PortalIndexWe might get a little drunk. [&KAILEE] HpD5UwnWe might get a little drunk. [&KAILEE] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 We might get a little drunk. [&KAILEE]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dice
.
.
Dice

We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitimeza jul 18 2015, 11:33

Met een lichte grijns keek Dice zichzelf aan. Ja, dit vond hij wel een verbetering. Hij had zijn sjaal ergens in zijn kast opgeborgen, had de foto’s van zijn vader opgeborgen op één na en had zijn uiterlijk wat veranderd. Zijn haren waren gegroeid, iets waar hij bewust voor gekozen had. Zijn ogen begonnen te verslechteren, dus had hij lenzen gekocht. Hij had speciale rode lenzen gekocht. Hij had ze van een man op de zwarte markt gekregen voor een goedkoop prijsje, maar dat hoefde niemand te weten. Het kon zelfs doorgaan voor zijn natuurlijke oogkleur vond hij. Hij had laatst een meisje gezien met paarse ogen. Of dat lenzen waren wist hij niet, maar het kwam wel vaker voor dat er hier mensen waren die hun haarkleur ook in een speciale kleur hadden. Ook was zijn karakter lichtelijk veranderd, maar dat kwam voornamelijk dankzij Blaze. De vos had hem laten zien dat vrienden maken makkelijker was als je socialer deed. Daarom had hij zijn wantrouwige karakter zo goed mogelijk opzij proberen te zetten. Hij zei niet dat hij niet meer die Dice van vroeger was, maar hij was een stuk luchtiger geworden en had zelfs een manier gevonden waarop hij zijn humoristische trekjes wat meer kon uiten. En als hij zich wilde afzonderen had hij nog altijd zijn rood-witte pet die hij in Oak’s Field gekocht had. Bovenal leek het een heel andere Dice dan de mensen van hem gewoon waren en dat was iets waar hij stiekem wel van genoot. Na nog één blik in de spiegel te hebben geworpen draaide de jongen zich om en ging weg. Hij was het huiswerk een tikkeltje zat geworden en had zin om wat lol te beleven. En waar kon je dat beter doen dan in Oak’s Field? Hij probeerde het feit te negeren dat hij daar ruzie had gehad met Drake door er aan te denken dat die jongen daar niet constant kon patrouilleren opzoek zijnde naar slachtoffers. Bovendien was Dice zijn vechtlustigheid wel een tikkeltje gezakt, maar zeker niet verdwenen. Hij bleef nog steeds een rasechte Raziaan en hij kon dan ook van zich afbijten als hij wilde. Hij stak zijn handen in zijn zakken en groette zijn vosje die hij onderweg tegenkwam. Nou ja, vosje… hij grinnikte. Blaze was enorm gegroeid en kwam nu met zijn kopje tot bij zijn middel. Hij hoefde zich nog maar een beetje te bukken om hem te aaien. De vos drukte zijn kopje even tegen Dice’ middel aan, knikte toen en draaide zich vervolgens om om weer weg te rennen. Dice glimlachte vredig, draaide zich om en vervolgde zijn tocht naar Oak’s Field. Hij wilde naar Jolly Jester gaan zodat hij tenminste weer even uit die vreselijke schoolsfeer was. Het kostte hem niet al te veel moeite om de weg te vinden en hij grinnikte toen hij het geluid van feesten al hoorde. Hij koos om direct naar de bar te gaan, legde wat geld neer en vroeg om een biertje. Nadat hij deze had gekregen sloeg hij deze snel achterover. Hij voelde dat de alcohol, omdat hij er niet aan gewend was, al snel begon te werken en bestelde algauw een tweede biertje. Hij was toch oud genoeg. Met zijn tweede biertje in zijn hand keek hij rond en kneep zijn ogen samen toen hij één bekend figuur herkende in de menigte. ‘Kailee!’ riep hij lachend uit. Hopelijk zou de jongen hem nog herkennen.

OOC: Dit wordt geniaal Jump
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitimeza jul 18 2015, 21:00

Hij zag er weer eens niet uit. Het was minder erg dan die keer dat hij het meisje terug gezien had van de ruïnes, maar toch zag Kailee er maar slecht uit. Zijn haar was terug volledig blauw en hij had geen stoppelbaard meer, maar zijn ogen stonden moe en zijn gedachten waren overal behalve waar ze hoorde te zijn. De hele dag al had hij last gehad ervan en hij kon zijn aandacht niet bij de lessen houden. In plaats daarvan zat hij in zijn schriften te krabbelen, namen, figuurtjes, kleine tekeningen. Ook zat hij af en toe met moeite zinnen te schrijven, maar die werden telkens terug doorhaald. Het enige dat op ieder blad nog stond, was 'Kaney', maar meer hield hij niet bij van de briefjes. De jongen was richting Oak's Field aan het lopen zonder het zelf goed te beseffen. Tussen zijn vingers stak een opbrandende sigaret, maar hij had er nog niet eens een trek van genomen. Hij knipperde langzaam met zijn ogen en bleef verder lopen. Hij had absoluut geen zin in naar Oak's Field gaan. Nog liever zou hij in de bibliotheek zitten, hie erg hij boeken ook haatte. Zijn voeten brachten hem verder en toen hij de Jolly Jester in het oog kreeg riep een stem in zijn hoofd heel erg luid dat hij zich om zou moeten draaien en terug zou moeten keren naar zijn kamer voor hij de deur bereikte. Toch gebeurde dat niet, en hij legde zijn hand tegen de deur, die hij vervolgens open duwde. Plots leek het alsof hij een klap in zijn gezicht kreeg of dat er een emmer ijskoud water over zich heen gekapt werd. Zijn hoofd dat vol watten leek gestoken te hebben klaarde op, en hij keek een beetje verbaasd om zich heen. Hij dropte de peuk en besefte dat het zonde was, maar schonk er verder geen aandacht meer aan. Nu hij hier toch was kon hij even goed een beetje lol maken, toch? Ook al was dat één van de vrorige keren niet zo erg goed afgelopen. Achja. Hij wurmde zich tussen de massa door en keek afkeuren naar de mensen die vulgair aan het dansen waren of die te veel aandacht trokken. Langs alle kanten werd er tegen hem aan gebotst, en toen hij zijn naam hoorde keek hij dus ook geïrriteerd om. ‘Kailee!’ De lachende stem behoorde tot iemand die hij even niet kon plaatsen. De stem klonk bekend. De kerel met het blauwe haar begaf zich een beetje fronsend naar hem toe. "Eh", zei hij zacht en trok een diepere frons, tot hij de jongeman herkende. "Dice, wat the hell is er met jou gebeurd?" vroeg hij, waarbij de frons verdween en een een grijns op zijn gelaat verscheen. Hij had echt moeite moeten doen om hem te herkennen. Hoe blij hij ook was om de kerel te zien, de plaats zorgde ervoor dat hij zonder het zelf te beseffen zichzelf toesprak om zich te gedragen. "Je ziet er goed uit, man", vervolgde hij en schoot in de lach. Hij had geen idee waarom, maar sinds hij de discotheek in gelopen was, was zijn humeur verbeterd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitimeza jul 18 2015, 21:19

De jongeman keek geïrriteerd om en even dacht Dice dat hij zichzelf vergist had. Een domme gedachte, want waarom zou de jongen zich dan omdraaien? Plus dat blauwe haar dat in het neonlicht zichtbaar was dat kon gewoon niet missen. Maar of Kailee hem zou herkennen? Hij grinnikte inwendig toen hij zag dat de jongen hem haast onderzoekend aankeek, zich waarschijnlijk afvragend waarom een random dude in een discotheek zijn naam zou roepen. Dice trok dan ook afwachtend zijn wenkbrauwen op totdat Kailee zich in één keer leek te beseffen wie hij was. Hij begon te lachen. ‘Als ik jou zo zie lijkt het net een heuse metamorfose,’ lachte hij. ‘Ik heb m’n haar laten groeien en heb rode lenzen gekocht. Bij de zwarte markt, maar dat blijf tussen ons.’ Hij gaf de gast goedlachs een paar klopjes op zijn schouder en dronk nog eens van zijn biertje. Hij wist dat het de vorige keer bijna verkeerd was afgelopen toen hij de laatste keer met Kailee hier had gestaan met een biertje in zijn hand, maar die gedachte duwde hij handig opzij. De laatste keer was niet nu. Kailee en hij waren veranderd. Hun band was veranderd. Ze hadden elkaar dingen toevertrouwd, dingen verteld. Dat zou heus niet weer de mist ingaan, zelfs niet als Drake hier ooit nog langs zou komen. Hij wist dat hij op de zwarte lijst stond van die jongen, maar dat maakte hem eigenlijk niet zo veel uit. Hij had de jongen een lesje geleerd in de discotheek toen deze dacht hem iets aan te kunnen doen en die verontwaardiging van de jongen daarover was voor hem al genoeg om daar genietend aan terug te denken. Dat Kailee en hij het dan ook nog eens goed hadden gemaakt achter Drake’s rug deed hem alleen maar meer genieten. Die kerel moest gewoon eens in zijn oren knopen dat hij niet alles en iedereen kon controleren. Dat hij niet altijd zijn zin kon krijgen. En al zeker dat Dice geen kat was om zonder handschoenen aan te pakken. Als die Drake dacht dat Dice zijn zin ging uitvoeren, had hij het zeer mis. ‘Ik ben in elk geval blij dat je het er goed vindt uitzien. Verhoogt mijn kansen weer bij de dames,’ zei hij en trok zijn wenkbrauwen achter elkaar omhoog. Dat was echter grote bluf, want hij had nog geen enkele dame kunnen versieren en was daar ook niet op uit. Hij was nog altijd geen Drake-type. Hij liet zijn blik naar het biertje glijden. Hij wist dat Kailee ooit had aangeboden om hém een biertje te betalen, maar hij besloot om dat feit te negeren. ‘Biertje?’ vroeg hij aan de jongen. ‘Ik trakteer deze ronde wel.’ Hij zou wel wachten tot Kailee ook twee biertjes achterover had geslagen voordat hij verder ging drinken, want dronken worden terwijl Kailee geen zin had zag hij niet zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitimezo jul 19 2015, 12:45

"Eh", zei hij zacht en trok een diepere frons, tot hij de jongeman herkende. "Dice, wat the hell is er met jou gebeurd?" vroeg hij, waarbij de frons verdween en een een grijns op zijn gelaat verscheen. Hij had echt moeite moeten doen om hem te herkennen. "Je ziet er goed uit, man", vervolgde hij en schoot in de lach. ‘Als ik jou zo zie lijkt het net een heuse metamorfose,’ lachte hij. ‘Ik heb m’n haar laten groeien en heb rode lenzen gekocht. Bij de zwarte markt, maar dat blijf tussen ons.’ Kailee knikte en lachte toen hij een schouderklopje kreeg. Hij keek hoe de kerel een slok van zijn bier nam en wreef zelfs even gauw door zijn ogen om het laatste beetje vermoeidheid weg te krijgen. ‘Ik ben in elk geval blij dat je het er goed vindt uitzien. Verhoogt mijn kansen weer bij de dames’, zei Dice en wiebelde met zijn wenkbrauwen. Een grijns verscheen op Kai's gezicht. "Als ze niet bang worden van je ogen in ieder geval", zei hij voor de grap en liet ook duidelijk merken dat het een grap was. Hij vond Dices metamorfose wel goed. Het viel hem ook op dat de sjaal niet om zijn nek hing. Toch besloot Kailee om zijn mond erover te houden. Die sjaal lag gevoelig, had hij begrepen. Dice versierde maar wat hij wou, Kai had al lang geen zin meer in moeite doen, en hij vond er ook niets leuk aan. Nee, hij had geen zin om na te denken. ‘Biertje?’ Hij keek op omdat hij weggezakt was in zijn gedachten. "Yeah, graag", zei hij met een glimlach. ‘Ik trakteer deze ronde wel.’ Kailee knikte zachtjes. "Maar daarna ga ik jou een keer je drank betalen, zoals ik de vorige keer al gezegd had."

Toen hij zijn bier had keek hij terug naar Dice. "Vanwaar het idee om er even helemaal anders uit te gaan zien?" vroeg hij en nam een slok van zijn bier. Eigenlijk was hij best wel blij dat hij Dice tegen gekomen was. Hij kon nu wel goed opschieten met de kerel en het was altijd leuk als je kon uithangen met iemand op dagen die overdag zo vaag en vreemd geleken hadden. Hij zag zichzelf de eerstkomende uren niet direct naar zijn kamer terugkeren, dus dat wou zeggen dat hij de volgende dag lang zou uitslapen wat er ook meteen voor zorgde dat hij misschien een keer niet zo moe was -als het uitslapen al lukte tenminste-. "Want het ziet er allemaal wel cool uit, maar ik had even moeite met je herkennen", lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitimeza jul 25 2015, 17:05

Dice lachte vrolijk mee toen hij Kailee’s grapje hoorde. Natuurlijk had hij direct door dat de kerel enkel een grapje maakte, maar zijn theorie kon wel eens goed kloppen. Je wist het maar nooit met die dames die hier tegenwoordig rondliepen. En als hij ze in een steegje zou tegengekomen met een bepaalde lichtinval, zou het ze natuurlijk wel eens de stuipen op het lijf kunnen jagen. Of wie weet zou het een bepaalde aantrekkingskracht uitoefenen. Oké, liet hij hier maar niet te veel over nadenken, want dan kreeg hij weer eens ideeën in zijn hoofd. Hij had nog nooit echt een vriendin gehad en dat wilde hij voorlopig ook even niet. Hij had Poppy ontmoet en zij had hem eraan herinnerd hoe erg het vrouwelijk volk wel niet kon zijn. Toen Kailee zijn voorstel accepteerde, draaide hij zich gelijk om om het biertje te bestellen voor zijn vriend. Hij legde het nodige geld neer, bedankte de barman toen deze hem het bier gaf en gaf het drankje vervolgens aan Kailee. Hij leunde met zijn rug en met zijn elleboog tegen de bar terwijl hij zijn blik over de dansvloer liet glijden. Genoeg mooie meiden, maar niet eentje die zijn aandacht echt trok. Hij was gewoon niet voor dat soort dingen. Als hij al een mooie meid zag, wilde hij daar iets serieus mee opbouwen. Onenightstands waren niks voor hem. Hij liet zijn blik glijden naar Kailee toen deze hem de vraag stelde die hij al wel had kunnen zien aankomen. Hij slikte even, want het lag best gevoelig voor hem. Hij haalde even zijn schouders op en dronk van zijn bier om zichzelf wat tijd te geven. Daarna liet hij zijn rode ogen weer naar Kailee glijden. ‘Mijn vader is deze maand drie jaar geleden overleden,’ gaf hij uiteindelijk toe nadat Kailee een grappige opmerking had gegeven dat zowat zijn mening weergaf. Gelukkig wel een positieve mening dan. ‘Ik denk dat ik het gewoon op mijn eigen manier probeer te verwerken. Ik wilde wat dingetjes veranderen aan mijn uiterlijk om weg te gaan van het gebruikelijke en de herinneringen aan hem en Razen een beetje te vergeten. Ik heb besloten om die sjaal weg te doen en gewoon enkel een foto van hem op mijn bureau te houden. Dat maakt het makkelijker voor me, weet je,’ zei hij terwijl hij weer een slok nam van zijn bier. ‘Iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier, zoals ik al zei,’ liet hij er nonchalant op volgen. ‘Plus ik ben dat wantrouwend gedrag van mezelf een beetje beu. Zo maak ik natuurlijk nooit vrienden. Ik moet echt wat aan mijn karakter gaan doen, want anders kom ik niet ver op Starshine. Een frisse start zoals ze dat noemen,’ zei hij. Zijn stem werd weer wat harder naarmate hij zijn zin eindigde en een grijns lag om zijn lippen. ‘Dus…’ Hij werd even stil en keek daarna grijnzend naar Kailee terwijl hij naar het biertje wees. ‘Zin om lekker los te gaan?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitimezo jul 26 2015, 19:29

Kai had het voorstel geaccepteerd, en Dice zou hem dus bier gaan halen. Hij was echter nog steeds niet vergeten dat hij Dice ook nog steeds een keer zou trakteren, dus dit werden er twee. Hij was misschien niet zo net met onthouden, maar hij wist dat hij ooit nog wel op zijn kosten Dice zou doen drinken. Toen die met zijn bier terugkwam bedankt Kai hem.
"Vanwaar het idee om er even helemaal anders uit te gaan zien?" vroeg hij de jongen en nam een slok. Het was zo anders. Het was wennen. Hij wist niet wat hij beter vond, de 'vorige' Dice zag er veel serieuzer uit, maar deze zag er een stuk sympathieker uit. Wat een paar veranderingen aan het uiterlijk al niet konden doen. "Want het ziet er allemaal wel cool uit, maar ik had even moeite met je herkennen", lachte Kai vervolgens. ‘Mijn vader is deze maand drie jaar geleden overleden’, reageerde de kerel met de rode ogen.  ‘Ik denk dat ik het gewoon op mijn eigen manier probeer te verwerken. Ik wilde wat dingetjes veranderen aan mijn uiterlijk om weg te gaan van het gebruikelijke en de herinneringen aan hem en Razen een beetje te vergeten. Ik heb besloten om die sjaal weg te doen en gewoon enkel een foto van hem op mijn bureau te houden. Dat maakt het makkelijker voor me, weet je’, legde Dice verder uit en nam een slok.  ‘Iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier, zoals ik al zei.’ Kai knikte instemmend en dronk zelf ook van zijn bier. "Oh, zo. Dat klinkt als een goede reden." Hij keek naar zijn bier. "Sorry van je vader." Hij had het verhaal wel al eens gehoord, maar hij wou het niet iedere keer aanhalen. ‘Plus ik ben dat wantrouwend gedrag van mezelf een beetje beu. Zo maak ik natuurlijk nooit vrienden. Ik moet echt wat aan mijn karakter gaan doen, want anders kom ik niet ver op Starshine. Een frisse start zoals ze dat noemen.’ Als hij eerlijk was, was Kai het niet helemaal eens met die uitspraak, maar hij besloot er niet moeilijk over te doen. Zelf was hij ook wel wantrouwend, maar hij had toch ook vrienden. En hij had er niet erg veel, maar wel goede. En hij wist niet of je wel echt wat aan je karakter kon doen. Het was een beetje een masker opzetten, vond hij. Zoals vrolijk doen als je niet vrolijk bent. Dat was net hetzelfde. Hij raakte het onderwerp echter niet aan omdat hij geen zin had in een hele discussie. ‘Dus…’ zei Dice, waardoor Kai uit zijn gedachten gehaald werd. Hij keek naar de grijnzende kerel die op zijn bier wees. ‘Zin om lekker los te gaan?’ Zodra de vraag gesteld werd klikte iets in Kai's hoofd waardoor hij een beetje twijfelend keek. Een stem in zijn hoofd begon luid te protesteren. "Wel...," zei hij, nog steeds wat twijfelend, "We kunnen het proberen." Hij lachte naar de kerel en tikte zijn bierflesje aan met zijn eigen flesje. Hij wist niet wat Dice begreep onder 'losgaan' maar Kai was van een paar dingen heel zeker: Bij hem bestond het niet uit dansen, praten tegen random mensen en de boel op stelten zetten. Hij zou de spelbreker in een groep zijn, maar hij was nu eenmaal niet zo blij over zich stomdronken drinken als andere jeugd. Hij dronk verder. "Laten we er een goede avond van maken", lachte hij.

OOC: Meh, flut :') ik steek de schuld op de 666 posts
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitimeza aug 29 2015, 23:47

Dice had het kort weggewuifd toen Kailee zich had verontschuldigd voor dat gedoe over zijn vader, maar in zijn ogen was de appreciatie jegens de jongen zijn woorden wel te zien en hij had hem ook een kort, dankbaar knikje gegeven. Het was vreemd hoe Kailee van vijand naar vriend was gegaan. Eerst had Kailee hem nog samen met Drake belaagd in de Jolly Jester, maar door één keer zijn excuses aan te bieden had Dice hem weer een nieuwe kans gegeven. En nu stonden ze hier samen een biertje te drinken in dezelfde club waar ze de volgende keer ruzie hadden gekregen. Alsof het eigenlijk helemaal niets was. Alsof er nooit iets tussen hun voorgekomen was. Alsof ze altijd al goede vrienden waren geweest vanaf het begin. Ze waren samen eerst wat gaan drinken in de Bokkenburcht toen ze elkaar beter wilden leren kennen. Dice had zijn verhaal gedaan tegen Kailee zodat de jongen hem beter zou begrijpen en hij wist zeker dat Kailee op een dag ook zijn verhaal zou doen. Als hij er tenminste eentje had. Maar daar gingen ze vanavond niet over discussiëren. Vanavond gingen ze, zoals Kailee het al zo netjes aangaf, er een leuke avond van maken. Hij had de twijfel in Kailee’s houding wel gezien en bedacht zich dat de jongen vast tegen veel bier drinken moest zijn. Hijzelf eigenlijk ook, maar vanavond kon het hem niks schelen als ze zichzelf lam zouden drinken en vervolgens de dansvloer zouden lastigvallen met domme danspasjes. Natuurlijk zou hij wel rekening houden met wat Kailee wilde, maar als de jongen los wilde gaan, zou hij meedoen. Hij zou wel zien hoe Kailee met zijn bier zou omgaan. Als de jongen vroegtijdig op cola overging, wist hij dat hij moest dimmen en dat ze er inderdaad een nette avond van zouden maken. Hij moest in elk geval niet te snel drinken, want hij had al wel eentje achterovergeslagen en hij was nog niet zo heel bekend met alcohol. Alleen dronken worden was niet leuk. Hij zou dus moeten wachten tot Kailee ook al wat biertjes achterover had geslagen. Hij nam gulzig een slok van zijn bier en keek naar de dansvloer. ‘Tijgerprint op twaalf uur,’ zei hij dramatisch tegen Kailee toen hij een dame met – en dat was zacht uitgedrukt – een grote voorgevel op hun af zag komen. Ze had blond haar en haar gezicht zag eruit alsof het een minuut geleden gedoopt was in een poederdoos. Ze danste en bewoog met haar heupen waarbij ze sexy naar Dice lachte. Snel stak Dice zijn biertje omhoog zodat dat zijn enige barrière was tussen hem en de dame die nu wel érg dichtbij kwam. De dame keek zowel naar Kailee als naar Dice. ‘Zin in een rondje, jongens?’ vroeg ze verleidelijk. Even dacht Dice dat ze echt iets anders bedoelde, maar toen wees ze op een paar shotjes die haar vrienden vasthielden. Dice gaf snel een knikje. Alles om haar weg te krijgen. ‘Twee shotjes voor deze knappe heren!’ riep de al best wel dronken meid. De barman haalde zijn schouders op en schonk twee shotjes in voor Kailee en Dice die hij op de bar zette. ‘En wat is jouw naam, knapperd?’ vroeg de dame terwijl ze tegen Dice aan begon te dansen. ‘Eh…’ Dice keek opzij naar Kailee met een duidelijke blik: help!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitimezo aug 30 2015, 13:54

‘Zin om lekker los te gaan?’ vroeg Dice, en Kai moest even nadenken over die vraag omdat hij niet direct zin had weer stomdronken te worden. "Wel...", zei hij, met een twijfel in zijn stem. "We kunnen het proberen." Hij lachte en tikte Dices flesje aan voor hij dronk van zijn bier. "Laten we er een goede avond van maken." Misschien moest hij niet flauw doen en moest hij gewoon eens wat lol maken met Dice, maar hij was ook ergens bang dat het zelfde voorval zich voor zou doen als toen hij Dice ontmoette. Maar deze keer zou het anders zijn. Als hij nu kwaad zou zijn, zou het vast zijn omdat iemand een pint over hem heen kiepte ja, maar nu kon Dice hem helpen in plaats van Drake. Hij dronk verder en keek af en toe een beetje opzij naar de kerel die de metamorfose ondergaan was. Die was naar de dansvloer aan het kijken. Hij was toch niet van plan om al teg aan dansen, toch? Daar was hij niet dronken genoeg voor. Maar als Dice nu al ging zou Kai met genoegen toekijken en lachen. ‘Tijgerprint op twaalf uur’, hoorde hij en meteen draaide hij zich om, iets anders verwachtend dan een jongedame. Wat teleurgesteld zette hij zijn flesje terug tegen zijn lippen. Hij kon het niet helpen dat deze vrouw met haar goed gevulde borstkas hem helemaal koud liet. Dat ze op hen af kwam kon hem dus ook niet veel schelen, tenzij dat ze moeilijk ging doen. Typisch, dat dit type weer blond haar moest hebben en er uit zag alsof ze niet gezien had dat ze al vier lagen make-up op haar gezicht gesmeerd had. Ze was dronken, dat was wel duidelijk, en ze zag er ook wel uit alsof ze ieder moment schaterlachend tegen de grond kon gaan. Haar gedans en heupgewieg zorgde er enkel voor dat Kai met zijn ogen rolde en nog een slok nam van zijn bier. De dame stond nu wel heel kort bij Dice, maar de blauwharige trok zich er nog steeds niet veel van aan. Als ze doorhad dat ze niet geïnteresseerd waren zou ze vast wel weer verder gaan om een nieuw slachtoffer te vinden. Ze keek naar zowel Dice als hem, maar Kai keek niet echt terug. Hij was te druk met de rest van de jolly jester te bekijken. Misschien waren er andere mensen die wel interessant waren. Maar hij wist dat er niemand zou zijn die hij interessant vond. ‘Zin in een rondje, jongens?’ Met opgetrokken wenkbrauwen en een afkeurende blik keek hij de blondine aan, want net als Dice had hij gedacht dat ze wat anders bedoelde. Ze klonk - en leek- het toch. Maar ze wees op haar vrienden die shots vasthielden. ‘Twee shotjes voor deze knappe heren!’ riep ze toen Dice knikte. Hij haatte het als mensen dingen zeiden zoals 'knappe heren'. Waarom dacht ze dat ze hem zo mocht noemen? De barman schonk de shots in en zette die op de bar. ‘En wat is jouw naam, knapperd?’ vroeg de blondine. ‘Eh…’, antwoorde Dice, en Kai voelde nu wel dat hij hem te hulp zou moeten schieten. De blik in de kerel zijn ogen zei natuurlijk ook genoeg op zich. De jongeman met het blauwe kapsel zette zijn flesje met een klap neer op de bar en zette een kwaad gezicht op. "Kan je misschien ophouden met flirten met mijn vriend?" vroeg hij en keek gauw naar Dice, een sein gevend aan hem dat hij gewoon mee moest doen. Ze keek hem wat vreemd aan, en Kai keek kil terug. Hij ging dichter naast Dice staan en legde zijn arm over de kerel zijn onderrug heen. Het meisje leek geschrokken van zijn actie maar leek ook nog steeds niet echt te geloven dat Kai het meende. Mentaal zuchtte hij diep. Wat een vervelend mens was ze. Hij haalde zijn arm weer van Dices rug af en draaide de kerel zijn richting uit. Hij sloeg zijn armen om zijn nek heen en drukte zijn lippen op die van Dice. Als de jongeman nu besloot om als een plank stil te blijven staan, zou het er heel erg nep uitzien, en zelfs al was de blondine dronken, dan nog zou ze door moeten hebben dat dit een uitvlucht was. Hij haalde zijn armen om Dice's nek uit en deed een stap achteruit. Hij hield Dice zijn hand wel vast terwijl hij zijn bier weer van de bar nam en het flesje tegen zijn lippen zette. "Begrepen?" Hij keek het meisje aan dat helemaal niet meer leek te weten wat ze moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitimeza sep 05 2015, 22:00

Dice zuchtte in zichzelf. Dit had hij dan ook echt weer, hè. Hij vond het echt niet leuk dat hij meteen op de eerste gezellige avond met Kailee weer last had van dit soort dames. Het waren het soort dames die meenden dat je alles met ze zou doen wat ze maar wilden. Die dachten dat je misbruik zou maken van de situatie. Dice zag haar er echt nog wel voor aan om, als hij op haar ingegaan zou zijn, hem de volgende ochtend van perverse dingen te beschuldigen waar ze toch weldegelijk zelf om had gevraagd. Het waren het soort meisjes die aandacht zochten en dat deden door eerst een hoop alcohol te consumeren waarna ze een jongen zo ongeveer dwongen om met hun naar bed te gaan en vervolgens via sociale media de schuld op de jongen proberen te steken. Of er een vriend achteraan te sturen in het slechtste geval. Niet dat Dice daar bang voor was, want hij wist dat hij dankzij zijn afkomst toch wel de meeste vuistgevechten kon winnen. Zijn ogen gleden naar Kailee toen deze zijn bier met een klap op de tafel zette. Zijn wenkbrauwen schoten de lucht in toen hij hoorde wat Kailee zei, maar algauw glimlachte hij. Alsof het echt waar was dat ze meer waren dan vrienden alleen. Misschien zou Kailee dat wel voor andere mannen voelen, maar hij was volledig hetero. Hij zou het echter niet erg vinden als Kailee zo was, hij zou het alleen zelf niet doen. Hij voelde zichzelf dan ook verstijven toen Kailee een arm om zijn onderrug legde. Hij was nu niet zo dronken dat hij het lekker vond. Hij was trouwens niet eens aangeschoten, dus het was niet echt een wonder dat hij helemaal verstijfde van Kailee’s handelingen. Hij schrok op uit zijn gedachten toen hij omgedraaid werd en Kailee recht aankeek. Wat ging hij doen…? Toen hij het doorkreeg wilde hij in eerste instantie terugtrekken, maar dat zou al helemaal dom overkomen tegenover de blondine. En dus legde hij zijn armen om de onderrug van Kailee heen en drukte zijn lippen terug op die van de jongen. Hij sloot zijn ogen zodat het leek alsof hij er werkelijk van genoot… en eerlijk gezegd kon hij niet zeggen dat dit hem verafschuwde. Het was niet dat hij dit elke dag wilde doen, maar het was ook weer niet dat het hem een verafschuwd gevoel gaf. Hij keek het meisje weer aan en zuchtte in zijn hoofd toen hij zag dat het meisje hun nog steeds wantrouwend aankeek. Hij had echt niet goed genoeg toneelgespeeld. ‘Hoeveel bewijs moet je nog hebben?’ vroeg hij bot aan haar. ‘We zijn gay. We vallen op mannen en niet op vrouwen. Dus zoek maar lekker een ander slachtoffertje uit die wél een beurt wilt geven vanavond.’ Nu keek de dame eerder gekwetst, maar Dice deed net alsof hij dat niet in de gaten had. Hij boog zich opzij en drukte een kus op Kailee’s wang. En dat deed het hem. Ze begon te snikken, draaide zich om en liep weg. Jammer van haar kilo’s make-up, maar zij waren er nu wel in elk geval vanaf. Snel liet Dice Kailee’s hand los. ‘Dat viel nog mee,’ zei hij half lacherig, half serieus tegen de kerel. Hij dacht terug aan de kus en richtte zijn aandacht op zijn bier. ‘Wel een goede manier om van haar af te komen. Die ga ik onthouden voor de volgende keer,’ zei hij grijnzend. Hij nam nog een slok bier en leunde tegen de bar. ‘Maar zeg eens…’ Hij liet een korte stilte vallen. ‘Ik zei het daarnet natuurlijk om van haar af te komen, maar voel je iets voor de mannen?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitimevr sep 11 2015, 20:04

Ja, hij wist dat het een superstom idee was om van de blonde modepop af te raken door te doen alsof Dice zijn vriendje was, maar het zou in ieder geval - hopelijk - wel werken, natuurlijk. Hij zag dat Dice even zijn wenkbrauwen op getrokken had toen hij zijn bier neergezet had en het leek niet alsof de kerel er meer van ontspande dat hij zijn arm over zijn onderrug heen legde. Omdat het veel te duidelijk zou zijn dat het een leugen was als Dice er zo stijf langs ging blijven staan, draaide de blauwharige jongen hem met zijn gezicht naar zich toe en plantte zijn lippen op die van de jongeman. Dice had zijn armen ook over zijn onderrug heen gelegd en zoende hem terug. Gelukkig, nu moest de jongedame hen wel geloven, want ze leek hem al bezopen, ze kon hopelijk niet meer helder nadenken, en dan moest ze dit wel geloven. Als je het zo kon noemen: jammer genoeg voor Kai kreeg hij niet hetzelfde gevoel in zijn buik als de keer dat hij die ene kus gehad had met Ryan. Ergens had hij gehoopt dat hij hetzelfde zou krijgen bij anderen, dan hoefde hij niet te bekennen aan zichzelf dat hij verliefd was, maar hij had het eigenlijk al langer door. De kus met Dice was niets hetzelfde. Hij kon niet zeggen dat hij het niet leuk vond, maar in ieder geval niet leuk op de manier die hoorde bij een zoen. Met een knoop in zijn maag sloot hij net zoals Dice gedaan had zijn ogen, maar niet lang daarna deed hij een stap achteruit en haalde zijn arm ook van de bruinharige jongen zijn rug af. Dat stom ding leek nog steeds niet helemaal te geloven dat hun ect wel degenlijk echt was, ook al was het net zo als een toneelstukje. ‘Hoeveel bewijs moet je nog hebben?’ kwam er uit Dice zijn mond. Hij klonk zo grof, maar hij had wel gelijk. ‘We zijn gay. We vallen op mannen en niet op vrouwen. Dus zoek maar lekker een ander slachtoffertje uit die wél een beurt wilt geven vanavond.’ Er verscheen een klein grijnsje op Kai's gezicht door de woorden van zijn vriend, maar liet die verdwijnen toen hij zag dat het meisje gekwetst keek. Door de kus op zijn wang keek hij terug naar Dice in plaats van naar haar. Maar niet voor lang, het gesnik van de blondine was aandacht-trekkend, dus wierp hij, al dan niet geërgerd, een blik op haar. Ze was al weggelopen. God, wat een drama queen. hij was wel opgelucht dat Dice zijn hand losliet. Niet dat hij hem niet mocht maar het gaf hem een slecht gevoel vanbinnen, alsof hij zijn eigen gevoelens aan het bedriegen was of zo. ‘Dat viel nog mee’, hoorde hij Dice zeggen, en grinnikend knikte Kailee. Hij nam zijn flesje wer vast en zette het aan zijn lippen. Toch liever een flesje dan nog een keer Dice, hoor. ‘Wel een goede manier om van haar af te komen. Die ga ik onthouden voor de volgende keer.’ Hij grijnsde terug en slikte het bier door, waarna hij even kort met zijn neus trok omdat hij het gevoel had te moeten niezen en hij had geen zin in niezen. ‘Maar zeg eens…’ Kai keek naar de kerel die tegen de bar aan stond te leunen. "Hm?" reageerde hij terug en zette zijn flesje weer neer op de bar. ‘Ik zei het daarnet natuurlijk om van haar af te komen, maar voel je iets voor de mannen?’ Hij opende zijn mond, sloot die weer, nam zijn flesje en draaide zich met zijn gezicht naar de dansvloer zodat hij met zijn rug tegen de bar leunde. Hij knikte kort. "Wel, ja, maar niet alleen voor mannen." Zijn blik bleef haken op een paar dansende mensen. "Maar ik zei dat ook alleen maar om van haar af te komen, don't worry." Er verscheen een lach op zijn gezicht. "Ik voel iets voor mannen maar ik voel al iets voor een ander, dus niet bang zijn dat dit een stiekeme manier was van profiteren van de situatie." Hij bleef nog voor kort lachen en dronk zijn flesje leeg. "Je look blijkt wel te werken", ging Kai verder, "Je verleidde er de eerste de beste blondine mee." Hij zette het flesje neer en keek Dice aan.
"Jij valt niet voor mannen, of je hebt geen ervaring met ze zoenen, dat had ik wel meteen door", lachte de kerel na even en krabde aan zijn achterhoofd terwijl hij onverschillig een blik naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA PROFILE
We might get a little drunk. [&KAILEE] UTL8oxA MAGICIAN

We might get a little drunk. [&KAILEE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: We might get a little drunk. [&KAILEE]   We might get a little drunk. [&KAILEE] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

We might get a little drunk. [&KAILEE]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» F*uck you, I'm drunk! [Xavier&Ike]
» "A Man's True Character Comes Out When He's Drunk" - Charlie Chaplin [&Allen]
» Everything seems normal [Kailee]
» Surfing! [&KAILEE]
» [M] Dangerous. [&KAILEE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: "The Jolly Jester"-