PortalIndexFool's parade - Pagina 2 HpD5UwnFool's parade - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Fool's parade

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 18 2015, 16:07

Toen Ryan had gevraagd of Kailee iemand interessant vond op SSA en hij positief antwoordde, ontstond ere en venijnige brok in zijn keel. "Oh." was het enige wat Ryan erop zei, een beetje pissed off, geen idee waarom, maar zo voelde hij zich opeens wel toen hij zei dat hij iemand interessant vond. "Jij?" vroeg Kailee en Ryan haalde zijn schouders op terwijl hij zei: "Dunno, denk't niet."
Toen de jongen nog vroeg voor wat koffie, knikte hij dat het mocht, lichtelijk afwezig omdat hij wilde weten wie het was waar hij interesse in had, maar hij had de ballen niet om het te vragen, misschien maar ook beter dat het zo bleef.

Kailee probeerde heel subtiel van onderwerp te veranderen en Ryan pikte daarop in met waarom hij dat vroeg. "Omdat dat best wel cool is", zei hij met een lichte glimlach. "En omdat ik er niet bij stilgestaan had dat er meer mensen op SSA waren die naar metal luisteren.” Ryan probeerde te glimlachen, en het lukte daarbij ook nog. “We zijn zeldzaam Kai, dus je mag er door verrast zijn,” zei hij met een geamuseerde grijns en hij rekte zich eens goed uit voor hij zijn schouders kraakte. "Ik heb altijd willen kunnen screamen." Ryan trok zijn wenkbrauw omhoog bij wat hij zei en hij begon te lachen. “Met jouw stem wil ik dat niet eens horen denk ik dude,” zei hij al lachend terwijl hij op zijn schoot neerviel van het lachen. "En wat ik daarstraks zei van mensen inspireren en muziek maken, dat was omdat dat me cool lijkt om te doen. Een metalband lijkt me één van de beste inspiratiebronnen,” zei Kai en Ryan had zijn hoofd op Kai’s schoot gelegd, zijn amberkleurige ogen naar hem kijkend. “Ik denk dat iemand hier een metalband wilt opstarten,” zei hij met een lichte grijns terwijl hij hem porde in zijn buik. “Dude ik sta der wel voor open,” zei hij knikkend met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 18 2015, 17:39

Hij was eindelijk bekomen van de koffie en de pijn was ook weg aan het trekken. Hij sprak zichzelf toe dat hij nooit meer zo iets zou doen want hij had er al spijt van. Je tong verbranden aan koffie was niet leuk. Weer eens bewijs dat liefde pijn kan doen, dacht hij en glimlachte een beetje bij zichzelf.

"En omdat ik er niet bij stilgestaan had dat er meer mensen op SSA waren die naar metal luisteren”, zei Kai waar een glimlach van Ryan op kwam. “We zijn zeldzaam Kai, dus je mag er door verrast zijn”, had Ryan gezegd met een grijns.
"Ik heb altijd willen kunnen screamen." Het leverde een opgetrokken wenkbrauw van de kerel op, en vervolgens begon hij te lachen, maar hij was niet alleen, Kai zelf was ook al beginnen met lachen. “Met jouw stem wil ik dat niet eens horen denk ik dude.” "Geloof me, ikzelf ook niet", lachte hij. Hij had er echt gewoon niet de stem voor. Maar liever niet kunnen schreeuwen dan voor altijd als een klein jongetje klinken, want zo had hij ook al mensen rond zien lopen die nog steeds klonken zoals toen ze een kind waren. Ryan was van het lachen op Kai's schoot neergevallen die nog steeds aan het lachen was maar een fractie van een seconde fronstte door zijn actie. "En wat ik daarstraks zei van mensen inspireren en muziek maken, dat was omdat dat me cool lijkt om te doen. Een metalband lijkt me één van de beste inspiratiebronnen”, ging hij verder terwijl hij Ryan aankeek. “Ik denk dat iemand hier een metalband wilt opstarten”, zei hij en porde in Kai's buik. Hij begon te lachen en duwde automatisch zijn hand weg omdat hij er absoluut niet tegen kon om gepord te worden. Het was voor hem gewoon hetzelfde als kietelen, en dat eindigde ook altijd met een Kailee die probeerde te ontsnappen aan de handen van zijn 'belager'. “Dude ik sta der wel voor open.” Kailee keek terug naar de kerel die glimlachend knikte. Hij leunde een beetje achteruit en liet zijn armen acter zich om de grond steunen. "Als er nu nog meer mensen waren die er voor open stonden, maar echt veel anderen buiten jou zullen er niet echt zijn", lachte hij terug. Hij ging terug rechter zitten en geeuwde nog een keer, al voelde hij zich nu al veel wakkerder dan toen hij hier net gekomen was. Koffie en een stukje door de buitenlucht wandelen werkten beter dan eender welke wekker dan ook. "Lig je trouwens goed, ja?" vroeg hij terwij hij licht een wenkbrauw optrok. Hij probeerde serieus te kijken maar dat lukte niet goed want hij kon zijn linkermondhoek niet bedwingen, en die trok de hoogte in waardoor hij dan toch begon te lachen. Grappig dat sommige mensen zich zo iets konden permitteren zonder dat iemand er lastig over ging doen. Tenzij Ryan natuurlijk doorhad dat Kai zich niet echt aan iets stoorde wat hij deed en daarom net deed wat hij wou en kon. Hij keek de bruinblonde kerel met een geamuseerde blik aan en liet zijn hoofd een beetje naar opzij hangen, al was zijn lach terug verdwenen en hield hij het gewoon vol om er niet slechtgehumeurd uit te zien, want hij had wel vaker het gevoel dat mensen hem of vrolijk of slechtgezind zagen, terwijl hij echt wel gewone dagen had. "Me zomaar als kussen gebruiken." Hij schudde ongelovig zijn hoofd en richtte zijn ogen op van Ryan om voor zich uit te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 18 2015, 19:00

De jongen veranderde heel subtiel van onderwerp. Blijkbaar lag het toch iets te gevoelig, dat was ook een van de redenen waarom hij dus de ballen niet had om verder te vragen. Want wat als hij nu kwaad werd en hij dus een van zijn enigste vrienden al meteen weer kwijt was? Dat wilde hij niet bepaald, zeker nu hij net alles goed had gemaakt. Toen Kailee begon over dat hij nog niet veel metalheads was tegengekomen, zei Ryan hierop dat ze zeldzaam waren en hij dus al het recht had om verrast te zijn.
Kailee begon over hoe hij wilde dat hij kon screamen en Ryan moest alle moeite van de wereld doen om niet in schateren uit te barsten want zijn stem en screamen ging gewoon niet samen, echt niet. Dat zei hij ook eerlijk maar dan kon hij ook zijn lachen niet inhouden en viel hij op Kai’s schoot, wat eigenlijk wel best comfortabel zat. "En wat ik daarstraks zei van mensen inspireren en muziek maken, dat was omdat dat me cool lijkt om te doen. Een metalband lijkt me één van de beste inspiratiebronnen,” zei Kai en Ryan had zijn hoofd op Kai’s schoot gelegd, zijn amberkleurige ogen naar hem kijkend. “Ik denk dat iemand hier een metalband wilt opstarten,” zei hij met een lichte grijns terwijl hij hem porde in zijn buik. “Dude ik sta der wel voor open,” zei hij knikkend met een glimlach terwijl hij werd weggeduwd al lachend door Kailee.

"Als er nu nog meer mensen waren die er voor open stonden, maar echt veel anderen buiten jou zullen er niet echt zijn", lachte hij terug. Hij ging terug rechter zitten en geeuwde. Ryan bekeek hem misschien iets te aandachtig en hij had het zelfs niet eens door. "Lig je trouwens goed, ja?" vroeg Kailee en Ryan ging zelfs nog dichter bij Kai’s buik liggen met zijn hoofd, hem een beetje plagend. "Me zomaar als kussen gebruiken."
“Yep, ik lig nu lekker ja,” zei hij met een grijns terwijl hij met zijn handen reikte naar zijn donkere haren en er zijn handen door liet gaan “Zacht,” waren zijn woorden en hij lachte terwijl hij zich terugtrok. “Yo dude als ik je ergens mee irriteer, gewoon zeggen kay? Je bent wel een zacht kussen hoor,” zei hij terwijl hij zijn lippen likte met een grijnsje om dan naar het plafond te kijken. “Hoe oud ben je eigenlijk?” vroeg hij een beetje in gedachten verzonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 18 2015, 20:11

“Dude ik sta der wel voor open,” zei Ryan en Kailee lachte naar hem, zijn hand wegduwend om nog een eventuele por te ontwijken. "Als er nu nog meer mensen waren die er voor open stonden, maar echt veel anderen buiten jou zullen er niet echt zijn", antwoorde hij waarna hij geeuwde. Hij keek naar Ryan.

"Lig je trouwens goed, ja?" vroeg hij hem met een opgetrokken wenkbrauw maar lang serieus bleef hij niet. In plaats van eerst te antwoorden ging hij korter bij Kai's buik liggen waardoor die zogezegd de hoop opgevend een zucht slaakte. "Me zomaar als kussen gebruiken", voegde hij er nog aan toe. “Yep, ik lig nu lekker ja”, zei de kerel die zijn hand omhoog bracht naar Kailee's haren. Hij liet zijn hand erdoor gaan en de blauwharige jongeman lachte even met een lichte frons toen hij zei dat het zacht was. Dat was wel de bedoeling dat haar zacht was, ja. Hij trok zijn hand terug en Kailee bleef even nadenken naar Ryans gezicht kijken voor hij weer lichtjes zijn hoofd schudde om er een eind aan te brengen.  “Yo dude als ik je ergens mee irriteer, gewoon zeggen kay? Je bent wel een zacht kussen hoor”, zei hij en likte zijn lippen voor hij een grijns op zijn gezicht kreeg. "Dan zal ik het zeggen, maar je kan blijven liggen als je wilt," antwoorde hij, "Je irriteert me niet." Hij glimlachte naar Ryan en keek daarna voor zich uit. “Hoe oud ben je eigenlijk?” Hij keek weer naar de kerel op zijn schoot toen die sprak en moest nog serieus even nadenken hoe oud hij nu ook weer was. "Achttien, van in februari", antwoorde hij toen hij er weer op gekomen was hou oud hij was. Hij was nog steeds wat gewoon aan zeventien zeggen, ook al was hij nu toch al even ouder dan dat. "Jij?" vroeg hij. Hij boog opzij naar Ryans tas en haalde thermos er terug uit. Hij keek even naar de jongen voor hij de thermos open deed en er -deze keer voorzichtig- een slok van nam, op antwoord wachtend van Ryan.

Hij zuchtte kort, nam nog een slok koffie en zette de thermos naast zich op de grond. "Ik word echt nog zo'n slechtgehumeurde, koffieverslaafde volwassene ooit", lachte hij trok zijn onderlip onder zijn voortanden in om er een los velletje vanaf te trekken. Het stoorde hem bij het praten. Hij legde zijn handen in zijn schoot en krulde een van Ryans haarlokken rond zijn vinger - zonder de lok te stevig op te draaien, hij had ook geen zin in aan Ryans haar trekken- terwijl hij terug stil werd. Het was best nog wel rustgevend, gewoon in de gymzaal zitten praten met iemand terwijl er niemand anders te horen was. "In welke klas zit je?" vroeg hij en richtte zijn ogen even op van zijn handen naar Ryans ogen voor hij terug naar zijn handen keek. Hij liet de haarlok weer zijn eigen gang gaan. Kailee streelde over Ryans kaak, haalde een hand door zijn eigen haar en lachte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 19 2015, 20:07

Ryan stond wel open voor een metalband, alleen was hij een beetje in de vrees dat hij misschien wel eens plankenkoorts kon hebben, maar dan nog kon je er aan werken dus dat eens een keertje proberen kon geen kwaad. Hij had ook Kailee eens gepord en die bleek er niet tegen te kunnen dus dan wist hij dat ook al weer, altijd fijn om te weten wat mensen hun zwakke plekken waren. "Als er nu nog meer mensen waren die er voor open stonden, maar echt veel anderen buiten jou zullen er niet echt zijn", lachte hij terug. Hij ging terug rechter zitten en geeuwde. Ryan bekeek hem misschien iets te aandachtig en hij had het zelfs niet eens door. "Lig je trouwens goed, ja?" vroeg Kailee en Ryan ging zelfs nog dichter bij Kai’s buik liggen met zijn hoofd, hem een beetje plagend. "Me zomaar als kussen gebruiken."
“Yep, ik lig nu lekker ja,” zei hij met een grijns terwijl hij met zijn handen reikte naar zijn donkere haren en er zijn handen door liet gaan “Zacht,” waren zijn woorden en hij lachte terwijl hij zich terugtrok. “Yo dude als ik je ergens mee irriteer, gewoon zeggen kay? Je bent wel een zacht kussen hoor,” zei hij terwijl hij zijn lippen likte met een grijnsje om dan naar het plafond te kijken. "Dan zal ik het zeggen, maar je kan blijven liggen als je wilt," antwoorde hij, "Je irriteert me niet."

Dat was goed om te weten dat hij op zijn minst niet irritant overkwam voor Kailee, dat luchtte al enorm op eigenlijk “Hoe oud ben je eigenlijk?” vroeg hij een beetje in gedachten verzonken. Toen hij de woorden achttien en februari uitsprak begon hij te grijnzen, wat zou het toeval zijn als ze beiden van dezelfde dag waren, misschien iets te toevallig eigenlijk. "Jij?" vroeg hij terwijl hij de thermos weer nam en ervan dronk. “Achttien van februari de 28e,” zei hij met een brede grijns spelende over zijn lippen. De jongen nam nog een slok van Ryans koffie en pulkte een velletje van zijn lippen en Ryan keek ernaar om dan een hand door zijn haren te voelen gaan. Zijn ogen werden groot terwijl hij stijf bleef liggen. "Ik word echt nog zo'n slechtgehumeurde, koffieverslaafde volwassene ooit", zei de jongen maar Ryan reageerde er niet op, voelde hoe de hitte verhoogde bij zijn wangen wat vast betekende dat hij bloosde, toen de jongen zijn kaak aanraakte werd het alleen maar nog erger en hij draaide zich om, met zijn gezicht verborgen voor Kailee terwijl hij mompelend zei in zijn eigen taal: “gej zogsoo...*”
“M- Miss Eres...” stamelde hij daar vlak achter terwijl hij nukkig ging rechtzitten, zijn gezicht zo rood als een tomaat terwijl hij een pissige expressie op zijn gezicht had, niet door Kailee, maar meer omdat hij gewoon aan het blozen was. Hij nam de thermos vast en nam er een gretige slok van. “J- jij?” probeerde hij zo normaal mogelijk uit te spreken, al was dat niet bepaald geweldig goed gelukt.


//* = Stop it
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 19 2015, 20:50

“Hoe oud ben je eigenlijk?" vroeg Ryan en Kailee antwoorde dat hij achttien was en in februari verjaarde. De kerel begon te grijnzen om dat antwoord en Kai kaatste de vraag terug door "Jij?" te vragen. “Achttien van februari de 28e." Nu verscheen er ook een grijns op het gezicht van Kailee, maar hij zei niets en knikte gewoon terwijl hij een velletje van zijn lip af beet. Kai had een lok van Ryans haar rond zijn vinger gedraaid en merkte weer niet op dat de kerel verstijfde. Of hij hten iet opmerkte of het niet wou opmerken was dan nog de vraag. "Ik word echt nog zo'n slechtgehumeurde, koffieverslaafde volwassene ooit", zei de jongeman maar er kwam geen reactie op. Ach, het stoorde hem niet zou, hij had ook niet echt reactie verwacht. Hij had enkel gezegd wat er bij hem op gekomen was.

De blauwharige jongen vroeg in welke klas hij zat waarna hij even over Ryans kaak streelde en vervolgens een hand door zijn eigen haar haalde. Hij lachte even maar hield al gauw op met lachen. “Gej zogsoo...” Kai keek fronsend op maar kreeg meteen antwoord op de vraag over in welke klas hij zat. “M- Miss Eres..." antwoorde de jongen die zich omgedraaid had stamelend. Kai kon zijn gezicht niet zien en de frons bleef nog even op zijn gezicht voor hij licht bij zichzelf een schouder ophaalde. Ryan ging nu rechtzitten en Kai zag dat hij roder was als net. Hij had geen idee waarom. Toch zei hij er niets van en dwong hij zichzelf om serieus te blijven kijken. “J- jij?” zei Ryan. "Master Savador", zei hij en keek een beetje raar. Hij had het niet zo op die man. Hij vond hem best eng. Miss Eres in tegenstelling leek hem wel een aardige dame. Hij bleef even stil en besefte toen pas wat Ryan gezegd had met zijn verjaardag. "De 28e komt na de 18e", mompelde hij en keek opzij naar Ryan, vermits hij zo was gaan zitten dat hij parallel zat aan Ryan. Hij had ook zijn rug weer tegen de muur doen steunen. "Dus ik ben tien dagen ouder dan jij." Er verscheen een lach op zijn gezicht, ook al was het echt niet zo grappig, maar hij moest er toch wat om lachen omdat hij niet gedacht had dat hij ouder zou zijn als Ryan. Misschien kwam dat doordat die groter was en hij had altijd zo'n beetje het gevoel gehad dat grotere mensen ouder waren. Hij had weer voor zich uit gekeken maar toen hij weer naar Ryan keek kon hij zijn mond toch niet houden. "Waar ben jij plots zo rood om geworden, trouwens?" vroeg hij zonder nadenken met een frons. "Net een aardbei." Hij deed zijn best om een strak gezicht te houden maar er piepte toch een klein grijnsje doorheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 20 2015, 10:40

Toen Ryan hem had gevraagd hoe oud hij eigenlijk was, had Kailee geantwoord met zijn leeftijd en dat hij in februari verjaarde, dit was echt ook super toevallig eigenlijk. Misschien waren ze op dezelfde dag geboren, wie weet. Dat zou echt super geweldig grappig zijn en Ryan had een binnenpretje, vond dit veel te grappig voor woorden dat hij gewoon echt zijn lach moest inhouden, maar dan nog had hij een kleine grijns op zijn gezicht. Maar dan gebeurde er iets onverwachts, Kailee begon met zijn haar te spelen en dat gaf hem veel te aangename rillingen die doorgingen tot aan de onderkant van zijn ruggengraat en hij was er enorm van bewust, daarom ook dat hij verstijfde en er een hele raas aan gedachten door zijn lichaam raasden, alsof de aanraking al dan niet erg genoeg was. Kailee maakte het nog erger door zijn hand over Ryan’s kaak te laten gaan en hij begon nog harder te blozen en draaide zich meteen om, met zijn gezicht verstopt in zijn schoot om dan in zijn dialect te mompelen dat hij moest stoppen.

Ryan stamelde zachtjes dat hij in de mentorklas van Miss Eres zat. Uiteindelijk ging hij toch met lichtelijke tegenzin recht terwijl zijn gezicht nog steeds dat mooie tintje rood had, net zo rood als een tomaat, dat was hij op dit exacte moment. “J- jij?” zei Ryan in de hoop zijn awkwardness wat te laten dalen. "Master Savador", zei Kailee, maar Ryan zag de expressie niet op zijn gezicht, hij was te druk bezig met zichzelf te kalmeren, sinds het vreselijk kinderlijk overkwam hoe hij nu bezig was op dit moment. "De 28e komt na de 18e", mompelde de jongen en Ryans amberkleurige ogen keken op naar de jongen, een beetje verdwaasd kijkende naar hem, niet echt begrijpend waar the fuck hij over bezig was. "Dus ik ben tien dagen ouder dan jij." Er verscheen een lach op zijn gezicht. “Dude, ben jij nu serieus ouder dan mij...?” zei hij vol ongeloof in zijn stem, nog steeds een beetje rozegekleurd op zijn wangen.
"Waar ben jij plots zo rood om geworden, trouwens?" vroeg Kailee en Ryan begon meteen in een instant te fronsen van pure irritatie, omdat Kailee het doorhad en omdat hij zich rotschaamde. "Net een aardbei." Ryan zijn gezicht vertrok helemaal en hij gaf hem gewoon dé vinger. “Fuck you dude, serieus...” zei hij met een geïrriteerde gesmoorde stem terwijl hij zijn shirt weer aandeed, het was gedroogd dus hij kon het weer aantrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 20 2015, 13:10

De kerel zei dat hij bij Miss Eres zat en hij stelde de vraag terug met een "Jij?". Hij ging rechtzitten. Kai antwoorde dat hij bij Master Savador zat en toen werden ze beide terug even stil. De jongeman met het blauwe haar zette zijn rug weer tegen de muur op en staarde even voor zich uit, nadenkend, tot hij wat besefte. "De 28e komt na de 18e", mompelde hij en merkte dat Ryan redelijk niet begrijpend zijn richting uit keek. "Dus ik ben tien dagen ouder dan jij." Hij was begonnen met lachen omdat hij het wel amusant vond. “Dude, ben jij nu serieus ouder dan mij...?” Kai wierp licht beledigd een blik op Ryan en knikte. Okay, hij begreep wel waar zijn ongeloof vandaan kwam, maar dan nog. Het zij zo, kon hij niets aan doen.

"Waar ben jij plots zo rood om geworden, trouwens?" vroeg Kailee aan de kerel en keek hem vragend aan, wat een frons deed vormen bij Ryan. Hij kon niet bedenken waarom Ryan was gaan blozen en je kon het op alles steken wat je wou, Kai zou het nooit echt door hebben. "Net een aardbei", zei hij er nog achter met een grijns. Ryan stak zijn middelvinger omhoog naar Kailee die zijn wenkbrauwen fronste. “Fuck you dude, serieus...” zei hij. De geïrriteerde toon in zijn stem was wel duidenlijk hoorbaar voor Kai maar die besloot er geen aandacht aan te schenken. Zijn grijns was ook niet verdwenen. Ryan trok zijn shirt weer aan. "Ew, nee dankje", zei Kailee, wetende dat hij kinderachtig deed. Hij keek terug voor zich uit en staarde naar een papiertje aan de overkant dat daar wat lag te liggen.

"Sorry", zei hij toen, lachte schaapachtig en keek vanuit zijn ooghoek naar Ryan. "Ik wou niet moeilijk doen of zo." Hij deed vrijwel altijd moeilijk en hij kon ieder moment wel verpesten door gewoon zichzelf te zijn, dus Kai wist niet of Ryan wel wat was met dat excuus. "Ik zal beter nadenken voor ik je nog wat vraag." Hij draaide zijn hoofd weer in Ryans richting en lachte nogmaals verontschuldigend. het was echt niet zijn bedoeling geweest om moeilijk te doen.
"Ryan?" vroeg hij terwijl hij zijn ogen nog een keer door de zaal liet gaan. "Zou je me misschien kunnen, en willen, leren basketten?" Hij keek van de ring naar Ryan en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimema jun 22 2015, 15:36

Ryan was gewoon aardig tegen Kailee, wat al best verbazingwekkend was sinds hij nogal gekend was voor zijn klootzakkerige aard van doen tegen anderen, laten we zeggen, hij is altijd al wat vijandelijk geweest tegenover anderen, bang om gekwetst te worden, vandaar zijn gedrag. Als hij zich vijandelijker opstelde tegen anderen ging het allemaal wel goedkomen, dan was de kans om zelf gekwetst te worden kleiner, toch? Hij beantwoordde de eerdere vraag van Kailee met Miss Eres, dat was de mentorklas waar hij inzat. Zijn blik ging naar zijn tas waar het ei van zijn draakje inzat, hij vroeg zich af hoe lang het zou duren voor het uitkwam. Maar wat als het nu uitkwam? Hij had buiten zijn boterhammetjes met vlees ertussen niets anders voor het beestje, hopelijk was dat goed genoeg. Ryan besloot te vragen bij wie Kai zat en bij de woorden Master Savador moest de jongen even glimlachen. Mensen begrepen Savador verkeerd, Ryan zelf had die passionele kant van Savador gezien, de kant die wilde dat je slaagde voor zijn lessen. Het was aangenaam om te weten dat de man niet zo erg was als mensen dachten.

Ryan had gebloosd, door het feit dat Kailee opeens heel onverwacht zijn kaak aanraakte, waarom dat hij dat deed, wist hij niet. "De 28e komt na de 18e", mompelde de jongen en Ryans amberkleurige ogen keken op naar de jongen, een beetje verdwaasd kijkende naar hem, niet echt begrijpend waar the fuck hij over bezig was. "Dus ik ben tien dagen ouder dan jij." Er verscheen een lach op zijn gezicht. “Dude, ben jij nu serieus ouder dan mij...?” zei hij vol ongeloof in zijn stem, nog steeds een beetje rozegekleurd op zijn wangen. Wauw, was hij nu echt ouder dan hem? Wauw, Kailee die ouder was dan hem, geweldig.

Dan vroeg de jongen waarom Ryan zo rood was geworden en vergeleek hij hem met een aardbei, dit vond hij alles behalve grappig, dus hij stak zijn middelvinger omhoog en zei: “Fuck you dude, serieus...”
"Ew, nee dankje", zei Kailee en Ryan fronstte, begon langzaamaan te piekeren waarom hij dat nu net zei.
"Sorry", zei hij toen, lachte schaapachtig en keek vanuit zijn ooghoek naar Ryan. "Ik wou niet moeilijk doen of zo." Ryan haalde zijn schouders op, hij had geen idee of Kailee nu moeilijk aan het doen was of niet. Hij was stiekem eigenlijk niets met dat excuus dus ij liet het hier maar bij. "Ik zal beter nadenken voor ik je nog wat vraag." Hij draaide zijn hoofd weer in Ryans richting en lachte nogmaals verontschuldigend. “Sure dude, whatever,” zei hij een beetje in gedachten verzonken, nog steeds half piekerend over waarom hij die ‘ew nee dankje,’ zei. Het stoorde hem, was hij zo lelijk dan?

"Ryan?" vroeg Kailee en dit schrok Ryan op uit zijn gedachten, zijn amberkleurige ogen richtten zich naar de donkerharige jongen en dan stelde de jongeman zijn vraag. "Zou je me misschien kunnen, en willen, leren basketten?"
Serieus? Wilde hij leren basketten? Met een frons keek hij naar de bal en dan naar Kailee. “ehm sure, dan moet je eerst de bal onder controle houden tijdens wat wij noemen: dribbelen,” waren zijn woorden toen hij rechtstond, zijn broek al wat lager hangende dan normaal en hij raapte de bal op om deze dan op en neer te laten stuiteren met zijn vlakke hand. “Pak ook een basketbal en doe me na, laat hem nooit hoger komen dan je heupen,” zei hij terwijl hij voor zich uitkeek, geen moeite hebbende met de bal zo op en neer te dribbelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimema jun 22 2015, 17:40

Toen Ryan zijn middelvinger opgestoken had en fuck you zei tegen Kai had hij gereageerd met 'ew nee dankje' en hij zag dat Ryan erdoor fronstte. Bij nader inzien was het inderdaad best wel kinderachtig om er zo op te reageren, zeker omdat hij wist wat Ryan bedoeld had. Hij excuseerde zich en lachte wat terwijl hij naar de kerel naast zich keek. "Ik wou niet moeilijk doen of zo." Hij haalde zijn schouders op waardoor Kailee kort knikte. Hij had zo een beetje het gevoel dat hij wat verkeerd gezegd had, maar als het door zijn opmerking kwam, dan was Ryan toch veel te snel op zijn tenen getrapt. "Ik zal beter nadenken voor ik je nog wat vraag", zei hij nog, maar zelfs dat leek niet te helpen. “Sure dude, whatever.” De blauwharige kerel bleef even naar Ryan kijken voor hij het opgaf om nog wat te zeggen, bang dat hij het alleen erger zou maken.

Na zijn mond voor een tijdje gehouden te hebben zei hij de naam van de bruinblonde kerel naast hem. "Zou je me misschien kunnen, en willen, leren basketten?" Hij beet op de binnenkant van zijn lip omdat hij geen nee wou krijgen. Zeker niet omdat Ryan weer slechter gehumeurd leek dan daarstraks. “ehm sure, dan moet je eerst de bal onder controle houden tijdens wat wij noemen: dribbelen”, zei hij terwijl hij recht ging staan waardoor Kai kort opgelucht zuchtte, al probeerde hij dat niet te laten merken. Kailee ging ook rechtstaan en keek naar Ryan die de bal van de vloer gehaald had. “Pak ook een basketbal en doe me na, laat hem nooit hoger komen dan je heupen.” Kai keek naar de overkant van de zaal en vervloekte zichzelf al bijna voor het voorstel. Nu moest hij weer de hele zaal door om een basketbal te halen. Hij liep door de zaal heen naar het rek met de basketballen en haalde er een uit. Hij liep terug naar Ryan en keek van de basketbal naar hem en dan naar de basketbal die hij zelf vasthad. "Als je me uitlacht doe ik je wat", mopperde hij, wetende dat hij helemaal niets zou doen mocht Ryan hem uitlachen, buiten zich gekwetst voelen. Hij liet de bal, net zoals Ryan deed, stuiteren en probeerde het juist te doen, wat ook nog wel ongeveer lukte, buiten dat de bal zo'n twee keer wegschoot toen hij te erg aan één kant van de bal duwde om die stuiterend te houden. Toen hij het zo ongeveer onder de knie had wierp hij een blik op Ryan om te kijken wat die nu zou doen of zeggen. Nu viel hem op dat zijn handen er best gehavend uitzagen. "Wat heb je aan je knokkels, man?" vroeg hij voorzichtig en keek Ryan terug aan waarbij hij de basketbal stilhield in zijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimema jun 22 2015, 19:04

Ryan von dat de opmerking van Kailee een te harde klap in zijn gezicht was, het was vreemd dat hij er zich zoveel van aantrok, ongelooflijk maar waar. Hij piekerde, wilde weten of Kailee hem werkelijk echt zo onaantrekkelijk vond. Argh! Wat was er mis met zijn brein? De jongen excuseerde zich, maar Ryan reageerde er niet echt niet op, alleen met een simpele: ‘sure dude, whatever,’ wat al niet echt al te vrolijk overkwam. Hij trok het zichzelf te hard aan bleek maar uit zijn o zo vrolijke, springerige reactie.
"Ryan?" vroeg Kailee en dit schrok Ryan op uit zijn gedachten, zijn amberkleurige ogen richtten zich naar de donkerharige jongen en dan stelde de jongeman zijn vraag. "Zou je me misschien kunnen, en willen, leren basketten?"
Serieus? Wilde hij leren basketten? Met een frons keek hij naar de bal en dan naar Kailee. “ehm sure, dan moet je eerst de bal onder controle houden tijdens wat wij noemen: dribbelen,” waren zijn woorden toen hij rechtstond, zijn broek al wat lager hangende dan normaal en hij raapte de bal op om deze dan op en neer te laten stuiteren met zijn vlakke hand. “Pak ook een basketbal en doe me na, laat hem nooit hoger komen dan je heupen,” zei hij terwijl hij voor zich uitkeek, geen moeite hebbende met de bal zo op en neer te dribbelen. Hij bleef wel piekeren terwijl hij deze bal zo op en neer liet stuiteren, zijn ogen gefixeerd op Kailee’s benen terwijl hij maar op de achtergrond hoorde: "Als je me uitlacht doe ik je wat"

Ryan lachte niet toen Kailee’s bal wegschoot, tweemaal, hij was afwezig aan het nadenken waarom hij het zich zo hard aantrok dat Kailee die opmerking had gemaakt. Wat was er mis met hem? Was hij te mager? Had hij een te benig gezicht? Was hij gewoon niet aantrekkelijk genoeg voor hem? Hij snapte het niet, hij snapte ook niet waarom hij er zo over nadacht. Kailee een poepje laten ruiken, dat ging hij doen. "Wat heb je aan je knokkels, man?" vroeg hij voorzichtig en keek Ryan terug aan waarbij hij de basketbal stilhield in zijn handen. Hij werd terug bij de realiteit gebracht bij die woorden. Zijn ogen gleden over de korsten van de wonden die hij had opgelopen toen hij zijn kamer helemaal ondersteboven had gekregen en ook meerdere malen tegen de muur had geslagen. “Ik was mijn vader zijn graf gaan bezoeken en de herinnering eraan werd me te veel dus ik reageerde me af." hij haalde zijn schouders op. "Probeer als je wilt scoren altijd naar de hoek van die zwarte rechthoek van het bord van de ring te mikken, de kans ik groot als je perfecte kracht zet, dat je scoort. Je mag niet lopen met de bal, maar je moet al dribbelend je voortbewegen met de bal, snap je?”vroeg hij terwijl hij het voordeed, hij bewoog zichzelf al dribbelend naar de ring om dan er een paar meter vanaf te blijven staan, hij gooide en mikte de bal naar het dichtstbijzijnde hoekje van die rechthoek te mikken, die ertegen knalde en dan in de ring viel. “Nu jij Kai” waren zijn woorden toen hij afstand nam en zijn amberkleurige ogen naar Kailee richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimema jun 22 2015, 21:17

"Wat heb je aan je knokkels, man?" vroeg hij voorzichtig aan Ryan toen hij de wonden op zijn handen opgemerkt had. Hij hield de basketbal stil en keek naar de kerel. “Ik was mijn vader zijn graf gaan bezoeken en de herinnering eraan werd me te veel dus ik reageerde me af." De kerel haalde zijn schouders op, maar Kai trok licht zijn wenkbrauwen op, al zei hij niets. Hij begreep compleet dat hij zich wou afreageren, alleen dat hij er wonden aan overgehouden had en dat zorgde dat de blauwharige kerel er een dubbel gevoel over had. Toen hij zijn mond wou opendoen om dan toch wat te zeggen, deed hij dat niet doordat Ryan alweer wat zei. "Probeer als je wilt scoren altijd naar de hoek van die zwarte rechthoek van het bord van de ring te mikken, de kans ik groot als je perfecte kracht zet, dat je scoort. Je mag niet lopen met de bal, maar je moet al dribbelend je voortbewegen met de bal, snap je?” Hij fronste even en knikte terwijl hij keek naar Ryan, die het voor hem voordeed. Hij dribbelde naar de ring, bleef staan en gooide naar de hoek van de driehoek. De bal botste tegen het bord en viel de ring in. “Nu jij Kai”, zei hij nadat hij afstand genomen had. Kailee overliep in zijn hoofd de stappen nog eens en dribbelde toen richting de ring. Hij herinnerde zich ergens van vroegere L.O. lessen dat je gestraft kon worden op loopfouten, maar hij had geen idee hoe dat werkte, dus hoe hij er rekening mee hield vroeg hij zichzelf ook af. Op enkele meters voor de ring hield hij halt en mikte naar de hoek van de rechthoek. De bal botste net een beetje buiten de rechthoek tegen het bord waardoor de bal niet in de ring kwam maar even op de ring botste en wegschoot. "Naah", zei hij geërgerd en ging achter de bal aan. Hij dribbelde terug richting de ring en bleef weer stilstaan. Opnieuw mikte hij op de rechthoek, en deze keer ging het wel oké. Het leek even alsof de bal weer over de ring heen zou schieten maar het lukte toch want na veel gerol op de ring viel de bal erdoor. Er verscheen een grijns op zijn gezicht, tevreden dat het gelukt was. Kailee ging de bal halen en keek Ryan weer aan. Wat zocht hij, bevestiging dat hij het goed gedaan had? Bewondering van Ryan? Dat zou hij toch niet krijgen. Hij wreef over zijn voorhoofd en liep naar de kerel toe. "Ik wil niet vervelend doen door erover bezig te blijven," begon hij, weer op een voorzichtige toon voor hij iets zelfverzekerder verder ging, "Maar als je je wlt afreageren wil ik ook best met je praten, hoor." Hij knipperde met zijn ogen en keek kort weg voor hij terug naar Ryan keek. "Voor mocht je dat helpen, en voor mocht je dat willen." Hij wachtte even voor hij zich omdraaide en weer naar de ring dribbelde om weer te proberen een keer in de ring te gooien. Hij had geen zin om Ryan aan te blijven kijken terwijl hij hem voorstelde om te helpen. Hij kon het gewoon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimema jun 22 2015, 21:56

‘weet je Raymond? Je bent een zielig excuus als vader,’ waren de lachende woorden van Ryan geweest die vlak voor het graf van zijn vader stond en dan meteen daarna inzakte bij het zielige graf van wat zijn vader moest zijn. ‘Ik haat je, ik haat je...’ de tranen liepen langs zijn wangen en hij sloeg met zijnvuisten tegen de steen waar gewoon zijn naam opstond. Ryan had zijn vader willen opgraven en hem in zijn gezicht willen slaan, maar het feit dat hij al zes maanden onder de grond lag, zou hij nu ondertussen al half weggevreten zijn door de insecten en de maden.

Toen Kailee vroeg wat er aan zijn knokkels was, was hij een beetje ontwaakt uit zijn eigen gedachtenspiraal. De jongen hield de basketbal stil en verwachtte blijkbaar nog een antwoord ook nog, dus hij voelde dat hij hem een uitleg verschuldigd was. Ik was mijn vader zijn graf gaan bezoeken en de herinnering eraan werd me te veel dus ik reageerde me af." Ryan haalde zijn schouders op en besloot haast meteen met het onderwerp te veranderen, in de hoop dat Kailee er niet verder op inging, het deed al pijn genoeg om weer die herinnering te herleven. "Probeer als je wilt scoren altijd naar de hoek van die zwarte rechthoek van het bord van de ring te mikken, de kans ik groot als je perfecte kracht zet, dat je scoort. Je mag niet lopen met de bal, maar je moet al dribbelend je voortbewegen met de bal, snap je?”vroeg hij terwijl hij het voordeed, hij bewoog zichzelf al dribbelend naar de ring om dan er een paar meter vanaf te blijven staan, hij gooide en mikte de bal naar het dichtstbijzijnde hoekje van die rechthoek te mikken, die ertegen knalde en dan in de ring viel. “Nu jij Kai” waren zijn woorden toen hij afstand nam en zijn amberkleurige ogen naar Kailee richtte.

De eerste poging die Kailee maakte ging niet goed, hij gooide te hard, Ryan keek toe, maar half geconcentreerd, zijn andere heft was herinneringen aan her herbeleven. Kailee gaf niet op Ryan schudde zijn hoofd om zichzelf weer opperst te concentreren, de bal bleef wat rollen op de ring om er dan in te vallen. Ryans ogen ontmoette die van Kailee’s en Ryan knikte: “Goed gedaan man, gewoon blijven oefenen,” waren zijn woorden en hij ging zitten op de banken die aan de kant stonden. Ryan’s ogen gingen naar Kailee die naar hem toekwam gewandeld en sprak: "Ik wil niet vervelend doen door erover bezig te blijven," Ryan fronste, zijn amberkleurige ogen keken afwachtend in zijn richting. "Maar als je je wlt afreageren wil ik ook best met je praten, hoor." Hij knipperde met zijn ogen en keek kort weg voor hij terug naar Ryan keek. "Voor mocht je dat helpen, en voor mocht je dat willen." Kailee vertrok weer en Ryan schudde zijn hoofd. “Man kom fucking hier, ik heb een verdomde knuffel nodig,” mompelde hij terwijl hij nukkig wegkeek, alsof hij er zich voor rotschaamde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimema jun 22 2015, 22:38

Nadat de bal gemist had, had Kai hem gewoon terug opgeraapt om opnieuw te proberen. Hij dribbelde weer naar de ring en deze keer ging ie er wel in, al leek het of het weer ging mislukken door het heen en weer gebots op de ring. De blauw harige jongen had naar Ryan gekeken, voor bevestiging dat het goed was, misschien een compliment, maar verwachtte niet direct één. “Goed gedaan man, gewoon blijven oefenen,” zei hij toen Kai zijn blik opgevangen had. Zacht knikte hij en liep vervolgens naar Ryan toe die op de bank was gaan zitten. Zelf bleef hij rechtstaan. "Ik wil niet vervelend doen door erover bezig te blijven," begon hij, een beetje twijfelend voor hij zekerder verder ging, "Maar als je je wlt afreageren wil ik ook best met je praten, hoor." Hij knipperde en keek kort weg. "Voor mocht je dat helpen, en voor mocht je dat willen." Daarna draaide hij zich weer om om nog een keer te proberen met de basketbal. Hij wou Ryan niet aankijken. Hulp aanbieden was moeilijk voor hem, en hij wist dat hij zich eeuwig rot zou voelen als het afgewezen zou worden op een onvriendelijke manier. Maar nog voor hij zijn armen had kunnen strekken om de bal naar de hoek te mikken hoorde hij Ryans stem achter zich. “Man kom fucking hier, ik heb een verdomde knuffel nodig." Kailee draaide zich om en fronste kort om de nukkige toon. Maar toen liep hij naar Ryan toe en legde de bal op de grond. Hij ging naast hem zitten en sloeg voor de derde keer die dag zijn armen om Ryan heen. Hij staarde voor zich uit met gemengd gevoelens terwijl hij af en toe zijn ogen naar Ryan liet glijden. Zonder het zelfs te beseffen was hij weer over zijn rug gaan wrijven als troost. "Ben je oké?" vroeg hij zacht, haast fluisterend, terwijl hij bleef wrijven.

Na een poos liet hij Ryan voorzichtig terug los. Hij was zo voorzichtig om gaan doen met hem sinds hij niet wist wat hij kon verwachten van hem. Het ene moment leek Ryan pissed en het volgende moment was hij weer vrolijk. Kai was duidelijk niet de enige met moodswings op school. "Ik heb geen idee hoe ik je kan helpen maar iedere keer dat je me nodig hebt zal ik daar zijn voor je om te doen wat ik kan om je je terug oké te doen voelen, deal?" vroeg/zei hij. "Zelfs al slaap ik, zelfs al is het lang na middernacht." Kailee zuchtte en wreef over zijn gezicht. "Ik vind dat je niet weten dat et wel degelijk iemand is die luistert als je het nodig hebt. Ook al lijkt het niet zo." Hij glimlachte naar Ryan. "Ik beloofd het je."

OOC: Je weet waarom hm kort is :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 23 2015, 18:48

Ryan was maar half bij de les, hij zag hoe Kailee zijn eerste poging tot scoren gemist had, maar niet opgaf en verder deed en dus daardoor scoorde. Het duurde wel eventjes voor Ryan hem een werkelijk compliment gaf. “Goed gedaan man, gewoon blijven oefenen,” waren zijn woorden en hij ging zitten op de banken die aan de kant stonden. Ryan’s ogen gingen naar Kailee die naar hem toekwam gewandeld en sprak: "Ik wil niet vervelend doen door erover bezig te blijven," Ryan fronste, zijn amberkleurige ogen keken afwachtend in zijn richting. "Maar als je je wlt afreageren wil ik ook best met je praten, hoor." Hij knipperde met zijn ogen en keek kort weg voor hij terug naar Ryan keek. "Voor mocht je dat helpen, en voor mocht je dat willen." Kailee vertrok weer en Ryan schudde zijn hoofd. “Man kom fucking hier, ik heb een verdomde knuffel nodig,” mompelde hij terwijl hij nukkig wegkeek, alsof hij er zich voor rotschaamde. De jongen ging er mee akkoord en knuffelde hem, hem wrijfend over zijn rug, Ryan glimlachte zachtjes en knuffelde hem terug, hem dicht tegen zich aanduwend.

“Ben je oke?” vroeg Kailee en Ryan glimlachte zachtjes: “Je weet niet met hoeveel shit ik in mijn hoofd zit en hoe graag ik eigenlijk van de wereld wil verdwijnen, wedden dat niemand me zou missen?” zei hij met een schampere lach terwijl hij de jongen losliet. Hij veegde nukkig zijn ogen droog en staarde naar zijn bal die mooi tussen zijn voeten was geklemd. "Ik heb geen idee hoe ik je kan helpen maar iedere keer dat je me nodig hebt zal ik daar zijn voor je om te doen wat ik kan om je je terug oké te doen voelen, deal?" vroeg/zei hij. "Zelfs al slaap ik, zelfs al is het lang na middernacht." Kailee zuchtte en wreef over zijn gezicht. "Ik vind dat je niet weten dat et wel degelijk iemand is die luistert als je het nodig hebt. Ook al lijkt het niet zo." Hij glimlachte naar Ryan. "Ik beloofd het je."
Ryan had nog nooit zijn mond opengedaan over zijn problemen, zijn gedachten had hij nooit willen delen. “Ryan Burned die al meerdere malen aan zelfmoord heeft gedacht, mijn vader had gelijk over hoe zwak ik ben...”

Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 23 2015, 20:02

Hij was nog even bezig gebleven over de knokkels van Ryan, en zei dat hij zich op hem af mocht reageren, mocht hij dat willen. “Man kom fucking hier, ik heb een verdomde knuffel nodig,” gaf Ryan als antwoord, al klonk hij nukkig. Kailee had zich met een frons omgedraaid van de basketbal ring maar was naar de kerel toegelopen om de bal daar neer te leggen en bij Ryan te gaan zitten. Nadat hij Ryan in zijn armen genomen had en over diens rug gewreven had als troost vroeg hij of hij oké was. “Je weet niet met hoeveel shit ik in mijn hoofd zit en hoe graag ik eigenlijk van de wereld wil verdwijnen, wedden dat niemand me zou missen?” zei de kerel.

Ze lieten elkaar terug los en Kai keek hem aan. "Ik heb geen idee hoe ik je kan helpen maar iedere keer dat je me nodig hebt zal ik daar zijn voor je om te doen wat ik kan om je je terug oké te doen voelen, deal?" meldde hij. "Zelfs al slaap ik, zelfs al is het lang na middernacht." Zuchtend wreef hij over zijn gezicht. "Ik vind dat je niet weten dat er wel degelijk iemand is die luistert als je het nodig hebt. Ook al lijkt het niet zo." Hij glimlachte naar Ryan. "Ik beloof het je." Het leek niet alsof zijn woorden veel indruk maakten op Ryan, waardoor Kai even ongemakkelijk voor zich uitkeek. Misschien moest hij gewoon niet zo veel hulp aanbieden? “Ryan Burned die al meerdere malen aan zelfmoord heeft gedacht, mijn vader had gelijk over hoe zwak ik ben...” Hij keek terug opzij naar Ryan en schrok licht van zijn woorden. Kai beet op zijn lip en staarde voor kort naar de grond. Gewoon het idee dat Ryan eraan gedacht had deed Kai zich slecht voelen. Hij had nooit aan de jongen gezien dat hij aan zelfmoord gedacht zou hebben. "Je vader heeft niet gelijk over die Ryan Burned, hoor", zei Kailee toen. "Ik mag en ga niet oordelen over je vader, maar hij heeft niet gelijk. Je bent niet zwak. En hij zou je zo ook niet mogen noemen." Hij zorgde weer dat hij voor zich uit kon kijken zonder zijn blik richting Ryan getrokken te laten worden en dacht na. "You have many options in life; never make giving up one of them", mompelde hij. Hij had die woorden ooit al eens eerder gehoord, maar hij herinnerde zich niet meer waar, wanneer en door wie uitgesproken. Buiten dat vond hij het wel van toepassing. "Ik denk niet dat het uitmaakt hoe zwak een ander je vindt. Zolang je zelf je sterkte kent is het goed. Dus dan maakt het ook niet uit als ik zeg dat ik je niet zwak vind, want het is een mening." Hij trok zijn basketbal naar zich toe en nam die weer in zijn handen. "Toch denk ik dat mijn mening redelijk kort bij de realiteit aansluit." Hij liet de bal tussen zijn vingers draaien. "Want je niet-open opstellen is geen teken van zwakte, alleen dat je het beu bent om gekwets te worden en zwak gevonden te worden terwijl je het niets bent." Uiteindelijk had Kai zelf niet meer echt door wat hij allemaal aan het zeggen was, maar hij dacht dat zijn punt wel duidelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24 2015, 10:45

Ryan had zichzelf laten gaan, maar echt serieus laten gaan, zijn kamer was ondersteboven gegooid en hij had vast ook meerdere dingen kapot gesmeten. Zoals zijn bureaulamp die nu tegen de grond lag en glas over de hele vloer verspreid was. Bloeddruppels tegen de muur, natte plekken op de vloer, zijn gebroken ziel ergens achtergelaten tussen de rommel die hij had achtergeladen. Nu zat hij hier in de gymzaal, Kailee te knuffelen, hij had nood aan vriendschap en affectie, het klonk vreemd in zijn gedachten want normaal wilde hij dit soort situaties mijden als de pest. Het geaai over zijn rug gaf hem de rillingen, aangename rillingen terwijl hij werd gevraagd of hij oké was, wat hij alles behalve was. “Je weet niet met hoeveel shit ik in mijn hoofd zit en hoe graag ik eigenlijk van de wereld wil verdwijnen, wedden dat niemand me zou missen?” zei hij met een schampere lach terwijl hij de jongen losliet, stiekem wilde hij de knuffel nog langer laten aanhouden, maar dat werd misschien iets te awkward.

Ryan had er meerdere keren aan gedacht, maar het echt proberen had hij nooit gedaan, hij wilde het niet aan de ene kant, hij wilde Marco niet achterlaten en zijn nieuwe makker ook niet... Kailee.Toen Kailee begon over hoe hij hem elke keer mocht storen als hij in de shit zat, ging Ryan hem ook houden aan die belofte, ook al reageerde hij er niet echt op, woorden konden veel zeggen, ook leugens. Ryan wist dat hij sowieso weer achtervolgd ging worden met die dagelijkse nachtmerries van hem. “Ryan Burned die al meerdere malen aan zelfmoord heeft gedacht, mijn vader had gelijk over hoe zwak ik ben...” zei hij zachtjes terwijl hij op zijn lip beet, ongemakkelijk, gewoon omdat hij deze dingen nog niet tegen iemand had gezegd, uit schaamte. "Je vader heeft niet gelijk over die Ryan Burned, hoor", zei Kailee toen. "Ik mag en ga niet oordelen over je vader, maar hij heeft niet gelijk. Je bent niet zwak. En hij zou je zo ook niet mogen noemen."
Ryan knipperde met zijn ogen die hij te neer had geslagen, hij voelde ook hoe de tranen weer in zijn ogen opwelde en hij die verwoed probeerde weg te vegen. "You have many options in life; never make giving up one of them", mompelde de jongen en Ryan keek op en zag hoe de jongeman voor zich uit zat te kijken, Ryans blik ontwijkend.

"Ik denk niet dat het uitmaakt hoe zwak een ander je vindt. Zolang je zelf je sterkte kent is het goed. Dus dan maakt het ook niet uit als ik zeg dat ik je niet zwak vind, want het is een mening." Kailee trok zijn basketbal naar zich toe en nam die weer in zijn handen, terwijl Ryan hem aangaapte, zijn woorden bij hem inslaande als een bom. "Toch denk ik dat mijn mening redelijk kort bij de realiteit aansluit." Kai liet de bal tussen zijn vingers draaien. "Want je niet-open opstellen is geen teken van zwakte, alleen dat je het beu bent om gekwetst te worden en zwak gevonden te worden terwijl je het niet bent." Ryan sloeg zijn armen weer rond de jongen, kon zichzelf niet bedwingen terwijl hij zijn gezicht op Kai's schouder legde. "Man, je hebt gelijk. Ik moet vechten, iets wat ik al lang doe, maar ik zou moeten doorzetten, hé?" sprak hij terwijl hij langzaam zijn hoofd schudde. "Het spijt me dat ik dit met je deelde, maar het deed wel goed geloof ik, man ik moet echt mezelf vermannen. Thanks om te luisteren naar mijn shit, "mompelde hij zachtjes terwijl hij de grip om Kailee's middel versterkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24 2015, 12:32

“Ryan Burned die al meerdere malen aan zelfmoord heeft gedacht, mijn vader had gelijk over hoe zwak ik ben...” Hij had niet echt verwacht dat Ryan aan zelfmoord gedacht zou hebben. Dat hij het zo meedeelde zorgde ervoor dat Kai stil werd en zich slecht voelde in zijn plaats. Je vader heeft niet gelijk over die Ryan Burned, hoor", zei Kailee. "Ik mag en ga niet oordelen over je vader, maar hij heeft niet gelijk. Je bent niet zwak. En hij zou je zo ook niet mogen noemen." Hij keek weg naar voren. "You have many options in life; never make giving up one of them." Hij kon zichzelf er niet toe brengen om Ryan aan te kijken. Hij was bang dat hij zelf zou gaan huilen, omdat hij altijd een hekel had aan praten over moeilijke dingen. En omdat de gedachten ook bij hem wel een keer opgekomen was.
"Ik denk niet dat het uitmaakt hoe zwak een ander je vindt. Zolang je zelf je sterkte kent is het goed. Dus dan maakt het ook niet uit als ik zeg dat ik je niet zwak vind, want het is een mening." Hij wist niet goed wat hij moest doen dus trok hij de basketbal naar zich toe en nam die in zijn handen. "Toch denk ik dat mijn mening redelijk kort bij de realiteit aansluit." Kai liet de bal tussen zijn vingers draaien om iets te doen te hebben met zijn handen. Zo kon hij zijn aandacht afleiden van hoe moeilijk hij zich voelde over het onderwerp. "Want je niet-open opstellen is geen teken van zwakte, alleen dat je het beu bent om gekwetst te worden en zwak gevonden te worden terwijl je het niet bent." Hij stopte met praten en ook hield hij op met de bal rond te draaien toen Ryan zijn armen rond Kai sloeg. Hij liet de bal terug op de grond vallen toen Ryan zijn gezicht op Kai's schouder liet leunen. "Man, je hebt gelijk. Ik moet vechten, iets wat ik al lang doe, maar ik zou moeten doorzetten, hé?" Hij voelde Ryan zijn hoofd schudde. "Het spijt me dat ik dit met je deelde, maar het deed wel goed geloof ik, man ik moet echt mezelf vermannen. Thanks om te luisteren naar mijn shit", mompelde Ryan. Hij voelde de grip om zijn middel verstevigd worden en Kailee legde nu zelf ook zijn armen weer om Ryan heen. Om eerlijk te zijn vond hij het helemaal niet erg dat Ryan een knuffel nodig had. Hij werd er zelf ook wel door gekalmeerd. Het was net niet hetzelfde dan als Alyssa hem een knuffel gaf. Hij kon er niet precies op duiden wat het verschil was, al wist hij diep vanbinnen natuurlijk wel wat het verschil was. "Ja, je moet doorzetten. Maar dat kan je, daar geloof ik in." Hij zweeg kort. "Je moet je niet verontschuldigen voor praten. Nooit niet, praten kan alleen maar helpen", zei hij. "En je hoeft me niet te bedanken voor het luisteren, ik ben blij dat je me genoeg vertrouwt om het me te vertellen." Hij besloot dat hij Ryan zou blijven omhelzen tot die er genoeg van had, omdat het in zijn hoofd leek alsof hij zo liet zien dat hij er was voor hem. Hij was zowat alles rondom hen vergeten doordat hij veel te verwerken had. Van een Ryan die zich gemeen gedroeg waren ze in niet zo veel tijd naar een Ryan gegaan die zijn hart gelucht had. Of deels, Kai wist niet of de kerel alles gezegd had dat op zijn lever lag. Hij bleef zo even zitten voor hij zijn mond toch nog een keer open deed om wat te zeggen. "Mensen zeggen het zo vaak, maar het komt allemaal wel in orde", zei Kailee ten slotte. "Met mij is het toch ook in orde gekomen?" Wel, ook dat was weer niet helemaal weg en het was weer meer een retorische vraag, maar hij was meer in orde dan vroeger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24 2015, 18:52

Het was verschrikkelijk hoe Ryan aan dat ene iets dacht, dat hij het meerdere malen had willen doen maar hij gewoon het lef er niet voor had gehad. Mensen leken maar niet te begrijpen dat deze jongen enorm veel pijn had en hij wilde nog meer pijn besparen door zich zo op te stellen. Het was misschien zwak van hem, hoe zijn vader het zou zeggen, maar hij had redenen genoeg om zich zo te voelen. De dood van zijn moeder, de dood van zijn vader en het feit dat hij zich zo alleen voelde. De jongeman naast hem sprak echte oppeppende woorden die hem beter deden voelen, nu voelde hij zich al minder alleen. Het beurde echt op, want nu wist hij ten minste dat hij ergens terecht kon en niet alleen met zijn shit moest dealen zoals hij altijd al had proberen te doen, wat altijd leidde tot een Ryan in een depressie.

. "Man, je hebt gelijk. Ik moet vechten, iets wat ik al lang doe, maar ik zou moeten doorzetten, hé?" sprak hij terwijl hij langzaam zijn hoofd schudde. "Het spijt me dat ik dit met je deelde, maar het deed wel goed geloof ik, man ik moet echt mezelf vermannen. Thanks om te luisteren naar mijn shit, "mompelde hij zachtjes terwijl hij de grip om Kailee's middel versterkte. "Ja, je moet doorzetten. Maar dat kan je, daar geloof ik in." Kailee zweeg kort en Ryan keek naar de details in Kai’s gezicht en hij glimlachte zachtjes. "Je moet je niet verontschuldigen voor praten. Nooit niet, praten kan alleen maar helpen", zei hij. "En je hoeft me niet te bedanken voor het luisteren, ik ben blij dat je me genoeg vertrouwt om het me te vertellen." Ryan knikte zachtjes en hij liet Kailee uiteindelijk los. "Mensen zeggen het zo vaak, maar het komt allemaal wel in orde", zei Kailee ten slotte. "Met mij is het toch ook in orde gekomen?"
“Geen idee wat jij hebt meegemaakt eigenlijk maar... de les begint bijna, ik zie je nog wel eens,” zei hij voor hij zijn ogen nog even op Kailee richtte, naar hem zwaaide en de gymzaal uit liep

//topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24 2015, 20:27

"Man, je hebt gelijk. Ik moet vechten, iets wat ik al lang doe, maar ik zou moeten doorzetten, hé?" zei Ryan en schudde zijn hoofd. "Het spijt me dat ik dit met je deelde, maar het deed wel goed geloof ik, man ik moet echt mezelf vermannen. Thanks om te luisteren naar mijn shit", mompelde hij. De grip om zijn middel werd steviger en Kai legde zijn armen ook om de kerel heen. "Ja, je moet doorzetten. Maar dat kan je, daar geloof ik in", zei Kai. Hij zweeg en glimlachte terug naar Ryan die ook naar hem geglimlacht had. Hij probeerde niet te laten merken dat zijn hart een tel sneller was gaan slaan door Ryans glimlach. "Je moet je niet verontschuldigen voor praten. Nooit niet, praten kan alleen maar helpen", zei hij tegen hem en leidde daarmee zijn eigen gedachten ook af van de glimlach. "En je hoeft me niet te bedanken voor het luisteren, ik ben blij dat je me genoeg vertrouwt om het me te vertellen." Dat was ook zo, hij had helemaal niet verwacht dat hij bevriend kon worden met Ryan na het voorval bij het meer. Hij had gedacht dat Ryan hem zou haten, maar nu waren e vrienden. Toch? Voor Kai voelde het aan als vriendschap. Hij zag dat Ryan knikte voor hij hem losliet. "Mensen zeggen het zo vaak, maar het komt allemaal wel in orde", zei Kai als laatste. "Met mij is het toch ook in orde gekomen?" Hij haalde licht een schouder op en keek Ryan aan. Hij hoefde geen antwoord op de vraag, maar dat kwam er toch, al was het niet echt een antwoord waar hij wat mee kon. “Geen idee wat jij hebt meegemaakt eigenlijk maar... de les begint bijna, ik zie je nog wel eens”, zei Ryan. Voor hij de gymzaal uitliep zwaaide hij nog naar Kai, die een beetje verbouwereerd terugzwaaide en achterbleef. Hij had gelijk, de les begon bijna, maar hij wou niet gaan. Niet na net, hij was in de war en kon niet nog meer in de war gebracht worden door lessen. De jongen ging rechtstaan en nam de basketbal terug op. Die van Ryan nam hij ook mee om achter in het rek te gaan leggen. Hij bleef even bij het rek staan en slikte. Gauw schudde hij zijn hoofd en liep weer weg van het rek. Kai draaide hij zich naar de ring toe. "Dribbelen, stilstaan en mikken", mompelde hij voor hij dat ook deed. Hij besloot dat hij nog wel even zou blijven basketten in plats van naar de les gaan. Niemand die hem in de les zou missen.

OOC: Kai ook~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Fool's parade - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Fool's parade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fool's parade   Fool's parade - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Fool's parade

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Strange, those fools thinks I like them...
» Those pesky fools//Ghirahim
» Come you fools.. It is time! {Gesloten}
» Only fools fight for glory
» Pumpkin Parade

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-