MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 29 2014, 21:41
Voor de lol, ben door de tijd heen een beetje verslaafd geworden aan fotograferen. Whoopsie
Jinte: Ligt er volgens mij heel erg aan wat je wilt. Ik haat het gevoel van een compact camera persoonlijk, omdat ze zo klein zijn. En uiteindelijk wou ik al vrij snel een spiegelreflex, maar ik weet niet echt hoe de compactcamera's nu zijn..
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Verzorging van Fabeldieren Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 29 2014, 21:50
Oh wauw.. Iemand die denkt heel erg inhoudelijk te discussieren, en spontaan begint over het feit dat ik homo ben en geblondeerd. Volgens haar zegt dat wat over mijn intelligentie. Sommige mensen zijn zo heerlijk als ze hun vriendinnen proberen te redden, maar ondertussen niets anders doen dan alles veel erger en idioter maken dan ze denken xD
Kael Brown
PROFILE Real Name : Inge Posts : 182
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde Klas: Partner: //
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 29 2014, 21:52
Wacht, je geaardheid en wat je met je haar hebt gedaan zou van invloed zijn op hoe slim je bent? She being serious?
Sevalin .
PROFILE Real Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: - Klas: - Partner: N&O
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 29 2014, 21:53
Ik loop nu al een tijdje naar dat 800% slomere SpongeBob liedje te luisteren, en ik besef me ineens dat in WarCraft III: Frozen Throne, je als Undead spelend je werkers op kan offeren, die worden dan geesten [die onzichtbaar zijn en dus op je tegenstander kunnen spy'en], dat geluid lijkt er echt veel op.
Ook gewoon de theme van de Undead zelf..
Spoiler:
ITS A MESSAGE KONY 2014 ILLUMINATI
Kael Brown
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 29 2014, 21:55
DAMMIT SPONGEBOB. YOU ALMOST FOILED US.
Diaval .
PROFILE Real Name : Jinte~ Posts : 187
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. + Air. Klas: Partner: Is it mating season yet?
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 29 2014, 22:09
Nah laat maar. Ik houd me bek en heb niets gezegd. hier stond niets
Kael Brown
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 29 2014, 22:35
Waitwhut
Also ik kreeg net een klein stukje voetbal mee en weet meteen weer waarom ik er niet naar kijk. Dude wordt amper aangeraakt, rolt vervolgens over de grond alsof zijn knieschijf gebroken is. Voor een overbetaalde gespierde macho kan zo'n voetballer wel verdomd weinig hebben, zeg.
Miss Eres ...
PROFILE Real Name : Linima Posts : 3443 Points : 83
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht en Duisternis Klas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 29 2014, 23:13
Yes, na deze week heb ik officieel alles afgerond wat ik moest afronden en kan ik eindelijk van een welverdiende vakantie genieten. I really missed you guys.
Diaval .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. + Air. Klas: Partner: Is it mating season yet?
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 00:11
Nee ik wilde iets zeggen maar het leek me beter om mn mond te houden ^^' Anyway, kan niet slapen dus zit ik maar alle FF XII cutscenes te bekijken, altijd al n leuke bezigheid geweest C:
Kael Brown
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 00:20
Ah op die fiets. Smooth. :')
Ik zit schaamteloos uitstelgedrag te vertonen.
Miss Summer
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 00:22
Posted in the offensive VvF les. Moeilijk om me te verplaatsen in een moordende enorm insect. But I did my best. <3
Miss Eres ...
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht en Duisternis Klas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 09:19
Ik heb een paar accounts echt vreselijk verwaarloosd tijdens mijn afwezigheid. (I feel sorry for those weirdo's) Iemand zin in een topic met Gavriil of Auru?
Sevalin .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 09:41
Ook ik heb m'n best gedaan bij het offensieve onderdeel van het VVF-examen, heb er wat gif's bij gedaan om beter te interpreteren wat Kevan's aanvallen zijn.
Ik ken beide niet, maar ik zou heus wel een topicje willen. Als u wil, oud-beheerder, post dan maar als eerste. Ik ben zó slecht in de eerste post van het topic.. [Kevan/Helrogod/Setsuna] ^^
Miss Eres ...
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 10:22
Ik zal de eerste post wel maken. En om je even een beeld te geven: Gavriil is de zoon van een pruikenmaker en heeft een obsessie met haar en kleur maar toen zijn vader doordraaide heeft dat zijn zoon psychotisch gevaarlijk gemaakt mits je zijn trigger activeert.
Auru heeft op jonge leeftijd gezien hoe zijn vader zijn moeder doodsloeg omdat ze niet over het feit heen kwam dat ze een zoon gekregen had in plaats van een dochter waardoor Auru zich een beetje als beide kleed en gedraagt. Het is moeilijk te zien of hij nou een man of een vrouw is. Verder is hij altijd ontzettend enthousiast en uitermate vrolijk om zijn ware gevoelens voor iedereen en zichzelf te verbergen.
Maakt het je nog uit?
Kael Brown
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 10:43
Aww yisss, bijna alles van dit jaar klaar :'D dan eindelijk vakantie en ongestoord RPen, tekenen, gamen en zo nu en dan min of meer sociaal zijn. Yisss.
Miss Summer
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 11:15
Linima.. ik zie nu pas hoe wreed jij bent voor je chara's xD
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 11:17
Miss Eres schreef:
Ik heb een paar accounts echt vreselijk verwaarloosd tijdens mijn afwezigheid. (I feel sorry for those weirdo's) Iemand zin in een topic met Gavriil of Auru?
Ik wil ooook! Met Moyra ofzo She likes your weirdos a lot~
Also ga ik proberen om straks bij Summer te posten c:
Diaval .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 11:48
Ik moet al twee weken mijn kunstdossier inleveren C: En school flipt weer helemaal en heb nu wss 2 herkansingen op een dag wat ik dus niet haal. Go School.
Kyo .
PROFILE Real Name : Pomme Posts : 177
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air and fire Klas: Miss Nannete. Partner: Never durst poet touch a pen to write Until his ink were temper'd with Love's sighs;
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 13:49
En ik ga vandaag posten bij de les van Nannie c: En een nieuw open topic maken ennn antwoorden met Nighto als dat er nog in zit :']
EN waarschijnlijk komt m'n cosplay vandaag~ Dat betekent dat hij het in 4 dagen gehaald heeft vanaf HongKong. Dat is best snel
Kael Brown
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 14:06
Dat is inderdaad aardig vlot ja : D Nice ^^
Sevalin .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 14:10
Het posten in het offensieve onderdeel gaat ook vlotttt! Naja, Linima, Emma, misschien kunnen we met z'n drieën een topicje doen? Because why not : D
Nog 3 proefwerken, di2 en wo1 en dan ben ik ook klaar met dit jaaar! x] Hopelijk dat ik Duits/Engels/Wiskunde goed gemaakt heb, want om een of andere reden sta ik een 5,7 voor Engels.. Wiskunde, daar faal ik echt enorm in, en Duits was ook veel met al haar naamvallen.
EDIT ;; Ik zie ineens dat Miss Eres lichte en donkere magie bezit, evenals Kevan. Als je wil kun je ook met Miss Eres bijles aan Kevan geven? x ]
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 17:38
Bwah, bijna toets weer, maar dan vakantie : D Du nog even blokken o:
Drake .
PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 20:23
Hello lieve mensen. Even algemeen vraagje: Wie is kan er hier heel goed omgaan met het maken van post-sheets of kaders? Heb net even snel door het atelier gekeken, zag het bij niemand staan. Ik wil namelijk graag een frisse en leuke nieuwe voor Drake. Ik heb zelf echt geen flauw benul hoe je zo'n ding moet maken en dan gaat het er sws niet uitzien x''D Het zou echt ontzettend lief zijn als iemand hier op wil reageren en mij kan helpen
Xavier
PROFILE Real Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: wood & dark Klas: master Savador Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 20:29
Eh. Ik probeer ze altijd zelf te maken, maar ik faal nogal hard. CODES, MY ENEMY D< Er zijn wel pro-sheet makers hier though, die kunnen je vast helpen c:
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 30 2014, 21:18
Ruuuuuz : D Ik vind je geupdate sheet cool o: Maar know the feel. Xav lijkt me idd lastig om te omschrijven, maar maar you did a good job~
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.