|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 11:22 | |
| een goede morgen allemaal !!!! Ik verheug me zo op vanavond. Ik heb er echt zin in |
|
| |
Akise .
PROFILEReal Name : faye Posts : 57
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 19:07 | |
| |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 19:43 | |
| Waaaah, dag plannen om morgen te posten D: Werken van 6:15 tot unspecified, waarschijnlijk 18:30. Terwijl ze ons minder willen laten werken xD Maar op ons werk zijn we van 30 naar 15 vaste krachten gegaan, zoveel mensen ontslagen/ontslag genomen. LOL |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 19:54 | |
| yesh. eindelijk een boss verslagen ! =D even mijn aanvraag af maken en dan postje af maken voor kaori. =]
Wren, wow dan moet je ook lang werken morgen zeg. sodeknetter. =O |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 21:23 | |
| Ik was echt vergeten hoe graag ik met Thayeline post wow |
|
| |
Akise .
PROFILEReal Name : faye Posts : 57
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 21:46 | |
| Is Thayeline's karakter anders dan die van Lucy of? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 22:21 | |
| Damn, nog steeds geen faceclaim. |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 22:23 | |
| Wat voor faceclaim zoek je? Misschien kan ik helpen x3 |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 22:26 | |
| Holy Shit..Banyonetta is een ziek epic spel..
Anywayz, YEA, ik kreeg net te horen dat we de 2de week van de Kerstvakantie naar Gambia toe gaan. Zo'n zin om daar te gaan Vogelen ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 22:41 | |
| hoi allemaal
pakjesavond is alweer voor bij. wel jammer dat het voorbij is. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 22:54 | |
| - Dash schreef:
- Wat voor faceclaim zoek je? Misschien kan ik helpen x3
Ik denk iemnd met lang haar, maar het belangrijkste is dat ze een sp vtane, vriendelijke, toch ietwat verlegen uitstraling heeft. Ros haar of iets wat daarop lijkt en lichte oogkleur is ook wel leuk. Het ligt misschien aan mij, maar ik zit al enkele dagen elke avond te zoeken, maar vond niks. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 23:01 | |
| Maxime, wat heb je allemaal gekregen? =]
ik moet zeggen dat ik die balk boven aan heel mooi vind zo ! doet me denken aan de engelse rpg die hebben ook zo'n interface.
Amelia, heb je een voorkeur voor haarkleur en wat bedoel je precies met ros haar? =] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 23:03 | |
| Ik heb de dvd van reck it ralph, de dvd van de groods, parfum en kralen om mee te rijgen gekregen. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 23:05 | |
| Maxime, a Wreck it Ralph is een leuke film. =]
/sigh kom op Sparky even aan het werk nu.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 23:07 | |
| oei ik schreef wreck it ralph verkeerd sorry |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 23:11 | |
| Euhm, tja, ginger hair? Zoals ron weasley. XD |
|
| |
Dante. .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister,Klas: Partner: Single as fuck.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 23:19 | |
| WEASLEY <3 Rood haar kan zo mooi zijn he, en zeg geen hp-related dingen waar ik bij ben tenzij je wilt dat ik ga fangirlen hahah, 'Sinterklaas' heeft mij een paard gegeven Best present ever hahah, |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 23:32 | |
| proficiat met je nieuwe aanwinst in dat geval !
Amelia, a zo. rood haar is moeilijk merk ik nu haha. de enige die zo in me op komt is Nanami Haruka van Utapri, maar haar haren zijn niet lang ofzo.. naja ='] |
|
| |
Dante. .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister,Klas: Partner: Single as fuck.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 23:49 | |
| Thank youu! ^^ Kga mn bed maar ns opzoeken, moet dr morgen weer vroeg uit.. de ruim 25 paarden gaan zichzelf morgenochtend niet voeren Goodnight people! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 23:55 | |
| Hmm, ze heeft eigenlijk wel de perfecte uitstraling. Ikfdenk.. Dat het korte har dan niet zoveel uitmaakt. Thank you very much!!!! @Marge(That's a bit easier, ghehe): Als het je te druk wordt is er hier altijd een 15-jarig pennykind dat zich op wilt offeren. Haha. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 01:02 | |
| Okay ! Ben blij dat ik je heb kunnen helpen, vond haar ook wel mooi passen verder, en ze is over het algemeen ook best mooi =]
o, ik wil me ook melden als penny-meisje. maar ook maar eerst eens naar bed. /patsherselfonthehead/ Eindelijk gepost, goed gedaan Sparky. |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 08:11 | |
| Oeh, ik vind de nieuwe portal er nu al fancy uitzien ^^ |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 10:30 | |
| - June schreef:
- WEASLEY <3
Rood haar kan zo mooi zijn he, en zeg geen hp-related dingen waar ik bij ben tenzij je wilt dat ik ga fangirlen hahah,
'Sinterklaas' heeft mij een paard gegeven Best present ever hahah, Aaahhhhh weasley >3< Dont say that word, you make me miss mah baby Allen ;~; Heeft je paardje al een naam? ;o |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 11:34 | |
| Hellloooooowwww everybodyyyy! Hoe is het hier |
|
| |
Dante. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 12:07 | |
| - Dominic schreef:
- Aaahhhhh weasley >3<
Dont say that word, you make me miss mah baby Allen ;~;
Heeft je paardje al een naam? ;o Ze heet Robijn, echt een rotnaam Niet bepaald makkelijk om te roepen zegmaar >> Ik krijg direct echt agressie aanvallen als de puppys die we hebben zitten hun koppen niet houden |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|