PortalIndexWell damn you. {Kael} HpD5UwnWell damn you. {Kael} 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Well damn you. {Kael}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drav
.
.
avatar

Well damn you. {Kael} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 30
Well damn you. {Kael} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Well damn you. {Kael} Empty
BerichtOnderwerp: Well damn you. {Kael}   Well damn you. {Kael} Icon_minitimevr aug 22 2014, 19:51

Vol afkeur haaste ze zich langs de groepjes in het roze geklede meisjes en egocentrishe jongens die of heel erg luid of heel erg stom over zichzelf bezig waren. Uit de chique winkels kwamen allemaal verwende nesten met opgestoken haar en veel te veel lagen make-up. Hen wimpers braken bijna onder het gewicht van de mascara, en hen oogleden vielen bijna dicht van de combinatie eye-liner en oogpotlood. Dan nog drie soorten van een kleur oogschaduw en hup, je had een kreng. Hoofdschuddend ontweek Oli een tweeling die huilen voor hen vader stond, omdat ze toch o zo graag dat schattige roze jurkje wouden. Oké, als ze zes geweest waren, top dat je in het openbaar huilt, maar als zestienjarige was het belachelijk. Roze, zwarte en paarse kleuren mengde zich tot een bruine boel onder hen ogen en op hen wangen. Oli's voeten tikte gewoon regelmatig op de stenen van de straat, om af en toe een blik in een winkel binnen te werpen en uiteindelijk toch ook een winkel indook, waar men haar meteen onvriendelijk aanstaarde. "Mama, zie haar!" De moeder van het meisje draaide zich om, bekeek Olivèra van top tot teen, en schudde afkeurend haar hoofd. "Dat noemen ze lelijk, schatje," Met een grote grijns tikte Oli de moeder op de schouder, omdat deze alweer jurken zocht, en daarna keek ze haar kil aan. "Mevrouw," Vele scheldwoorden kwamen in haar op, maar ze koos toch voor de simpele oplossing. "Fuck you." Ze aaide het meisje over het hoofd en wandelde naar een rek, terwijl ze de dame hoorde klagen over manieren, en zeker in het bijzijn van kleinere kinderen. Oli haalde haar schouders op, en trok daarna een zwarte hoodie over haar kleren om te beslissen deze te kopen. Ze betaalde netjes en liep richting de deur, nog eens haar gepiercete tong uitstekend naar de dame. Maar toen ze buiten kwam uit de deur had ze niet opgelet en kwam met een knal tegen een jongen op. "Kijk uit je doppen, idioot," riep ze, en keek hem kwaad aan. Had hij geen ogen in z'n hoofd ofzo? Meteen keek ze of haar mobiel nog in orde was, om met een boze rimpel boven haar neus vast te stellen dat 'ie moest restarten omdat hij op straat gevallen was. Opnieuw keek ze de jongen aan. "Bravo." Daarna nam ze het zakje met de hoodie van de grond, die in een plas water gevallen was. Fijn, die was ook kletsnat.

~Kael
Terug naar boven Ga naar beneden
Kael Brown

Kael Brown

Well damn you. {Kael} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Inge
Posts : 182
Well damn you. {Kael} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas:
Partner: //

Well damn you. {Kael} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well damn you. {Kael}   Well damn you. {Kael} Icon_minitimezo aug 24 2014, 00:01

Kael draaide iets heen en weer voor de spiegel, het donkerrode, soepele overhemd dat hij droeg kritisch bekijkend.
"Kan ik u helpen?" vroeg een verkoopster van zijn eigen leeftijd. Kael glimlachte.
"Zeg alsjeblieft je, anders voel ik me oud," grapte hij. Hij wierp een blik in de spiegel. "Maar hulp sla ik niet af. Heb je toevallig nog een maatje kleiner? Of valt het model aan de ruime kant?"
Ze schudde haar hoofd.
"Nee, ik denk dat een maatje kleiner inderdaad net het verschil maakt. Ik zal er even een voor u- voor je pakken." En met die woorden verdween ze, om met een ander exemplaar terug te komen. Met een glimlach nam Kael het aan. Hij verdween weer het pashokje in en kleedde zich om. Toen hij weer voor de spiegel stond knikte hij, tevreden met wat hij zag.
"Ik neem hem," besloot hij. Hij stapte het pashokje weer in en trok zijn gewone kleding aan; een eenvoudige, nauwsluitende zwarte coltrui en een donkere spijkerbroek.
Hij pakte zijn twee tassen van andere aankopen - een nieuwe, zwarte spijkerbroek en een paar nette schoenen - en liep met het overhemd aan het hangertje naar de kassa, waar hij afrekende. Opgewekt en blij met zijn nieuwe aankopen ging hij weer naar buiten waar hij in gedachten verzonken doorliep, af en toe om plassen van de laatste regenbui heen stappend.
Voor hij wist wat hem overkwam knalde er ineens een meisje vol tegen hem op. Een van zijn tassen viel op de grond, en het meisje reageerde furieus. Kael pakte de tas weer op en keek haar even verbaasd aan, maar verborg die verbazing toen weer razendsnel achter een vriendelijke glimlach. Ergens amuseerde ze hem, met haar over-the-top reactie, maar dat hield hij voor zich. Ze leek hem niet het soort dat daar de humor van in zou kunnen zien.
"Mijn excuses, ik liep niet op te letten" zei hij daarom kalm maar gemeend, met een licht geamuseerde ondertoon. Als hij iets had geleerd van de oneindige lessen van zijn moeder was het wel om met dit soort dingen, zeker als je de oorzaak was, altijd rustig en vriendelijk te blijven. Zijn blik ging naar de zak die zij had laten vallen en naar haar telefoon.
"Is alles nog heel?" vroeg hij haar. Komisch of niet, hij zou het niet leuk vinden als hij de oorzaak was dat haar telefoon of aankopen stuk zouden zijn.
Hij nam haar even op. Pittig ding, misschien iets te. Ze maakte in elk geval een wat gefrustreerde indruk op Kael, die zelf toch een stuk meer ontspannen in het leven stond. Niet dat hij zo'n lang lontje had, maar hij had weer zijn eigen triggers, wat dat betrof. Hij zag dat een paar mensen waren blijven kijken en voelde lichte irritatie, maar hij glimlachte moeiteloos naar ze ze, waarna een aantal beschaamd doorliepen.
"Je zou haast denken dat we een hele show voor ze vormen," zei hij met een haast spottende glimlach op een van de doorgelopen mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drav
.
.
avatar

Well damn you. {Kael} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 30
Well damn you. {Kael} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Well damn you. {Kael} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well damn you. {Kael}   Well damn you. {Kael} Icon_minitimezo aug 24 2014, 19:10

"Mijn excuses, ik liep niet op te letten" Zijn kalme stem maakte haar iets rustiger, maar zijn geamuseerde ondertoon maakte haar juist kwader. "Is alles nog heel?" Haar blik gleed naar haar mobielscherm, waar enkel een krasje op zat, en daarna naar de zak in haar hand waar een bodempje vies straatwater in zat. Terwijl ze dat eruit goot en de mobiel in haar broekzak stak, momperde ze wat. "Mijn mobiel heeft een kras en mijn hoodie is drijfnat, voor de rest krijg ik waarschijnlijk een blaiwe plek en wat last van mijn schouder," Oli sprak kalmer als dat ze was. Ze zag dat de jongeman een paar mensen weg kreeg door naar hen te glimlachen, en dat deed haar kort grinniken, al was ze snel terug serieus. "Je zou haast denken dat we een hele show voor ze vormen," Zijn spottende glimlacht maakte het allemaal wat minder erg, en zelf begon ze lichtelijk te grijnzen. Ach, misschien overdreef ze wat. Oli zag nog wat mensen kijken, maar ze deed alsof het allemaal heel normaal was en ze glimlachtte naar de jongen alsof het hoorde dat ze zo deed, alsof ze elkaar al eeuwen kende. Oli besloot om het zakje wat op te rollen, en in haar rugzak te proppen, om daarna naar de ander te kijken. Ze merkte direct op dat zijn haar ongeveer schouderlang was, iets wat ze de laatste tijd niet meer vaak gezien had bij jongens. Ook kon ze zijn iris niet goed van zijn pupil onderscheiden, doordat zijn ogen best donkerbruin waren. En daar stond zij dan met haar blauwe ogen en kort, bijna jongensachtig, haar met onnatuurlijke kleuren. "Het spijt me van mijn overdreven reactie," zei ze, en kuchte licht beschaamd, al was haar gezicht doodserieus. "Ik ben Oli, gewoon Oli zeggen," De jongedame glimlachte, niet zeker of ze haar hand zou uitsteken of niet, maar dat besloot ze uiteindelijk toch maar te doen. Nu pas merkte ze dat een van zijn tassen ook gevallen was. "En zijn jou spullen nog intact?" vroeg ze met een frons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kael Brown

Kael Brown

Well damn you. {Kael} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Inge
Posts : 182
Well damn you. {Kael} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas:
Partner: //

Well damn you. {Kael} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well damn you. {Kael}   Well damn you. {Kael} Icon_minitimedi aug 26 2014, 21:21

"Mijn mobiel heeft een kras en mijn hoodie is drijfnat, voor de rest krijg ik waarschijnlijk een blauwe plek en wat last van mijn schouder," zei het meisje. Voor zijn gevoel bespeurde Kael nog steeds een bepaalde frustratie.
“Het spijt me echt,” zei hij. “Doet je telefoon het nog wel?”
Dat het meisje even grinnikte deed hem goed. De grijns die kort erna volgde ook.
Hij zag mensen liever vrolijk dan boos en dat gold ook hier. Daar kwam bij dat een lach haar uitstraling in zijn ogen enorm ten goede kwam, al hield hij dat voor zich, hij wist niet of dergelijke woorden in goede aarde zouden vallen en had niet zoveel zin in een hele scene hier.
"Het spijt me van mijn overdreven reactie," zei het meisje, na haar spullen opgeborgen te hebben. Kael glimlachte even warm.
“Ach, je moet mensen toch een reden geven om te blijven staan, nietwaar? Anders maken ze hier nooit wat mee,” zei hij luchtig.
"Ik ben Oli, gewoon Oli zeggen," zei het meisje en Kael schudde haar hand.
“Aangenaam, gewoon Oli,” zei hij. Hij schudde even zijn haar naar achteren, toen het voor zijn ogen werd geblazen door de wind. “Kael,” stelde hij zich voor.
Toen ze vroeg of zijn spullen nog intact waren knikte hij. De tas drupte van het water, maar de inhoud was kurkdroog.
Hij keek even om zich heen en zijn blik viel op wat op een gezellige pub leek, met een bord met gerechten van de dag buiten de deur.
“Hee, wat zou je ervan zeggen als ik je trakteer op wat drinken en iets lekkers?” stelde hij voor. “Gewoon, om het goed te maken dat ik niet uit mijn doppen keek.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Drav
.
.
avatar

Well damn you. {Kael} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 30
Well damn you. {Kael} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Well damn you. {Kael} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well damn you. {Kael}   Well damn you. {Kael} Icon_minitimedi aug 26 2014, 21:50

Hij vroeg of haar mobiel nog wel werkte, maar ze wuifde met haar hand dat hij zich heen zorgen moest maken, dat dat ding nog prima werkte. Toen ze zich verontschuldigde over haar overdreven reactie glimlachte hij gewoon warm en vriendelijk, wat ervoor zorgde dat de knoop in haar maag loskwam. Er leek altijd een knoop in haar maag te zitten als ze onzeker werd, maar ze voelde die ontknopen als iemand vriendelijk glimlachte of als iemand zei dat het niet gaf. “Ach, je moet mensen toch een reden geven om te blijven staan, nietwaar? Anders maken ze hier nooit wat mee,” antwoorde hij luchtig, en Oli knikte. "Aangenaam, gewoon Oli,” Ze schoot zachtjes in de lach, en besefte dat ze zo iets had kunnen verwachten van sommige mensen. Hij stelde zich voor als Kael. "Mooie naam, als ik dat zeggen mag," zei Oli, en keek lichtelijk omhoog naar het gezicht van de jongen, vermits zijzelf niet de grootste was. “Hee, wat zou je ervan zeggen als ik je trakteer op wat drinken en iets lekkers?" Ze keek hem verbaasd aan maar liet hem verder spreken. "Gewoon, om het goed te maken dat ik niet uit mijn doppen keek.” Even dacht Oli na, maar hey, waarom niet, ze had toch niets te doen. "Als jij erop staat, graag," glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kael Brown

Kael Brown

Well damn you. {Kael} UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Inge
Posts : 182
Well damn you. {Kael} UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas:
Partner: //

Well damn you. {Kael} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well damn you. {Kael}   Well damn you. {Kael} Icon_minitimewo aug 27 2014, 20:58

"Mooie naam, als ik dat zeggen mag," zei Oli en Kael grijnsde.
“Dat mag je zeker, dank je,” antwoordde hij monter. Hij glimlachte opgetogen toen ze zijn uitnodiging aannam.
“En of ik er op sta. Volg mij maar, ik heb namelijk al iets gezien waar het volgens mij erg leuk zit,” zei hij.
Hij ging haar in een rustig tempo voor tussen de mensen door. Normaal zou hij zich meer haasten, maar dat vond hij als je iemand voor ging ongepast.
Toen hij voorbij het bord met recepten van de dag kwam grijsde hij opgetogen.
“Ik wil niet veel zeggen, maar zelfs op dit tijdstip van de dag lacht die steak me toe!” zei hij over zijn schouder.
De deur stond open, en aangezien het terras vol zat stapte Kael naar binnen.
“Nog voorkeur voor een plek?” vroeg hij Oli.


Hope you don't find it godmode-y :c het leek me iig waarschijnlijk dat ze gewoon naar binnen lopen, vandaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Well damn you. {Kael} UTL8oxA PROFILE
Well damn you. {Kael} UTL8oxA MAGICIAN

Well damn you. {Kael} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well damn you. {Kael}   Well damn you. {Kael} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Well damn you. {Kael}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kael Mortimer Brown
» Too Damn【C O M P L I C A T E D】;;
» Damn, urgh, why.
» Damn. [&RYAN] [M]
» Some god damn peace and quiet [Ronodan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field-