PortalIndexIntroductie'les': Group A. HpD5UwnIntroductie'les': Group A. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Introductie'les': Group A.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Yori

Miss Yori

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ............
Posts : 137
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Lucht
Klas: I own one.
Partner:

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimedi feb 25 2014, 12:27

Alleen mensen van groep A!
Group A
-------------
Delphi Agaue
-------------
Roakes Dust
-------------
Naoki
-------------
Spulcrus Falx
-------------
Wren Máraz


5:15 en ze was klaar wakker. Voor haar was het simpel, slapen zodra de rovers sliepen en wakker zijn wanneer hun wakker waren. Simpel liep ze naar haar badkamer en ging daar al snel onder de warme douch. Ze kon toch ook wel genieten van de warmte. Rustig ging ze naar haar kleding, een zwarte stretch pak met daarover een orange sweater, Beenwarmers en schoenen aan. Vandaag, zou ze voor ieders veiligheid haar wapens maar even in haar kamer laten, opgeborgen natuurlijk. Wat nou als er wat zou gebeuren? Dan moest ze maar voor een keer op haar magie gaan focussen.
Nu ze hier leraar was, moest ze wel eens les gaan geven. Ze keek op haar agenda en zag dat ze voor vandaag een introductie les had gepland.  “Groep A huh…?” Zei ze grijnzend en klapte het boekje simpelweg weer dicht. Ze begon al naar de gymzalen te lopen, ze wist dat niet iedereen het makkelijk vond om buiten te starten, vooral als je alleen maar uitleg kreeg van de stof en andere dingen. Terwijl ze liep vormde ze naar haar dierenvorm, ze vond het zo veel prettiger in deze vorm. Het ging ook zo veel sneller nu ze kon rennen. Binnen no time stond ze voor de gym deuren, haar ogen glinsterde op en de deuren waren open, rustig liep ze naar binnen en legde bij de jongens en de meiden brieven neer.
‘ Schoenen uit in de gymzaal, sierraden en gewone kleding kan je aan houden. Tassen en dergelijke netjes op een rek en je kent het ritueel wel.’

Nu ze in de gymzaal stond keek ze op de klok. 5:50. De leerlingen konden al snel komen aangezien ze om 6:00 uur moesten melden. In haar dierenvorm ging ze rustig op een soft ball zitten en bleef rustig. Achter haar in het hok stonden boeken en een boel papier werk.

// (nog) geen postvolgorde. Deze word later bepaald! Ook geld er een regel, je krijgt 3 weken na de laatste post om te posten. Als je hierin niet post word je overgeslagen, is dit zo dan kan je op jouw beurt weer posten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimedi feb 25 2014, 13:03

Wie had zes uur in de ochtend verzonnen? Dat was echt de meest belachelijke tijd voor eens les ooit. Waarom had ze zich ook alweer opgegeven voor survivallessen? Ohja, omdat, als ze binnenkort een keer zou moeten vluchten voor Savador of haar vader gewoon het dichtstbijzijnde verlaten gebied in kon duiken en dan toch minstens een dag kon overleven. Tja. Je moest overal op voorbereid zijn als je jezelf zo ver in de nesten gewerkt had als zij.
Wren gaapte luid, terwijl ze afwezig haar haren kamde met een sok. Het was kwart voor zes en ze was wel aangekleed, had zelfs haar tas al ingepakt, maar kon zichzelf er niet toe zetten omhoog te komen en naar de gymzaal te lopen. Had ze eigenlijk alles wel bij? Flesje water - beste verdedigingsmiddel ooit -, gymschoenen en -kleding, wat te eten, demonstratief geen boeken voor de rest van de dag en haar motivatie? Nah, die ontbrak nog. Kijken of de nieuwe lerares interessant genoeg was om Wren erbij te houden. Wie zou het weten! Die vriendelijke oudere vrouw, Miss Nanette, die vond Wren aardig genoeg om een fatsoenlijke leerling bij haar in de les te zijn. Ze moest toch ergens positieve reviews vandaan halen, om haar vader over te halen dat Savador zich royaal aanstelde.
Wren liet de sok vallen, pakte haar spullen en slofte de afdeling af. Rond vijf voor zes arriveerde ze bij de gymzalen, waar ze direct de kleedkamer inliep en de brief spotte die Miss daar geplaatst had. Schoenen uit, check. Ze zette haar schoenen onder haar tas, die ze op het rek zette. Sieraden aanhouden, geen probleem: ze had toch alleen een diadeem met een roosje in. De rest van je kleding aanhouden: Yeaaah, hoefde ze eindelijk geen walgelijke gymkleding aan! Die tas propte ze snel in haar gewone schooltas, voor ze hem weer terug op het rek zette. Nou, dan was ze er wel klaar voor, zeker?
En hup, de gymzaal in. 'Goedemorgen, Miss,' zei Wren, al voor ze iemand gezien had. Was er eigenlijk wel iemand? Wren zag in ieder geval niemand. Maar ze had wel de brieven neergelegd... Hé, daar zat een kat! Katten! Wren was dol op katten, had er zelf ook één als compagnon op SSA. Toch hield ze zich in en liep niet naar de kat op de softbal toe om hem te aaien. Ten eerste: het was een kat op een softbal. Dat kon niet betekenen dat het een normale kat was. Ten tweede: ze merkte dat hier magie hing die wat sterker was dan haar luchtmagie. Hoewel ze over het algemeen geen magie voelde, had ze wel meer affiniteit voor Lucht dan voor enig ander element. Er was een kans - een kleine kans - dat dit de kat van haar lerares was. En dat die in de buurt was. Niet aanzitten dus en rustig gaan zitten. Ze keek even naar de kat, stelde zich voor. 'Wren Máraz, present.' Misschien als de lerares haar hoorde dat ze zou komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Delphi
.
.
Delphi

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : D
Posts : 74
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water. & Air.
Klas: Master Savador.
Partner: We'll be counting stars~

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimedi feb 25 2014, 14:52

Delphi was nog voor dat haar wekker was gegaan opgestaan, geen probleem voor haar. Als leerling die liever goede cijfers haalde en het niet slecht wilde doen hoorde er ook bij dat je op tijd bij de les moest zijn. Alleen met deze tijd had ze wel een beetje moeite. Normaal waren er nooit zulke vroege lessen, maar blijkbaar vond de nieuwe lerares het nodig. Het zou ook meteen laten blijken welke leerlingen het er voor over hadden om naar zo'n les in de vroege ochtend te gaan. Delphi gaapte en rekte zich uit. Ze zat op de rand van haar bed en was de enige die op dit moment wakker was. Het was tenslotte pas vijf uur, dus ze had nog genoeg tijd om zich even te douchen, aan te kleden en de nodige spullen te pakken. Met enige moeite slofte ze met de benodigde spullen naar de badkamer om zich op te frissen en alle andere dingen om er een beetje sportief uit te zien.
Na een kwartiertje kwam ze de badkamer weer uit, gekleed in een zwarte spijker-stretch broek met een licht hemdje met een donker vest. Laagjes was een must voor haar. Haar haren liet ze zoals ze waren maar zette een lok, die continu in haar gezicht kwam, vast met een clipje. Ze trok haar zwarte, glimmende docs aan en voor de rest alleen witte knopjes in haar oren. Als ze zich moest omkleden bij survival moest het wel simpel en snel gaan.
haar boeken had ze de avond ervoor al ingepakt en praktisch gezien was ze klaar om te gaan. Alleen, het was tien over half zes. Een beetje vroeg om aan te komen niet? Misschien dat ze met een volle maag en een sapje er beter tegenaan kon. Het was een omweg naar de gymzalen, maar met een lege maag vond ze het moeilijk om zich te concentreren. Dus pakte Delphi haar tas en gymtas en bewoog zich naar de grote zaal, die compleet leeg was. Er was niet veel dus ze dronk alleen wat sinaasappelsap, om gewoon iets binnen te krijgen.
Rond tien voor zes vertrok ze weer, deze keer richting de gymzalen. In de kleedkamers trof ze nog een tas en schoenen aan en een brief op de banken. Ze las hem snel, maar toch aandachtig, door en trok vervolgens haar schoenen uit en liet haar tassen achter, om de gymzaal binnen te gaan.
Ze trof er alleen een meisje aan dat een beetje vaag iets tegen een kat zei, die op een softbal lag. Ze grijnsde. Had dat kind niet door tegen wie ze aan het praten was?
'Delphi Agaue is present Miss.' Zei ze met een heldere stem, en ze nam plaats op een van de banken die tegen de muur aanstonden om zich even te oriënteren en te kunnen zien wat ze vandaag misschien gingen doen. Ze had geen enkel idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepulcrus

Sepulcrus

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimedi feb 25 2014, 19:48

Een vreselijk irritant gepîep wekte me uit de zaligheid van een droomloze slaap. Knorrig draaide ik me op mijn zij en opende een oog. Kwart na vijf… Welke idioot had mijn alarm zo vroeg gezet?! Als dit een grap was kon ik er niet mee lachen. Niet al te blij liet ik mijn vuist neerdalen op het knopje en het alarm stopte. Rust, eindelijk. De felle rode cijfers bleven echter branden en met iets tussen een kreun en een zucht draaide ik me op mijn andere zij. Tsk, nu lag ik niet comfortabel meer, stom alarm! Als ik erachter kwam wie het lollig vond mijn ochtend zwaar te vergallen zou die wat meemaken! Ik had mijn slaap hard nodig, een dag school doorkomen zonder een goede nachtrust was onmogelijk. Zeker met zoiets als survival lessen op het programma. Die startten veel te vroeg ook, die lessen…

Wacht eens … Hoe laat was het nu? Vijfentwintig na vijf duidde mijn wekker aan. Nondegodver! Die lessen begonnen om zes uur! Plots was ik klaarwakker, schoot mijn bed uit en dook de badkamer in. Tien minuten had ik al verloren, ik zou me moeten haasten. Het was maar goed dat ik niet veel tijd nodig had om me te wassen, anders zou ik de sigaar zijn geweest. Tandenborstel, waar ben je?! Ah daar. Tandpasta erop en poetsen maar! Schuimbekkend boven de lavabo bedacht ik dat ik me misschien zou moeten scheren …. Maar dat deed ik beter niet, het zou te lang duren en momenteel had ik daar geen zin in.

Toen ik klaar was en de badkamer uitstoof trok ik zo snel mogelijk mijn maatpak aan, een zwarte vandaag met wit hemd en geen das. Mijn schoenen hadden wat meer tijd nodig om zich rond mijn voeten te wrikken en terloops keek ik nog eens op de klok. Bijna zes uur, nog een dikke tien minuten resteerden. Ik vloekte stilletjes toen mijn ene schoen losser bleek te zitten dan de andere. Niets aan te doen, ik moest nu vertrekken. Gelukkig had ik alles gisteren al klaargezet, compleet met wat te eten en drinken. Vooruitziend was ik wel. Snel zwaaide ik de tassen over mijn schouder en haastte me de slaapkamer uit.

Mijn schoenen beukten hard genoeg op de vloer om de doden te wekken, maar daar trok ik me niets van aan, het was technisch gezien mijn eerste les op deze school en ik moest en zou niet te laat komen. Wel vroeg ik me af waarom ik me had opgegeven voor een les die op dit belachelijk vroege uur startte? Omdat het interessant leek? Waarschijnlijk, en nuttig ook. Beter dan theorievakken waar je tonnen huiswerk van mee kreeg en dan nog dagen moest blokken voor toetsen en zo. Nee dank u, dan nog liever midden in de nacht uit bed gesleurd worden.

De gymzaal was makkelijk genoeg te vinden, de kleedkamers ook trouwens. Maar goed dat ik gisteren de weg had gevraagd aan een of andere gast met wie ik op de kamer lag. Terwijl ik mijn spullen op de bank zwierde merkte ik dat er iets wit op die plek lag, nu onder mijn tassen. Oeps. Een briefje gluurde van onder mijn spullen uit, ietwat verkreukeld. Ach ja, wat voor plek was dat dan ook om een brief neer te leggen? Haastige mensen zien dat niet liggen totdat het te laat is. Ik beken schuld. Eens kijken wat erin stond. Schoenen uit … kleren aanhouden … iets over netheid … dat laatste besloot ik selectief te vergeten. De rest was best oké, bespaarde  me weer een hoop tijd.

Mijn armen openden de deur en ik wandelde de zaal binnen, volgens de klok aan de wand was ik nog mooi op tijd. Ik had nog twee minuten speling. Perfect. Van wat ik kon zien maakte ik op dat er al twee andere leerlingen aanwezig waren … en een kat op een softbal. Ik fronste. Het zou wat vreemd zijn me aan een kat voor te stellen, maar ik deed het toch. “Sepulcrus Falx meld zich.” Zo dat was dat. Tijd om me terug te trekken en de rest van de groep te bestuderen. De dichtstbijzijnde muur was daar geschikt voor. Leunend liet ik mijn ogen door de zaal dwalen. Twee studenten van het vrouwelijke geslacht, de een hurkend bij de kat, de ander zittend op een bank. Geen idee wie ze waren, en ik ging het ze ook niet vragen. Ik vermoedde namelijk dat ze zichzelf wel zouden voorstellen. Ooit. Mijn aandacht werd weggerukt van beide studentes toen de deur openzwaaide en een nieuw persoon binnenkwam.


Laatst aangepast door Sepulcrus op di feb 25 2014, 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimedi feb 25 2014, 20:59

Introductie'les': Group A. Tumblr_mu9mn2idfl1qioyqpo2_500
DEAR WHOEVER DECIDED TO START THIS EARLY
I hope you hit your head really hard and die.


Words 688
Mood Tired
Notes I honestly don't know where all those words came from
Het leek een goed idee. Survival les, adventure, al fun and things. Had me dus met plezier opgegeven: wat kon er mis zijn met een lekker uurtje geen saaie les op een stoel - ik hoopte toch dat het zo ging zijn. Helaas was uitschrijven niet meer mogelijk toen ik hoorde dat de les om zes uur ging beginnen. ZES UUR! Wie kwam op die dingen? Om zes uur was ik gewoonlijk nog niet eens m'n bed uit! Dat werd sowieso geen uitgaan dus, aangezien ik vaak maar om drie uur stiekem de academy binnenglipte en om half vijf zou moeten opstaan. Met de tijd waarin ik niet kon slapen door de muziek die nog nagalmde in mijn ogen eraf gerekend, een half uur slaap. Dat was zelf voor mij iets te weinig slaap, waar koffie niet tegen zou helpen. Met een half uur slaap zou ik zitten slapen in de les, en dat hoefde ik niet uit te testen om dat te weten.
Niet dat ik zo al niet sliep in de les, maar zo'n situatie zag ik gewoon niet zitten.
Ik was dus braafjes gaan slapen om middernacht, mezelf uitscheldend omdat ik niet zo flink was. Wanneer had ik de schakelaar van awesome naar saai gezet? Kon ik me niets van herinneren. Ik zou 'm maar beter eens terugzetten..
Mijn hoofd kantelde zich naar de klok. Kwart voor vijf. Ik zou er maar beter eens uitkomen als ik op tijd wou zijn - maar dat hoefde niet per se. Who cares als ik te laat was? Goed, dan miste ik de inleiding, whoa. Dat saaie kwartier waarin de leerkracht zich voorstelt en zijn eigen levensverhaal wil vertellen terwijl iedereen slaapt. Yeah, dat kon ik missen.
Het was vijf uur als ik uit m'n bed rolde. Moeizaam, met mijn voeten over de grond slepend, alsof ik niet eens moeite deed om ze op te heffen, ging ik richting de badkamer. Bijna in slaap vallen in de wasbak, tandpasta naast mijn tandenborstel duwen of in plaats van over m'n haar over m'n oren kammen. Ik had eeecht slaap nodig. Of koffie. Yeah, koffie.
Welke les had ik nu ook al weer? Oh ja, survival. De reden waarom ik om zes uur op moest. Hmm, comfortabele kleren dus. Ik sprong in een strakke zwart-witte legging, horizontaal gestreept, een los zwart shirt met een grijs leren vest erover en stevige zwarte laarzen. Naah, was te zwart-wit. Ik wisselde snel het zwarte shirt voor een rood exemplaar waar met dikke strepen een schedel op was getekend. Je kon het misschien zien als een soort vergezochte belediging. Dear teacher Survival, I hope that your head looks like this in a couple of weeks for making me get up this early. Sincerely, Roakes.
Ik haalde eerst even snel een beker koffie voor ik naar de gymzaal liep. De hete vloeistof brandde op mijn tong, en ik genoot ervan. Net voor de deur van de gymzaal dronk ik het laatste restje op en trapte ik de lege beker ergens in een hoekje. Taak voor de schoonmaakster, hoera.
Met een al iets wakkerder gezicht gooide ik de deur open. Mijn ogen gleden door de ruimte, op zoek naar de leerkracht die ik dood kon wensen voor het vroege opstaan. Maar nee, enkel een blauwharig meisje, een zwartharig meisje en nog een andere dude, en een kat op een softbal. Oké dan, leerkracht was er niet. Kon ik nu weer verder slapen?
'Uhh.. Roakes Dust,' mompelde ik nors. Geen idee tegen wie ik het zei, en het kon me ook niet schelen, maar goed. Misschien zat dat mens hier ergens verstopt, klaar om ons te laten schrikken. Wie van jullie heeft geen hartaanval gekregen? Goed zo, een 10 voor survival! Jullie hebben het immers overleeft!
Ik grijnsde even om mijn eigen grap, maar de grijns viel snel weg toen ik merkte dat ik met mijn hoofd tegen de muur stond, klaar om in slaap te vallen. Oh. Ik schudde m'n hoofd even en ging zitten op een bankje. Wanneer zou deze verdomde les eindelijk eens beginnen? Ik was niet voor niks om half vijf wakker geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Yori

Miss Yori

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ............
Posts : 137
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Lucht
Klas: I own one.
Partner:

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimedo feb 27 2014, 21:33

De staart van de kat zat rond de bal heen, er was geen enkele beweging te zien. Ze hield haar balans goed en gefocust. Ze had gelijk want al snel kwam er een leerling binnen. Ze leek toch even van slag om geen mens te zien maar een kat. In haar hoofd zaten de namen van de 5 leerlingen al verwerkt. Nu maar hopen dat deze zich zou gaan voorstellen en ja hoor, daar hoorde ze al een naam. Wren Máraz, als ze het nog goed wist een lucht magiër. Haar haren… zagen er echter toch wat statisch uit naar haar idee. Maar zoals ze er stond, moest ze toch al snel dingen doorhebben, vooral dat zij geen gewone kat was. Maar ach, wat deed een kat dan ook wel op een gewone bal..?
Het was goed om te zien dat mensen gewoon voor zes zelfs binnen kwamen. Ze gaf een knikje dat ze de naam gehoord had en begrepen. Al snel kwam er nog iemand binnen en die klonk een stuk helderder, wakkerder en bovendien wist ze waar ze het over had, of was dat niet zo heel juist? Deplhi Agaue een water magiër. De klok zei 5:54. Ze waren op tijd, zelfs te vroeg. Ze knikte weer dat ze de naam doorhad gekregen.
Rustig ging de staart van Yoruichi heen en weer. de bal kreeg daardoor kleine bewegingen, kleine waardoor je er echt naar moest gaan kijken om ze te zien. Weer kwam er iemand binnen, eerst naar de klok kijkend. 5:56… De naam, deze persoon kende ze nog niet, had ze nog niet in een van de dossiers gezien van school. Sepulcrus Falx… Deze moest ze toch maar even goed gaan herinneren. De deur ging al snel weer open. Zelfs zonder naam herkende ze deze nog wel. Roakes, een herrieschoppertje had ze vernomen. Roakes Dust… Tja, deze moest wel even wat meer aangepakt worden dus, ook leek deze niet wakker te worden of te zijn. De hoofd van deze leerling zat tegen de stenen aan geplant. Even zuchtte de kat kort en knikte toch maar weer, nu naar allebei.  Het was 6:00 uur geworden ondertussen en de 5e student was nergens te bekennen. Yoruichi sprong op de bal waardoor deze omhoogkwam. Met een enkele beweging wist ze de bal precies naast Roakes op de muur te laten landen en deze stuiterde terug recht in de hand van Yoruichi. Je moest echt op haar gelet hebben want precies dat de bal wegschoot was ze van gedaante veranderd. “Slapen doe je in je eigen tijd Roakes Dust. “ Ze zelf ook met een heldere stem. “Jullie vragen je vast af waarom dit tijdstip hmm?” Ze sprak met een glimlach en was zelf opgewekt als wat. “Zullen we beginnen met jullie hebben al een voorsprong op anderen?” Ze grijnsde nu terwijl de bal op haar vinger spinde. Ze deed het zonder enig iets. “1 van de 5 is niet op komen dagen. “ ze pauseerde kort in haar praten. “Wie denkt dat dit enkel praktijk is… daar is de gat van de deur.”  Ze was misschien kortaf op het moment, maar het was enkel om ze bij de les te houden. “Ik ga beginnen met wat simpels voor jullie.. “ Haar toon had wat zoets, wat sluws. Echt bewegen zouden ze niet, maar ze moesten toch wel slim zijn. “Dodge.” Weer gooide ze de bal met een snelheid naar de muur, ditmaal naar Deplhi, maar ze gooide altijd omhoog omdat leerlingen niet te voorspellen waren. “Dodge!” Zei ze weer en gooide ze de bal naar Wren toen ze het nog geen seconde vast had. Weer gooide ze waardoor ze haar nooit zou kunnen raken. “catch.” Zei ze rustig en gooide de bal met een boog naar Sepulcrus, benieuwd naar zijn reactie. “hold it.” Het waren kleine commanderende dingen, maar ze moesten het wel volgen. Intussen was ze alweer verder gelopen naar de materialen hok en pakte daar een paar lijsten. Deelde de lijsten nu uit en ruilde de bal voor de lijst. “Deze dingen zijn een must op deze lessen.. heb je ze niet, kom je er niet in en heb je een aantekening.. volgende keer een kladje ofzo met uitleg of iets… Zolang je het bij je heb, zijn er geen problemen. “ Nu stond ze weer in het midden van de zaal en stuiterde een keer met de bal. “Vragen so far?”




Naoki is telaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimevr feb 28 2014, 15:45

Nog meer mensen kwamen binnen, terwijl Wren een beetje keek naar de kat op de bal. Misschien had ze haar eigen kat wel mee kunnen nemen! Niet dat Siri ervan gediend was op een bal te gaan zitten, maar dan had ze het dier kunnen knuffelen. Had ze wel nodig, met haar eigen slaperige kop. Gelukkig had ze een kop koffie naar binnen gegooid voor te vertrekken, anders had ze nu met haar neus op de grond gelegen. Nog meer mensen kwamen binnen: een meisje met een bobkapsel dat zich voorstelde als Delphi, een jongen die ze nog nooit gezien had die Sepulcrus heette. Als laatste kwam iemand binnen die Roakes heette. Van haar meende ze ooit iets gehoord te hebben.. Ergens. Boeiend, het was vroeg. Ze had even geen interesse in deze mensen.
Nadat Wren zichzelf had voorgesteld, had de kat een soort van knikje gegeven. Like what? Okay, miss was het maar goed dat ze het dier niet was gaan aaien of wat dan ook. Wren stond nu gewoon naast de kat, had geen zin om te gaan zitten op het bankje. Dan zou ze nooit, maar dan ook nooit meer, omhoog kunnen komen. WACHT WAT? Wren was een moment afgeleid toen er een bal naar Roakes toevloog en het volgende moment was er geen kat meer, alleen maar een vrouw. Licht geschrokken keek ze terug naar de vrouw, die blijkbaar de lerares was. Okay, zover was ze al, maar om nu ineens te veranderen was misschien een beetje erover..? Wren zelf had het niet zo op haar dierlijke vorm: dat was namelijk een winterkoninkje. En dan was het niet handig als je een kat als huisdier had. De vrouw begon met een beetje gepraat over het tijdstip - goede vraag, heel goede vraag - en daarna dat dit pure, echte, harde praktijk was. Jaja, gaan we door? 'Ik ga beginnen met wat simpels.' Nu had de vrouw Wrens volle aandacht. Als er iets was dat ze niet vertrouwde, dan was het die toon in combinatie met die woorden. Moesten ze push-ups gaan doen? Waren er andere, verborgen vallen in deze gymzaal?
Ze gooide een bal naar Delphi, riep Dodge. Deed hetzelfde bij Wren, die een stapje opzij deed. Met har lengte hoefde je niet bang te zijn dat de bal tegen je hoofd kwam, als die zo hoog gegooid werd. 'Catch. Hold it.' Nog meer bevelen. Wren keek even rond zich heen, probeerde te pijlen of de andere leerlingen al meer ervaring met deze docente hadden. Om eerlijk te zijn: het was iemand met pit. Wren had het normaal in zich lessen compleet om zeep proberen te helpen, maar nu ze haar best moest doen om op school te blijven prefereerde ze leraren tegen wie ze niet hóéfde te rebelleren. Deze had genoeg autoriteit om Wren zich niet schuldig te laten voelen dat ze haar haar gang liet gaan. Okay, fair enough. Ze zou netjes doen wat er van haar gevraagd werd en geen overlast proberen te veroorzaken.
Lijsten. Wat moest ze met lijsten? Moest ze overleven met stukjes papier? Wren keek fronsend naar de dingen, maar pakte ze toch aan. Oh, die waren nodig om een goede leerling te zijn. Deal. Ze moest meer mensen dan Miss Nanette hebben die tegen Saffie zouden vertellen dat ze toch zo'n lief kind was, zodat haar vader meer meningen dan negatieve zou horen. Als het aan Savador lag belde hij haar vader op, hing een jankverhaal op en maakte dat Wren vermoordt zou worden op Shadra. Tja, een beetje moeite zou ze wel moeten doen. Vragen? Nah. Eerst proberen wakker genoeg te zijn om de lijsten te lezen en te begrijpen. Gelukkig begon de caffeïne al te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Delphi
.
.
Delphi

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : D
Posts : 74
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water. & Air.
Klas: Master Savador.
Partner: We'll be counting stars~

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimevr feb 28 2014, 15:57


Langzaam, heel langzaam drupte de laatste twee leerlingen naar binnen. Allen waren ze nog duf en moesten ze nog wakker worden. Al was Delphi's uiterlijk misschien helder, van binnen verlangde ze ook naar haar eigen bed en de andere twee uurtjes slaap voor de echte lessen zouden beginnen. Helder genoeg was ze wel om te zien hoe de bal, waar zojuist de zwarte kat op had gelegen, recht naar Roakes suisde naast haar tegen de muur stuiterde en vervolgens weer terug ging naar zijn plek. Echter werd hij opgevangen door een vrouw. De kat was weg dus Delphi kon makkelijk de conclusie trekken dat de kat inderdaad Miss Yori zou zijn geweest. Niemand kon anders zo snel zijn geweest. Delphi leunde wat achter over, ze was wat wakkerder als daarnet en vond dat ze niet meer zo heel erg moest opletten. Echter volgde haar ogen elke beweging van Miss Yori. Je wist nooit wat er allemaal kon gebeuren. En daar kwam de uitleg slash voorstelgedoe, elke keer als er een nieuwe leraar of lerares was, had je dat wel, het was een standaard ding waar je rustig je gedachten bij kon laten afdwalen omdat er toch niets ernstigs of spannends zou gaan gebeuren. Alleen was het geen voorstel, er viel niet eens een naam. Je werd meteen de les ingezogen.
“Slapen doe je in je eigen tijd Roakes Dust. “ Zei miss Yori met een heldere stem. “Jullie vragen je vast af waarom dit tijdstip hmm?” Ze sprak met een glimlach en klonk erg opgewekt. Delphi kon de humor er zelf niet inzien, was het niet een beetje té vroeg? “Zullen we beginnen met jullie hebben al een voorsprong op anderen?” Ze grijnsde nu terwijl de bal op haar vinger spinde.  “1 van de 5 is niet op komen dagen. “ ze pauseerde kort in haar praten. Delphi voelde al iets dreigends in de lucht hangen. Die kreeg het waarschijnlijk moeilijk als hij nu binnen kwam. Voor de rest had ze zelf geen idee gehad dat ze met z'n vijven waren. Ze had eerder verwacht dat het een nog kleinere groep was vanwege het zo vroege tijdstip. Iedereen zou nu wel in zijn warme nest willen liggen. “Wie denkt dat dit enkel praktijk is… daar is de gat van de deur.”  Het vriendelijke leek er van af te gaan en de echte leraar kwam nu in haar op. Dat voorspelde veel goeds. “Ik ga beginnen met wat simpels voor jullie.. “ Het klonk Delphi niet vertrouwelijk in de oren en ze keek Miss Yori strak aan, oplettender dan eerst. Echter was het toch onverwachts.
“Dodge.” De bal kwam op een zekere hoogte snel op haar afsuizen en met een snelle beweging bukte ze. De bal kwam met een harde klap op de muur waar zojuist haar voorhoofd had gezeten. Ietwat verbaasd en verschrikt keek Delphi op, waar was dat nou voor nodig? Ze lette toch op? Maar ze was niet de enige. Zodra de bal weer terug was klonk hetzelfde woord. “Dodge!” Zei miss Yori weer en gooide ze de bal naar Wren toen ze het nog geen seconde vast had. Weer gooide ze waardoor ze haar nooit zou kunnen raken. “catch.” Zei ze rustig en gooide de bal met een boog naar Sepulcrus. “hold it.” Het klonk vriendelijk maar commanderend. Vervolgens liep de lerares naar het materialenhok om een aantal lijsten te pakken en aan ieder een uit te delen. Ze pakte de bal van Sepulcrus terug en ging weer voor hun staan. Delphi gaf een blik op de lijst en vervolgens weer naar Miss Yori.  “Deze dingen zijn een must op deze lessen.. heb je ze niet, kom je er niet in en heb je een aantekening.. volgende keer een kladje ofzo met uitleg of iets… Zolang je het bij je heb, zijn er geen problemen. “ Nu stond ze weer in het midden van de zaal en stuiterde een keer met de bal. “Vragen so far?” Delphi schudde vanzelfsprekend haar hoofd en bekeek de lijst. Simpele dingen waren het, die moeilijk te vergeten waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepulcrus

Sepulcrus

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimevr feb 28 2014, 19:50

Dat persoon bleek nog een vrouwelijke studente te zijn en ze leek niet al te wakker, best veel frustratie-achtige emotie klonk door in haar stem toen ze zich aan niemand in het bijzonder voorstelde als Roakes Dust. Goed, we waren dus met vier. Uit mijn ooghoek zag ik de kat een lichte kopbeweging maken, wat mijn brein in gang zette. Het was niet zomaar een kopbeweging die een kat zou maken, nee, duidelijk had ik het niet gezien, maar het had wat weg van een knikje… Misschien was die kat-  Een zachte bons trok mijn aandacht en mijn ogen focusten zich op een slaperige Roakes die met haar hoofd tegen de muur stond.  Daar onmiddellijk op volgend ketste een softbal net naast haar hoofd op de muur, wat haar onmiddellijk wekte. Dezelfde softbal als..?

Met een ruk bewoog ik mijn pupillen naar de andere hoeken van mijn ogen, maar net iets te laat. Waar de kat op de softbal had gezeten stond nu een vrouw, de bal terug opvangend en een hatelijke opmerking maakte. Als ik zelf niet als een zombie uit mijn bed had moeten komen had ik er misschien nog om kunnen lachen. Nu dus niet. Maar, de korte actie had me wel een mooi beeld gegeven van de persoon van wie ik vermoedde dat ze onze lerares was. Namelijk; ze was the real deal. Om in een oogwenk te veranderen zonder dat iemand het zag, met behulp van een zeer geslaagd afleidingstrucje … indrukwekkend. Vooral omdat ik er zelf was ingetrapt.

Miss hoe-ze-ook-weer-heette stelde de vragen die op ieders, dan wel op mijn, tong lagen te brandden, maar beantwoordde deze niet. Vreselijk irritant, maar het hadden best wel observaties geweest kunnen zijn of zo, en niet zozeer vragen. Ach wat. Blijkbaar was het de bedoeling geweest dat we met vijf waren, maar we mankeerden één persoon, iets wat Miss dinges aan het licht bracht. Wel, die mongool was in elk geval gebuisd voor dit vak. Als je al niet snapte dat een van de basis dingen van survival stiptheid is, dan mocht die oprotten. Er waren genoeg situaties op te noemen waarin die domkop nu een vogel voor de kat zou zijn geweest. De kans was groot dat die laatkomer nog lekker lag te dromen in zijn warme bed … iets waar ik best jaloers op was.

Blijkbaar zou dit vak geen pure praktijk zijn … betekende dat dan dat we zouden moeten studeren? Nee toch! Of binnen moeten luisteren naar¬- eigenlijk klonk dat best wel logisch. Natuurlijk zouden we eerst van die echte lessen krijgen, en dan de theorie omzetten in de praktijk… ja, daar kon ik me wel nog in vinden. Niet hoe ik het zou willen, maar goed genoeg. Het zou tenminste interessant zijn, wat al heel wat was voor een les. Maar ja, dat was dan ook waarom ik me hiervoor had ingeschreven. Ondertussen had onze leerkracht besloten spelletjes met ons te spelen. Dodge bal of zo.

Ik stond meteen op scherp toen haar arm omlaag kwam en de bal lanceerde, snel, heel snel. Het was niet in mijn richting, maar in die van het meisje dat zich op de bank had bevonden toen ik binnengekomen was. Ontwijken die bal, was de boodschap, hoewel dat niet echt nodig was. Het was voor mij vrij duidelijk te zien dat de worp haar niet zou raken tenzij ze plots een halve meter of zo groeide. Opzettelijk te hoog geworpen, hetzelfde herhaalde zich bij het tweede slachtoffer. Toen was het mijn beurt en het commando veranderde terwijl de bal mijn kant op suisde. Dat was echter geen probleem, mijn vader had zo vaak onvoorspelbare bevelen gegeven tijdens onze training.

“Left, left, left, left, left, left, left, left, left, left, left!” De stem van mijn vader gonsde door mijn oren, en keer op keer raakte mijn linkervuist het kussentje dat hij in zijn rechterhand hield. “left, left, left, left, left, left, left, left, left, right hook, left, left, left, left, left, left!” Ik had het niet verwacht en reageerde niet op het bevel, doorhebbend wat er gezegd was toen het al te laat was. Het kussentje boorde zich in mijn buik, aangedreven door de hand aan wat het vastgemaakt was. Ik zakte ineen, als vijfjarige was de gedempte klap te hard om niet te huilen. Dat was de eerste keer geweest dat mijn vader plots een ander soort slag van me vroeg dat degene die we aan het doen waren. Omdat het de eerste keer was, was mijn vader nog vriendelijk, wat hij niet meer was de rest van de keren dat het gebeurde.

“Listen son,” sprak hij, “I know this came as a surprise, but you ought to learn to react to what is said, you don’t just stupidly expect an opponent to use the same move over and over, do you?” Ik schudde mijn betraande hoofd. “You see, you have to be observant, react fast and true. You must be versatile, don’t stick to the same rhythm, adapt. React to each situation accordingly. As for why I hit you, this is a fight, I am your opponent. As such, I won’t go easy on you. You, me, we are shields. Shield to protect what we hold dear, a shield that will put itself into harm’s way. We will break, but not bend. We fall, but we won’t fail. We lose, but in the end we win.” Een glimlach speelde om zijn lippen toen mijn ogen stopten met tranen en ik moeizaam overeind kwam. “Okay, let’s start over. Remember Sep, pay attention and don’t let yourself be fooled.”


Vangen dus. Geen enkel probleem. Ik was van plan geweest te blijven staan en de bal over mijn hoofd te laten gaan, maar dit veranderde de zaken, maar niet veel. De bal kwam in een mooie boog op me af. Tssss. Hoewel ze stoer deed, leek het alsof onze lerares het niet in zich had om haar leerlingen op de eerste les al te onderwerpen aan het gevoel van een softbal die tegen hun gezicht kwakte. Het was dan ook de eerste les. Ik plukte de bal uit de lucht als het ware een appel aan een laaghangende tak en hield hem tussen mijn handen geklemd, zoals ze gevraagd had.

Het duurde niet lang of die werd mij afhandig gemaakt en een lijst werd in mijn handen geduwd. Ah, dus we hadden nog spullen nodig ook. Mocht geen probleem zijn. En schrijftaken maken als straf voor het vergeten ervan stond me niet zo aan dus ik nam me voor dit niet te doen. De verleiding om te zuchten was groot, maar doen deed ik het niet. Vragen dan? Ja, ik had er wel enkele. Louter curiositeit, en aangezien ze ernaar vroeg besloot ik ze te stellen. Ik schraapte mijn keel en opende mijn mond om te spreken. “Je zei daarnet dat we ons vast afvroegen waarom de les zo vroeg begon, maar hebt daar niet verder op in gegaan. Ik heb mijn vermoedens, maar zou dit nu toch willen weten. Ook zei je dat we nu een voorsprong hadden op andere leerlingen. Wat bedoel je daar mee? ……. En oh, wat gebeurt er met laatkomers? Dat is alles tot nu toe.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimezo maa 02 2014, 17:27

Introductie'les': Group A. Tumblr_mu9mn2idfl1qioyqpo2_500
I HOPE YOU'RE HAPPY WITH YOURSELF
'cause I'm not laughing at all


Words 671
Mood Annoyed
Notes Derpsels
Vlak naast mij knalde de bal op de muur, waardoor ik in sneltempo mijn hoofd wegtrok van de muur. Ik draaide me om. De bal was beland in de handen van een zwartharige vrouw en de kat was verdwenen. Wat?
'Slapen doe je in je eigen tijd Roakes Dust.' Zij was vast de leerkracht. Ik rolde met mijn ogen. Mensen op zo een vroege tijd naar de les laten komen doe je niet, Miss.. Geen idee wat haar naam was. Maar veel kon het me ook niet schelen. 'Jullie vragen je vast af waarom dit tijdstip hmm?' sprak ze met een glimlach. Oh god, wat had ik zin om die glimlach van haar gezicht te vegen. 'Zullen we beginnen met jullie hebben al een voorsprong op anderen?'
Ik had geen voorsprong nodig. Ik had slaap nodig.
'1 van de 5 is niet op komen dagen.' Ze pauzeerde even. Goede keuze, wie die persoon ook was. Ik zou beter ook niet geweest zijn. De problemen die erbij kwamen kijken nam ik maar bij, zo veel kon het me niet eens schelen. 'Wie denkt dat dit enkel praktijk is… daar is de gat van de deur.'
Ik grijnsde even. Waar wachtte ik nog op? Ze gaf ons soort van toestemming om te gaan. Dit was ideaal. Ik stond best ver van de deur, maar ik zou er misschien nog kunnen raken. Moest ik alleen het geluk hebben dat ze niet op mij lette.
Ik schoof langzaam weg, niet lettend op wat er gezegd werd, tot ik plots opschrok van het geluid van een bal die tegen de muur botste. In een reflex werd ik plots zo alert als mijn half slapende brein toeliet. Als ze hem nog eens mijn richting op zou gooien, zou het niet weer gebeuren dat ik niet oplette.
Maar nee, enkel de oplettendheid van de andere leerlingen werd getest. Had ik echt mijn ontsnappingspoging onderbroken voor dit? Nu zou het ook nog onmogelijk zijn weg te glippen, want ze was al meer op iedereen aan het letten. Andere keer, misschien.
'Deze dingen zijn een must op deze lessen.. heb je ze niet, kom je er niet in en heb je een aantekening.. volgende keer een kladje ofzo met uitleg of iets… Zolang je het bij je heb, zijn er geen problemen.' Ik las even snel de lijst. Een drang om niks mee te nemen wat volgens mij niet nuttig was - en daar zaten er wel een aantal van bij - gewoon om haar pissed te maken. Het had geen nut, dat wel, maar wat voor nut had dit vroege opstaan dan ook?
'Vragen so far?' vroeg Miss. Ik wachtte eerst even op anderen om hun vragen te horen. 'Je zei daarnet dat we ons vast afvroegen waarom de les zo vroeg begon, maar hebt daar niet verder op in gegaan. Ik heb mijn vermoedens, maar zou dit nu toch willen weten. Ook zei je dat we nu een voorsprong hadden op andere leerlingen. Wat bedoel je daar mee? ……. En oh, wat gebeurt er met laatkomers? Dat is alles tot nu toe.' zei iemand. Mijn ogen gleden naar waar het geluid vandaan kwam. Die ene dude. Sepulcrus, heette hij volgens mij. En als het niet zo was, niet mijn probleem.
Had ik nog vragen buiten de vraag die hij net gesteld had? Niet echt, maar ik kon natuurlijk ook nog altijd iets vragen om de les wat uit te stellen. Een ingewikkelde, zodat ik de tijd die zij nodig had om te antwoorden kon gebruiken om wakker te worden. Het zou echt idioot klinken om zo'n random vraag te stellen, maar dat was niet iets om me zorgen over te maken. Ik wou gewoon iets wakkerder worden.
Helaas was ik niet in staat om langdurig na te denken, dus liet het maar gewoon zo. Ik kon straks het beginnen nog wat uitrekken, als dat nodig zou zijn. Zuchtend leunde ik met mijn schouders tegen de muur achter me. Ik had hier eerlijk gezegd écht geen zin meer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soren..
.
.
Soren..

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lemonist
Posts : 53
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and earth
Klas:
Partner: สลักของกระดูกกล้ามเนื้อและข้อต่อ

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimema maa 03 2014, 20:32


I need an airbag
Before I hit the great sadness that approaches
- PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIE- Abrupt stopt de piepende wekker, de rode cijfers wegvallend, het digitale scherm zwart wordend. Batterijen leeg, niet dat de nog altijd vredig slapende jongen zich daar bewust van is. Nee, de jongen Naoki genaamd, wandelt nog steeds tussen de naar zomer geurende bloemen in zijn dromen. Het hoopje dekens gaat op en neer, op het ritme van Naoki zijn ademhaling. Zo nu en dan stokt zijn adem even gevolgd door een gepreveld woordje waarna zijn stabiele ademhaling weer verder gaat. Beetje bij beetje kruipt het waterige zonnetje omhoog, ongehinderd door de grijze wolken aan de hemel schijnt ze neer op de barre grond onder haar. Het is een half uur na het dood gaan van Naoki's wekker dat de eerste stralen zijn kamer betreden. Eerst over zijn vensterbank, daarna over de eikenhouten vloer en als laatste over Naoki's melkwitte gezicht heen. Gegrom is Naoki's antwoord op de zon die 'zomaar' zijn kamer betrad. In een poging de grijpgrage zonnestralen te ondermijnen gooit hij zijn dikke deken over zijn hoofd heen, zijn netvlies wedermaal de kleuren van de nacht kleurend. Héél even lijkt Naoki's 'manoeuvre' te werken, tot het gebrek aan lucht en de overmaat aan stof hem te veel wordt.

Luid proestend en spartelend met zijn ledematen schiet Naoki overeind daarbij de deken op de grond gooiend. Zijn nog slaapdronken gezicht verbergt hij al wrijvend in zijn handen waarna hij zijn ogen op een kiertje opent en zijn zonovergoten kamer rondkijkt. Uit automatiek kijkt Naoki op zijn -nu kapotte- klok. Zeker drie seconden heeft meneer ervoor nodig om te beseffen dat er geen cijfers weergegeven worden en dat er dus mogelijk een kans is dat hij zich verslapen heeft. Voor Naoki's gevoel snel -maar in werkelijkheid traag- rolt hij uit bed en grist hij zijn mobiel van de linnenkast af. In Naoki's 'haast' en nog ongecoördineerde bewegingen duurt het 3 keer voordat hij de code van zijn telefoon goed in heeft getypt. 5:57 Naoki's gezicht betrekt bij het lezen van de 3 getallen, een kreun uitstotend wanneer de zeven in een acht veranderd. Naoki's les zou beginnen om zes uur, wat hij dus nimmer meer zou halen. En alsof dat nog niet alles was, is het ook nog eens survival les en zijn eerste les waar hij zich notabene zelf voor heeft opgegeven. Gefrustreerd trekt hij aan de puntjes van zijn lange witte lokken. Waarom nu vandaag..!? vraagt hij zichzelf in zijn hoofd af. Met kleine moeite duwt hij de gedachten overigens opzij om zich te concentreren op 'ik-heb-het-niet-gehaald-dus-dan-maar-zo-snel-mogelijk'. Hij haalt een kam door zijn warrige haar, nutteloos blijkt nadat hij zijn hoofd door zijn shirt en trui heeft gestoken. Vluchtig grijpt hij al zijn spulletjes bij elkaar en propt ze in een fel oranje rugzak. Met zijn linkerhand al om de deurknop gewikkeld kijkt hij over zijn schouder heen naar zijn rommelige kamer en dan specifiek naar zijn wekker. ''Rotding.'' mompelt hij sip, de deur vervolgens openend en weer sluitend.

Op een drafje dribbelt Naoki door de ellelange gangen heen, trappen af en trappen op. De kantine negeert hij straal, niet alleen zou hij dan alleen nog maar later komen; met een volle maag survivallen leek hem geen strak plan. Buiten adem staat hij voor de deuren van de gymzaal te hijgen. Hij schiet door de klapdeuren heen en holt de kleedkamers binnen. Slechts één andere tas staat in het kleedlokaal, verder is de ruimte leeg. Vanuit de gymzaal kan Naoki al stemmen en balgeluiden horen, waardoor de moed hem in de schoenen zakt. Zijn wijnrode ogen vallen op een verkreukelde brief waar hij vluchtig overheen leest. Hij doet wat hem gevraagd wordt en laat vervolgens zijn belangen maar vooral zijn geliefde neon-oranje rugzak met een zwaar hart achter. In zijn hoofd meer met zijn rugzak bezig als met wat anders loopt hij de zaal binnen waar opgeteld, 5 mensen staan. Als eerste valt Naoki's blik op een van de meisjes. Kort bruin haar met grote sprekende ogen die intelligent de lerares aanstaren. Naoki's blik glijdt automatisch door naar de volgende; een meisje met haren de kleur van een blauwe zomer hemel. Daarna vallen Naoki's opgewekte ogen op de enige jongen naast hemzelf; een jongen met donkere haren en de beginsels van en stoppelbaard op zijn kin. Schuinachter de jongen staat het vierde figuur; een meisje met zwarte haren die vanuit Naoki's opzicht verveeld voor zich uitstaart. Als het aan het de expressie van het laatste meisje lag dan had hij weinig gemist. Maar daar zou het persoon wat overbleef vast anders over denken. Schoorvoetend loopt Naoki richting de lerares toe, zijn handen snel nog door zijn haar glijdend. ''Uh, mevrouw? Ik ben te laat geloof ik?'' spreekt Naoki zachtjes maar helder genoeg om te kunnen verstaan. Naoki is niet bang, noch heeft hij het gevoel gestraft te gaan worden. Het is zijn eerste les en tenslotte viel zijn wekker uit, daar zou deze vrouw toch vast begrip voor hebben? ''Oh! Ik ben dus Naoki Perusu..'' zegt hij opgewekt. ''Maar dat had u vast al.. gezien.'' ratelt hij vervolgens erachter aan. Kort glijdt Naoki's blik nogmaals langs alle paren ogen eindigt bij die van de lerares.


OOC: Sorry voor de laatheid :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Yori

Miss Yori

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ............
Posts : 137
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Lucht
Klas: I own one.
Partner:

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimedi maa 04 2014, 21:17

Ze had toch al flink met de ballen gegooid en hield deze nu gewoon rustig bij zich. Zij vond het maar al te geweldig om al die reacties te zien. Nu ze de bal weer terug had van de jonge man stuiterde ze er kort mee. Ze had zelfs gevraagd of er vragen waren en het leek erop dat leerlingen die wel hadden. Aandachtig luisterde ze naar de vragen, het waren goeie vragen. “ Het is ook gezond voor jullie om de vragen zelf ook te bedenken en te beantwoorden. Maar aangezien dat ik nu de docent ben..” En ze hield er een korte pauze in. “ Ik deed vandaag de les zo vroeg om te kijken of jullie inderdaad wel komen, inderdaad ook motivatie tonen. Verder zijn de lessen altijd nog eerder dan het eerste school lesuur als het praktijk is, is het theorie dan krijgen jullie daar bericht over. “ Het was een simpele uitleg en ze hield het simpel. “ Jullie laten wel zien, wat de tijd ook is dat jullie komen. Dat bedoel ik met een voorsprong hebben op… en met de telaatkomers reken ik wel af. Daar hoef jij je geen zorgen om te maken, natuurlijk komen ze er niet al te simpel mee weg. “ Ze keek de leerlingen nog een keer af en bekeek ze allemaal een voor een, maar voor Roakes hoefde ze niet te zoeken. “Roakes… ga dan, ga je gang en loop naar buiten, maar verwacht niet dat je het dan makkelijk krijgt de volgende lessen, of het makkelijk krijgt met mij. En..” Binnen een flits in bewegingen stond ze voor de dame. “je komt niet makkelijk van me af. Hoe hard je het ook zal proberen. “ En liep de bal recht op der hoofd landen die daarna rustig wegrolde. Ook stuiterde de bal een beetje en daar hoorde ze de deuren open gaan.
“De laatste.” Sprak ze enkel kort en keek naar de laatkomer, het was een hij. Ze trok haar wenkbrauw op, armen over elkaar en kijkend naar de jongen. “ Je bent inderdaad telaat ja… “ Ergens moest ze toch even diep grijnzen en liep zo voor hem weg. “Naoki Perusu. “ Haar lippen tuiten alsof ze de naam proefde. Ze wist de bal zo omhoog te halen met haar magie en vast te pakken tussen haar handen. Kort keek ze naar de bal en gooide deze recht naar de jongen toe met de enige waarschuwing. “Think fast.” De bal raakte hem op een haar na. Toen ze de bal weer had begon ze wat meer te mikken naar de jongen toe. Bij de laatste keer maakte ze een halve draai en trapte het een keer flink. Als de jongen niet oppaste dan had die nog wel een bal zo in zn maag. “Je lijst ligt in de materialen hok, pak die snel en sluit je aan bij de rest. Verder blijf je hier na deze intro les. Doe je dat niet heb je ergere dingen… “ Ze keek hem kill aan. Daarna ging ze gewoon weer normaal staan. “ Verder krijgen jullie twee boeken, deze zijn nog wat ouder, in leer gebonden iets, zorg dat je ze in ieder geval water schade vrij houd en alle papieren erin. Verder is het je eigen verantwoordelijkheid. Lees je dit niet door zoals ik het je zeg wat je door moet lezen, dan weet je snel genoeg wat je kan verwachten. “ Boeken kwamen als een stapel naast haar. “Veel zullen jullie niet hoeven, tenzij het echt nodig is. Hou dit dus ook in de gaten. De boeken kunnen trouwens wild zijn… Dan zul je zelf moeten oplossen hoe je ze tam krijgt. “ Ze maakte met haar hand een beweging van is niet moeilijk, maar als je er niets vanaf wist, ja dan had je zelf een probleempje.

// I know! HP refrensie.. maar derp.. >.>” Ook geen kleurtjes sowwy.. maar heb deze nu gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimewo maa 05 2014, 15:43

En daar was de laatste deelnemer! Dat was ook een jongen, die er nogal gestressd uitzag - waarschijnlijk omdat hij te laat was - en die zich timide voorstelde. Naoki. Wel een schatje, met dat nonchalante haar en die grote ogen. Wren observeerde hem even, maar hield de lerares in de gaten. Straks kwam er weer een bal tegen iemand z'n hoofd, maar ze had liever niet dat het het hare was. Dan zou ze waarschijnlijk zo omvallen, fragiel gebouwd persoontje als ze was. Toen de lerares vroeg of er nog vragen waren, reageerde in eerste instantie niemand. Delphi niet, Wren niet. Alleen Selpulcrus stelde en paar vragen, die wel interessant waren, maar volgens Wren verder niet al te nuttig. Nou ja, niet dat er nu echt een nuttige vraag te verzinnen was. Het meisje dat Roakes heette en zich tot nu toe gedroeg zoals Wren zich vroeger altijd had gedragen in de les - lui, ongeïnteresserd, wat miste ze dat - zei verder ook niets, maar werd wel een beetje het doelwit van de lerares. Nadat ze antwoord had gegeven op de vragen, waar Wren haar aandacht niet echt bij kon houden, haastte ze zich naar Roakes. Provoceerde haar. Gooide een bal op haar hoofd. Lekker dan. Dat was een reden waarom ze graag leraren irriteerden: sommigen waren ook niet al te aardig voor hun leerlingen.
Naoki werd ook even flink uitgeleefd. Ze begon de bal naar hem te gooien, trapte. Het was alsof ze een beetje stond op te scheppen: ik ben de baas, ik ben de beste. Op zich geen problemen mee dat iemand orde wilde houden, maar voor Wrens smaak had deze haar neus iets te hoog in de lucht. Miss showde iets te graag wat ze kon en hoe stoer ze wel niet was. Niet dat Wren er iets mee zou doen: ze had goede reviews nodig, dus lekker braaf zijn was de formule. Boring.
Nu keek ze weer naar de lerares, die begon over boeken. Lezen? Zucht. En het waren wilde boeken? Gezellig. Wren kreeg al helemaal het idee dat ze een boek kreeg dat in een bepaalde fase zat en helemaal hysterisch verklaarde dat roze echt de enige kleur was. Ofzo. Eigenlijk was haar brein moe en had het niet goed door waar ze allemaal aan dacht. Duss lezen en bijhouden? Chil. Konden ze nu naar huis of moesten ze meer doen? Als ze hiervoor alleen maar haar bed uit was gekomen. Wren keek even snel naar de rest, maar hield haar aandacht wel op de lerares. Net als met autorijden: elke paar seconden terug naar de voorruit, anders had je een botsing. Tja. Ze bewoog haar voet een beetje heen en weer, wist niet wat ze moest doen. De lerares was niet verder gegaan dan de boeken; wat nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Roakes
.
.
Roakes

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimezo maa 09 2014, 20:17

Introductie'les': Group A. Tumblr_mu9mn2idfl1qioyqpo2_500

Words 688
Mood Pissed
Notes -
'Het is ook gezond voor jullie om de vragen zelf ook te bedenken en te beantwoorden. Maar aangezien dat ik nu de docent ben..' Ze pauzeerde kort. 'Ik deed vandaag de les zo vroeg om te kijken of jullie inderdaad wel komen, inderdaad ook motivatie tonen. Verder zijn de lessen altijd nog eerder dan het eerste school lesuur als het praktijk is, is het theorie dan krijgen jullie daar bericht over. Jullie laten wel zien, wat de tijd ook is dat jullie komen. Dat bedoel ik met een voorsprong hebben op… en met de telaatkomers reken ik wel af. Daar hoef jij je geen zorgen om te maken, natuurlijk komen ze er niet al te simpel mee weg.' De leerkracht keek naar de rij leerlingen, en ik stond nog altijd gevaarlijk dicht bij de deur. En yep... Ze had het door.
'Roakes… ga dan, ga je gang en loop naar buiten, maar verwacht niet dat je het dan makkelijk krijgt de volgende lessen, of het makkelijk krijgt met mij. En..' Plots stond ze recht voor me. Met een botte blik keek ik haar aan. Oh, nu zou ik het merken. 'je komt niet makkelijk van me af. Hoe hard je het ook zal proberen.'  Ze liet de bal in haar handen op mijn hoofd neerkomen. Het deed geen pijn, maar oh. Mijn. God.
Ohohohoh, nu zou ze met mij te maken krijgen. Ultieme bitchmode, laten we maar zeggen. Dit was nog mijn normale gedrag, maar ik kon nog een andere schakelaar omslaan als het echt nodig was. En die had ze nu echt wel verdiend. Ik zei het niet vaak, maar nu had ze me zo ver gekregen dat ze me echt zou opmerken. Het strafwerk dat erbij kwam nam ik er maar bij, dat was niet het ergste.
De deuren gingen plots open. 'De laatste.' zei ze. 'Je bent inderdaad telaat ja.' Wow. Mooi opgemerkt. Écht slim van u. Zou ik zelf nooit achtergekomen zijn. 'Naoki Perusu.' Ze gooide de bal in zijn richting. 'Think fast.' De bal raakte hem net niet. Ik grijnsde even. Dat was niet zo mooi gemikt, Miss. Toen ze de bal weer had, trapte ze er eens flink op, alsof ze wou dat alle leerlingen hier weggingen met een mooi blauw oog. 'Je lijst ligt in de materialen hok, pak die snel en sluit je aan bij de rest. Verder blijf je hier na deze intro les. Doe je dat niet heb je ergere dingen…' Nablijven omdat hij een beetje te laat was? God, wie had dit mens toestemming gegeven om les te geven? Een duif? Van mij mocht ze zo weer terug naar waar ze heen kwam. 'Verder krijgen jullie twee boeken, deze zijn nog wat ouder, in leer gebonden iets, zorg dat je ze in ieder geval water schade vrij houd en alle papieren erin. Verder is het je eigen verantwoordelijkheid. Lees je dit niet door zoals ik het je zeg wat je door moet lezen, dan weet je snel genoeg wat je kan verwachten.' De boeken kwamen in een stapel naast haar. 'Veel zullen jullie niet hoeven, tenzij het echt nodig is. Hou dit dus ook in de gaten. De boeken kunnen trouwens wild zijn… Dan zul je zelf moeten oplossen hoe je ze tam krijgt.' Boeken? Really? Er was echt niks saaier dan dat. Weinig kans dat ik ze dus zou lezen.
Even werd er niet veel gezegd. Stiekem had ik wel zin om iets in brand te steken, maar ik zat nog altijd in de gymzaal en de gymzaal wou ik niks aandoen. Met de gymzaal had ik geen problemen, allesbehalve, maar met de les wel. Haar haar misschien? Haha, zou nog grappig kunnen zijn.
Maar nee, ik zou later wel nog iets doen. Als ze het niet verwachtte. Nu zat ze vast te wachten op een reactie, zoals de meesten zouden doen, en dan zou ze meteen kunnen reageren. Zo hard ging ik niet afgaan. Ik hield het voor later. Nu was het nog 0 -1 voor haar, maar dat zou veranderen. Als het nodig was wachtte ik nog een jaar. Het was nog niet gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepulcrus

Sepulcrus

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimema maa 10 2014, 18:35

Mijn vragen werden dan wel beantwoord, de meeste toch, de laatste niet voor een of andere reden, maar echt veel had ik er niet aan gehad, de laatste vraag was die die ik het belangrijkst vond. Ik vroeg het niet omdat ik me zorgen maakte over degene die te laat was vandaag, maar om wat er zou gebeuren als ik te laat zou komen, wat zeker wel eens voor zou vallen. Ik zuchtte, vroeg opstaan was niet aan mij besteed. Een gaap bevestigde dat. Haastig hield ik een hand voor mijn mond, en viel bijna in slaap.

Gelukkig slaagde ik er in mijn ogen weer open te trekken, en wel net op tijd om onze lerares weg te zien flitsen, wel, zien is misschien te veel gezegd. Eigenlijk zag ik niets, behalve dat de plaats waar ze gestaan had nu leeg was en ze pal voor Roakes’ neus stond, een bal op haar hoofd neer laten komend. Huh, snel was ze zeker, maar ook wat te … opschepperig. Zo van: “ik ben de leerkracht en ik ben de baas. Als je dat durft te betwisten, ga je gang maar weet dat ik te snel voor je ben.” Uitdragerij, ja dat was het woord.

Roakes zelf zag er niet gelukkig uit, nee meer zelfs, razend. Wraakzuchtig ook. Haar gezicht sprak boekdelen. Waarschijnlijk zouden we in een der komende lessen wel nog een spektakel meemaken, wat ik best amusant zou vinden. Altijd leuk om interessante dingen te zien gebeuren. Een glimlach vormde zich op mijn gezicht, me afvragend wat deze meid in haar mars had. Wel, afhankelijk van hoeveel geduld Roakes had zou het lang of kort duren, Miss Survival wist nogal goed hoe ze uit haar tent te lokken was ook… Ik vermoedde dat de vijandigheden niet zo lang op zich zouden laten wachten. Tof, ik verheugde me er al op.

De deur zwaaide weer eens open en de laatkomer kwam binnen, ietwat bedeesd. Survival-miss riep wat en gooide de bal naar hem toe –weeral dat gesmijt met die softbal? Was daar een reden voor?- en miste hem nauwelijks. Met opzet of niet? In elk geval trapte ze nog eens hard op de bal toen die terugkaatste en ging toen gewoon verder met de les. Of de bal hem geraakt had of niet wist ik niet, een nieuwe geeuw had mijn aandacht opgeëist. Ah, ik had wat nodig om me bij de les te houden, gingen we niet iets actievers doen of zo?

En toen verschenen er stapels boeken naast haar, zomaar uit het niets. Ik knipperde tweemaal, had ik iets gemist..? Niemand zei er wat van dus ik nam maar aan van wel, oftewel was dat hier normaal. Waar ik vandaan kwam moest je de boeken gaan halen en verschenen die niet zomaar. Echter wat er toen gezegd werd trok me weer uit halve zombie modus. Wilde boeken. Serieus? Bestonden die ook al? Had je dan ook tamme boeken..Tuurlijk, dat waren vast de normale boeken. En we moesten ze temmen ook. Ha, logisch! Wie komt er nu op het idee om een boek leven in te blazen en wild te maken? En hoe wild trouwens? Een beetje wild? Of dolle honds-wild? Super, en hoe moesten we ze dan lezen als je ze niet tam kreeg?!

In elk geval kon ik niet klagen over de boeiendheidsgraad van de les, als dit zo bleef zou ik blijven komen, ook al was het middernacht en moesten we voor mijn part alles verslindende stofzuigers vangen. Ik deed mee! Maar de vraag was natuurlijk of we de boeken al mochten nemen? Niemand verroerde zich, durfden ze niet uit angst voor de wilde boeken, of hadden ze ook gewoon geen idee. Initiatief nemen was meestal niets voor mij, maar aangezien ik best wel een wild boek in actie wou zien besloot ik erom te gaan. De boeken waren in handbereik, maar welke waren wild en welke niet? Ik zou het weten als ik er een vast had zeker? Op goed geluk reikten mijn vingers naar het dichtstbijzijnde boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delphi
.
.
Delphi

Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : D
Posts : 74
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water. & Air.
Klas: Master Savador.
Partner: We'll be counting stars~

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitimezo maa 16 2014, 12:48

Delphi wachtte geduldig tot de vragen eraan kwamen. Deze werden gesteld in de vorm van Sepulcrus. Voor iemand die op dit moment nog moest wakker worden zouden de vragen irritant zijn, maar Delphi vond het knap dat Sepulcrus gewoon zijn mond open kon trekken zonder dat hij zich nog maar van iemand of iets aantrok. “Je zei daarnet dat we ons vast afvroegen waarom de les zo vroeg begon, maar hebt daar niet verder op in gegaan. Ik heb mijn vermoedens, maar zou dit nu toch willen weten. Ook zei je dat we nu een voorsprong hadden op andere leerlingen. Wat bedoel je daar mee? ……. En oh, wat gebeurt er met laatkomers? Dat is alles tot nu toe.” Dat waren een heleboel vragen, maar slimme vragen. Miss Yori beantwoorde de vragen snel en duidelijk en hield het simpel. Voor deze tijd in de ochtend vond Delphi dat alleen maar fijn aangezien ze zelf meer zin had om iets te doen dan echt de hele tijd te blijven zitten. Daar was ze toch niet haar bed voor uit gekomen?
“ Het is ook gezond voor jullie om de vragen zelf ook te bedenken en te beantwoorden. Maar aangezien dat ik nu de docent ben..” Miss Yori lastte een kleine pauze in om de aandacht te trekken van iedereen die nog half lag te slapen. “ Ik deed vandaag de les zo vroeg om te kijken of jullie inderdaad wel komen, inderdaad ook motivatie tonen. Verder zijn de lessen altijd nog eerder dan het eerste school lesuur als het praktijk is, is het theorie dan krijgen jullie daar bericht over. Jullie laten wel zien, wat de tijd ook is dat jullie komen. Dat bedoel ik met een voorsprong hebben op… en met de telaatkomers reken ik wel af. Daar hoef jij je geen zorgen om te maken, natuurlijk komen ze er niet al te simpel mee weg. “ Miss Yori kruiste even blikken met Delphi en de andere leerlingen, en richtte zich toen tot Roakes, die er duidelijk uitzag dat ze hier geen zin meer in had. Als Delphi anders was opgevoed, had ze waarschijnlijk hetzelfde gevoeld. “Roakes… ga dan, ga je gang en loop naar buiten, maar verwacht niet dat je het dan makkelijk krijgt de volgende lessen, of het makkelijk krijgt met mij. En..” Binnen een flits in bewegingen stond ze voor de dame. “je komt niet makkelijk van me af. Hoe hard je het ook zal proberen. “ Miss Yori liet de bal boven op Roakes hoofd vallen, die toen zachtjes weer weg stuiterde. Delphi was daar niet zo geïnteresseerd in, want de deuren waren zojuist opgegaan, om de telaatkomer te laten zien.  ''Uh, mevrouw? Ik ben te laat geloof ik?'' sprak de nieuwkomer wat zacht maar hoorbaar. ''Oh! Ik ben dus Naoki Perusu..'' Zei de jongen iets te opgewekt voor Delphi's doen. Zou hij niet gewoon beschaamd moeten zijn om zo laat de les nog in te gaan? Zou hij niet met ogen naar de grond starend piepend moeten zeggen dat het hem speet? Ze mocht hem niet, ze vond hem maar wat vreemd. Maar haar mening hield ze voor zich, hij was tenslotte nog net een minuut binnen en ze kon nu nog niet vertellen hoe die jongen, Naoki blijkbaar, in elkaar zat. ''Maar dat had u vast al.. gezien.''
“De laatste.” Sprak miss Yori kort en ze keerde zich naar hem toe. “ Je bent inderdaad te laat ja…  Naoki Perusu.“ De lerares pakte de bal met haar magie op, om deze vervolgens recht naar de nieuwe jongen te gooien. “Think fast.” Delphi hield even haar adem in, maar zag dat de bal Naoki miste. Eigenlijk vond ze het niet eerlijk dat Miss Yori hen zo kon behandelen. Ja, het was survival, maar iemand bekogelen met ballen zonder waarschuwing? Je kon gewond raken! Toen ze de bal weer had begon ze wat meer te mikken naar de jongen toe. Bij de laatste keer maakte ze een halve draai en trapte het een keer flink. Als de jongen niet oppaste dan had die nog wel een bal zo in zijn maag. “Je lijst ligt in de materialen hok, pak die snel en sluit je aan bij de rest. Verder blijf je hier na deze intro les. Doe je dat niet heb je ergere dingen… “ Ze keek hem kil aan. Delphi slikte even en keek naar haar handen.“ Verder krijgen jullie twee boeken, deze zijn nog wat ouder, in leer gebonden iets, zorg dat je ze in ieder geval water schade vrij houd en alle papieren erin. Verder is het je eigen verantwoordelijkheid. Lees je dit niet door zoals ik het je zeg wat je door moet lezen, dan weet je snel genoeg wat je kan verwachten. “ Boeken kwamen als een stapel naast haar. Delphi trok even e en wenkbrauw op. Ze had altijd in haar hoofd gehad dat survival gewoonweg praktijk was. Vuurtjes maken, de natuur leren kennen, dat soort dingen. Boeken had ze er niet bij verwacht. Gingen ze dan meer theorie doen dan praktijk? Dat werd wat.“Veel zullen jullie niet hoeven, tenzij het echt nodig is. Hou dit dus ook in de gaten. De boeken kunnen trouwens wild zijn… Dan zul je zelf moeten oplossen hoe je ze tam krijgt. “ Oh, daar kwam survival om de hoek kijken. Wilde boeken. Zouden ze bijten? Delphi hoopte van niet, straks kwam ze haar kamer binnen en dan lag hij daar op haar kleding te kauwen, wat een nachtmerrie zou dat zijn. Sepulcrus wilde al een boek pakken en Delphi keek wat het ding zou doen. Hopend dat het niet zijn hand eraf zou bijten, keek Delphi van miss Yori naar Sepulcrus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Introductie'les': Group A. UTL8oxA PROFILE
Introductie'les': Group A. UTL8oxA MAGICIAN

Introductie'les': Group A. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie'les': Group A.   Introductie'les': Group A. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Introductie'les': Group A.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Art class] Introductieles
» [Introductieles Gym] Strong Heart.
» VvF || Animalis Figura group B
» VvF || Kulning Group A
» VvF || Introduction Group A

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-