PortalIndexYou've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] HpD5UwnYou've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alice
.
.
Alice

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 126
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Water
Klas: 6th
Partner: I'm not in for the real deal, but we can always play a game if you like?

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimeza jul 18 2015, 20:48

Met een chagrijnig gezicht stond Alice voor de spiegel haar haren goed te doen. Ze had gisterenavond een telefoontje van haar vader gekregen, de eerste in zoveel weken. Kennelijk had hij toch wel wat aandacht voor haar buiten die bitch van een vrouw waar hij mee samen was en dat achterlijke zusje en broertje dat ze had. Over haar kleine zusje had ze niks slechts te zeggen, want ze hield veel van Avenue. Blake en David konden haar echter gestolen worden. En dat lelijke mens waar haar vader mee samen was ook. Ze wilde dat haar kinderen haar mama noemden, maar Alice noemde haar uit protest Amira, ondanks dat ze hetzelfde bloed deelden. Maar goed, het telefoontje dus. Haar vader had haar verteld dat het om iets dringends en redelijk ingrijpend ging. En dat hij zijn dochter zo snel mogelijk op Nova wilde hebben. En hij had er op een geheimzinnige manier gezegd dat er nog iemand op Starshine gebeld werd die met haar mee zou gaan. Hij had er echter niet bij gezegd waarom. Er waren al allerlei scenario’s door haar hoofd geschoten. Bijvoorbeeld het feit dat ze Ryan hadden gebeld omdat het schoolbestuur er achter was gekomen dat ze dingen hadden gedaan in de bosjes die niet voor het daglicht bestemd waren en dat haar vader dat te weten was gekomen. Maar waarom zou hij Ryan dan mee laten komen? En wat zou dan zo ingrijpend voor hem zijn? Het was niet dat ze zwanger was of zo. Dus Ryan viel al af. Voor de rest had ze niet echt iets meegemaakt hier op deze rotacademie met die rotmensen. Ze zou ook niet weten wat haar vader ingrijpend vond. Wat zij ingrijpend vond was het feit dat hij belde in een paar weken. Daar had ze dan ook kattig op gereageerd, maar hij had er verder geen aandacht aan besteed. Wedden dat als ze kwam dat hij het weer goed ging maken door geld op haar creditcard te zetten? Ze wilde geen creditcard met veel geld, verdomme. Ze wilde aandacht van haar vader, net zoals haar oudere zus! Zij wilde het oogappeltje van haar vader en moeder zijn! Maar nee, haar achterlijke broer en die lelijke rotzus kregen de aandacht weer. En die arme Avenue kon, net als Alice, fluiten naar alle aandacht. Het vervelende was dat zij er uit was, maar haar kleine zusje er nog tussenin zat. Woedend zijnde trok Alice de eerste beste jurk aan die ze vond en trok open slippers aan met achteraan een rits om dicht te doen. Geïrriteerd deed ze haar haren uit haar gezicht, pakte haar handtasje en begon richting het lanceringsplatform te benen. Daar eenmaal aangekomen zijnde wachtte ze ongeduldig tot de shuttle uit Nova zou komen om haar op te halen. En diegene die met haar mee zou gaan. Zou haar vader hem gebeld hebben? Ze had echt geen idee, want ze wist ook niet eens of het wel überhaupt een hij was. Ze wist niks en dat frustreerde haar enorm omdat ze juist alle dingen wilde controleren.


Laatst aangepast door Alice op zo sep 20 2015, 15:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimeza jul 18 2015, 21:38

Het had hem echt verbaasd dat zijn moeder hem opgebeld had. Ze had vooral geluk gehad dat hij zijn telefoon zelfs gehoord had. Hij was zo gewoon geworden aan zijn beltoon omdat hij het nummer vaak opzette dat hij automatisch al mee was gaan zingen met Meet the Monster voordat hij doorhad dat het zijn telefoon was. Wat zijn moeder hem zei verbaasde hem zelfs nog meer dan het feit dat ze nog wist hoe ze moest bellen. Als ze al spraken, was het via brieven, en dat was ook al even geleden want Kai gooide de meeste van haar brieven rechtstreeks bij het afval. "Kai, kom morgen verdomme naar dat lanceringsplatform-ding." Zijn moeder was nooit een held geweest in uitleg geven, en zeker niet als ze gespannen of nerveus leek voor iets. Hij moest dus naar het lanceringsplatform voor een shuttle naar Nova en hij moest er heen samen met iemand anders. Voordat hij wat terug had kunnen zeggen had ze al weer afgelegd. De kerel had even gefronst maar had daarna zijn schouders opgehaald en besloot maar gewoon te gaan.

Zelfs met een alarm om vroeger wakker te worden dan normaal had hij een lange nacht achter de rug. Hij had geen idee waar hij heen ging, maar zijn moeder had serieus geklonken dus hij verwachtte dat hij niet erg welkom zou zijn in zijn lelijkste kledij. Toch was hij niet van plan wat moois aan te trekken. Hij had gauw een hand door zijn haar gehaald en trok vervolgens zijn afgesleten, zwarte broek aan. Aan de knieën was het haast al meer grijs dan wat anders. En als shirt... Hij wist dat zijn moeder een bloedhekel had aan bandshirts. En hij wist dat ze onthield welke shirts hij al vaak aan gedaan had, dus nam hij maar één van de shirts die hij zelden droeg. Het was dan nog wel steeds een bandshirt, maar daar moest ze maar mee kunnen leren leven. Hij droeg het zelden omdat er vijf kerels opstonden, en de tekst sloot te kort aan bij hoe hij zich voelde, dus meestal duwde hij het ver weg in een kast. Hij trok haastig zijn schoenen aan en liep naar het landingsplatform, niet echt zeker van wat hij kon verwachten.

Zodra hij daar aankwam bleef hij staan en knipperde verbaasd en zowel teleurgesteld met zijn ogen. "Nee hé?" mopperde hij toen hij het meisje van de kerkers herkende. Hij ging naast haar staan en boog een beetje naar haar toe. "Je favoriete insectenlijk is weer hier", zei hij tegen haar en wreef door zijn ogen terwijl hij wachtte op de shuttle. Hij hield een hand voor zijn mond toen hij geeuwde. Af en toe liet hij zijn ogen naar Alice glijden, maar kwam in beweging toen de shuttle landde. Hij had geen spullen mee dus moest hij ook niets in de laadruimte zetten. Hij liep naar binnen en ging zitten. Opnieuw geeuwde Kailee, maar vestigde toen zijn aandacht op Alice. "Heb je enig idee waarom ik met jou naar Nova moet?" Hij fronste.

OOC: *click* T-shirt maar dat had ik je al laten zien haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
.
.
Alice

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 126
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Water
Klas: 6th
Partner: I'm not in for the real deal, but we can always play a game if you like?

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimeza jul 18 2015, 22:00

Alice hoorde voetstappen achter zich, maar negeerde het een beetje door naar haar nagels te kijken. Ze bestudeerde een nagel die af leek te willen breken en had daar haar aandacht zolang op gevestigd tot ze een stem hoorde. Ze keek opzij en zuchtte overdreven luid toen ze de jongen herkende van de kerkers. Nee hè. Hij ging toch niet mee zeker? Want dan maakte ze nu koers terug naar haar kamers. Ze liet zijn blik even over zijn uiterlijk glijden, maar er was geen afkeuring te zien. Ondanks dat ze het net deed overkomen alsof ze het wél deed, was ze diep vanbinnen niet iemand die mensen bevooroordeelde. Ze dwong zichzelf wel omdat te doen zodat ze mensen zeker van zich af zou stoten en niet al te gehecht aan hun zou raken, maar ze was het niet. ‘Pas maar op met wat je zegt, want ik heb nog steeds die insectenspray in mijn tasje liggen,’ zei ze kil tegen hem. Ze wist echter dat de jongen toch niet al te veel op haar dreigementen zou reageren. Ze probeerde te herinneren wat zijn naam ook alweer was. Taihi? Anali? Swarovski? Hmm. Ze moest toch eens oefenen op het van buiten leren van namen, want dat werd niks met haar. Ze zuchtte toen de shuttle aankwam en wilde net er naartoe lopen toen Taihi, Anali of Swarovski dat al deed. Huh? Ging hij echt mee dan? Shit. Daar had ze écht geen zin mee. Weer een vrolijke ziel waarmee ze opgescheept zou zitten. Aanschouw het sarcasme. Het meisje stapte samen met hem in de shuttle en zorgde dat ze zo ver mogelijk van hem af zou gaan zitten. Met een klap tegen de knop gingen de deuren weer dicht en Alice sloeg haar armen over elkaar heen terwijl ze de jongen bestudeerde. ‘Ik wist niet eens dat ik met jou naar Nova moest, dus ze hebben jou zo te zien meer verteld dan mij. Mijn vader belde me gisteren enkel op om te zeggen dat het ingrijpend was en dat ik maar zo snel mogelijk naar Nova moest komen. Voor de rest weet ik net zo veel als jou,’ antwoordde ze chagrijnig op zijn vraag. De tocht naar Nova was gelukkig niet al te lang en Alice koos ervoor om de hele tijd uit het raampje te blijven staren zodat ze niet met Mister Hothead tegenover haar moest praten. Ze schrok op toen de shuttle landde en stond op waarna ze weer een harde klap gaf op de knop zodat de deuren open zouden gaan. Even twijfelde ze. Ze kon natuurlijk zeggen wat ze wilde en hem de tuin om leiden. Dan zou hij zomaar een kant oplopen en zou zij gauw wegrennen en hem hier achter laten. Ze keek verlangend naar de shuttle, maar besloot dan uiteindelijk toch om het niet te doen. ‘Eerste straat rechts, dan tweede straat links en daarna de laatste straat nemen en dan zijn we er,’ zei ze kortaf tegen hem terwijl ze zelf al begon te lopen. Het idee dat hij nu wel eens achter haar reden kon komen waarom ze zo bitchy deed de hele tijd maakte haar ongelooflijk nerveus, want dan viel haar masker weg en dat was iets wat ze absoluut niet wilde. Het duurde niet lang voordat ze haar huis bereikte. Ze nam aan dat Kailee haar wel gevolgd was. Ze wilde aanbellen, maar de deur werd opengedaan door haar o zo lieve grote broer David. 'Je vriendje heeft echt een lelijk shirt aan,' zei hij met een arrogante stem en een afkeurende blik. 'Bek dicht of je kunt tandjes rapen. Nu maak jezelf liever eens nuttig en zeg ons waar pap is,' snauwde Alice hem toe, verbaasd zijnde over de kracht waarmee het eruit kwam. Was ze zojuist echt voor Kailee opgekomen? Holy shit. Dit ging nog een rare dag worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimeza jul 18 2015, 22:56

Zodra hij daar aankwam bleef hij staan en knipperde verbaasd en zowel teleurgesteld met zijn ogen. "Nee hé?" mopperde hij toen hij het meisje van de kerkers herkende. Hij ging naast haar staan en boog een beetje naar haar toe. "Je favoriete insectenlijk is weer hier", zei hij tegen haar. Hij voelde zich bekeken maar schonk niet zo erg veel aandacht verder aan haar omdat haar aankijken hem al slechtgehumeurd maakte. ‘Pas maar op met wat je zegt, want ik heb nog steeds die insectenspray in mijn tasje liggen.’ Hij haalde licht een schouder op. Nu hij dat wist kon hij dat ook tegen haar gebruiken. Hij wou haar reactie wel eens zien als ze dat plakkerig spul over zich heen kreeg. Zou ze gillen? Huilen? Of juist niets? De gedachte deed hem kort bij zichzelf glimlachen voor hij de shuttle in stapte. Hij was gaan zitten en keek Alice aan. "Heb je enig idee waarom ik met jou naar Nova moet?" vroeg hij toen de deuren dicht gegaan waren. Het meisje had haar armen over elkaar geslagen, maar Kai wist niet of ze dat deed om stoerder, gemener of irritanter over te komen. ‘Ik wist niet eens dat ik met jou naar Nova moest, dus ze hebben jou zo te zien meer verteld dan mij. Mijn vader belde me gisteren enkel op om te zeggen dat het ingrijpend was en dat ik maar zo snel mogelijk naar Nova moest komen. Voor de rest weet ik net zo veel als jou’, antwoorde ze. Hij knikte licht en negeerde de toon die ze in haar stem had. Het was te vroeg in de ochtend om humeurig terug te doen. Hij had geen zin in lastig zijn want dat zorgde er enkel voor dat hij de rest van de dag als een grumpy persoon rond zou lopen. Voor de rest van hun tocht zeiden ze niets meer tegen elkaar, en Kai vond het toch ook veel interessanter om zijn arm te inspecteren dan naar buiten te kijken of naar het meisje te kijken.
De shuttle landde en Kailee keek op van zijn pols. De laatste tijd betrapte hij zich erop dat hij vaak naar de drie dunne getatoeëerde lijntjes keek. Hij had geen idee waarom. Hij stond op om achter haar aan de shuttle uit te lopen. ‘Eerste straat rechts, dan tweede straat links en daarna de laatste straat nemen en dan zijn we er’, zei Alice en begon te lopen. Hij zuchtte even voor hij achter haar aan ging. Hij wist nu al niet meer wat ze gezegd had, hij volgde gewoon. Toen ze voor haar huis stonden ging de deur open. 'Je vriendje heeft echt een lelijk shirt aan.' De blauwharige kerel was nog dom genoeg om een klein beetje langs zich te kijken, of zoek naar dat 'vriendje' tot hij besefte dat hij dat moest voorstellen. Hij keek de kerel fronsend aan maar net voor hij zijn mond open kon doen sprak de jongedame al: 'Bek dicht of je kunt tandjes rapen. Nu maak jezelf liever eens nuttig en zeg ons waar pap is.' Zijn frons werd dieper maar hij zweeg. Toen hij een bekend gezicht achter de gemene kerel zag viel zijn mond open. Hij drong langs Alice door en duwde de kerel aan de kant om het huis binnen te lopen. Onbeleefd was het misschien wel, maar daar lette hij niet op. "Mam?" vroeg hij vol ongeloof, en zijn stem schoot bij de 'a' wat de hoogte in door de verbazing. "Wat doe jij hier?" vroeg hij. Ze glimlachte niet eens. Ze keek hem enkel een beetje pissig aan. "Waarom komen jij en Alice niet even mee zitten? Haar vader en ik willen wat zeggen." Hij keek nu een beetje bang. Wat was er zo belangrijk dat hij naar het huis van een onbekende moest komen met iemand die hij graag al als bitch van de school doopte? Hij wierp een blik op Alice en volgde zijn moeder. Hij ging op de bank zitten en keek naar zijn moeder. Een man zat daar al, en Kailee dacht en veronderstelde dus maar dat het Alices vader was. "We hebben jullie laten samenkomen omdat we wat te melden hebben", zei Kai's moeder en keek met een kleine glimlach naar de man. "Ryan en ik zijn samen, en we dachten dat het wel leuk was als jullie elkaar konden leren kennen, vermits jullie nu stiefbroers en -zussen worden." Kailee fronste nogmaals tot hij doorhad dat de kerel Ryan moest heten, en zuchtte toen van opluchting, maar dat was maar voor even tot hij doorhad wat ze gezegd had. "Jullie WAT?" vroeg hij en ging weer rechtstaan. "En vader dan? Ga je zo makkelijk over zijn dood heen? Hou je NU al niet meer van hem? Ik dacht dat je altijd zei dat 'jouw Arthur' de enige voor je was!" Hij was razend en teleurgesteld en in de war. Was Alice zijn stiefzus? Was deze man zijn stiefvader? Dat wou hij helemaal niet! Hij keek rond in de kamer en liet zijn blik langs de kinderen glijden. "Nee hé?" Hij keek naar Vanessa, zijn moeder. "Nee toch..." Ze keek kil terug. "Zeg dat het niet waar is, alsjeblieft." Ze schudde haar hoofd. "Toch wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
.
.
Alice

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 126
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Water
Klas: 6th
Partner: I'm not in for the real deal, but we can always play a game if you like?

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimezo jul 19 2015, 11:17

Alice grijnsde vals naar haar broer toen de blauwharige jongen hem opzij duwde. Net goed. Die achterlijke broer van haar moest eens nodig leren dat hij op moest passen met wat hij zei. Niet dat zij dat deed, maar goed. Haar broer keek haar kil terug aan. Alice wist wat die kleinerende blik betekende. Dat ze toch nooit liefde van hun ouders ging krijgen en dat ze nooit zo goed zou zijn als Blake en hij. Nou, newflash big brother: I’m better than the two of you. Net als de blauwharige jongen duwde ze haar broer ook opzij – maar dan iets harder – en liep achter de jongen aan naar de woonkamer. Ze keek naar de vreemde vrouw en concludeerde dat het de moeder van de jongen moest zijn. Dit liet haar een angstig voorgevoel krijgen en dat werd bevestigd toen ze het betraande gezicht van haar kleine zusje Avenue zag. Avenue zat helemaal opgesloten tussen het robuuste figuur van haar vader en het tengere, anorexia-achtig figuur van haar grote zus Blake. Zodra ze Alice zag kwam het meisje gauw overeind en rende naar haar oudere zus toe. Avenue was een kleinere kopie van Alice. Hetzelfde witte haar, dezelfde paarse ogen. Hun stemmen leken zelfs op elkaar. Het enige verschil was dat Alice twee geboortevlekjes onder haar ene oog had zitten. Dat had Avenue dan weer niet. Alice bukte zich en pakte het lichaam van haar kleine zusje stevig vast. Haar zusje begon te snikken en Alice suste haar zachtjes. Haar gezichtsexpressie was verzacht en heel haar houding was minder bitchy geworden. Bij Avenue was ze die lieve Alice die ze altijd al was en dat toonde ze ook bij anderen in de buurt, maar enkel en alleen naar haar zusje. De blauwharige zou vast wel opkijken als hij dit tafereel zag, maar dat kon Alice nu eens geen bal schelen. Met haar zusje om haar middel geklemd liep Alice verder de woonkamer in en koos een plekje zover mogelijk van de blauwharige, zijn moeder, haar grote broer, haar grote zus én haar vader af. En dus zat ze, met Avenue op haar schoot, op een afgezonderde stoel. Ze fronste haar wenkbrauwen toen de moeder van de blauwharige het woord nam. Ze wist niet precies wat ze moest denken. De blauwharige flipte hem helemaal waardoor Avenue zich banger tegen Alice drukte en sussend sloeg het meisje een arm om haar jongere zusje heen terwijl ze de blauwharige een verwijtende blik toewierp. Even overwoog ze alle opties. Nu haar moeder weg was, zou er misschien een kans bestaan dat ze weer de liefde kreeg van haar vader waar ze naar verlangde. Haar gevoelens waren echter te veel gekwetst om daar nu meteen voor open te staan, maar voor Avenue zou het zeker helpen. Ze richtte haar ijzige blik op haar vader. ‘Nu dat kreng weg is,’ zei ze terwijl ze de oren van Avenue bedekte met haar handen zodra ze het woord ‘kreng’ uitsprak, ‘wil ik toch wel wat duidelijk maken. Jij gaat vanaf nu normaal doen tegen Avenue. Jij gaat haar godverdomme,’ – nieuw bedekte ze de oren van Avenue – ‘de aandacht schenken die ze nodig heeft. Avenue is ook jouw dochter, het zijn niet alleen Blake en David die in dit huis leven, weet je!’ Haar vader leek geschrokken te zijn door haar uitval. ‘Het boeit me niet dat je een nieuwe vrouw hebt en je doet wat je niet laten kunt, maar Avenue verdient het om de aandacht te krijgen die ze moet hebben!’ Haar stem was in de hoogte geschoten en ze deed haar uiterste best om haar tranen in te houden. Avenue keek haar met grote ogen aan, maar had haar eigen handen al over haar oren gedaan omdat ze deze situatie eng vond. Haar vader had inmiddels een rood hoofd gekeken en keek zijn nieuwe vrouw aan. ‘J-Ja,’ stotterde hij. ‘Misschien h-heb je wel gelijk.’ Hij leek erg van zijn stuk gebracht te zijn, maar dat boeide Alice niks. En het boeide haar ook niks dat haar vader niet gelijk beloofde dat hij er ook voor haar zou zijn. Dat zou te veel gevraagd zijn van die sukkel. Blake keek haar bitchy aan en ook David keek nors van Alice naar zijn kleinere zusje die haar uiterste best deed om het allemaal te negeren, maar Alice keek hun kil terug aan. Ze vond het vreselijk dat Blake en David weigerden om voor hun kleine zusje te zorgen en haar eerder als een obstakel zagen dan als een familielid. Daarom was het ook zo belangrijk dat er vanaf nu wel goed voor Avenue gezorgd werd. ‘Is hij nu onze nieuwe stiefbroer?’ fluisterde haar jongere zusje haar toe. ‘Ik denk het,’ mompelde Alice. ‘Zijn haar is leuk. Ik hou van blauw.’ En ondanks de situatie kon Alice het niet laten om even kort te glimlachen. Dat zou de blauwharige vast wel gehoord hebben. Ze richtte haar blik echter weer kil op haar vader, wachtend of er nog meer zou komen. Wat er met haar moeder was gebeurd vroeg ze later wel, eerst wachten of de blauwharige nog vragen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimezo jul 19 2015, 12:27

Zijn moeder gaf hen allemaal de uitleg over haar en de vader van dat Alice-wezen dat zich er ook bevond, en Kai wist even niet waar hij het had. "Jullie WAT?" vroeg hij. "En vader dan? Ga je zo makkelijk over zijn dood heen? Hou je NU al niet meer van hem? Ik dacht dat je altijd zei dat 'jouw Arthur' de enige voor je was!" Hij was kwaad, en hij vond dat hij daar recht tot had. Hij liet zijn ogen door de kamer glijden. Jakkes, een stiefbroer en drie stiefzussen erbij? Dat wou hij niet. Hij vond enig kind zijn prima. Al lag het natuurlijk niet zo gemakkelijk als gewoon 'enig kind'. "Nee hé?" Hij keek naar zijn moeder. Ze keek kil terug. "Zeg dat het niet waar is, alsjeblieft." Ze antwoorde met een 'toch wel'. Nadat hij uitgeraasd was liet hij zich met een plof terug op de bank vallen en keek naar Alice, die met een zusje in haar armen gedrukt stond. Had hij haar bang gemaakt, dat klein ding? Heel eerlijk, daar voelde hij zich wel een beetje schuldig over. Maar hij wou geen nieuwe stiefvader. Hij zou die kerel nooit zijn vader willen noemen. ‘Nu dat kreng weg is,’ hoorde hij het meisje met het wite haar zeggen terwijl ze de oren van het kleine kind bedekte, ‘wil ik toch wel wat duidelijk maken. Jij gaat vanaf nu normaal doen tegen Avenue. Jij gaat haar godverdomme,’ weer bedekte ze de oren, ‘de aandacht schenken die ze nodig heeft. Avenue is ook jouw dochter, het zijn niet alleen Blake en David die in dit huis leven, weet je!’ Zo, dus zijn nieuwe gezinnetje bestond uit een vader die een kind geen liefde gaf en kinderen die Blake, Avenue, David en Alice heetten. Kon het nog erger? Kailee wendde zijn blik af en keek zijn moeder in plaats aan. Ze keek nog steeds kil terug. 'Bitch' vormde hij met zijn lippen en ze lipte wat terug, maar Kai moest fronsen om te begrijpen wat het was. Toen hij het doorhad moest hij moeite doen om niet op te springen en weg te gaan. 'Ricky' had ze teruggevormd. Hij knarstande en schudde zijn hoofd licht, maar toen begon de man terug te spreken. ‘J-Ja’, stotterde die. ‘Misschien h-heb je wel gelijk.’ Wat een genie, hij had niet eens door dat dat Avenue kind ook aandacht nodig had. De blauwharige kerel keek even naar de blikken die iedereen met elkaar uitwisselden, maar hij zei zelf niets. ‘Is hij nu onze nieuwe stiefbroer?’ Hij keek van zijn ooghoek opzij naar Avenue en Alice. Het was ergens wel grappig hoe erg ze op elkaar leken. Hij hoorde ht antwoord van Alice niet helemaal maar hij kon zo wel gokken wat ze zei. ‘Zijn haar is leuk. Ik hou van blauw.’ Hij draaide zijn hoofd naar Avenue en vind nog net een glimp op van Alices glimlach. "Dankje", reageerde hij en glimlachte een seconde (oprecht) voor hij weer een doodserieus gezicht trok. Hij keek weer naar zijn moeder. "Ik weet niet wat jouw bedoeling is, Vanessa, maar ik ga ons huis niet uit. Ik heb er te veel herinneringen aan en ik hou van dat huis, ook al heeft er zo veel drama plaatsgevonden." Ze keek hem kwaad aan, ze haatte het als hij haar naam gebruikte. Ze wierp een blik op Ryan, wat erop wees dat ze nog niet nagedacht had over in welk huis ze zouden gaan wonen. "Als je het verkoopt, verkoop je ook zowat mijn vertrouwen in je, dus het hangt van jou op", zei hij kortaf en stond langzaam op. De kerel keek naar die Blake en David en siste wat tussen zijn tanden door voor hij voor zijn moeder ging staan en naar voren bukte om in haar ogen te kunnen kijken. "En ik denk dat je je dat niet kunt veroorloven, huh?" Het voelde helemaal niet leuk om zijn moeder belachelijk te maken bij haar nieuwe vriend en zijn kinderen, maar hij was het beu. Kailee ging terug zitten. "Kailee Rowan Rietz, doe niet zo moeilijk, asshole", zei ze. Als ze zijn volledige naam gebruikte en hem daarna nog eens uitmaakte voor asshole, dan was de maat vol. Hij haalde zijn schouders op. "Denk maar niet dat ik blij ben met je domme beslissingen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
.
.
Alice

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 126
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Water
Klas: 6th
Partner: I'm not in for the real deal, but we can always play a game if you like?

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimezo jul 19 2015, 13:33

Alice draaide haar hoofd verbaasde zijnde opzij toen de blauwharige haar zusje bedankte. Deze begon helemaal te glunderen en haar paarse oogjes begonnen te twinkelen. Maar dat was niet het enige wat haar verbaasde. De glimlach die hij om zijn lippen had, had haar nog het meeste verbaasd. Het was oprecht geweest. Het liet haar even nadenken over de jongen. Misschien was hij dan toch zo erg niet. Hij was aardig tegen haar zusje. Als iemand aardig was tegen haar zusje, kwam hij of zij automatisch ook in een beter blaadje bij haarzelf te staan. Niet dat ze dat ging laten merken, want ze vond deze situatie nog steeds alles behalve leuk en de blauwharige moest niet denken dat ze nu bij elkaar in het krijt stonden omdat ze familie van elkaar waren geworden. Ze richtte haar blik weer naar voren en luisterde naar de conversatie tussen de blauwharige en zijn moeder. Aan de manier waarop hij zijn moeder aansprak, kon ze afleiden dat zij ongeveer dezelfde band hadden als die van haar eigen moeder en haar. Ze had bij het binnenkomen ook al wel gemerkt dat de moeder van de blauwharige een type was dat haar zoon waarschijnlijk ook niet zo veel liefde gaf en dat werd haar steeds meer duidelijk dankzij de manier waarop ze elkaar behandelden. Haar nieuwsgierigheid werd echter wel opgewekt toen hij het had over het huis waar schijnbaar veel drama in had plaatsgevonden, maar daar ging ze niks van zeggen. Ze wilde het er later wel met hem over hebben. Misschien. Als ze elkaar wat beter zouden kennen en ze gewend zouden zijn aan deze situatie. Dat hij een aardige kant had, had ze daarnet wel gemerkt toen met het gevalletje van Avenue. Het was vreemd dat de jongen zo oprecht had gereageerd, want Avenue was qua uiterlijk een exacte kopie van haarzelf. Soms schrok ze zelf nog steeds van de gelijkenis tussen hun tweeën. Ze had gedacht dat als Avenue zo op haar leek, de blauwharige ook wel gemeen tegen haar zou doen omdat hij Avenue misschien kwalijk nam voor wat zij allemaal zei of deed. Dat wilde dus zeggen dat de jongen niet zo bevooroordeeld ingesteld was als zij eerst had gedacht. Haar hoofd schoot weer opzij toen de blauwharige zijn moeder haar zoon uitschold voor asshole. Haar wenkbrauw schoot in de lucht. Ze stak een hand uit naar de blauwharige zodat hij zou stoppen met praten. ‘Vindt u het soms normaal hoe u tegen uw zoon spreekt?’ vroeg ze bitchy zodat de vrouw haar aandacht op het meisje gericht was. ‘Dringt het dan echt niet tot u door hoe het op uw zoon kan overkomen? Zijn alle ouders zo dom als jullie twee? Het enige wat wij kinderen van jullie vragen is een beetje liefde en aandacht, maar zelfs dat lijkt tegenwoordig te veel gevraagd!’ gilde ze. Avenue keek haar bang aan, sprong van haar schoot af en rende naar de bank. Daar pakte ze haar teddybeer, klemde deze tegen haar aan en rende vervolgens de gang in. Alice’ vader wilde opstaan om Avenue achterna te gaan, maar Alice schoot een lichtstraal naar de rechterkant zodat deze de weg tussen de gang en haar vader versperde. Als haar vader door zou lopen zou hij zich verbranden en daar was hij zich bewust van, want met een geïrriteerde blik liet hij zich weer zakken. Alice liet haar magie weer weggaan en keek haar vader kil aan. ‘Waarom is ze weg?’ vroeg ze aan haar vader, geen aandacht bestedend aan het mens die ze net aan de tand had laten voelen en ook geen idee hebbend waarom ze tegelijkertijd voor zichzelf ook voor de blauwharige was opgekomen. Waarschijnlijk omdat zijn situatie haar zo bekend voorkwam. ‘Ik was niet gelukkig meer en ik besefte dat ze Avenue en jouw toch niet zo goed behandelde. Ik heb spijt,’ mompelde hij. ‘Spijt komt altijd te laat. Je gaat flink je best moeten doen om mij je vertrouwen in jouw terug te laten krijgen. Maar je gaat je best doen met Avenue, want anders kom ik haar persoonlijk ophalen en dan ga ik ergens anders met haar wonen.’ Haar woorden leverden gelach op van haar grote zus en grote broer en ze keek hun zo kil aan zodat ze zouden zwijgen. Stelletje rot verwende kinderen dat ze waren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimezo jul 19 2015, 19:41

Na de woordeloze lipconversatie met zijn moeder wist hij dat dit geen goed idee was. Hij zou nooit kunnen leven met nieuwe zussen en een broer. Hij had het meisje bedankt toen ze zei dat ze zijn haar leuk vond. Toch glimlachte hij niet lang naar haar door wat er aan de hand was, en de blikken van de broer en zus van de bijna identieke zusjes voelde Kai in zijn zij prikken. Ze leken hem nu al vervelend. "Ik weet niet wat jouw bedoeling is, Vanessa, maar ik ga ons huis niet uit. Ik heb er te veel herinneringen aan en ik hou van dat huis, ook al heeft er zo veel drama plaatsgevonden." Ze leek kwaad. Wel, ze had geen recht om kwaad te zijn. Hij kwam niet random met een kerel aanlopen van 'dit is mijn nieuwe vriend'. Ze kon toch verwachten dat hij het niet oké vond. Hij miste zijn echte vader. "Als je het verkoopt, verkoop je ook zowat mijn vertrouwen in je, dus het hangt van jou op", zei hij kortaf. Hij was op ooghoogte met zijn moeder gaan staan. "En ik denk dat je je dat niet kunt veroorloven, huh?" Hij was terug gaan zitten en was nu echt in een slecht humeur. Hij had het gevoel dat hij ieder moment weg zou kunnen lopen, terug naar de academie. "Kailee Rowan Rietz, doe niet zo moeilijk, asshole", zei ze. Hij haalde zijn schouders wel op maar hij wist dat ze heel erg kwaad was. "Denk maar niet dat ik blij ben met je domme beslissingen." Een handgebaar van Alice zorgde er echter voor dat hij zijn mond hield en haar verbaasd aankeek. ‘Vindt u het soms normaal hoe u tegen uw zoon spreekt?’ vroeg ze aan zijn moeder. Normaal zou hij iemand die op die toon tegen zijn moeder sprak willen wurgen, maar toch vond hij dat ze het verdiende om zo tegen gesproken te worden. Vanessa leek verbaasd, en Kai kon het niet laten licht te grijnzen. ‘Dringt het dan echt niet tot u door hoe het op uw zoon kan overkomen? Zijn alle ouders zo dom als jullie twee? Het enige wat wij kinderen van jullie vragen is een beetje liefde en aandacht, maar zelfs dat lijkt tegenwoordig te veel gevraagd!’ gilde ze. Avenue ging ervandoor door het gegil, maar Kai lette er niet zo op. Wat Alice zei was waar, maar hij was het gescheld al zo gewoon geworden dat het hem niet eens meer uitmaakte. Hij zag hoe Alice haar kracht gebruikte om haar vader terug te doen gaan zitten. ‘Waarom is ze weg?’ Hij dacht eerst dat ze het over Avenue had en keek fronsend, maar al gauw besefte hij dat ze het over iemand anders had, hij wist alleen niet wie. ‘Ik was niet gelukkig meer en ik besefte dat ze Avenue en jouw toch niet zo goed behandelde. Ik heb spijt’, antwoorde hij. ‘Spijt komt altijd te laat. Je gaat flink je best moeten doen om mij je vertrouwen in jouw terug te laten krijgen. Maar je gaat je best doen met Avenue, want anders kom ik haar persoonlijk ophalen en dan ga ik ergens anders met haar wonen.’ De broer en zus begonnen te lachen en hij zag dat Alice naar hen keek. "Wauw Alice, jij hebt ook wel de stomste oudere broer en zus ooit", zei hij en wierp Blake en David een vuile blik toe. Toen keek hij naar zijn nieuwe stiefvader. Hij ging bijna over zijn nek door het woord alleen al. "Je was niet meer gelukkig?" vroeg hij. "Je bent dus gewoon van een andere vrouw naar mijn moeder overgelopen? Je bent al net zo erg als haar! Perfect koppel! Enige minpunt zijn uw vervelende kinderen, niet", zei Kailee en wierp een blik op Blake en David, en keek vervolgens half naar Alice, niet zeker of zij daar ook bij hoorde. Toen mompelde hij maar onder zijn adem door: "Vooral die oudste twee dan." Hij stond toen rustig op en begon naar de deur te lopen die naar de voordeur zou leiden, maar zijn moeder verscheen voor hem en duwde hem terug. "Je gaat nergens heen, Kai, ik wil dit doen werken", zei ze, en nu keek ze hopeloos. "Ik hou echt van hem, Ryan gaat ons kunnen helpen", ging ze verder. Hmm... dacht hij. Hij moest nog wennen aan de naam. Wel, ze hadden wel wat gemeenschappelijk nu. Er verscheen nog net geen grijns op zijn gezicht door die gedachte. "Ik ben niet van plan om bevriend te raken met hem of zijn kinderen." Ze begeleidde hem terug naar de rest van de mensen, waar hij terug ging zitten met zijn armen nors over elkaar geslagen. "Waarom stellen jullie je niet aan elkaar voor?" stelde zijn moeder voor met een glimlach. "Ik ben Kai en ik haat jullie nu al", stelde hij zichzelf dan voor en gaf hen zijn grootste, gemaakte glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
.
.
Alice

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 126
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Water
Klas: 6th
Partner: I'm not in for the real deal, but we can always play a game if you like?

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimezo jul 19 2015, 21:50

‘Dat weet ik,’ antwoordde Alice op de woorden van Kailee. Nu wist ze eindelijk weer de naam van de jongen omdat zijn moeder hem daarnet met zijn volledige naam had aangesproken. Ze had echter geen idee hoe Kailee achter haar naam kwam. Misschien had haar vader het opgemerkt of één van haar andere familieleden. Ze had het een beetje gemist in de chaos, want er was nu echt veel gedoe. Ze vond het spijtig dat Avenue geschrokken was van haar uitval. Ze wilde het ook goed maken met haar zusje zodra ze er de kans voor kreeg, maar eerst moest ze dit gesprek afronden. Ze keek half naar Kailee toen deze zijn opmerking maakte en een licht glimlachje drong zich om haar lippen toen hij aangaf dat het vooral om de oudste twee ging. Aan de ene kant had ze het gevoel dat ze hem kon wurgen, maar aan de andere kant was zijn situatie zo herkenbaar voor haar. Daar kwam dan ook nog eens bij kijken dat hij een interessant persoon was en dat hij aardig was geweest tegen haar zusje. En als iemand aardig was tegen haar zusje, dan moest er toch wel iets goeds in die persoon zitten? Misschien stond ze, zonder dat ze het doorhad en zonder het meteen te willen, toch wel een beetje bij hem in het krijt. Ze had het al twee keer voor hem opgenomen zonder daar zelf echt erg in te hebben. De eerste keer was volledig voor hem geweest, de tweede keer was voor hun beiden geweest omdat zijn situatie zo herkenbaar voor haar was. En omdat zijn moeder en haar vader echt blind leken te zijn voor hun gevoelens. Maar zo ging het altijd. Kinderen werden altijd de dupe van de impulsieve acties van hun ouders. Dat kwam omdat ouders nu eenmaal nooit nadachten voordat ze iets deden. Ze stelden eerst hun eigen geluk op de eerste plaats en daarna werd er pas naar de kinderen gekeken. En dan waren ze er ook nog eens verontwaardigd en verbaasd over als de kinderen niet helemaal reageerden zoals zij dat in hun hoofd hadden. Stelletje sukkels. Wat hadden ze dan verwacht? Dat Kailee en zij een bloemenkrans rond hun hoofd gingen doen, feesthoedjes gingen opzetten en vervolgens een vrolijk liedje gingen zingen? Ze keek opzij toen Kailee weer terug moest gaan zitten van zijn moeder en kon het niet laten om even te grinniken toen hij zijn woorden sprak, wat een verbaasde blik opleverde van haar vader en twee kille blikken van haar grote zus en grote broer. ‘Die arrogante zak met z’n dom kapsel daar is David, de anorexia-achtig uitziende patiënt is Blake en mijn vader ken je natuurlijk al,’ stelde ze haar familie voor alsof het niks was. ‘Alice!’ riep haar vader waarschuwend, maar ze negeerde het. Ze probeerde het feit dat haar vader ook Ryan heette te negeren, want de Ryan die zij kende daar had ze wel heel wat leukere herinneringen aan. En ook ondeugende als ze het zo kon zeggen. ‘En mijn naam is Alice. Wat fijn om je te ontmoeten. Ik haat jou ook.’ Dat laatste zei ze kil tegen hem, maar als hij goed keek zag hij toch een heel lichte glimlach om haar lippen. Dat kwam omdat hij zo hatelijk had gereageerd tegenover haar familie dat het leuk werd. Ze wilde net nog iets zeggen toen er lichte voetstappen klonken en het meisje dat op haar leek tevoorschijn kwam. Ze liep regelrecht naar Kailee toe en zette grote paarse ogen op. ‘Haat je mij ook?’ vroeg ze sip aan de jongen. ‘Want ik haat jou niet. Mijn naam is Avenue.’ Alice beet op haar lip om niks tegen Kailee te zeggen en wierp hem alleen een waarschuwende blik toe. De boodschap was duidelijk: géén slecht woord tegen haar zusje. Avenue liep dichter naar Kailee toe en stak haar teddybeer naar hem uit. ‘Dit is Teddy. Je mag hem vasthouden als je wilt, maar ik wil hem graag terug hebben,’ zei ze met een glimlach. Alice hoorde haar broer spottend lachen en schoot, zodra er niemand keek, een lichtstraal zijn kant op dat hem hopelijk in zijn oog raakte. Stomme arrogante verwende zak dat het dan ook was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimema jul 20 2015, 14:09

"Wauw Alice, jij hebt ook wel de stomste oudere broer en zus ooit", had hij gezegd. ‘Dat weet ik’, gaf ze er als antwoord op, en hij knikte lichtjes, haast onopvallend.  "Je was niet meer gelukkig?" vroeg hij. "Je bent dus gewoon van een andere vrouw naar mijn moeder overgelopen? Je bent al net zo erg als haar! Perfect koppel! Enige minpunt zijn uw vervelende kinderen, niet", zei Kailee en wierp een blik op Blake en David, en keek vervolgens half naar Alice, niet zeker of zij daar ook bij hoorde. Toen mompelde hij maar onder zijn adem door: "Vooral die oudste twee dan." Kai was opgestaan en wou weg gaan, het huis verlaten en terug keren naar de school, maar zijn moeder onderschepte hem. "Ik hou echt van hem, Ryan gaat ons kunnen helpen", ging ze verder. "Ik ben niet van plan om bevriend te raken met hem of zijn kinderen." Ze nam hem terug mee naar de mensen in de kamer.  "Waarom stellen jullie je niet aan elkaar voor?" stelde zijn moeder voor. Haar glimlach was zo vals. Hij wierp haar een woedende blik toe voor hij sprak. "Ik ben Kai en ik haat jullie nu al", stelde hij zichzelf voor en gaf hen zijn mooiste nep glimlach. ‘Die arrogante zak met z’n dom kapsel daar is David, de anorexia-achtig uitziende patiënt is Blake en mijn vader ken je natuurlijk al’, zei Alice. Ongewild verscheen er een grijns op zijn gezicht. ‘Alice!’ Zijn grijns verscheen toen haar vader op haar riep. ‘En mijn naam is Alice. Wat fijn om je te ontmoeten. Ik haat jou ook.’ Hij keek naar haar en dacht een schaduw van een glimlach te zien, al viel die niet echt op. Het was bijna meer de schaduw van een schaduw van een glimlach te noemen. Hij wou terug wat reageren maar het geluid van voetstappen deed hem opkijken. Avenue was terug en liep naar de jongeman toe. ‘Haat je mij ook?’ vroeg ze. Kai keek een beetje verward. Hij zou nooit van zijn leven recht in haar gezicht kunnen zeggen dat hij haar haatte. Ook niet achter haar rug, want dit kind had hem niets misdaan. ‘Want ik haat jou niet. Mijn naam is Avenue.’ De waarschuwende blik van Alice kwam aan, maar die was zelfs overbodig, Kai zou niets gemeen zeggen tegen het kleine zusje. Avenue liep nog korterbij en stak haar teddybeer naar hem uit. ‘Dit is Teddy. Je mag hem vasthouden als je wilt, maar ik wil hem graag terug hebben’, zei ze. Hij glimlachte vriendelijk terug. Hij negeerde David en keek van Teddy naar Avenue. "Nee, jou haat ik niet. Ik zei het maar omdat ik niet wil dat ik er een nieuwe familie bij krijg, maar dat snap je vast niet", zei hij vriendelijk en nam Teddy van haar over. "Wat een leuke beer." Hij wreef over het hoofd van de teddybeer alsof het een huisdier was en keek met een heldere lach op naar Avenue. "Ik had er ook zo eentje vroeger. Maar mijn moeder gooide hem weg." Hij zag in zijn ooghoek dat zijn moeder haar mond open deed maar hij maakte een handgebaar om haar te doen zwijgen. Kailee zat op de grond, dus hij kon gemakkelijk zijn benen in kleermakerszit trekken. Hij liet Teddy op zijn knie zitten. "Wil je langs me komen zitten, Avenue?" vroeg hij. "Dan kunnen we praten over Teddy, als je wilt." Hij durfde te zweren dat zijn moeder bijna moest huilen van geluk toen hij vriendelijk deed tegen Avenue. Hij deed dit niet voor haar. Hij deed dit voor zichzelf. Hij zou dit keer niet doen wat hij bij Ricky deed. Hij kon voor Avenue die grote broer zijn die hij voor Ricky had willen zijn. Vanessa stond op met die glimlach. "Goed dat jullie overweg kunnen", zei ze. Kailee negeerde haar. Hij wierp een blik op Alice, die duidelijk 'nu blij?' vroeg. Het was duidelijk dat ze om haar zusje gaf, maar ze kon gerust zijn, Kai mocht die kleine Avenue wel. Toen keek hij naar Ryan. "Ik weet niet wat je wilt, maar denk maar niet dat ik je ooit met 'vader' ga aanspreken. Zelfs niet met Ryan. Ik verzin wel wat. Maar de namen vader en Ryan zijn al bezet door mensen die wél een betekenis voor me in mijn leven hebben." Hij vond dat hij nu wel lang genoeg gesproken had, dus zweeg hij en keek in plaats van het spreken naar Avenue. Misschien had hij wel spijt van die laatste zin. Maar zoals Alice zei, spijt komt altijd te laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
.
.
Alice

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 126
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Water
Klas: 6th
Partner: I'm not in for the real deal, but we can always play a game if you like?

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimezo jul 26 2015, 20:29

Een gemene glimlach kwam om haar lippen toen de lichtstraal haar broer recht in zijn oog raakte. De pijnkreet van hem werd gesmoord door Blake die hem aanstootte en die verbaasd zijnde naar Kailee wees. Daardoor richtte Alice ook haar blik op Kailee. Ze fronste verbaasd zijnde met haar wenkbrauwen toen hij meespeelde met Avenue. Wauw. Hij was zo anders dan David en Blake. Of haar vader. Hij leek wel een echte broer voor Avenue te zijn. Vol trots zijnde keek haar zusje toe hoe Kailee haar beer overnam. Alice had nog geen enkele persoon meegemaakt aan wie ze de beer zomaar gaf. Als David, hun vader of Blake de beer pakten, begon ze het altijd op een brullen te zetten. Het was dan ook een verwonderlijk feit dat ze haar beer meteen aan Kailee gaf zonder dat ze de jongen meteen kende. Misschien hoopte ze wel dat Kailee een echte broer voor haar zou zijn en niet zo’n zak als David. Alice kon het haar niet kwalijk nemen, want David wilde nooit zorg nemen over Avenue. Zo was hij vroeger eens een keertje met haar naar de supermarkt gegaan om iets te gaan halen. Toen hij thuiskwam was Avenue niet bij hem. Bleek dat hij onderweg zijn koptelefoon had opgezet en niet echt op Avenue had gelet. Het meisje had huilend in een steegje gezeten met schrammen over haar armen en benen omdat de hond van de overburen haar had aangevallen. Hun vader had hem slechts streng toegesproken en hun moeder had gezegd dat Avenue zich niet zo moest aanstellen. Alice was werkelijk waar woedend geweest op iedereen in huis en had David met zijn vingers tussen de deur laten gaan. ‘Ja!’ bracht Avenue vrolijk aan toen Kailee haar vroeg of ze bij hem wilde zitten. Omdat Kailee in kleermakerszit voor haar zat, torende ze boven hem uit. Toen ze naast hem ging zitten kwam ze echter tot zijn schouder. Ze liet haar ogen rusten op de beer, maar concludeerde dat die daar wel veilig zat en trok haar benen naar zich toe. Ze legde haar hoofd vermoeid tegen Kailee’s schouder en Alice keek op naar Kailee. ‘Dank je,’ vormde ze met haar lippen toen hij haar een blik gaf dat duidelijk vroeg of ze nu wel blij was. Ja, dat was ze zeker. ‘En ik ga jou ook niet aanspreken met moeder of iets in die trant,’ liet Alice er kil opvolgen terwijl ze de moeder van Kailee nijdig aankeek. Ze moest die vrouw alleen al niet omwille van het feit hoe ze met Kailee omging. Het deed haar erg herinneren aan haar eigen moeder. Toen Kailee Ryan’s naam had gezegd, ging er even een warm gevoel door haar heen. Misschien hadden ze het wel over dezelfde Ryan, want zij had een paar weken geleden ook een Ryan leren kennen op een… passievolle manier. Ze probeerde een glimlach te verbergen terwijl ze daar aan terugdacht. ‘Ik ga naar vrienden toe. Doei!’ riep David terwijl hij opstond en snel wegging. Ook Blake ging er met een dom excuus vandoor zodat uiteindelijk haar vader, Kailee’s moeder, Kailee, Avenue en zij nog overbleven. Ze richtte haar paarse blik op Kailee. ‘David is nooit een echte broer voor mij geweest,’ mompelde Avenue terwijl haar vader en de moeder van Kailee vermoeide blikken met elkaar uitwisselden. ‘Wil jij dat wel zijn?’ Ze trok een pruillipje en pakte Kailee’s hand hoopvol vast terwijl haar ogen vol met tranen schoten. Hoe kon je daar nu nee tegen zeggen? Alice stond op, keurde haar vader en Kailee’s moeder geen blik waardig en ging vervolgens tegenover Avenue en Kailee zitten. Ze deed haar benen in kleermakerszit net zoals Kailee had gedaan en legde haar hand op de schoot van Avenue. ‘Geen zorgen,’ sprak ze met heldere stem. ‘Vanaf nu zal het voor jou anders worden. Papa gaat meer aandacht naar jou richten en die nieuwe vrouw zal ook haar best voor je doen. En als ze dat niet doen, mag je bij mij komen wonen,’ sprak ze glimlachend terwijl ze teder een traan wegveegde dat over Avenue’s wang rolde. Doordat ze zo met Avenue bezig was had ze niet in de gaten dat haar vader een vermoeide zucht slaakte en wegliep naar de gang terwijl Kailee’s moeder aanstalten maakte om hem te volgen. ‘En wat doen we nu?’ mompelde ze tegen Kailee. ‘Gaan we dadelijk weer terug naar Starshine of…?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimevr jul 31 2015, 20:56

Hij glimlachte naar Avenue. Hij mocht haar, ze was een lief kind, en ze had hem haar beer gegeven, dat wou toch zeggen dat zij hem ook mocht, toch? Hij had de beer genomen, gecomplimenteerd en geaaid, en daarna had hij haar gevraagd of ze naast hem wou zitten.  ‘Ja!’ zei ze. Opnieuw glimlachte hij. Ze blij had hij nog nooit iemand gehoord, toch niet als antwoord op de vraag of ze naast hem wouden zitten. Normaal zaten mensen liever niet naast hem. Hij keek naar het meisje toen ze naast hem ging zitten. Ze keek naar de beer, zag hij, maar ze legde daarna haar hoofd tegen zijn schouder en trok haar benen naar zich toe. Hij keek even onwennig, hij was het niet gewoon dat iemand zo tegen hem kwam liggen, ook al leek het de afgelopen tijd toch al vaak gebeurd te zijn. Hij porde met zijn vinger tegen haar neus en lachte. Kai zond een blik naar Alice, en hij las 'dank je' op haar lippen. Hij bewoog wat met zijn mondhoek als antwoord. Hij deed dit niet voor haar. Hij deed het voor zichzelf. Hij ging een goede broer worden, ja. ‘En ik ga jou ook niet aanspreken met moeder of iets in die trant’, zei Alice. Kai's moeder leek pissed, maar god, ze was altijd pissed. "Ik weet niet wat je wilt, maar denk maar niet dat ik je ooit met 'vader' ga aanspreken. Zelfs niet met Ryan. Ik verzin wel wat. Maar de namen vader en Ryan zijn al bezet door mensen die wél een betekenis voor me in mijn leven hebben", sprak hij en zweeg daarna. Hij klemde zijn kaken op elkaar en keek naar Avenue. ‘Ik ga naar vrienden toe. Doei!’ Woo, één van de vervelende twee was al weg. ‘David is nooit een echte broer voor mij geweest’, hoorde hij Avenue naast zich mompelen. Kailee keek haar aan.  ‘Wil jij dat wel zijn?’ Het pruillipje, het feit dat ze zijn hand vastpakte en ogen vol tranen zorgden ervoor dat Kai net niet 'awhh' zei. Hij legde een arm om haar middel en trok het meisje op zijn schoot. "Natuurlijk, Avenue," begon hij en wreef met zijn vrije hand de tranen van haar ogen weg, "Ik ga de beste broer zijn die je je kan inbeelden, is dat goed?"  ‘Geen zorgen’, zei Alice. ‘Vanaf nu zal het voor jou anders worden. Papa gaat meer aandacht naar jou richten en die nieuwe vrouw zal ook haar best voor je doen. En als ze dat niet doen, mag je bij mij komen wonen.’ Ook Alice veegde een traan weg van het meisje haar gezicht. Ryan en Vanessa gingen de kamer uit, en Kai staarde hen even na. Hij mocht zijn moeder nu al helemaal niet meer. En die Ryan-dude was stom, hij mocht gem ook niet. ‘En wat doen we nu?’ mompelde ze. ‘Gaan we dadelijk weer terug naar Starshine of…?’ Kailee keek haar aan. "Kan Avenue mee?" vroeg hij. "Dan brengen we haar vanavond wel terug. Maar ik moet broer stuff doen voor haar." Hij kneep zijn ogen een beetje dicht. "Je begrijpt het vast niet, maar deze keer wil ik het goed doen, en ik ga voor Avenue de broer zijn die ze verdiend."
Hij haalde een hand door zijn haar en keek naar Avenue. Hij glimlachte naar haar. "Maar ja, liever naar Starshine dan hier blijven bij jouw vader en mijn moeder."

OOC: Beetje laat en flut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
.
.
Alice

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 126
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Water
Klas: 6th
Partner: I'm not in for the real deal, but we can always play a game if you like?

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimeza aug 29 2015, 15:07

Alice probeerde een glimlach te verbergen toen Kailee antwoord gaf. Ze merkte dat ze hem steeds meer begon te mogen, hoewel ze dat zo goed mogelijk wilde verbergen. Het was gewoon altijd zo geweest dat als iemand aardig was tegen Avenue op een gemeende manier – want ze had ook veel boys gekend die alleen maar aardig tegen Avenue deden om haar sneller hun bed in te krijgen en die had ze dat achteraf altijd op een heel pijnlijke manier laten weten dat je zo niet met haar zuster omging – dat ze die persoon meer en meer begon te mogen. Er waren natuurlijk ook boys geweest die zo geschrokken waren van de gelijkenis tussen Alice en Avenue dat ze het een vies idee vonden om nog iets met Alice te doen. Ook dat had ze altijd prima gevonden. Er waren niet veel boys die Avenue in het echt hadden gezien omdat Alice altijd zo goed mogelijk voor haar zusje probeerde af te schermen met hoe veel boys ze wel niet omging. Avenue’s onschuldige karakter dacht altijd dat het ging om gewone vrienden, jongens met wie ze gewoon een ijsje ging eten of zo. Wist haar zusje veel dat ze meestal in bed belandde met al die jongens. En als het aan haar lag, hoefde Avenue dat ook niet te weten. Ze beet nadenkend op de binnenkant van haar wangen toen Kailee zijn vraag stelde. Ze wist niet of het zo’n goed idee was om Avenue mee naar Starshine te nemen. Er liepen daar veel kerels rond die geen schatjes waren en ze wilde er niet aan denken dat Avenue iets zou overkomen. Aan de andere kant waren zij en Kailee erbij. Als er iets met Avenue zou gebeuren, zou ze ingrijpen en als Kailee echt zo’n goede broer ging zijn als dat hij haar kleine zusje beloofde, dan zou hij ook wel ingrijpen. En ze durfde te wedden, door alleen al een waarneming van uiterlijk te doen, dat hij echt wel kon flippen als hij dat wilde. Het laatste wat hij zei overtuigde haar echter en ze gaf een knikje. ‘Goed dan, maar dan brengen we haar wel op tijd terug of als het te laat wordt morgenvroeg. Dan kan ze wel bij mij slapen,’ zei ze. Ze wilde eraan toevoegen dat Avenue ook bij hem kon slapen, maar schudde haar hoofd lichtjes. Ze had gemerkt dat Kailee het meende met Avenue, maar ze was ook weer niet zo dom om haar zusje meteen bij een vreemdeling te laten slapen. Dadelijk zou haar alsnog iets overkomen omdat Kailee niet goed bij zijn hoofd werd en dan zat zij met de gebakken peren. Dat zou ze zichzelf nooit kunnen vergeven. Het was echter nog maar net middag, dus ze zouden genoeg tijd hebben om Avenue even naar Starshine te nemen en weer terug. De reistijd duurde toch niet al te lang. Avenue keek op Kailee’s opmerking alleen even vreemd alsof ze niet direct begreep waarom hij het zo vreselijk vond om hier te zijn. ‘We gaan naar onze school,’ zei Alice glimlachend tegen Avenue. Zodra tot haar door drong dat ze mee mocht met Kailee en haar grote zus, brak er een lach uit op Avenue’s gezicht. Alice tilde haar zusje de lucht in en hield haar op één arm vast nadat Avenue haar armen om Alice’s nek had geslagen. ‘Kom,’ mompelde ze tegen Kailee. ‘Wij zijn weg. Veel plezier samen,’ zei ze luid tegen haar vader en Kailee’s moeder. Haar vader keek eerst verbaasd naar haar en daarna naar Avenue. ‘Zij blijft hier,’ zei hij resoluut. Alice zuchtte, draaide zich om en liep naar Kailee. ‘Neem haar even van me over,’ zei ze zacht tegen hem. Avenue, die begreep wat er ging gebeuren, stak bang haar armpjes uit naar Kailee. Zodra deze zich om zijn nek hadden gewrongen, durfde Alice pas echt los te laten. Onder Avenue’s zitvlak verscheen er een lichtgevende zitplaat die pas weg zou gaan als er geen druk meer op werd gezet. Zo zou Avenue zeker niet vallen. ‘Wij gaan weg,’ siste Alice. ‘Avenue gaat mee. Je ziet haar vanavond terug,’ ging ze verder. Plotseling pakte haar vader haar hardhandig in haar arm en kneep zodat Alice kreunde van de pijn. ‘Je luisterde volgens mij niet, jongedame,’ siste hij terug. ‘Ze blijft hier!’ Hij boorde zijn nagels in haar arm en Alice wist niet wat ze moest doen. Haar vader aanvallen onder het toeziende oog van haar onschuldige zusje of hopen dat hij zou ophouden met knijpen?

OOC: Zei iemand hier iets over laat? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimeza sep 19 2015, 14:28

‘David is nooit een echte broer voor mij geweest’, hoorde hij Avenue naast zich mompelen. Kailee keek haar aan. ‘Wil jij dat wel zijn?’ Het pruillipje, het feit dat ze zijn hand vastpakte en ogen vol tranen zorgden ervoor dat Kai net niet 'awhh' zei. Hij legde een arm om haar middel en trok het meisje op zijn schoot. "Natuurlijk, Avenue," begon hij en wreef met zijn vrije hand de tranen van haar ogen weg, "Ik ga de beste broer zijn die je je kan inbeelden, is dat goed?" ‘Geen zorgen’, zei Alice. ‘Vanaf nu zal het voor jou anders worden. Papa gaat meer aandacht naar jou richten en die nieuwe vrouw zal ook haar best voor je doen. En als ze dat niet doen, mag je bij mij komen wonen.’ Ook Alice veegde een traan weg van het meisje haar gezicht. Ryan en Vanessa gingen de kamer uit, en Kai staarde hen even na. Hij mocht zijn moeder nu al helemaal niet meer. En die Ryan-dude was stom, hij mocht gem ook niet. ‘En wat doen we nu?’ mompelde ze. ‘Gaan we dadelijk weer terug naar Starshine of…?’ Kailee keek haar aan. "Kan Avenue mee?" vroeg hij. "Dan brengen we haar vanavond wel terug. Maar ik moet broer stuff doen voor haar." Hij kneep zijn ogen een beetje dicht. "Je begrijpt het vast niet, maar deze keer wil ik het goed doen, en ik ga voor Avenue de broer zijn die ze verdiend."
Hij haalde een hand door zijn haar en keek naar Avenue. Hij glimlachte naar haar. "Maar ja, liever naar Starshine dan hier blijven bij jouw vader en mijn moeder." Alice knikte. ‘Goed dan, maar dan brengen we haar wel op tijd terug of als het te laat wordt morgenvroeg. Dan kan ze wel bij mij slapen’, zei de jongedame.
‘We gaan naar onze school’, vertelde ze aan haar kleine zus. Het meisje glimlacht, waardoor Kai ook een lach op zijn gezicht kreeg. Avenue werd opgetild door Alice. ‘Kom’, zei die. ‘Wij zijn weg. Veel plezier samen.’ Hij kon Alice wel wat doen daarvoor. Slim, zo beginnen roepen dat ze weg waren. ‘Zij blijft hier’, waren de woorden van haar vader. ‘Neem haar even van me over.’ Kai nam Avenue over, die haar armpjes al uitgestoken had naar hem. Hij zorgde ervoor dat ze over zijn schouder kon kijken, en niet de woordenwissel tussen Alice en haar vader moest kijken. ‘Wij gaan weg,’ siste Alice. ‘Avenue gaat mee. Je ziet haar vanavond terug,’ ging ze verder. De man nam haar arm vast.. ‘Je luisterde volgens mij niet, jongedame,’ siste hij terug. ‘Ze blijft hier!’ Kailee keek kwaad naar de man. "Laat haar los", zei hij kortaf, en hij zag dat de man hem aankeek. Kai zette Avenue voorzichtig neer en wreef even over haar hoofd. Hij nam de pols van de man vast en drukte hard. Niet om de pols te breken, maar hij wou wel dat de man losliet, en zijn plan leek te werken. Hij keek richting Alice. "Slim", beet hij haar toe, duidend op het geroep dat zij, Kai en Avenue zouden vertrekken. Een zucht verliet zijn mond, en hij hurkte terug bij Avenue neer. "Sorry, lieffie, je vader doet een beetje moeilijk. Ik kom binnenkort wel eens op bezoek, en dan kunnen we wel wat doen, of dan kan je wel eens mee." Hij tikte met een glimlach tegen haar wang en stond toen weer op. Hij keek kort naar Alice, maar draaide zich toen om en begon weg te lopen van het huis. Hij ging nu een shuttle nemen en terugkeren naar school. Ja, en verder helemaal niets. De blauwharige kerel had genoeg van zijn moeder en haar domme beslissingen. Die Ryan was een slechte beslissing. Hij wou geen stiefvader. Toen de shuttle aankwam keek hij op. Zo, nu terug naar Starshine.

OOC: Topic uit~.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
.
.
Alice

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 126
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Water
Klas: 6th
Partner: I'm not in for the real deal, but we can always play a game if you like?

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitimezo sep 20 2015, 15:23

De pijn in haar hand werd steeds erger en Alice wist zeker dat er afdrukken zouden verschijnen dankzij de manier waarop haar vader haar hand helemaal fijnkneep. Ze keek de man fel aan en wilde net wat lichtmagie gebruiken om zich te verlossen toen ze Kailee’s stem opeens hoorde. Verbaasd zijnde omwille van de jongen keken beide partijen hem aan. Alice voelde dat de druk op haar hand en haar arm verslapte toen Kailee zich ermee kwam bemoeien. Ze keek haar vader strak aan, maar deze keek enkel woedend naar Kailee. Toch zou hij niet al te veel uit kunnen halen naar de zoon van zijn nieuwe vrouw en dat leek hij zich te beseffen, want hij besloot wijselijk om Kailee geen grote mond te geven of hem een klap te verkopen. Dat had hij moeten proberen. Alice wist zeker dat Kailee hem dan gewoon knock-out had geslagen. Niet dat ze dat erg had gevonden. Ze keek Kailee fel aan toen ze de opmerking naar haar hoofd kreeg geslingerd. ‘Vroeg of laat hadden ze het toch wel gemerkt, hoor. Dus geef me verdomme niet de schuld van alles dat misloopt in je leven,’ siste ze hem zo zacht toe dat Avenue het zeker niet zou horen. Traantjes drongen zich op in de ogen van haar kleine zusje toen Kailee tegen haar zei dat hij wegging. Alice kneep haar ogen dicht, maar ze wist dat de tranen toch wel over de wangen van haar zusje gingen lopen of zij zichzelf daar nu voor afsloot of niet. En dus opende ze haar ogen weer en keek ze hulpeloos toe hoe het meisje begon te huilen. ‘Nice,’ siste ze de jongen toe, maar ze liet hem toch maar gaan. Ze draaide zich naar Avenue op. Deze wilde achter Kailee aanrennen. Ze struikelde echter halverwege en Alice ving haar op nog voordat ze met een smak op de grond zou belanden. Ze zette Avenue op haar heup en veegde de tranen van haar wangen. Haar vader keek haar boos en verbouwereerd aan, maar schudde zijn hoofd en draaide zich van hun weg toen hij hoorde dat zijn naam geroepen werd. ‘Avenue, luister even naar, lieverd,’ sprak ze en ze wachtte tot Avenue haar hoofdje naar haar gedraaid had. ‘Je gaat geen gekke dingen doen als wij weg zijn. Kailee en ik komen zo snel mogelijk terug naar Nova om je een keer mee te nemen naar onze academie. Of te wel Kailee of te wel ik kom je halen, maar je bent hier sowieso minstens één keer per week weg,’ beloofde Alice terwijl ze het handje van haar zusje vasthield. ‘Kailee zal jou echt niet vergeten, dat beloof ik. Hij zal een betere broer voor je zijn dan David ooit voor je was,’ fluisterde ze en ze drukte een kusje op de zijkant van Avenue’s hoofd. Daarna zette ze haar zusje weer neer, viel op haar knieën en knuffelde de kleine meid. Ze zei gedag tegen haar zusje, gaf haar één laatste aai over haar wang zoals ze Kailee had zien doen – maar dan op de andere wang – en liep vervolgens zonder iets te zeggen weg. Haar vader en Kailee’s moeder stonden in de hal. ‘En denk eraan, behandel haar als een prinses. Of ik doe je wat,’ snauwde Alice haar vader toe. Deze keek haar verbouwereerd aan. Alice deed de deur open. ‘Ze heeft al erg genoeg geleden onder dat vorige kreng.’ Vervolgens stapte ze naar buiten en smeet de deur dicht. Ze merkte dat tranen in haar ogen opwelden, maar weigerde om ze te laten stromen en stormde terug naar de shuttle zodat ook zij terug naar de academie kon gaan.

Topic finished.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA PROFILE
You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] UTL8oxA MAGICIAN

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]   You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

You've got to be f*cking kidding me! [&KAILEE] [FINISHED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I played the f*cking villian, just like you wanted (open)
» Kailee Rietz
» We might get a little drunk. [&KAILEE]
» Everything seems normal [Kailee]
» Surfing! [&KAILEE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Nova, Planet of Light-