|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 04 2014, 22:28 | |
| Woohoo, laatste toets gehad vandaag : D En Kingdom Hearts Re:Coded binnen gekregen, dus woo, gaming is on >D |
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 04 2014, 23:13 | |
| Ik hou van Drake's nieuwe setje, Thank you Emma!!! <3 |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 04 2014, 23:15 | |
| |
|
| |
Isaiah .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 116 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Air & Wood.Klas: » Miss Nannete.Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 04 2014, 23:46 | |
| |
|
| |
Evangelyne .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 98 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air only.Klas: //Partner: I'm not the type to get my heart broken.
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 05 2014, 21:54 | |
| Oh jee, zo ga ik van 0 topics weer naar 2 om te beantwoorden. zo houd ik binnen no time de les van casca zelfs op xD I'll answer. but first. letmetakeaselfie voetballl |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 05 2014, 22:06 | |
| Nog één topicje te gaan voor vandaag Maar die hou ik voor straks |
|
| |
Oliver God of Mischief
PROFILEReal Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 968 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x DarkKlas: xPartner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 05 2014, 22:39 | |
| Ik ben doodop. Sorry mensen maar ik post morgen pas. Nieuwe fc. voor Elveria gevonden C: |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 05 2014, 23:41 | |
| En toen had Anne een idee voor een adviseur ._." |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 05:13 | |
| Note to self: geen anderhalf uur gaan rondeuzen op dA als SSA nog openstaat. Nu heeft ie me automatisch uitgelogd en weet ik niet meer welke als gelezen gemarkeerde berichten ik daadwerkelijk heb gelezen, fukky genius.
Also ik ben beter, I guess. CAKE-TIME. IT IS NOT A LIE. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 10:23 | |
| YAY CAKE : D Teehee, gelukkig ben je beter Noah :3
@Anne: Feel the same xD Ik heb een idee voor een leraar/stagiaire ofzo, maar twijfel enzo |
|
| |
Oliver God of Mischief
PROFILEReal Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 968 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x DarkKlas: xPartner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 11:09 | |
| Ik ben moe en ik moet posten. Maar het zit er gewoon niet in |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 12:23 | |
| Ik ga Postypost doen~ Want ik zie dat ik wat in te halen heb. (hoe is het ook mogelijk?)
Iedereen gisterenavond(nacht) voetbal gekeken? Ik vond het hella spannend~ xD |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 12:35 | |
| @Pomme: Praat me er niet van. Ik ging pas om 2 uur naar bed en was pas om half twaalf wakker. En dat terwijl ik een enorme waslijst aan klusjes heb :'( |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 12:42 | |
| Aww. Maar maar maar het was het uiteindelijk wel waard toch? We hebben best goed gespeeld! Alleen hadden we gewoon ongeluk in de 120 minuten die we gekregen hadden c':
Toen het op penalties aan kwam dacht ik eigenlijk we liggen er uit maar.. dat viel mee gelukkig :'] Ik moet nu ook een boel posts inhalen en een pony van een vriendin rijden en en en .. *sigh* |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 12:44 | |
| Maybe it was worth it. En je wil niet weten wat voor scheldwoorden er hier in de lucht geslingerd werden naar het team van Costa Rica en die vlaggen scheids. De mooiste vind ik nog wel, was er een afkomstig van een facebook vriend van me: Rukaugurk. Prachtig xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 12:46 | |
| Ruk-augurk? Hahaha, ik vind hem wel goed. En die vlaggenscheids en normale scheids vond ik (vooral op het begin met betrekking tot normale scheids) erg partijdig. Pff stom.
En wij hebben hier ook wel een beetje zitten tieren haha XD |
|
| |
Ronodan .....
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 12:50 | |
| But in their defense. Iedereen is wel bang voor Nederland. Volgens mij zijn we het enige team dat tot nu toe echt elke wedstrijd heeft gewonnen. (Zelfs Brazilië had geloof ik een keer gelijk gespeeld). |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 12:57 | |
| Rukaugurk.. Ik sprak dat in mn hoofd uit als Rukau gurk. I'm completely sane. En nu alle mentorklas dingen op orde brengen :> |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 12:57 | |
| Dan nog vind ik het onprofessioneel als Scheids en Grensrechter om partijdig te worden. Al was het vaak ook wel terecht buitenspel en was Van Persie best wel een knuppel xD |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 13:13 | |
| Van persie was nogal blind geloof ik. Verbaasde me dat hij tijdens zijn penalty niet buitenspel stond, die vent vond altijd wel een manier om buitenspel te staan namelijk De scheids viel wel mee, bij overtredingen was hij vrijwel altijd aan Nederlandse kant te vinden, maar die kleine kale chinees-achtige grensrechter. Die was pas erg. Pfffttt |
|
| |
Maryce
PROFILEReal Name : Annannannanon Posts : 40 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // EarthKlas: Partner: I Need a Miracle, not Someone's Charity
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 13:16 | |
| The Asian guy was terrible. En ze moeten van Robben afblijven! Ze waren hem echt aan het aanvallen, niet normaal. Als die een blessure oploopt, is alles verloren voor Nederland. |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 13:17 | |
| Ik vond die kale scheids die aan de zijlijn stond zo irritant worden zo rond het eind van de wedstrijd haha >.< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 13:19 | |
| Brazilië heeft al een probleem. Ze hebben zelfs geen strafschop gekregen toen die kerel zijn knie in Neymars rug plantte en dus voor een gebroken ruggenwervel zorgde --'
Ow yea, Belgen hebben nog goed gespeeld vind ik, het geluk stond alleen niet aan onze kant |
|
| |
Kael Brown
PROFILEReal Name : Inge Posts : 182
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 06 2014, 13:27 | |
| Oops bijna van m'n stokje gegaan met skeeleren. Volgende keer toch maar beter voorbereid zijn |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|