|
|
Auteur | Bericht |
---|
Victoire
PROFILEReal Name : Marit Posts : 88
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 17 2014, 20:21 | |
| @ Melle, oh leuk! Ik heb trouwens gereageerd |
|
| |
Caresse .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 118 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia {Gren}Klas: 3 {Miss Eres}Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 17 2014, 20:34 | |
| Okeeey, wie wil een topic? Hoe zit dat trouwens met die icons die iedereen onder zijn ava heeft? ^^" |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 17 2014, 20:46 | |
| Die krijg je zodra saffie of dominic het ziet |
|
| |
Caresse .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 118 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia {Gren}Klas: 3 {Miss Eres}Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 17 2014, 20:55 | |
| En waar zijn ze voor? XD Want de een heeft twee gekleurde icoontjes, en de ander geen. Waarbij kan je ze dan verdienen? (Is één icoontje een niveau omhoog bij dat missieverhaal?) |
|
| |
Victoire
PROFILEReal Name : Marit Posts : 88
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 17 2014, 21:15 | |
| Ja het hoort bij de missies. De rangen krijgen automatisch meerdere icoontjes. Maar eerlijk gezegd snap ik ook niet helemaal hoe het opsparen van punten werkt enzo. Je kunt het lezen bij informatie - missie informatie |
|
| |
Dante. .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister,Klas: Partner: Single as fuck.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 17 2014, 23:11 | |
| aHH fuck it all. Waarschijnlijk wordt ik weer inactiever omdat mijn ma de oplader van haar laptop weer heeft gesloopt, voor de tweede keer, en ze dus telkens mijne heeft. Fuck me pls, |
|
| |
Diaval .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 187 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark. + Air.Klas: Partner: Is it mating season yet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 17 2014, 23:26 | |
| @Bregje; Ik wil wel met Diaval of Elveria. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 18 2014, 02:25 | |
| Dat had ik ook vaak, Noor, en dat zal onder andere ook de reden zijn geweest waarom ik soms een ass was in het verleden omdat ik er gelijk bovenop hamerde, want het gevoel van buiten gesloten worden en stuff, issues in het verleden, noem het maar op - en het is beter dan opkroppen, nietwaar? Maar ik weet dat er hier mensen zijn die om me geven en als ze het al niet in het onzintopic zetten, ze hun bezorgdheid buiten SSA om tonen. Het lijkt me sterk dat dat ook niet in jouw geval is I hope your mum is doing fine now! So much late, but I felt like replying to this. Also, ik ben vandaag naar Maleficent geweest en ik vind de karakters verbasterd met het origineel en I'm deeply disappointed *tissue* Let's stick to the good ol' Disney Classics. |
|
| |
Caresse .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 18 2014, 09:07 | |
| - Diaval schreef:
- @Bregje; Ik wil wel met Diaval of Elveria.
Maak jij hem dan aan, want ik ben de rest van de dag afwezig. |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 18 2014, 09:35 | |
| @Noah: Ik heb hem ook gezien. En ik vind eigenlijk dat je Maleficent helemaal los van het sprookje Sleeping Beauty moet zien. Als je verwacht overal het klassieke Disney sprookje in terug te zien dan kom je inderdaad teleurgesteld terug. Je moet hem eigenlijk kijken zonder het idee van de Disney klassieker in je hoofd te hebben. Dus gewoon als losse film. Dan is hij wel mooi. Maar ja, voor mij was dit zo'n film die ik waarschijnlijk niet nog een keer zal kijken. |
|
| |
Miss Yori
PROFILEReal Name : ............ Posts : 137 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light x LuchtKlas: I own one. Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 18 2014, 10:04 | |
| @melle: i know... jij zou die maken XD wacht nogsteeds ^^"
Verder... het is hier nu al ruim 30 graden in de ochtend... wil niet dat het zoals gister weer 40 word DX ( Italie so yeah...) |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 18 2014, 10:22 | |
| God dang, de fabriek is zo warm... Nog even volhouden Dx |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 18 2014, 10:45 | |
| aahhh, ik moet zo ook werken. Op dit soort dagen haat je je baas dat hij je de langste postwijk geeft en hem weigert in tweeën te delen. Dus ik ben gewapend met zonnebrand olie en drie flessen water. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 18 2014, 11:27 | |
| I'm burning up D: Zo warm xD En een opgezwollen wang |
|
| |
Miss Yori
PROFILEReal Name : ............ Posts : 137 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light x LuchtKlas: I own one. Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 18 2014, 12:11 | |
| Hoe doe je die wang? En het is nu, tararara 33 graden so happy~ |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 18 2014, 13:24 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|