|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 09:51 | |
| oke vandaag speelt nederland !!!!!! ik hoop dat van Perzy wer een mooie doelpunt maakt xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 11:02 | |
| Hup nederland! maar nu bij Raffiin zijn jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 12:39 | |
| @Nes: IKR En als ik Hannibal zie koken krijg ik idd ook honger. Haute couture kitchen. Of 24 kitchen xD |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 12:59 | |
| Ik ben season 1 van Hannibal eens gaan halen. Nu wachten tot 3 en 9 jarige nichtjes weg zijn voordat ik kijk xd |
|
| |
Skadi .
PROFILEReal Name : Nes Posts : 93 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x AirKlas: -Partner: Hecate II?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 13:15 | |
| Haha, omg, nu wil ik Hannibal kijken :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 13:37 | |
| hahahahahaha
yes binnen 3 uurtjes ongeveer kan ik mijn vriend weer smssen !!!!!
|
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 13:52 | |
| Hannibal is geweldig <3 Ik moet écht even seizoen 2 gaan kijken :C |
|
| |
Diaval .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 187 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark. + Air.Klas: Partner: Is it mating season yet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 14:38 | |
| Geschiedenis overleefd. Maar die Duitse toets..ik ben er nog steeds kwaad over |
|
| |
Lushy .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 15:08 | |
| Nog twee examens. Geschiedenis en aardrijksunde. Mieh >-< Egyptische Goden, Egyptische historische gebeurtenissen. Ik moet echt gaan leren x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 15:24 | |
| YAY. m'n toets ging best wel goed denk ik. (als in maar 2 fout waarschijnlijk dus een 9.3..) laten we het hopen ^^
Maar morgen heb ik er weer een en ik ben echt moe en ziek van het leren *sigh* maarja. Sorry Kaat, ik zal zsm antwoorden. ;v; |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 15:45 | |
| Ik heb het idee dat ik alles van mijn Frans al kan, wat niet kan. Was er net wel achter gekomen dat ik niet alle tijden ken. ik ga ze nog eens nakijken, maar voor de rest laat ik dat zitten. |
|
| |
Caer
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 37 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: Partner: Man is a clever animal, who behaves like an imbecile
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 15:53 | |
| - Lushy schreef:
- Nog twee examens. Geschiedenis en aardrijksunde. Mieh >-<
Egyptische Goden, Egyptische historische gebeurtenissen. Ik moet echt gaan leren x'D Haha, ik zou er een moord voor doen om die dingen bij geschiedenis te krijgen XD |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 15:54 | |
| Omg ik dacht dat de wereld zou eindigen, maar ik heb alsnog een zes voor de klote toets van de naaibal van een leraar. FUCK YES, I GOT MY FIGHTING SPIRIT BACK. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 16:27 | |
| Zo meteen ga we koken en daarna gaat de tv op staan als we aan het eten zijn. 3 keer raden wat er dan op de tv komt te staan xd |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 16:33 | |
| Bij mij staat gravity falls op, I can totally identify with Mabel. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 16:37 | |
| oke
ik kan echt niet wachten tot de voetbalmatch vanavond. |
|
| |
Skadi .
PROFILEReal Name : Nes Posts : 93 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x AirKlas: -Partner: Hecate II?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 16:49 | |
| omg, ik hou van egyptische shizzle XD morgen examen videotechnologie, easy as pie :3 |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 17:32 | |
| Oh, succes iedereen! Ik heb binnenkort alleen nog onderwijspsychologie en dan weer fertig : D |
|
| |
Diaval .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 187 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark. + Air.Klas: Partner: Is it mating season yet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 18:04 | |
| Egyptisch is cool maar ik ben meer into Noors een Grieks, dunno, ik vind die gewoon cool C: |
|
| |
Skadi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 18:07 | |
| Noors is ook mijn favoriet :3 *highfive* Wren, veel succes alvast ^^ |
|
| |
Lushy .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 18:13 | |
| Egyptische dingen zijn inderdaad wel owkay, al leer ik veel liever over de tijd met ridders enzow x'D |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 18:28 | |
| Grieks is epic.
Also in een halve minuut van 1-= naar 1-1, that escalated quickly x] |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 18:30 | |
| Leer je dan echt over ridders. ö Bij ons was het gewoon over de handel en heksen en stuff, niet echt ridders ouzo. :c |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 18:42 | |
| Bij ons ook, maar ridders is veel leuker dan alleen over landheren en wie van wie pacht o: |
|
| |
Yagami Schrödinger's Cat
PROFILEReal Name : Trâm Posts : 320 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master SavadorPartner: En wat als dit liefde is?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 18 2014, 18:49 | |
| Hoorde zag ik daar nou 'Grieks' en 'epic' in een zin? Dat kan gewoon niet... Oké, misschien vind ik Grieks niet zo geweldig, omdat ik die woordjes in de woordenlijst nooit kan vinden Ik wil trouwens ook van die onderwerpen bij geschiedenis. De wereldoorlogen zijn ook wel interessant, maar het wordt een beetje te vaak herhaald. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|