PortalIndexMissie: Song of the Oceans [Client: Miss Eres] HpD5UwnMissie: Song of the Oceans [Client: Miss Eres] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Missie: Song of the Oceans [Client: Miss Eres]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Missie: Song of the Oceans [Client: Miss Eres] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Missie: Song of the Oceans [Client: Miss Eres] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Missie: Song of the Oceans [Client: Miss Eres] Empty
BerichtOnderwerp: Missie: Song of the Oceans [Client: Miss Eres]   Missie: Song of the Oceans [Client: Miss Eres] Icon_minitimeza jan 31 2015, 00:10

De Cassiaanse lucht was strakblauw. Het was redelijk fris en het water zag er koud uit. Eres keek met een frons naar de donkere plekken onder het water langs de kliffen. Daar bevonden zich de grotten die de muzikale schelpen hielden die zij nodig had voor een nieuwe les. Ze had voor een nare verrassing gestaan toen ze de voorraad kast had open getrokken en zag dat ze allemaal we waren. Het was niet zo'n ramp geweest. Ze moest gewoon nieuwe schelpen halen. Er kwam pas een probleem toen de grotten de nieuwe leefomgeving bleek te zijn van een volwassen Cassiaanse water serpent. Een naar beest dat erg territoriaal was. Geïrriteerd was ze terug naar de academie gegaan en had om hulp gevraagd via het missie bord. Twee leerlingen hadden zich aangemeld. Eigenlijk hield Eres er niet van om leerlingen dit soort dingen te laten doen. Maar ze hadden er ervaren genoeg uitgezien. Dus ze had beide leerlingen een brief gestuurd dat ze elkaar op Cassia zouden treffen. Eres was vroeg, ze had nog een half uur voordat ze de studenten kon verwachten. Ze gebruikte die tijd om te controleren of ze alles had. Omdat ze wel verwacht had dat het water koud zou zijn had ze Raziaanse duikpakken geregeld. De stof was op zo'n manier gemaakt dat je zelf de gevoelstemperatuur aan kon passen. Het zou ze in elk geval warm houden in het koude water. Nu moest ze wachten.

Het halve uur was nog niet helemaal verstreken toen Eres twee mensen over het strand in haar richting zag lopen. Toen ze dichterbij kwamen herkende Eres de leerlingen. Ze had ze wel eens door de gangen zien lopen en één van hen was zelfs een mentorleerling van haar. 'Goede middag. Fijn dat jullie konden komen,' begroette ze hen. 'Ik neem aan dat ik jullie niet hoef uit te leggen waarom we hier zijn. Achter mij bevinden zich de grotten die de schelpen bevatten die ik nodig heb voor de aankomende les. Zoals jullie ongetwijfeld gelezen hebben in de brief is het onmogelijk voor mij alleen om de schelpen te halen sinds een Cassiaanse water serpent besloten heeft zijn nieuwe woning hier te maken. Daar heb ik jullie hulp bij nodig. Verdrijf hem, dood hem, dat maakt me niet uit. Zolang hij daar maar weg is. Als dit lukt is de beloning voor jullie een flesje Cassiaans ijswater. Verder heb ik hier duikpakken liggen die tegen het koude water kunnen. Ik zal zelf op de kant blijven staan en jullie telepatisch de weg wijzen. Deze kliffen kunnen erg verwarrend zijn, en hier heb ik een mooi overzicht. Zijn er nog vragen?' eindige Eres.

(Deelnemers: Acksel en Katrina. Het doden van de water serpent is een subdoel. Je kan hem ook laten gaan, maar dan krijg je niet de beloning die daar bij hoort. Als jullie de grotten in gaan kunnen er in de berichten ineens schelpen verschijnen. Dat betekend dat je er een gevonden hebt. Het doel is om er uiteindelijk vijf te vinden)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
 

Missie: Song of the Oceans [Client: Miss Eres]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Song of the oceans (client: Miss Eres)
» Can you help me..? [Miss Eres]
» The little things || Miss Eres
» Home is where your people are || Miss Eres
» The evening of an cold day [Miss Eres]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Cassia, Planet of Water-