de plek naast haar leeg. Zack was kennelijk al op. Ze voelde dat het vandaag warm zou worden, maar in het paleis was het tenminste koel. Nog slaperig kwam ze overeind en wreef in haar ogen. Ze rekte zich uit en liep naar haar eigen kamer om daar haar kleren aan te trekken. Ze vergat haar haren te stijlen, wat haar werkelijke textuur verraadde: lichte golfbewegingen die vrolijk om haar hoofd danste. Ze merkte het niet eens.
Half wakker wordend kwam ze de woonkamer in, haar moeder was al bezig met de was. Kennelijk waren haar broertjes en zusjes alweer ervandoor. Alleen thee en diner werd hier samen gegeten, ontbijt en lunch werd door elk persoon zelf geregeld. Raaf pakte wat muntgeld in een buideltje om voor de rest van de dag vooruit te komen. Ze wilde voor de drukte van de markt bij de lift zijn, anders dan zaten ze zeker een uur vast in de marktstraat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimema jan 18 2016, 19:41

Aan de ene kant had hij willen slapen, maar aan de andere kant ook weer niet. Per sé wilde hij dit boek uitlezen omdat het hem vast hield als een mooi object waar je je ogen niet van kon losrukken omdat het je aandacht zo trok. Dit ervaarde Zack dus met dit boek dat hij nu las in het donker dankzij een magische spreuk dat hem toeliet te lezen zonder enige andere bron van licht. Het was handig en om eerlijk te zijn zou hij zijn magie voor geen wereld kunnen missen, het was zijn bron van handigheid om door het leven te gaan met enigszins een ietsjes comfortabelere levensstijl. Letterlijk had hij de hele nacht gelezen en hij kon hondseerlijk met zichzelf zijn, hij was moe. Maar hij moest nog de hele dag wakker blijven anders deed hij straks geen oog meer dicht. Voorzichtig legde hij het boek op zijn donkerbruine houten nachtkastje en maakte hij zichzelf los uit Raafs greep die de hele nacht tegen hem aangedrukt had gelegen. Zijn hart bonsde nog na en even had hij de neiging gehad om haar voorhoofd te zoenen, maar dat liet hij maar achterwegen. Het was ongepast dat de denken in zijn ogen. Meteen was hij de kamer uitgewandeld met zijn kledij en had hij deze keer wel de badkamer op slot gedaan.

Eenmaal hij klaar was met zichzelf te verfrissen was hij naar de keuken gewandelt. Iedereen leek al verdwenen te zijn en alleen Raaf was hier. Hij stond er een beetje onhandig bij in zijn bermuda en witte tanktop terwijl hij naar Raaf keek met een lichtelijk ongemakkelijke blik. "Hee, goedemorgen en ehm.. Raaf..?" vroeg hij zachtjes terwijl hij zijn handen in zijn zakken stak, met een vragende blik want hij had immers honger en nu zomaar iets nemen was gewoonweg onbeleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimema jan 18 2016, 22:56

De buidel die aan een touw om haar heupen was bevestigd, was zo betoverd dat kleine zakkenrollers hun vingers zouden branden als ze het aanraakte. Hier werden sommige straatkinderen al vanaf kleins af aan getraind om 'magische' vingers te krijgen. Zelf was ze gewend om alleen wat fruit te eten 's morgens, maar ze kende Zack en wist haast zeker dat hij snel honger zou krijgen. Ze controleerde haar enkel om er zeker van te zijn dat de gouden band er nog steeds omheen zat.
Zack kwam de keuken binnen en even schoot het haar weer te binnen wat ze gisteravond meende te hebben gevoeld. Alle spanning was er wel afgeslapen, maar toch kreeg ze een vreemd gevoel in haar buik. "Hee, goedemorgen en ehm.. Raaf..?" Ze zag zijn blik half vragend over de keuken heen glijden en ze grijnsde. Uit een kastje pakte ze een dik stuk luchtig brood, gevuld met rozijnen. Ze scheurde het in tweeën en reikte hem de iets grotere helft aan. 'De rest van je ontbijt komt nog wel, wacht maar af.' Ze knipoogde veelbetekenend en wenkte hem.
Er rende al een paar straatkinderen door de steegjes en de hitte die die dag sterker zou worden, was al voelbaar. Ze wees Zack op een soort rare koker, die in de verte zichtbaar was en tegen het steile gedeelte van de heuvel aan leek te zijn gebouwd. 'Dat is de lift voor speciaal bevoegde, omdat mijn vader uit het noorden komt, mogen wij hem gebruiken.' Dit mechanisme was een hele opluchting, want anders hadden ze de rit van drie uur naar boven moeten klimmen, door de hitte en drukte van de markt.
De straten waren stoffig, bezaaid met kleine hoopjes afval en gruis. Marktkooplui smeten haar en Zack af en toe een vrucht toe, als propagandamiddel voor de markt die bijna begon. Raaf friemelde af en toe nijdig aan de sluier die op haar hoofd met speldjes vastgeprikt zat en met touwtjes weer verbonden was aan haar ellebogen. Net toen ze de laatste hoek om gingen die naar de lift reikte, kwam er een man op hen aflopen.

Al sinds haar jeugd had Raaf geweten dat er specifieke personen leefden in deze stad. Je kon ze gemakkelijk herkennen omdat ze allemaal buitengewoon lelijk en klein waren, altijd wel met een snor of sikje, en met een kennersblik over de mensen heen keken. Raafs maag kromp ineen toen ze de zwarte kraaloogjes over hen heen zag glijden en op Zack bleven rusten. Hij kwam op hen aflopen en ze kon het niet tegenhouden. Ze greep zo laag mogelijk zijn pols vast en siste tussen haar tanden door: 'Ga achter me staan en praat zo weinig mogelijk.'
Het kikker-achtige mannetje stond inmiddels voor haar en keek begerig naar de enorme jongeman achter haar. De bordeeleigenaar, want dat was het, had al lang gezien dat Zack geen Hindi sprak. In zijn gebrekkige Kovomokaans keerde hij zich tot Raaf en keek met een soort halve wrok naar de gouden enkelband die ze om had. 'Namasté mamiji, ik betalen veel goud voor deze slaaf, véél. Hij zal weten, weten wat vrouwen willen, vrouwen van heel universum komen hier voor exotische slaven. Véél goud.' Hij keek Raaf en toen Zack veelbetekenend aan en bewoog zijn duim en wijsvinger langs elkaar, alsof hij een muntstuk vast had. Raaf legde beleefd haar handen tegen elkaar voor haar borst en boog even kort. Met een schopje tegen zijn enkel gaf ze Zack aan dat hij haar voorbeeld moest volgen. 'Namasté, deze slaaf is niet te koop. Al mijn slaven moest ik verkopen om uit het armenhuis te blijven, ik ben weduwe ziet u. Wasim is mij altijd trouw gebleven en voor geen goud ter wereld wil ik hem verkopen.' Ze liep al schuifelend in de richting van de lift, waar de man hen niet zou mogen volgen. Het paleis was heilige grond, verboden voor dit soort mensen.
'Ach kom, mamiji, dat zeggen ze allemaal, maar zodra bieder met juiste bedrag komt. Kom, kom, noem uw prijs.' Hij streek nu bewonderend over Zack zijn armen en Raaf beukte agressief op de knop van het poortje naar de lift. Het hek ging open en ze trok Zack aan zijn arm mee. De man deed nog een verwoede poging om hen tegen te houden, maar hij graaide mis. Zo snel mogelijk holde ze naar de liftbediende toe, hield hinkend haar enkel omhoog om hem de band te laten zien en sleepte vervolgens Zack de cabine in. De rit omhoog duurde ongeveer vijf minuten, dus had ze tijd om uit te hijgen. 'Sorry hoor, maar dat soort lui...Ik hoop dat hij in drijfzand beland, zijn bordeel erbij.' Haar hoofd was nogal rood en niet eens alleen van het rennen. Het idee van Zack, haar Zack, als gigolo, de gedachte alleen al maakte haar furieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 19 2016, 15:46

Zijn blik ging naar Raaf op de moment dat hij in de keuken stond met een onwennige blik in zijn ogen omdat hij honger had. Het was ongepast om gewoon eten uit de kast te pakken dus hij liet zijn ogen over Raaf glijden nadat hij aarzelend haar naam vragend had uitgesproken. Ze grijnsde, wist vast meteen wat er met hem aan de hand was en ze reikte hem een groot stuk van een rozijnenbrood. Hij keek er even naar omdat hij zoiets nog nooit had gegeten en besloot een hap te nemen om dan te blozen toen ze knipoogde naar hem. Ze vertelde hem dat de rest van zijn ontbijt nog kwam en hij keek haar vragend aan, niet begrijpend wat ze daar nou exact mee bedoelde. Hij keek naar zijn eigen borstkas waar zijn hart zat, wat maar niet wilde kalmeren. Een frons verscheen en hij schudde zijn hoofd, haar volgende terwijl het rozijnenbroodje in zijn maag verdween. Op een langzaam tempo (voor hem dan toch) volgde hij Raafs vinger die wees naar een glazen koker waarop ze uitleg gaf: 'Dat is de lift voor speciaal bevoegde, omdat mijn vader uit het noorden komt, mogen wij hem gebruiken.' Zijn ijsblauwe ogen werden nieuwsgierig door dit weetje dat hij net te horen kreeg. "Dus wij mogen deze lift dan gebruiken? Leuk," sprak hij met een glimlach om dan een vrucht te vangen die naar hem toe gegooid werd. Hij bedankte de man en nam een hap van de vrucht die verbazingwekkend zoet was. Zack at de vrucht met twinkelende ogen op en merkte een man op die nogal wankel naar hen toe kwam huppelen, eentje met een Salvador Dali snor en een lange goatee achtige baard die haast al het zand opvrat op de grond. Toen ze hem beval om achter haar te gaan staan, deed hij dat ook, zijn wenkbrauwen gingen automatisch naar beneden  en deed moeite zijn gezicht in de plooi te houden  wat al niet te goed ging doordat Raaf zijn pols vast had. Namasté mamiji, ik betalen veel goud voor deze slaaf, véél. Hij zal weten, weten wat vrouwen willen, vrouwen van heel universum komen hier voor exotische slaven. Véél goud.'  De man keerde zich naar hem en werkelijk het enige wat hij deed was zijn wenkbrauw optrekken om dan zich te herinneren dat de familie van Raaf niet genoeg van die gouden enkelbanden hadden en hij dus als slaaf werd gezien hier. Ze boog en gaf hem een schop, met een duits gemompel volgde hij braaf haar voorbeeld en boog voor de man, waarom hij dit moest doen was een werkelijk raadsel voor hem. Deze man was duidelijk niet van hoge stand of van die aard.

Zack rechtte zijn rug en hij voelde gewoon geprotesteer en gejammer van zijn eigen rug terwijl Doffy een opmerking maakte in zijn hoofd dat hij echt zijn rug moest fixen. Nors negeerde hij de stem en zijn blauwe ogen bleven naar de man gericht terwijl Raaf sprak en het gejoel van de markt de zwartharige jongen een beetje misselijk maakte:  'Namasté, deze slaaf is niet te koop. Al mijn slaven moest ik verkopen om uit het armenhuis te blijven, ik ben weduwe ziet u. Wasim is mij altijd trouw gebleven en voor geen goud ter wereld wil ik hem verkopen.' Kennelijk was Wasim nu zijn naam, oke. Hij moest serieus alle moeite van de wereld doen om niet in lachen uit te barsten en volgde Raaf ook gehoorzaam toen ze vertrok richting de lift. 'Ach kom, mamiji, dat zeggen ze allemaal, maar zodra bieder met juiste bedrag komt. Kom, kom, noem uw prijs.'  De man streek met zijn vuile vingers over Zacks arm, die op zijn beurt, vol walging naar de man keek omdat hij niet wilde aangeraakt worden door zo'n slijmerige gortige vingers. Het hek van de lift ging open en de lange zwartharige jongen werd meegetrokken de lift in, waarin hij, zodra deze naar boven ging, vragend naar Raaf keek. 'Sorry hoor, maar dat soort lui...Ik hoop dat hij in drijfzand beland, zijn bordeel erbij.'
"Wat is een bordeel?" vroeg hij haar en de jongeman had ook helemaal geen problemen met zijn ademhaling sinds zo rennen hij dagelijks wel deed op het grasveld van Starshine. Met geen enkel benul van wat die man van daarnet was en wat hij deed, stelde hij de volgende vraag die hij had: "En waarom probeerde die vieze oude kerel mij te kopen?" Er waren nog veel meer vragen die hij had, maar deze hield hij wel voor zichzelf terwijl hij met lichtelijk blozende wangen zijn hand uit Raafs greep nam en er naar staarde om maar niet verder naar Raaf te moeten kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 19 2016, 20:48

De lift gleed langzaam omhoog waardoor ze tijd hadden om bij te komen. Zack leek alsof hij had willen lachen, zij zou hetzelfde gedaan hebben als het niet zo pervers was geweest. "Wat is een bordeel?" Na bijna een jaar van dit soort vragen was ze al lang niet meer verbaasd dat hij het haar vroeg, maar de exacte woorden waren moesten nog even in haar hoofd opkomen. "En waarom probeerde die vieze oude kerel mij te kopen?" 'Ahem...' ze schraapte haar keel en krabde even achter haar oor. 'Een bordeel is een plek waar mensen de werknemers betalen om...intieme dingen met ze te doen.' Ze keek even ernstig, want de gebeurtenis van daarnet zat haar nog steeds dwars. 'Die vent van daarnet dacht dat je mijn huisslaaf was en wilde je kopen om je in zijn bedrijf in te zetten, als ik die band niet om mijn voet had, had hij ons waarschijnlijk allebei gewoon meegenomen...of nou ja, mij had hij niet echt ingezet denk ik.' Even grinnikte ze bij de gedachte. Zij, een prostituee? Ze zou het bedrijf de grond in werken.
De lift hield stil en de deuren gleden open. Een enorm gebouw rees voor hen op, met koepeldaken en hoge zuilen. In de tuinen stonden palmbomen loom te wuiven en fonteinen te klateren. Er liepen nauwelijks mensen rond. Ze wenkte Zack om haar te volgen naar de ingang en voelde alvast in de buidel aan het touw om haar middel.
'Cora? Cora ben jij dat?' Een stem die ze vaag herkende klonk nog geen twee meter van hen vandaan. Ze draaide zich verward om en haar maag draaide zich opnieuw om. Een jongeman met een spierwitte huid en witblond haar kwam op hen af. Hij was ongeveer een kop groter dan Raaf, met lange, gespierde armen en een nogal overdreven wasbordje dat zichtbaar was omdat hij een open vestje droeg, met belletjes eraan. Hij droeg de traditionele pofbroek die veel van de jongere mannen droegen en keek zeer zelfverzekerd uit zijn ogen. Raaf toverde een geforceerde glimlach tevoorschijn. 'Ashid...' Haar stem droop van de gemaakte engel-achtigheid.
Ashid was een van de twee vriendjes geweest die ze ooit in haar leven had gehad. Raaf had alleen met hem aangepapt omdat hij zes jaar ouder was dan zij en daarmee haar vader te sarren. Hij had het afgebroken toen hij erachter was gekomen dat ze destijds nog maar veertien jaar oud was, toch bleef hij plakkerig, menend dat als ze meerderjarig was, hij met haar zou trouwen. 'Ik had geen idee dat ik jou hier zou aantreffen.' Haar gemaakte vriendelijkheid klonk nogal zoet voor haar doen en ze hoopte dat Zack er niks van zou zeggen. 'Ik ook niet Cora, het is zo lang geleden sinds ik je zag. Wie is je vriend?' Ashid keek met iets minder zekerheid, maar nog steeds een soort hooghartigheid naar Zack, hoewel die zeker een kop groter was dan hem. Een speels lachje verscheen om Raafs lippen. 'Dit is Zack, mijn beste vriend.' Ditmaal glimlachte ze breed en bijna oprecht. Ashid leek niet al te blij met dit nieuws, maar keek hem alsnog beleefd aan en stak zijn hand uit. 'Ik ben Ashid Abin Eshar, Ravenna's ex.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 22 2016, 09:10

Wow dat was hem wel even wat. Een of andere halvegare wilde hem kopen voor blijkbaar een bordeel, geen idee wat dat was maar de gedachte alleen al dat hij als slaaf zou moeten fungeren als royalty van Shadra, geen idee hoor. De gedachte alleen al deed hem fronsen. Dus Zack besloot het te vragen aan Raaf, ze leek er zelfs niet eens verbaasd van dat hij het niet kende. Misschien was hij eindelijk eens niet de enige die het niet kende, of Raaf was er gewoon niet meer van verbaasd dat hij het niet kende, dat kon ook natuurlijk. Als hij eerlijk moest toegeven, had hij al ongeveer een idee wat het was, want Doffy was in zijn achterhoofd aan het sterven van het lachen. Als de tweede persoonlijkheid nu eens gewoon zou sterven, oh dat zou handig geweest zijn, maar niet echt mogelijk. Het leek eindelijk of ze wilde spreken, Zacks blauwe ogen gleden naar het zwartharige meisje naast zich. 'Ahem...' ze schraapte haar keel en krabde even achter haar oor. 'Een bordeel is een plek waar mensen de werknemers betalen om...intieme dingen met ze te doen.' Even moest hij nadenken wat ze met intieme dingen bedoelde, maar al snel werd het duidelijk en werden zijn ogen groter met de seconde. Oké dit was gewoonweg vreemd. 'Die vent van daarnet dacht dat je mijn huisslaaf was en wilde je kopen om je in zijn bedrijf in te zetten, als ik die band niet om mijn voet had, had hij ons waarschijnlijk allebei gewoon meegenomen...of nou ja, mij had hij niet echt ingezet denk ik.' Hij schudde zijn hoofd. "Jouw inzetten voor die stuff kan ik begrijpen want j- je bent knap en lief en... maar mij? Komaan he zeg. " Hij schudde zijn hoofd nogmaals in ongeloof. De lift was blijkbaar gearriveerd aan de bestemming en Zack stapte aarzelend uit om dan zijn ogen te wendden naar een gigantisch paleis met koepeldaken en indrukwekkende zuilen. De palmbomen die zich situeerden in de tuin wuifden loom met de wind mee en de fonteinen spoten vrolijk water de lucht in.

Zijn oren spitsten zich zodra hij een stem hoorde die duidelijk vroeg naar Raafs tweede naam, Cora. Zack draaide zich om naar de showoff van een kerel met een open vestje en gespierde armen. Maar tegenover Zack had deze kerel niets om werkelijk trots op te zijn. Zack draaide zich naar Raaf die overduidelijk geforceerd aan het glimlachen was en zijn wenkbrauwen trokken naar beneden in een nadenkende frons toen ze de naam van de jongen uitsprak. 'Ashid...' sprak ze en Zacks ijsblauwe, nu koude ogen, gingen de richting uit van Ashid die hij nu al niet mocht op dit moment. Hij voelde een vreemde steen groeien in zijn maag. 'Ik had geen idee dat ik jou hier zou aantreffen.' Hij fronste dieper en de Ashid-kerel richtte nu zijn blik op Zack, die koud en emotieloos terug keek. 'Ik ook niet Cora, het is zo lang geleden sinds ik je zag. Wie is je vriend?'
Zack bromde wat onverstaanbaars in het Duits om dan voorgesteld te worden door Raaf, hij had ook een stem weet je. Ugh zijn humeur was instant onder -9000 gezakt plots zonder enige boe of bah. Of had het een reden? Zack wist alleszins niet waardoor het kwam. 'Dit is Zack, mijn beste vriend.' De jongeman stak zijn hand uit en stelde zichzelf nogmaals voor, maar Zack nam niet de moeite om te luisteren tot hij het woordje 'ex' hoorde. Zijn ogen vernauwden zich onzichtbaar voor het blote oog en geforceerd schudde hij de hand van de jongen met alleen maar een iets te stevige grip. "Zack Acciaio," spatte hij recht in de jongen zijn gezicht haast om dan zo snel mogelijk zijn hand terug te trekken en zijn blik naar Raaf te richtten "En aan wie heb ik de eer Cora?" Oh hij was zo slechtgezind nu, de gemaakte beleefdheid schoten als lasers alle kanten uit terwijl hij met een fake glimlach vragend naar Raaf keek, een uitleg eisend van wat hier in godsnaam aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 22 2016, 22:12

Ze had geen zin in dit gesprek. Ashid zou alleen maar gaan opscheppen over hoe hij haar over zou kunnen halen om met hem te trouwen, al zei ze honderd keer dat hij op moest rotten. Zack leek onaangenaam pissig te worden en dat verbaasde Raaf. Normaal was hij de kalmte zelve en altijd beleefd tegen haar omgeving. "En aan wie heb ik de eer Cora?" De snijdende nadruk op haar tweede naam maakte duidelijk dat hij nijdig aan het worden was. 'Ashid en ik waren een koppel voor zes maanden, vijf jaar geleden.' Ze sprak behoedzaam want ze wist dat een echt kwade Zack niet alleen angstaanjagend, maar ook gevaarlijk kon zijn. Ze keek Ashid opnieuw met een gemaakte glimlach aan. 'Hij draaft soms een beetje door over ons, trek het je niet aan.' Ashid leek zijn zelfvertrouwen teruggevonden te hebben en stootte met zijn schouder tegen de hare. 'Ach je breekt mijn hart Raafje, je trouwt toch nog wel met me?' Zijn toon moest misschien speels overkomen maar de plastic glimlach verdween van haar gezicht. Ze trok zijn hand van haar arm en keek hem nu zowel vuil als dreigend aan terwijl ze demonstratief naast Zack ging staan en hem gebaarde mee naar de ingang te lopen. In het voorbijgaan riep ze over haar schouder: 'Alleen hij mag me zo noemen.'
Ze stapte de enorme hal binnen door een deur van meer dan zeven meter hoog. Hun voetstappen echode zachtjes tegen de muren aan. Ze wees naar een inham tussen twee pilaren waar de wacht hen niet kon horen. 'Gaat het?' Ze keek hem serieus aan en legde even haar hand op zijn arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 07 2016, 19:42

tag

###



Hij vroeg zich werkelijk echt af van hoe veel hij wel nog niet wist van Raaf. Ze leek zo ondoordringbaar te zijn want elke keer dat hij het idee had haar te kennen, kwam er wel nog eens wat boven water drijven dat hem een slag in het gezicht verkocht van: ‘oh je bent nog niet eens een procentje verder dan twee jaar geleden’. Natuurlijk ergerde het hem mateloos dat hij maar geen diepte van haar kreeg, dat ze een eindeloze zwarte put was waar hij was ingezogen en er geen mogelijkheid tot ontsnappen was. Het werd vast duidelijk hoe onaangenaam geïrriteerd hij werd door die Ashid. Het liefst had hij de kerel al lang de grond in geslagen, maar het enige wat hij deed op dit moment was stijfjes toekijken hoe de twee verloren zielen zichzelf kennelijk hadden teruggevonden. Als Zacks gezicht groen had kunnen worden van jaloezie, had het nu al lang gifgroen uitgeslagen. "En aan wie heb ik de eer Cora?" De snijdende nadruk op haar tweede naam maakte duidelijk dat hij nijdig aan het worden was. 'Ashid en ik waren een koppel voor zes maanden, vijf jaar geleden.' Zack kon alleen maar met een diepe frons naar de gast kijken zonder eigenlijk werkelijk echt door te hebben wat er met hem aan de hand was. Het enige wat hij voelde was een woede die opborrelde van diep in hem die Doffy maar al te amusant vond om te voelen, het voedde hem. 'Hij draaft soms een beetje door over ons, trek het je niet aan.' Ashid leek zijn zelfvertrouwen teruggevonden te hebben en stootte met zijn schouder tegen de hare. 'Ach je breekt mijn hart Raafje, je trouwt toch nog wel met me?'
Zacks ogen verwijdden zich en zijn adem stokte zelfs in zijn keel bij die woorden. Trouwen, zich voor eeuwig binden. Voor een luttele seconde begonnen zijn ogen geel te flikkeren, waarop Zack zijn ogen dichtkneep. Doffy vond het veel te leuk om dit toe te zien. Het leek hem te lukken zijn tweede persoonlijkheid naar achteren te drukken.

Raaf gebaarde om mee met haar te lopen, hij knipperde nog een paar keer vaag met zijn ogen en wandelde met haar mee, de opmerking die ze maakte dat hij alleen haar zo mocht noemen, deed hem glimlachen. Beiden stapten ze een enorme hal binnen en Zacks blauwe ogen keken vol verwondering om zich heen omdat het hier werkelijk prachtig was. Ze hield hem tegen, Raaf hield hem tegen. Zack draaide zich naar haar toe en zij vroeg of het met hem ging. Hij knikte. “Ja, hij is alleen nogal een zak..?” Hij bekeek haar terwijl hij zijn hoofd scheef hield en zijn blik richtte op de ingang van de hal met een kleine frons.

In the confusing nights I dream of the heart

I've entrusted my body to.


Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 07 2016, 22:38

Het probleem aan dit alles was dat Ashid er heilig van overtuigd was dat ze alleen maar 'hard to get' speelde. Het enige aspect wat haar ook verder verbaasde, was waarom. Zack leek zijn emoties niet meer onder controle te kunnen houden en het leek Raaf ook maar beter om hem verder van stress weg te houden, aangezien hij twee meter lang was. Op haar vraag of hij oké was, kreeg ze een verbazingwekkend nogal on-Zack-achtig antwoordt. “Ja, hij is alleen nogal een zak..?” Het was haar al eerder opgevallen, normaal kon hij met iedereen overweg. 'Nou trek je verder niks van hem aan, zijn fantasie is even groot als zijn ego.' Ze klopte hem zachtjes op zijn arm en wees met haar duim over haar schouder. 'Zodra we naar binnen gaan moeten we stil zijn anders trappen ze ons eruit.' Ze ging hem voor door de tweede deur.

Raaf had deze plek altijd al een rustgevend oord gevonden en ook nu deed het weer wonderen. De pilaren reikte hier en daar zo hoog dat het soms moeilijk was om omhoog te blijven kijken vanwege de zon die recht in hun gezicht scheen. Maar vaak genoeg waren er ook overkoepelde plekken, met schaduw en koelte. Palmbomen en andere soorten planten stonden in potten loom te wuiven, hoewel er geen wind stond. De muren waren elk gemozaïekt en vertoonden het levensverhaal van de sultan die het gebouwd had. Er waren fonteinen op de open plekken en in de grotere overdekte zalen echode hun voetstappen.
De stilte gaf haar de ruimte om na te denken. Zack was duidelijk geweest, zelfs met haar bijna sterven was hij eerlijk geweest en gebleven en om eerlijk te zijn was ze daar dankbaar voor geweest. Nog steeds was er de pijn, maar het feit dat ze een nieuwe, sterkere vriendschap konden opbouwen, deed haar goed. Toch was zijn gedrag verwarrend. Hij leek met zichzelf in de knoop, zeker bij situaties die altijd normaal voor hen waren geweest. Dat hij zo was uitgeflipt over het aanraken van haar borsten was niet echt nieuw voor haar, maar zijn lichamelijke reactie had een kort moment van hoop doen ontvlammen die ze absoluut niet wilde, omdat het alleen maar meer pijn zou doen. Ook het feit dat hij kwaad leek te zijn op een onbekende, alleen maar omdat het enige wat hij ervan wist was dat het haar idiote ex was, had voor verwarring gezorgd.

Toen ze weer door de enorme deur naar buiten liepen, zo'n drie uur later, keek Raaf eerst of Ashid niet toevallig hen stond op te wachten, wist zij veel. Even slaakte ze een zucht; geen blond haar te zien. Maar net toen ze de lift weer instapten, kwam hij aanhollen en hoe erg Raaf ook op de knop beukte, hij raakte binnen voor de deuren dicht konden schuiven. 'Blij dat ik het haalde.' hijgde hij vrolijk en gaf haar een klap op haar schouder zodat ze bijna voorover viel. Nijdig keek ze hem aan. 'Wat een toeval ook.' zei ze sarcastisch en wreef over haar schouder. Ashid keek haar aan met een verleidelijke maar ook priemende blik in zijn ogen. 'Ik moet toch zeggen Raafje, als je metgezel niet erbij stond had ik weliswaar wat verboden praktijken uitgevoerd, maar te oordelen naar het vernieuwde kapsel heb ik hoe dan ook niet de eer van je eerste keer.' Ze deed haar mond open om een scherp antwoord te geven, maar het gevoel van afkeer kneep haar keel dicht. De vernederende toon waarop hij sprak, verdween ook niet toen hij zei: 'Plus het feit dat je vriend dus niet je partner is, neem ik aan dat ik ook niet de tweede of derde zou zijn. Zeg eens Cora, hoe wil je ooit een goede huisvrouw worden als je je toekomstige verloofde niet eens trouw kunt blijven.' De uitdrukking op zijn gezicht was nu daadwerkelijk vals, maar het feit dat hij beweerde dat ze een slet was, kneep haar keel nog verder dicht en langzaam balde ze haar vuist, klaar om die in zijn gezicht te lanceren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 07 2016, 23:57

tag

###



Zack wilde net gaan grommen al seen of andere hond die zijn baasje beschermde. Zijn blik werd met de seconde donkerder hoe langer hij in de buurt van dat blonde mormel verbleef. Hij wilde zo graag de jongen naar de andere kant van de wereld slaan met zijn vuist dat het hem verbaasde dat hij het gewoon nog niet eens gedaan had. Misschien had het met Raaf te maken, was dat de reden waarom hij zo angstaanjagend rustig bleef bij dit alles. Ze waren uiteindelijk toch weg geraakt bij die absolute mongool zonder manieren en dat was ook de moment geweest dat Raaf vroeg of alles oké met hem was. Oh if she only knew. Met gebalde vuisten had hij gezegd dat hij een zak was, maar liet zowat alle detail er uit wat hij die kerel allemaal wilde aandoen. Wie niet weet, niet deert. 'Nou trek je verder niks van hem aan, zijn fantasie is even groot als zijn ego.' Ze klopte hem zachtjes op zijn arm en wees met haar duim over haar schouder. 'Zodra we naar binnen gaan moeten we stil zijn anders trappen ze ons eruit.' Ze ging hem voor door de tweede deur. Zack knikte gewoon en volgde raaf zwijgend terwijl hij zijn handen nonchalant in zijn broekzakken stak.

Het was hier zo stil, het gaf hem even de tijd om na te denken. Een diepe frons verscheen op zijn gelaat en hij keek afwezig naar de mozaiekafbeeldingen tegen de muur die allemaal een verhaal vertelden. Maar echt het volgen deed hij niet. Hij vroeg zich allerlei dingen af, het feit dat hij zo razend werd op een idiote ex van Raaf van vijf jaar terug, het feit dat zijn ding zo opeens vreemd ging doen, de awkward momenten, zijn hartslag die versnelde. Het was allemaal onduidelijk voor hem tot Doffy besloot hem uit zijn gedachten te halen met een luide: ‘je bent verliefd’ die door zijn gedachten galmde. Zijn gezicht werd instant vuurrood bij de woorden die door Doffy zijn gedachten ingezonden waren en hij wreef afwezig door zijn haar en schudde zijn hoofd, want dat kon het niet zijn. ‘Jawel gast, je bent horendol van d’r, wees nu geen koppige ezel of ik doe dr weer wat en je weet hoe dat de vorige keer ging~’. Zijn gezicht werd instant lijkbleek bij de herinneringen die weer naar boven werden gehaald en hij beet ongemakkelijk op zijn lip. Hij kon het haar niet vertellen, hij had haar al zo veel pijn bezorgd.

Toen ze weer samen naar buiten liepen, een drietal uren later, knipperde hij vaag met zijn ogen voor het vele zonlicht dat zijn ogen voor kort even verblindde. Ze stapten samen de lift weer in, maar er kwam nog iemand bij. Een blondharige kneus en meteen begonnen Zacks ogen een venijnige twitch te krijgen en waren zijn vuisten instant gebald. 'Blij dat ik het haalde.' Oh wat hoopte Zack zo vurig dat de kerel met zijn nek in die lift had vastgezeten per ongeluk en dat dan de lift omlaag ging. Hij knipperde even vaag met zijn ogen door zijn vreselijk vreemde gedachten. Hij had zelfs geneens geluisterd naar wat Raaf zei, het enige wat er echt nog doordrong waren de woorden van Ashid die hem langzamerhand razend aan het maken waren. 'Ik moet toch zeggen Raafje, als je metgezel niet erbij stond had ik weliswaar wat verboden praktijken uitgevoerd, maar te oordelen naar het vernieuwde kapsel heb ik hoe dan ook niet de eer van je eerste keer.' Verboden.. praktijken. Zack klemde zijn tanden op elkaar en fronste diep. 'Plus het feit dat je vriend dus niet je partner is, neem ik aan dat ik ook niet de tweede of derde zou zijn. Zeg eens Cora, hoe wil je ooit een goede huisvrouw worden als je je toekomstige verloofde niet eens trouw kunt blijven.' Zack gromde en zodra die verdomde lift open ging, sloeg hij zijn vuist recht in het gezicht van Ashid die met dat prachtige extra stootje luchtmagie dat van Zack afkomstig was, werd weg gekatapulteerd. Hij hijgde door alle adrenaline die door zijn aderen stroomde en zijn vleugel had de achterkant van zijn shirt aan flaren gescheurd. Hij stapte uit de lift en deed gewoon alsof er niets aan de hand was. Met zijn rechterhand wreef hij over zijn linkervuist terwijl zijn spierwitte vleugen klapwiekte en schitterde in het zonlicht.

In the confusing nights I dream of the heart

I've entrusted my body to.


Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimema feb 08 2016, 11:45

Ze had al heel wat beledigingen gehoord in haar leven, natuurlijk was ze er aan gewend. Maar het feit dat hij hier haar doodnormaal voor een hoer stond uit te maken, ging haar net iets te ver. Haar trillende vuist haalde langzaam uit, maar op dat moment schoven de liftdeuren openen voelde ze een windvlaag door de cabine, waarna Ashid met een enorme boog naar buiten vloog. Stomverbaasd, met haar vuist nog half in de lucht, keek ze opzij. Zack stapte de lift uit, met op elkaar geklemde kaken en een woedende grimas op zijn gezicht. Die ene vleugel die ze maar een paar keer eerder had gezien, klapwiekte en had zijn shirt kennelijk verscheurd.
Ashid kwam half kreunend overeind, wierp een blik op Zack en zette het op een lopen. Verbijsterde voorbijgangers keken eerst naar hem en toen naar de plek waar Raaf en Zack stonden. Op dat moment knipperde Raaf met haar ogen en kwam weer bij kennis. 'Kom op.' mompelde ze en sloeg haar arm door de zijne om hem vervolgens mee te trekken, want het laatste wat ze wilde, was aan de wacht uitleggen wat er gebeurd was.
Terug lopen bleek een stuk gemakkelijker te zijn dan ze had gedacht. De mensen weken bijna uit voor hen, ook al was de markt op volle toeren. De brok in haar keel werd er niet minder om. Een mengeling van gevoelens kolkte door haar maag en maakte haar bijna misselijk. Haar hele leven lang had niemand ooit zoiets voor haar...
Ze sloegen eindelijk de steeg in waar hun huis was, maar Raaf bleef voordat ze zichtbaar waren voor de wasplek even staan, duwde Zack tegen de muur, sloeg haar armen om zijn middel en begroef haar gezicht in zijn borst. 'Niemand heeft ooit zoiets voor mij....' Huilde ze even? Ze merkte het niet eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 12 2016, 17:27

tag

###



Dit was de druppel die de emmer deed overlopen, die zijn vatje had doen laten ontploffen. Door de recente kennis van Raaf wist hij wat de term hoer betekende, ook mede dankzij Doffy die zijn kop niet kon houden voor vijf seconden, maar laten we de eer aan Raaf geven. Die Ashid mocht van hem op legoblokken lopen met zijn blote voeten. Van zodra de liftdeuren open gingen, strekte hij zijn vuist uit, die zich lanceerde tegen Ashids smoelwerk en met dat extra vleugje luchtmagie, vloog de blonde jongen. Door het gebruik van luchtmagie was Zacks vleugel uit zijn shirt gescheurd. Daar ging zijn shirt dus. Zack keek met een koude blik naar Ashid die kreunend overeind was gekomen. Oh hell to the no dat die mislukte haan nog in de buurt van Raaf zou komen. Natuurlijk bracht het een hele hoop gegasp en ge-oh van de menigte die was verspreidt in een hele massa van paniek en angst. Verbijsterd staarden de mensen hem aan terwijl Zack gewoon droog weg over zijn vuist wreef alsof er niets aan de hand was. Ashid had het verdiend, daarmee uit. Raaf sloeg haar arm door die van hem, waardoor hij naar beneden keek, naar haar, wat resulteerde in dat hij meegetrokken werd door haar, door de massa heen die als de dood voor hem waren op dit moment. Wat een prachtige manier om de markt door te lopen zeg.

Ze sloegen af en waren eindelijk in de steeg waren. Raaf bleef staan en Zack volgde gewoon haar voorbeeld. Zijn blauwe ogen waren op haar gericht toen ze hem tegen de muur duwde en hij liet haar gewoon doen. Een kleine ‘oof’ verliet zijn mond toen hij tegen de muur knalde en hij voelde zijn rug al jammeren door de impact, ook al was deze maar klein. Haar armen werden om zijn middel geslagen en zij legde haar hoofd tegen zijn borst. Zack zelf begon rood aan te lopen en zijn hart begon sneller te slaan. Vurig hoopte hij dat ze dat niet zou opmerken, maar dat zou alleen maar de tijd uitwijzen. 'Niemand heeft ooit zoiets voor mij....' sprak ze en hij trok zijn wenkbrauw op. “Het is best normaal dat ik zoiets doe.. weet je? Niemand verdiend het om zo aangesproken te worden en vooral jij niet. Je bent een geweldige meid die iemand verdiend die niet zo’n ego heeft oke en die je behandelt als de prachtmeid die je bent,” hij liet zijn linkerhand langzaam en voorzichtig door haar haren gaan terwijl hij zijn rechterhand op haar bovenrug had liggen in rust. Zijn vleugel was ondertussen verdwenen en had kleine witte veertjes op de grond achtergelaten.


In the confusing nights I dream of the heart

I've entrusted my body to.


Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 13 2016, 18:39

Ze wilde zeggen hoeveel hij voor haar betekende, hoe sterker dan ooit haar verlangen om te blijven leven was geworden sinds hij in haar bestaan voor kwam. Ze kon het niet, niet op dit moment. De wond van een paar weken geleden was nog te vers. Maar waarom bleef haar verbeelding opspelen dat ze zijn hartslag voelde en hoorde versnellen toen ze hem tegen de muur drukte en hem omhelsde.
“Het is best normaal dat ik zoiets doe.. weet je? Niemand verdiend het om zo aangesproken te worden en vooral jij niet. Je bent een geweldige meid die iemand verdiend die niet zo’n ego heeft oke en die je behandelt als de prachtmeid die je bent,” Ze voelde de geruststellende aanraking van zijn hand op haar rug en de andere die door haar haren heen ging. Veertjes dwarrelde om hen heen als naslagwerk van zijn woede-uitbarsting.
Ze bleef nog een vrij lange tijd zo staan, eventjes opgaand in het leven wat ze had willen leiden.

Achteraf wist ze niet goed meer hoe ze binnen waren gekomen zonder achterdocht van haar grootmoeder te wekken en ook hoe sterk ze hadden volgehouden dat er niet veel bijzonders was gebeurd bij het paleis. Raaf had haar moeder gewaarschuwd dat Zack niet tegen teveel aandacht kon dus ze hadden besloten het stilletjes te houden.
Het was vrij laat in de ochtend, dus als'ie had geslapen had dat lang gekund. Zachtjes klopte ze op zij deur. 'Zacky? Mag ik binnen komen?' In haar hand hield ze het kleine cadeautje vast wat ze voor hem had uitgekozen. Het ding op zich had maar één nut, maar de hopelijk begreep hij wat ze ermee bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 19 2016, 17:40

Zijn hart begon sneller te bonzen, zijn ademhaling stokte kort in zijn keel en hij voelde hoe de zweetdruppeltjes zich vermenigvuldigen op zijn voorhoofd. Hoe dicht ze was, dat was de reden waarom hij zich zo vreemd gedroeg, de reden waarom zijn hart sneller sloeg en zijn adem zo stokte in zijn meel en misschien ook zijn mond opeens zo kurkdroog was geworden. Zack liep rood aan en het verbaasde hem dat hij de zin niet haperend of stotterend had uitgesproken, het was er in één vloeiende beweging uitgekomen en hij was er zo blij om zelfs. Een mooie geruststellende aanraking op haar rug en zo zou het helemaal niet opvallen, toch? Zelfs Zack was er alles behalve zeker van of ze nu opmerkte of net niet. Ze leek er toch niets van te merken. Beiden bleven ze zo even staan, Zack had zijn ogen gesloten en tevergeefs geprobeerd zijn hartslag tot bedaren te brengen, maar dat ging dus niet gebeuren. Zijn hele lichaam leek niet te willen luisteren naar zijn bevelen om te kalmeren.

Het avondeten was een stil gebeuren geweest en misschien was dat maar beter ook. De zwartharige jongen had alles behalve zin in een confrontatie met wat er in de late namiddag was gebeurd tussen Ashid en hem. Zijn ijsblauwe ogen waren de hele tijd gericht geweest op zijn avondeten en hij had geweigerd om maar iemand aan te kijken. Zijn nacht had hij doorgebracht in zijn bed, voor een keer slapend voor een viertal uurtjes want meer nachtrust had Doffy hem niet gegund. Langzaam en moeizaam opende hij zijn ogen om de stem die klonk van achter de deur. Niet lettende op het feit dat hij alleen maar gekleed was in een joggingbroek, was hij naar de deur gestrompelt en had hij deze open gedaan. Zijn ravenzwarte haren stonden alle kanten op en hijzelf leek op een zombie die net vers uit de grond was geklommen met wallen van hier tot aan Shadra. "Goedemorgend.. Raaf," sprak hij terwijl hij met moeite een geeuw kon onderdrukken en hij ging aan de kant zodat ze naar binnen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 21 2016, 15:14

De deur ging open en even moest ze de aandrang om zachtjes te gniffelen inhouden. Zijn haren stonden alle kanten op en hij deed haar sterk denken aan haar oom, wanneer die een ochtendhumeur had. "Goedemorgend.. Raaf," Hij stapte opzij om haar binnen te laten. Ze ging de kamer binnen en bleef hem wat ongemakkelijk aankijken. 'Nou ehm....' begon ze aarzelend. 'Fijn verjaardag...!' Ze besloot haar zin met een oprechte glimlach en slaagde erin om die niet te laten afzwakken. 'Ikehm...ik wist eerst niet wat ik je moest geven, want ik weet dat je er niet zoveel om geeft, maar toen dacht ik hier aan.' Ze besloot maar vrij snel van wal te steken en haalde een kleine sleutel uit haar zak met een touwtje er aan. Ze reikte het hem aan en glimlachte opeens een beetje verlegen. 'Ik heb een kopie laten maken van de sleutel van mijn huis, misschien nogal symbolisch hoor, maar....' Ze veegde een haarpluk achter haar oor. 'Voor als je ooit een plek nodig hebt om....om tot rust te komen ofzo...Dan hoef je nooit aan te kloppen weet je wel.' Haar woorden waren nogal hakkelig en haar hart roffelde. Wat een stom idee was het ook, een sleutel van haar huis! Hij was geadopteerd door een royal family, wat moest hij ooit in zo'n krot als het hare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 28 2016, 12:42

Het feit dat Zack eindelijk wat had kunnen slapen was voor zichzelf al een hele prestratie. De hele nacht doorgeslapen kunnen hebben, die vier hele uurtjes slaap kunnen ophalen hadden voor hem werkelijk mirakels gedaan.. niet. En wat daarbij zijn humeur nog verslechterde was het feit dat hij vandaag, de 29ste december, jarig was. De dag waarop zijn beide ouders waren gestorven en eigenlijk ook de dag waar hij zich alleen op zijn kamer opsloot in de hoop dat hij gewoon heel deze dag kon vergeten. Maar dat werd voor hem nu zowat belemmert. Er werd geklopt op zijn deur en met zijn prachtige ochtendhoofd deed hij open. Het was Raaf en hij wenstte haar een goedemorgend. Het liefste van al wilde hij gewoon weer in bed kruipen. 'Nou ehm....' begon ze aarzelend. 'Fijn verjaardag...!' Hij probeerde zo goed mogelijk te glimlachen want ook Raaf wist niet dat zijn ouders vandaag 9 jaar dood waren, maar dat was ook niet iets wat hij haar wilde vertellen. Misschien was het nog iets te gevoelig daarvoor. “Dankje Raaf,” sprak hij met een zuinige glimlach op zijn lippen. 'Ikehm...ik wist eerst niet wat ik je moest geven, want ik weet dat je er niet zoveel om geeft, maar toen dacht ik hier aan.' Hij fronste kort bij wat ze zei en zijn blik viel meteen op een sleuteltje dat ze uit haar zak haalde, gebonden aan een touwtje. Ze reikte de sleutel aan en hij nam deze aan en bij dat moment raakte hij haar hand zachtjes aan met dat van hem. 'Ik heb een kopie laten maken van de sleutel van mijn huis, misschien nogal symbolisch hoor, maar....' Ze veegde een haarpluk achter haar oor. 'Voor als je ooit een plek nodig hebt om....om tot rust te komen ofzo...Dan hoef je nooit aan te kloppen weet je wel.' Hij glimlachte. Het was een schattig gebaar van haar en dat moest hij eerlijk toegeven. Hij zou er gebruik van maken en dat wist hij goed genoeg. Zonder er echt over na te denken sloeg hij zijn armen om haar heen en drukte hij zijn lippen op haar voorhoofd. “Bedankt,” prevelde hij tegen haar voorhoofd en legde zijn kin op haar hoofd, genietend van de warmte die ze vrijwel altijd bij zich droeg. Zack negeerde zijn hart die weer vage overtoeren aan het draaien was en nam na de lange knuffel afstand. “Ik ga er gebruik van maken, dat weet ik zo al,” sprak hij met een warme glimlach op zijn gelaat en half gesloten ogen terwijl hij de sleutel aan zijn sleutelbos hing en het koortje in een strikje vormde zodat het uitblonk tegenover de rest van zijn sleutels. “Waaraan heb ik het verdient Raaf?” waren zijn woorden toen hij ging zitten op zijn bed en zijn blauwe ogen waren gericht op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
The sands of time||Zack - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

The sands of time||Zack - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sands of time||Zack   The sands of time||Zack - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The sands of time||Zack

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Being here for the second time. [&ZACK]
» Time for thoughts [&ZACK]
» Sleep untill the end of time||Zack
» You were on time, at the wrong time
» Still not used to this. [&ZACK]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Erd, Planet of Earth-