PortalIndex[✝] Hungry Ghosts HpD5Uwn[✝] Hungry Ghosts 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [✝] Hungry Ghosts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

[✝] Hungry Ghosts UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[✝] Hungry Ghosts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[✝] Hungry Ghosts Empty
BerichtOnderwerp: [✝] Hungry Ghosts   [✝] Hungry Ghosts Icon_minitimezo maa 16 2014, 06:36

Begrafenis + afscheidstopic voor Rhine
- Iedereen is welkom -


[✝] Hungry Ghosts Fxte34
Geachte Master Savador, luidde de inleiding van de kleine boodschap. yaddayaddayadda - In dat geval het zij zo. Mijn woorden zijn uit mijn hoofd, staan vereeuwigd op dit luttele blaadje papier.

Hoog geacht

Rhine LaFee.


Zijn vingers streken het schamele papiertje glad, waarop LaFee's laatste woorden aan hem stonden. Rhine LaFee's laatste zinloze act: suïcide. Niet de eerste op de school, verdomme. Akelig en erg dat het weer was. En dan doelde hij met name op zichzelf, want wat voor geloofwaardige smoes moest hij nu weer voor de buitenwereld verzinnen? Een ongelukje? Vroeg of laat zou de overheid er toch wel achter komen dat het hier om een zaak van zelfdoding ging, maar bij Medusa, hij werd er ook niet echt gelukkiger op bij het feit dat zijn school bekend zou staan als instituut waar het percentage van zelfmoord onder de leerlingen steeg.
Respect? Medelijden?! Alles wat hij ooit in de vorm van 'respect' had gekregen van dat wicht waren baldadige streken en brutale opmerkingen. Bovendien was er absoluut geen reden om nota bene medelijden met hem te hebben - het woord alleen al.
Hij was met een nogal nonchalante 'aah~' neergezegen op de rand van haar grafkist waarin ze openbaart lag bij binnenkomst, ietwat voorovergebogen alsof het een doodnormaal bankje in een doodnormaal parkje was. De grote zaal was ontruimd om plaats te maken voor een vijftiental rijen stoelen en was verder, op Savador en Rhine's stoffelijk overschot na, leeg. Haar grafkist was in melancholieke sfeer opgesteld op een verhoogd podium, aan de zijkant behangen met treurig aandoende doorzichtige witte zijde. Ernaast stond een foto van haar opgesteld op een houder van zwarte staal. Zelfs met haar dood had ze hem nog een hak weten te zetten. Een gentleman en succesvol zakenman voor de buitenwereld hield namelijk in dat hij dat imago betreft álles moest behouden Om die reden was er een besloten begrafenis geregeld voor alle leerlingen en leraren van de school, en had hij na veel kapot gesmeten wijnglazen en gesmoorde gefrustreerde gilletjes toch maar op het verzoek ingestemd of LaFee op het schoolterrein begraven kon worden. Wegrottend in zijn eens zo schone grond. Als ze nou eens even had mis gesneden, had hij zich nooit zo voor haar op hoeven offeren.
Geleidelijk aan vormde zich een frons tussen zijn wenkbrauwen voor hij het papier in een wrokkig gebaar verkreukelde, zijn dunne lippen verwrongen in een gekrenkte grauw. Een verbeten grimas sierde zijn gelaat toen hij zich in een impuls van kwelling overeind schoot en naar haar toekeerde.
'Dropped dead on us, didn't you?' Hij boog zich quasi-lieflijk glimlachend over het roerloze lichaam, de toorn achter zijn gespeelde barmhartigheid vergezeld door een enkele zenuwtrek bij zijn oog. 'Kicked the bucket, at last?' Zijn hand streek over haar melkwitte huid, kneep toen hard en hatelijk in haar wang en een aantal doffe blonde haren vielen deels over één van haar gesloten ogen. 'My, I certainly cried a river. Het geeft alleen zo'n troép, LaFee, had je het niet anders kunnen doen!' In grote halen scheurde hij haar afscheidsbriefje in tientallen stukjes waarbij zijn lieflijkheid het even af liet weten. De reepjes liet hij vervolgens met een bedorven gebaar over haar heen dwarrelen. Het resultaat was niet bevredigend. Er volgde geen hondsbrutale opmerking, geen trap tegen zijn schenen, geen gekat of gesnauw, krassende nagels of een honend lachje uit spot. Niets. Ze lag er bewegingloos bij, gestoken in haar mooiste kledij, haar handen over haar buik gevouwen, ogen gesloten. Alsof ze gewoon sliep. Bijna vredig. Niet eens in een handeling van pure walging de zwarte roos wegmeppend die hij met onbekende bescheidenheid tussen haar vingers stak, zoals het als een perfect symbool voor de dood aanvulde dat nog aan het plaatje zou missen, de nog verse dauwdruppels op de zwarte rozenbladen inbegrepen. Rhine LaFee was niet meer.
Zuchtend keerde Savador het levenloze meisje de rug toe. Terwijl hij wat heen en weer over het podium ijsbeerde, diep in gedachten verzonken, streek hij vermoeid met zijn handen over zijn gezicht. Een paar eigenwijze lokken sprongen uit de poging tot een model dat verzorgd en kakkerig aandeed, maar door de warrigheid nooit helemaal bleef zitten. Hij haalde een hand langs zijn voorhoofd om ze in een vruchteloze poging weer weg te strijken. Goed, het was dus weer tot een punt gekomen dat hij gediend was één van zijn talloze maskertjes op te zetten. Een toespraak en een kleine dienst waarbij haar kist naar buiten werd gedragen en begraven. Zijn positie als Hoofdmeester was soms zuur.



I'm sorry dat Saf zo'n ass is ouo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Zack
.
.
Zack

[✝] Hungry Ghosts UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
[✝] Hungry Ghosts UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

[✝] Hungry Ghosts Empty
BerichtOnderwerp: Re: [✝] Hungry Ghosts   [✝] Hungry Ghosts Icon_minitimeza maa 22 2014, 17:35

Mijn ogen, eens zo vol leven, waren nu dof en levenloos. Ik had een zwart pak aangedaan, mijn schoenen opgeblinkt en mijn das geknoopt. Vandaag was de dienst van Rhine, een sombere dag vol verdriet. Een zucht verliet mijn lichaam en ik nam het boeket bloemen dat ik eerder had gekocht vast. Er zat een kaartje aan, een zelfgeschreven bericht dat ik wilde voorlezen.

Ik had haar zien sterven, had haar uit haar lijden verlost, ik voelde me een moordenaar. Een koelbloedige moordenaar, dat was ik. Haar redden had ik niet gedaan, ik had mijn handen van haar aders gehaald en haar gewoon laten sterven, het was haar laatste wens, haar droom. Vrijheid... daar had ze altijd naar gesnakt en dat wist ik maar al te goed. Met mijn rechterhand wreef ik door mijn ogen en ging dan verder naar mijn voorhoofd. Tranen verlieten mijn ogen niet, het leek wel alsof de voorraad helemaal op was, ik gewoon niet meer kon huilen. Maar ik wist gewoon goed genoeg dat het nog moest doordringen en ik compleet getraumatiseerd was. Misschien was het tijd om te vertrekken, met het boeket in mijn linkerhand verliet ik de slaapkamer, mijn gezicht op de grond gericht.

Elke persoon die ik voorbijkwam wist goed genoeg wat er aan de hand was en negeerde me verder, misschien was dat het beste. Ik wilde niemand tegen me in het harnas jagen, want ik voelde me helemaal niet goed. Nog steeds voelde ik een gedruk tegen mijn borstkas, een stemmetje dat in mijn hoofd steeds het woord ‘moordenaar’ herhaalde en mijn gezichtsuitdrukking dat op onweren stond.

Ik wandelde de grote zaal in, zag Headmaster Savador staan bij haar grafkist. Zijn spottende woorden die als gif uitgespuwd werden, zo bleek.
'Dropped dead on us, didn't you?'
Ik zweeg, luisterde naar elk woord dat Savador zei, zonder maar één gewricht in mijn lichaam te verroeren. 'Kicked the bucket, at last?' zei hij. Mijn blauwe ogen keken nog steeds strak vooruit, al zag je hoe ik op mijn lip beet, de tranen bedwingend. Het drong door... ze was er niet meer. 'My, I certainly cried a river. Het geeft alleen zo'n troép, LaFee, had je het niet anders kunnen doen!' Savador scheurde een papier in stukken en het dwarrelde in reepjes over haar lichaam. Ik stapte naar voren eenmaal hij begon te ijsberen en ik ging zelf over de grafkist hangen. Mijn ogen speurden over haar levenloze lichaam, in de hoop toch nog een spoort van leven te vinden, maar tevergeefs, haar ogen bleven gesloten en haar huid was nog steeds spookachtig wit. Met mijn hand ging ik door haar blonde lokken en ging dan op de voorste rij op een van de stoelen zitten. Ik legde het boeket bloemen mooi op mijn schoot en staarde voor me uit. Hoe langer ik hier was, hoe dieper het tot me doordringde.
Rhine had deze planeet verlaten.
Ze kende eindelijk rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[✝] Hungry Ghosts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ghosts
» Ghosts don't exist... do they?||Nocte
» Shut up, I'm hungry [Light]
» I'm hungry! Food! You said food? Where? Where? Oh, over there!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-