| Je medeRPG'ers leren kennen. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Eucharine
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 305 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en LuchtKlas: -Partner: person of my dreams demon of my nightmares
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo maa 03 2013, 14:42 | |
| Van Apple :'3
Welk ijs zou jij eerder proberen, drop smaak, lasagne smaak of ei smaak. XD |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo maa 03 2013, 15:12 | |
| Drop smaak. Omdat hartig ijs me weird lijkt.. heel weird xD Wat zou je doen als er een bom op je stoep lag met een rood, groen en blauw draadje en het tikt ? |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo maa 03 2013, 15:23 | |
| Wegrennen!
Wat zou je doen als je oog in oog staat met je main char? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo maa 03 2013, 18:28 | |
| Hem mee naar huis sleuren en hem vervolgens vastbinden aan m'n bed >D
Als je op een dag plots geen Nederlands meer kan spreken maar wel plots vloeiend bent in een andere taal, welke taal zou dit zijn?
|
|
| |
Rosie
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 454 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire ~ EarthKlas: Partner: I'm gonna make you fall for me, but I won't catch you
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo maa 03 2013, 18:31 | |
| Engels of Frans. Maar ik zou liefst Engels hebben. Met een Brits accent Is er een char op ssa die niet van jou is, maar wel erg op jou lijkt qua: • karakter? • uiterlijk? |
|
| |
Tsunami .
PROFILEReal Name : ~-Emma-~ Posts : 246 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water//AirKlas: Ex-leerlingPartner: Tidal waves and hurricanes can't make my love for you change
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo maa 03 2013, 20:33 | |
| Euhm.. Qua uiterlijk;; Thayeline een klein beetje [blond, blauwe ogen xD] Qua karakter;; Alle chars met een voorliefde voor sarcasme, maar die toch ook wel lief zijn. O.a. Lightning doet me soms met d'r koppigheid wel aan mij denken :']
Hoe zou je reageren wanneer je plotseling door niemand meer wordt geloofd als je de waarheid spreekt? |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo maa 03 2013, 21:26 | |
| Eerst gefrustreerd en pisnijdig. Daarna ga ik aan mezelf twijfelen.
Wat zou je doen als je jezelf onzichtbaar kon maken? |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo maa 03 2013, 22:08 | |
| Iemand slaan xD
Wat zou je doen als iemand je uitlachte in je gezicht |
|
| |
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Love, another word for Suicide
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma maa 04 2013, 21:14 | |
| Ik denk dat ik beschaamd zou reageren en zo snel mogelijk weg zijn daar. En als dat niet echt kan (in de klas ofzo) me zo onzichtbaar mogelijk maken.
Waar zou je heen gaan als je kon vliegen en geen verplichtingen had. |
|
| |
Eucharine
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 305 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en LuchtKlas: -Partner: person of my dreams demon of my nightmares
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di maa 05 2013, 13:37 | |
| Zuid-korea.. xD
Als je zelf een magician was op SSA, wat voor power zou jij dan hebben? c: |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di maa 05 2013, 13:39 | |
| dark en fire xd
welke Char zou je zelf willen nemen van SSA? |
|
| |
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Love, another word for Suicide
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di maa 05 2013, 19:47 | |
| Geen één eigenlijk, niet dat er hier geen leuke zijn, maar ik ben eigenlijk heel tevreden met mijn eigen...
Is er een kenmerk wat in veel van je persoontjes terug komt? |
|
| |
Rosie
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 454 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire ~ EarthKlas: Partner: I'm gonna make you fall for me, but I won't catch you
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di maa 05 2013, 20:00 | |
| Vooral gemeen of zo :3
Gebruik jij liefst papieren of stoffen zakdoeken? ;3 |
|
| |
Aressuka .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di maa 05 2013, 20:04 | |
| Papier.
Hoe laat sta je op om naar school te gaan? |
|
| |
Dhaeni .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di maa 05 2013, 20:08 | |
| 7 uur, maar dat word meestal kwart over omdat ik te lui ben om op te staan.
Is er een persoontje hier die je echt super knap/cute vind? Soort van SSA-crush... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di maa 05 2013, 21:03 | |
| Dominic.. Met wie zou je een kind willen van SSA? (karakters) xD |
|
| |
Dhaeni .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di maa 05 2013, 21:39 | |
| Geen idee... Ik denk eigenlijk dat ik met niemand hier een baby zou willen... Niet persoonlijk of zo, er zitten hier best hotte persoontjes maar... ik weet niet ik wil gewoon geen kind met ze.
Hoe zou je je kat noemen? |
|
| |
Tsunami .
PROFILEReal Name : ~-Emma-~ Posts : 246 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water//AirKlas: Ex-leerlingPartner: Tidal waves and hurricanes can't make my love for you change
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo maa 06 2013, 16:28 | |
| Mister Muffin >3< Of Fluffy xD Of Rainbow Of Ninja... Ligt aan zijn gedrag en uiterlijk xD
Aan welk eten heb je de grootste hekel?
|
|
| |
Aressuka .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo maa 06 2013, 17:14 | |
| Noten. Ik ben daar allergisch voor.
Met welke SSA char wil je wel een dagje doorbrengen? |
|
| |
Yaëra .
PROFILEReal Name : - Posts : 296
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do maa 07 2013, 10:04 | |
| Met m'n eigen karakter Yaëra, lijkt me best wel komisch als ze hyper is, alleen ik vraag me af of ik dat wel ga overleven..
Welke kleur zijn de muren in de kamer waar je nu zit? (En als je buiten zit, dan uuh.. noem je de kleur grond :') ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do maa 07 2013, 10:51 | |
| Wit geel... moet eigenlijk weer eens gaan schilderen >.<
Wat doe je het liefste op een dag? ( behalve niets doen / uitslape nxD ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do maa 07 2013, 13:25 | |
| Wit... hier en daar geel O.o
Heb je huisdieren? Zoja wat voor: Soort, ras, geslacht, en naam c:
|
|
| |
Dhaeni .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do maa 07 2013, 17:46 | |
| Ik heb twee hongen: Perla en Polleke/Polly
Perla is een zwefhond uit Spanje, we hebben haar daar van een organisatie. Ze is een duitse herder/podenko
Polly is een spaniel-mix uit Italië. We stonden op een camping daar en ze zwierf daar rond. We hebben haar meegenomen.
Het zijn allebij meisjes.
Dan hebben we nog twee katten. Pluis en Lilly Pluis is en mannetje, maar hij is nogal verwijfd. Als je miauwt komt er trouwens geen geluid uit zijn keel... 0.o Hij is een noorse boskat, en zwierf bij ons door de buurt. Mijn moeder zette buiten eten voor hem neer, en toen kwam ie opeens binnnen. Lilly hebben we uit frankrijk. Zelfde verhaal als Polly; ze zwierf bij onze camping en we hebben haar mee naar huis genomen. Ze is een meisje BTW en de koningin in huis. De honden, en pluis luisteren naar haar, en anders kun je een krab krijgen. Ze is nogal een verwende tut.
Heb je broers of zussen. Zo ja, ouder of jonger en kun je het met ze vinden? |
|
| |
Yaëra .
PROFILEReal Name : - Posts : 296
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do maa 07 2013, 19:31 | |
| Ik heb twee jongere zusjes van 12 en 6 en een jonger broertje van 4. En ze zijn allemaal heel erg lief <3
Hoe ben jij op SSA gekomen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do maa 07 2013, 19:34 | |
| Door op perished te RPG en afvragen waarom mensen het steeds hadden over SSA.
Je top drie gebruiks items. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. | |
| |
|
| |
| Je medeRPG'ers leren kennen. | |
|