PortalIndexIndoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] HpD5UwnIndoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kana

Master Kana

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Empty
BerichtOnderwerp: Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT]   Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Icon_minitimedo feb 06 2014, 09:19

Vermoeid wreef Kana door zijn ogen, posities nakijkend van de opkomende les, kleine strategieën die hij zou toelichten in de les. De pen in zijn mond had kauwsporen aan het uiteinde en liet ook zien hoe veel hij had opgeschreven, al zei de hoge stapel papieren op zijn bureau genoeg. Het was een stille woensdagavond en hij zat nog alles voor te bereiden voor de les van morgen die werkelijk goed zou moeten verlopen. Choco lag in de tussentijd zachte piepgeluidjes te maken en Kana glimlachte, het kleine diertje was vast doodop. Ach nog eventjes en dan kon hij vol trots zeggen dat hij alles had voorbereid tot in de puntjes. Hij haalde de pen uit zijn mond en begon te schrijven, de laatste dingen in zijn boeken samenvattend op één handig papiertje, maar toen schoof zijn pen uit en belandde hij met zijn hoofd op zijn leerboek, licht snurkend...

Het was maar pas in de ochtend voor hij ontwaakte en zag hoe laat het was. Al struikelend over zijn voeten vanwege de slaap in zijn ogen, maakte hij zich gereed voor de les. En eenmaal dat dat gedaan was, leek hij weer helemaal zijn actieve zelf. Met zijn hand gaande over Choco’s kopje, laadde hij zijn tas in en vertrok hij naar de gymzaal sinds vandaag de les zaalvoetbal van start zou gaan. Buiten les geven had nog geen zin sinds het echt nog koud was dus moest hij maar vrede nemen met een potje antieke zaalvoetbal met twee kleine goaltjes en twee kleine ploegjes.
Op een snelle pas bereikte hij al snel de zaal en begon hij de goals op de juiste plek te zetten. De bal legde hij mooi in het midden van de zaal en kleine bankjes waren gezet aan de zijlijn waar ze eerst mochten gaan zitten voor ze in actie mochten schieten. Er zou namelijk eerst een kleine theorie vooraf gaan die ze in praktijk mochten omzetten tijdens het spelen tegen elkaar.

(pretty derpy om zeven uur in de ochten getypt xD)
(ALLEEN DE LEERLINGEN DIE ZICH HEBBEN OPGEGEVEN :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
.
.
Andrew

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Olga
Posts : 112
Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur&Licht
Klas: Master Savador
Partner: Geen

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT]   Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Icon_minitimedo feb 06 2014, 13:01

"Verdwijn!" Snauwde een stem vanachter zijn deken, terwijl zijn ledematen alle kanten opschoten; zijn benen schopte telkens het deken van zich af en zijn armen probeerde krampachtig iets vast te grijpen. Het gezicht van het figuur was echter diep verborgen in zowel het deken als de kussen. De arm van de jongen sloeg op een gegeven moment tegen de wekker aan die door de klap van zijn slaapkastje afviel en met een smak op de grond terecht kwam, maar boven wonder niet uit elkaar spatte. Erger nog. Zijn wekker ging direct af, waardoor Andrew met zijn ogen ver opengetrokken wakker werd en in alle haast zijn deken van zich aftrok met de gedachte dat hij te laat voor een les moest zijn.  Pas toen de jongen met zijn bezweten handen de wekker vastgreep, raakte hij in een rustiger geestelijke status. Het was een uur voordat hij normaal gesproken moest opstaan, maar de klap had ervoor gezorgd dat hij heerlijk eerder wakker werd. Andrew legde zijn wekker naast zich op het bed en plofte er weer op, gapend en met zijn handen in zijn ogen wrijvend. De jongen was doodop en zijn ledematen begonnen meer pijn te doen, terwijl hij geeneens gesport had laatst.
Hij legde zijn handen naast zich en staarde naar het spierwitte plafond boven hem en toen kwam zijn nachtmerrie helemaal weer terug in zijn geheugenis. De jongen beet op zijn onderlip. Weer stond hij tussen zijn vader en oom op het moment dat de twee hun laatste aanvallen naar elkaar toe hadden schoten en was hij weerloos, de aanvallen gingen door zijn lichaam heen en knalden tegen elkaar met vervolgens een enorme knal. Bij dat stuk werd hij geregeld wakker geschud, maar de laatste paar nachten vervolgde het vreemd genoeg. Andrew trok zijn ogen tot spleetjes en sloeg een zachte zucht. Na de knal, lagen beiden partijen zwak op de grond met een plas bloed om de lichamen heen en duurde het enkele tellen, voordat er iets veranderde. Zijn bloedeigen vader bewoog lichtjes met zijn ledematen, maar bleef stilletjes liggen, totdat Andrew's moeder en broertje de staat van hun vader zagen en de burgers de mannen als dood hadden verklaard, beiden. Het vervolgde toen dat zijn vader uiteindelijk overeind gekomen was en het dorp verliet. Hoe erg ik hem ook probeerde tegen te houden, het lukte niet. Zijn bloedeigen vader zag hem niet en stapte voorbij de grens van het dorp, de laag staande zon tegemoet. Wat had dit te betekenen, dat zijn vader blijkbaar nog leefde? Dat durfde hij niet te geloven, zeker niet op basis van een niets betekende droom. Of ... Andrew keek kort zijn kamer rond, voordat hij weer naar het plafond staarde, speelde iemand met zijn dromen om hem te pesten of een boodschap door te geven? Was dat ook mogelijk? Andrew moest dat zeker de komende dagen uitvinden, want het leek wel sinds hij op deze school zat, deze nachtmerrie's veel vaker voorkwamen dan in zijn thuis. Het was bizar om erover na te denken. Hij zou het echter zelf uitzoeken en had geen hulp van andere nodig, zeker niet als ze geen verband met zijn familie hadden.
De jongen hees zich uit zijn bed en leunde op de vensterbank van zijn raam, starend naar de stijgende zon en het leven dat zich voor de zoveelste dag weer openbaarde. Stilletjes tuurde hij lang uit het raam, totdat de zon eindelijk van de horizon verlost leek te zijn en vrij was in het luchtruim. Andrew wende zijn blik weer af en besloot zich maar te douchen, hij stonk door al dat zweet. Tijdens het douchen bleef hij denken aan het feit dat zijn vader misschien echt levend kon zijn. Kon hij dan niet beter zijn moeder hiervoor raadplegen? Wist zij er misschien iets van, hoewel zijn nachtmerrie van niet beweerde. Dat zei echter niets. Misschien werd het tijd om zijn thuisplaneet te bezoeken en er meer over te vragen, dat kon geen kwaad. Andrew droogde zich af, deed schone kleren aan en snelde vervolgens naar het ontbijtzaal en had nog een redelijke eetlust over, ondanks zijn nachtmerrie en gedachten.

De tijd tikte inmiddels door en toen werd het tijd voor een gymles waarvoor hij zich een poosje geleden in voor had geschreven, zaalvoetbal. Andrew had dat absoluut nodig om even alle voorafgaande gebeurtenissen te vergeten en lekker even te bewegen al gaf hij toe dat zijn conditie beter kon. Hij ruimde netjes af en liep richting de gymzaal, waarvan hij nu eindelijk haast kon dromen waar het stond. Hij kende de scholen immers iets beter, maar de gymzaal en de buitenterreinen kon hij het meest gemakkelijk opsporen. Een enorme deur met 'Gymzaal' doemde op een gegeven moment op, en Andrew trok deze open en liep de jongenskleedkamer binnen met twee vingers die zijn neus dichtknepen tegen de zeer aanwezige stank van zweet. Gelukkig had hij al van te voren een gymbroek aangetrokken en een shirt, anders moest hij ruim vijf minuten in de stankbassin moeten zitten. Met een stevige en snelle pas haastte de student zich door de ruimte heen en trok de deur naar de gymzaal met een slag open en nam weer de tijd om weer tot adem te komen. Snel sloeg hij de deur achter zich dicht, toen hij de laatste resten van de stank niet meer rook en keek de gymzaal rond. Er stonden in het midden van de zaal een voetbal met twee banken aan de zijlijn, zeker voor de andere studenten om erop te zitten. Toen merkte Andrew pas de docent op, een blonde figuur met diepblauwe ogen met een vrij stekelig kapsel. Hij kende hem niet, maar bij de les stond wel de naam van de docent, Master Kana. Andrew liep uit beleefdheid op de docent af en besloot zich even voor te stellen. "De naam is Andrew Aragon," melde Andrew zich aan, terwijl hij Master Kana kort recht in de ogen aankeek, voordat hij plaatsnam op een van de banken die geplaatst waren. Andrew keek afwachtend naar de deur van de twee kleedkamers, het kwam nu neer op het afwachten van de andere studenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT]   Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Icon_minitimema feb 10 2014, 21:06

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Tumblr_mu9mn2idfl1qioyqpo2_500
LAST NIGHT
don't even know what happened


Words 603
Mood Tired
Notes Pretty derp
Nope, ik was er klaar mee. 200%. Ik ging hier weg. Onderduiken op een of andere planeet, mijn schoolplicht negeren. Ik was er klaar mee. Ik ging later toch niks rond kennis doen als beroep. Kon ik net zo goed nu al af school gaan en iets doen met mijn leven wat nuttig was. 'Nietwaar Evanlyn?' mompelde ik afwezig tegen haar. Ze gaf een stille miauw en keek op. 'We gaan hier samen weg, lieverd.' Ik gaf haar een aai langs haar oren en stond moeizaam recht. Evanlyn streek zachtjes langs mijn been. Ik gaf haar nog snel een aai en liep dan weg.
3 blauwe plekken door het donker en veel scheldwoorden als gevolg hierop later, stond ik voor de wasbak en plensde wat water in mijn gezicht. Onder mijn ogen hingen donkere kringen. Ik wreef even langs mijn haar. Was het door de moeheid of omdat ik gisteren uit was geweest? Ik kon het niet zeggen. Veel deed het er ook niet toe. Ik zou er wel achter komen als ik mezelf in de gangen toonde.
Oké, wat had ik in het eerste uur? Gym? Oh oké, gym was altijd oké. Beetje energie opdoen die ik niet eens had. Ik wreef door mijn ogen. Ugh, het moest wel lukken om nog een snelle stop langs de cafetaria te maken om een kop koffie te halen, voor ik in het midden van de les in slaap viel. Dat zou een blunder zijn. En ik was geen fan van blunders - toch niet als het mijn blunders waren. Andere mensen die blunderen? Dat was hilarisch. Maar ik bleef liever iemand met niet te veel blunders op mijn naam.
Zou ik dan niet beter stoppen met uitgaan?
Tuurlijk niet.
Moeizaam strompelde ik weer naar mijn kamer en griste er het eerste het beste uit. Een oranje top, een zwart baseballvestje en een strakke grijze legging. Kon me niks schelen dat het er verschrikkelijk uitzag. Die kleurencombinaties waren ze vast al gewend van me. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik in zo'n outfit zou komen opdagen.
Ik draaide mijn haar in een los knotje en liet een luide zucht horen. Kon die stomme gymles geen dagje later? Ik was nu echt niet in de stemming voor sport, en dat was erg apart voor mij. Normaal zou ik elk moment van de dag in staat zijn om te rennen, maar nu was het winter, plus ik was moe en had waarschijnlijk een... Amusante nacht gehad, dus yeah. Geen zin vandaag.
Haastig schoof ik mijn voeten in het eerste paar sneakers dat ik vond, nam een snack en wat drinken en vertrok naar de gangen. Nu zou ik dus ook meteen kunnen uitmaken of er vannacht iets interessants gebeurt was.
Ik was even onderweg en begon al te denken dat er niks aan de hand was, tot plots - gegrijns en gewijs. 'Had fun tonight?' hoorde ik. Ik schudde even mijn hoofd. Echt alles was verdwenen van gisteren, en ik wist niet of ik daar blij om moest zijn of niet.
Met een opgeluchte zucht duwde ik de deur van de gymzaal open. Ik had al iets te veel gefluister met ogen in mijn richting erbij op voor vandaag, nu dus maar hopen dat er niemand van gisteren bij was, wat er dan ook maar gebeurt mocht zijn. Alles van geheugen was weg.
'Roakes Dust,' mompelde ik, terwijl ik naar de bank slofte en er neer ging zitten, mijn ogen afwezig op de muur voor me. Ik hoopte dat deze dag snel voorbij ging zijn, want ik kon nu al niet meer blikken aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinon
.
.
Shinon

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 624
Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Ice
Klas:
Partner:

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT]   Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Icon_minitimevr feb 14 2014, 11:56

Lelou werd wakker toen haar wekker af ging, rekken en strekken ging haar nog makkelijk af maar ze had het er toch niet al te makkelijk mee. Met een warhoofd stond ze op en rekte zich opnieuw uit terwijl haar broek half hing, haar shirt half scheef zat en haar haren een grote wirwar was. Nu toch een tijdje hier op school zitten was ze gewend geraakt aan de mensen, gelukkig maar ook. Nu ze daar zo stond en deed was het allemaal een stuk makkelijker aan het worden. Na toch even wat klieren en klooien stond ze in haar goeie kleding, een zwarte trui met groene strepen, haar jagers muts aangezien het toch nog fris was. Nu kon ze in ieder geval redelijk warm houden. Met een grijze broek en zwarte gympen liep ze door de gangen heen. Het was nog rustig, echt andere kleding had ze niet.
Eenmaal in de kleedkamers deed ze haar sporttas op de grond en haalde haar kleding eruit, kleedde zich al snel om en keek nog eens rond. De kleedkamer aan de meiden kant leek over het alternatief toch rustig. Een rilling ging over haar rug terwijl ze ernaar keek, het zag er toch wel eng leeg uit. Toch niet gewend zijn aan het een en andere werd ze nerveus, gym… hoe was dat? Hoe werkte het..? Ze had nog nooit een gymles gehad…  Met zwarte gympen die een witte zool hadden natuurlijk, een grijze joggingbroek en een zwart lange shirt liep ze de gymzaal in. Haar ogen keken de anderen aan terwijl ze toch haar elle boog vast pakte. Ze werd nerveus terwijl ze naar de andere keek. Zacht kneep ze in haar elle boog.  Ze mompelde wat, boog voorover als een begroeting en ging toen al snel naar Master Kana toe. “Lelou…” Zei ze zacht en bleef nog kort staan, daarna liep ze naar de bankjes toe. Ze ging niet zitten maar bleef naast de banken staan, toch bang dat ze niet mocht zitten want de blikken van de andere hadden haar laten twijfelen.


// volgende is hopenlijk wat langer sowwy, en zag het gister pas >.<"
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT]   Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Icon_minitimema feb 17 2014, 00:52

De goals stonden klaar, de bal lag netjes in het midden en Kana’s trouwe metgezel Choco zat te soezen op zijn schouder. Met een glimlach begon hij het veld op het bord te tekenen en dan was hij gereed. De eerste leerling kwam binnen. Een nieuweling die Kana nog niet eerder had gezien. Hij leek nog een beetje moe te zijn, maar daar was de opwarming voor die hij had gepland voor de leerlingen die zich vandaag hadden ingepland in deze les. “De naam is Andrew Aragon.”
“Een geweldig goede morgend Andrew, mijn naam is Master Kana. Je zal nog even moeten wachten op de overige leerlingen.” Zei hij voor hij zich naar zijn stoel begaf om daar op te gaan zitten. Zijn blauwe ogen waren gevestigd op de deur, nauwlettend hield hij in de gaten. Hopelijk kwamen de langslapers snel opdagen sinds de les binnen een tweetal minuten zou beginnen en hij had geen zin om eeuwenlang op hen te wachten.
Na een poosje kwam de volgende leerling binnen, dit meisje kende hij, al zag ze er niet al te sober uit. De normale Roakes die hij kende was altijd al enthousiast geweest tijdens zijn lessen. “Roakes Dust, een tip voor als je de avond ervoor bent gaan feesten, doe rauwe eieren in een glas en eet ze in één teug op.” Was zijn enigste antwoord terwijl hij het meisje op aanwezig vinkte. Ook zij ging op de bank zitten. Mooi ze hadden al begrepen dat het een bank was om op te gaan zitten. Dat was al positief.
Nog een meisje kwam binnen, weer een nieuweling. Ze leek nogal het onzekere type sinds ze nogal met een zachte naam ‘Lelou’ zei. “Lelou, welkom, ik ben Master Kana, je sportleraar van dit jaar.”
Ze bleef naast de bank staan en Kana grijnsde kort. “Ga maar zitten sinds ik een korte uitleg ga doen van de spelregels.”
Zijn hand wees naar de deur die met een lichte dreun dichtvloog en Kana stond daarbij ook nog eens recht. Met een glimlach begon hij aan zijn uitleg. “Oké goedemorgend allemaal, vandaag gaan we beginnen met een kleine opwarming om jullie goed wakker te maken. Jullie gaan allemaal een paar toertjes door het lokaal lopen en daarna stretchen, dus jullie spieren losmaken voor mensen die hier nog niet mee bekend zijn. Daarna beginnen we met onze voetbal waarbij we in teams van twee worden verdeeld. Sinds jullie maar met drie zijn, zal ik de vierde persoon zijn.” Hij haalde even kort adem en vervolgde zijn uitleg. “ De regels zijn simpel, geen lichamelijk contact, je raakt de bal alleen met je voeten aan, je haalt de anderen niet onderuit, er is geen doelman en speel eerlijk, als de bal buiten de witte lijn gaat en jij hebt de bal het laatste aangeraakt, dan is de bal voor de andere partij. Is dat allemaal duidelijk? Dan mogen jullie beginnen aan jullie korte opwarming.”
Rustig wandelde hij naar de CD-speler en zette deze op, zodat ze wat muzikale ontspanning hadden tijdens het lopen.

(de gevreesde BIEPtest muziek voor de mensen die er bekend mee zijn xD: https://www.youtube.com/watch?v=Q4wb11w0ZHQ (sinds ik autoplayer niet meer vind ;-; ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Lias
.
.
Lias

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA PROFILEReal Name : The Lemonist
Posts : 59
Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en water
Klas: //
Partner: I will always be here, and watch over you, forever.

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT]   Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Icon_minitimedi feb 18 2014, 22:37

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Zi7y

Lias Falken
<< I dreamed a dream that life was a song, and that song was exciting. But there are dreams that cannot be.>>


Gapend komt Lias half overeind, een kreun ontsnapt zijn lippen waarna hij de jammerende wekker een klap verkoopt. 'Bang' voor het licht van de ochtend, houdt Lias zijn ogen gesloten terwijl hij uit bed klimt. Zodra zijn blote voeten beiden stevig op de vloer staan, rekt hij zich van links naar rechts en van boven naar beneden. Voor een splitseconde houdt hij zichzelf prima overeind; een houding waar je u tegen zegt. Kort daarna zakt hij - vergezeld door een zucht - als een pudding in elkaar. Een jammerend onherkenbaar woordje verlaat zijn slaapdronken lippen terwijl hij zichzelf met zichtbare moeite bij elkaar probeert te rapen. Gisteren had hij de wacht gehouden voor de kamer van Merurulince. En dat houdt in dat hij pas 3 uur geslapen heeft. Meestal blijft hij net zolang voor haar kamer zitten tot de eerste stralen van de ochtendzon het kasteel bereikt hebben, vandaag was niet anders. Zonder nog een woord te zeggen was hij via de kortst mogelijke route naar zijn bed gewandeld en er in gevallen zonder nog overeind te komen. Nu drie uur later, vervloekt hij Merurulince en zijn steeds groter wordende affectie voor haar. Bij het horen van gerommel vanuit de gangen wordt Lias uit zijn kleine dagdroom geschopt en begint hij aan zijn langdradige ochtendritueel. Douchen, tanden poetsen, haar stijlen, aankleden en zijn sportspullen inpakken. Zonder zijn - ziekenhuis schone - kamer nog een blik waardig te gunnen loopt hij de deur uit, zijn sporttas over zijn schouder heen geslagen.

Voetbal. Een sport waar hij nimmer echt veel aandacht aan heeft besteed, net zoals de meeste sporten. Lias heeft nooit de tijd gehad om mee te spelen met de rest van de kinderen van het hof. Hij werd op vroege leeftijd al getraind in de manieren en wijzen van de beschermer. En daar kwamen alleen vechtsporten bij kijken. Voetbal heeft hij slechts enkele keren gespeeld en die keren dát hij het gepoogd hadden waren uitgelopen op een spel wat meer op rugby leek als voetbal. Wat zullen we zeggen? Lias heeft een opvliegend karakter en verlies staat niet in zijn woordenboek noch brein geschreven. Er is geen ruimte voor verlies of zwakte, in een leven of dood situatie betekent verliezen slechts de dood. En hoewel een sport of spel heel anders is als een gevecht, is Lias altijd een beetje blijven hangen in die wijze. Op een slaperig dribbeltje, hobbelt hij door de gangen heen compleet onbewust van het feit dat de minuten sneller voorbij tikken als hij denkt. Plots houdt Lias halt, getrokken door een plotse geur. De geur uit de keukens, de geur van vers ontbijt en geen grommende maag over een paar uur. Hij zucht en geeft zich zonder strijd over aan zijn honger. Ongehaast kiest hij zorgvuldig een broodje uit naar zijn smaak en rekent hij traag af. De klok van behoorlijke omvang in de grote zaal doet hem realiseren dat hij al te laat is. Onverschillig haalt hij zijn schouders op. Hij is toch al te laat, dat broodje kan hij nu ook wel in alle rust opeten ook. Lias neemt kalm plaats aan een van de tafeltjes, zijn broodje ham/kaas in alle rust verorberend. Na een aantal minuten veegt Lias kalm de broodkruimels van zijn gezicht af, waarna hij zijn koers vervolgt richting de gymzaal. Binnen enkele minuten bereikt hij de semi-afgelegen gymzaal waarop hij eenmaal diep in en uitademt en de deuren opent. Hij had besloten de kleerkamer maar over te staan; als hij toch niet meer mocht meedoen had hij zich die tijd al bespaart. Hij loopt een stukje richting de leraar en de leerlingen die er al zitten. De tas met sportspullen laat hij naast zich vallen waarna hij zijn armen over elkaar slaat. ''Mag ik er nog in?'' vraagt hij noch smekend noch hopend. Het lot lag in de leraar genaamd Kana zijn handen. Of hij nu wel of niet zou mogen meedoen interesseerde hem weinig, hij keek even lief van de zijkant toe. Doch weet Lias dat hij ergens in het voordeel is, zijnde de rest van het team bestaat uit een oneven aantal wat in het nadeel werkt voor de uitvoering van de les; althans naar Lias redenatie. Met lichte arrogantie maar minstens evenveel respect staart hij de blonde man aan; afwachtend op zijn oordeel.  
[lateee sorry]
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew
.
.
Andrew

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Olga
Posts : 112
Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur&Licht
Klas: Master Savador
Partner: Geen

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT]   Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Icon_minitimevr feb 28 2014, 18:41


De docent had hem beleefd begroet bij zijn aankomst en de stem van Master Kana klonk dieper dan hij verwacht had. Het deerde hem voor de rest niet, het was enkel iets dat hij opgemerkt had. De blonde docent met zijn blauwe ogen had eigenlijk zelfs de postuur van een gymdocent door zijn stevige, maar slanke bouw nu hij hem beter observeerde. Ach, nu was hij benieuwd naar de anderen. Hij was duidelijk de eerste en had een redelijke plaats kunnen bemachtigen op één van de banken. Het was echter vrij vreemd dat met nog vrij weinig tijd restend, enkel hij en de docent kwamen opdagen. Sliepen de anderen uit?
Zijn blik ging naar de deur, waar al spoedig een nieuw figuur doorheen stapte. Het was een meisje met lang zwart haar en vaalgrijze ogen met een slank postuur. Ook zij liep recht op Master Kana af en melde zichzelf aan als Roakes Dust. Een naam die Andrew onbekend was, maar het verbaasde hem niet. Hij was nog een nieuweling op de school. Wat hem verraste was dat de docent haar wel leek te kennen en een vrij absurde tip gaf op haar feestgedrag. Dus deze Roakes was een feestbeest type? Zijn blik gleed automatisch weer naar het zwartharige meisje die zich op een ander bankje had neergeploft en zwijgend naar voren leek te staren, naar een muur om precies te zijn. Ook gezellig. Ach, blijkbaar was hij niet de enige met een slecht humeur. Andrew leunde iets naar voren met zijn hand tegen zijn wang om zijn hoofd te ondersteunen. Nu waren ze ten minste met z’n drieën, dat was al beter dan met z’n tweeën. Toch? Zijn blik werd ditmaal ook meer afwezig. Het was vrij moeilijk om zijn zware nacht weg te proppen qua gedachte, want dan bleef er haast niets voor in de plaats. Enkel stilte.
Spoedig volgde er nog een meisje die in tegenstelling tot de andere studenten niet haar achternaam bij de docent opgenoemd had en dus enkel haar voornaam uitsprak, zachtjes. Lelou, blijkbaar. Ze zag er aardig vreemd uit met deels zwart en groen haar dat vrij kort was. Ze leek ook vrij tenger, maar het kon aan hem liggen. Benieuwd naar de reactie van Kana, keek hij naar de gezichtsuitdrukking van de docent. Er stond enkel niets van af te lezen, Lelou leek ook een nieuw student te zijn. Het meisje besloot echter niet op een van de lege banken te zitten, ze bleef ernaast staan. Andrew fronste lichtjes. Waarom zat ze gewoon niet? Niemand die haar tegenhield. Ach, het zij zo. Waarschijnlijk was het een onzeker persoon, dat oogde ze namelijk met haar zachte stem en verdere houding.

Op dat moment begon de docent de gymles, waaruit Andrew kon opmaken dat ze dan maar met z’n vieren zaten en er niemand meer zou komen. Het moest al tijd zijn. Andrew richtte zijn volle aandacht op de docent. Het leek erop dat ze met een warming up begonnen door rondjes te rennen in de zaal en hier en daar strekoefeningen uit te voeren. Daarna zouden ze aan de echte voetbal beginnen en waarschijnlijk deed de docent hier zelf aan mee. Hij maakte de regels duidelijk, waarop Andrew tegen het einde knikte. Ze klonken vrij logisch. De docent plaatste een onbekend rond voorwerp in een apparaat en drukte een knop, waarna er plotseling muziek begon af te spelen. Wat was dat nou weer? Andrew had niet eerder zoiets gezien.
De jongen liet zijn schouders hangen en kwam van de bank vandaan en begon op een redelijk tempo hard te lopen. Oké, door de neus in en door de mond uit. Toch? Iemand vanuit een ver verleden had hem dat verteld. Andrew hield de ademhaling vrij lang vol, terwijl het muziek in de zaal weergalmden. Pas toen een figuur een luide entree maakte, neigde hij weer door enkel zijn mond te ademen. Met een diepe frons en een al licht bezweten voorhoofd keek hij naar de deur van de jongenskleedkamer waar een jongen de docent recht aankeek. De student leek de les nog in te willen komen en de gymspullen naast hem wezen hierop. Andrew keek zwijgend toe en rende op een redelijk tempo verder. Die was dan aardig laat. Mocht iemand dan nog wel de les in? Het was niet zijn zaak, maar dat persoon had niet te laat moeten opstaan dan. Of het was een relevante reden. Hij hief zijn schouders kort en rende verder, totdat hij afremde en uiteindelijk stilstond met zijn handen in zijn zij. Waren dat genoeg rondjes geweest? De docent zei een ‘paar’ , maar hoeveel was dat? Vijf? Zes? Twee? Andrew had voor de zekerheid zeven rondjes zitten rennen. Hij sloeg een diepe zucht en kwam even bij, terwijl zijn bezweten sportkleren aan zijn lichaam bleven plakken. Op de plek waar hij stond greep hij een van zijn benen en bleef enkele tellen recht op staan en vervolgden zulke oefeningen bij de rest van zijn spieren. Pas toen hij klaar was keek hij de zaal weer rond, zich afvragend hoe ver de andere waren en of de student van eerder de les mocht binnentreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA PROFILE
Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] UTL8oxA MAGICIAN

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT]   Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Indoor Soccer [ALLEEN VOOR DE LEERLINGEN DIE ZICH TIJDIG HEBBEN AANGEMELDT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Toestelturnen (alleen voor de leerlingen die zich hebben opgegeven)
» [x] Leerlingen
» maxime steld zich voor
» Serhat Y (Stelt zich voor)
» Actie; Deze persoon zou zich als eerste opofferen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-