|
|
Auteur | Bericht |
---|
Akise .
PROFILEReal Name : faye Posts : 57
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 16 2013, 18:08 | |
| |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 16 2013, 19:03 | |
| - Wren schreef:
- @Avaritia: Van wie is jouw fc? Ze doet me echt denken aan Yuko [dacht ik] van Dusk Maiden of Amnesia :3 Moest zo huilen aan het eind van die serie xD Maar pretty setje anywayz!
Dit antwoord is niet late or what-so-ever Het is indeed Yuuko van Dusk Maiden. Ik heb zelf de serie niet gezien (Ik kijk echt al jaren geen anime meer) maar qua uiterlijk vond ik der perfect voor Avaria der psycho character. Normaal genoeg om nog dat ene tikkeltje onschuldigheid te laten zien, maar creepy genoeg voor wanneer haar tweede kant tevoorschijn komt~ En nu maar hopen dat ik er vandaag eindelijk eens een postje uit kan krijgen En anders maar gewoon lezen wat ik gemist heb. (Zoveel nieuwe oc's opeens, I've got work to do.) |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 16 2013, 20:16 | |
| @Agent: Oh gosh, that is shocking D: Wel goed dat je haar hebt weten te kalmeren en dat je zelf ook rustig bent gebleven. Hopelijk is je vriendin oké. En jij ook bytheway D: You allright now? *hugs* |
|
| |
Callum .
PROFILEReal Name : Bond. James Bond. Posts : 199 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the { AIR } from our { LUNGS }Klas: miss whitemannPartner: { RUN } boy { RUN }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 16 2013, 20:26 | |
| @Ruuz: I'm okay. Zij nu ook. Moet wel naar de huisarts om naar de problemen die de paniekaanval aanzetten te behandelen. I was just scared shitless. |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 16 2013, 20:58 | |
| @Agent: Goed dat alles oké is~! En dat snap ik, want soms weet je gewoon niet wat je moet doen en die paniek van de ander is gewoon eng D:
Maargoed, ander onderwerp want daar wil je vast niet aan denken~ WE GET TO SEE DR. LECTER IN SWIMTRUNKS IN SEASON 2, DIDYA KNOW?? ;D |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 16 2013, 23:39 | |
| Arrggg, waarom kan ik met Eres geen lange posts meer maken!!! |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 16 2013, 23:43 | |
| - Garry schreef:
- Noah: Ik zie dat je last hebt van kaders die het vorige kader half overnemen? Tenminste volgens mij is dat de situatie toch? c:
Heeft te maken met dat je externe codes gebruikt. CSS. Als je dit doet en je plaatst meerdere sheets achter elkaar dan nemen ze elkaar over omdat je ze in dit geval allemaal hetzelfde benoemd hebt. Namelijk .Daisy2 in dit geval. Wat betekent dat hij alle sheets op die hele pagina leest als Daisy2. Dus.. Wat dit zegt is dat je alle Daisy2's in je code moet veranderen bij elk nieuw kader op de pagina naar Daisy3 of Daisy4 etc. Als het goed is moet dat werken.
Heb het net even gecheckt in je topic, en dat is inderdaad het geval. Let op dat je alle Daisy2's veranderd naar Daisy3 bijvoorbeeld. In jou geval staat er een vlak achter Text/CSS en bij de .hover en dan nog een op het einde Class=Daisy2. C:
Ik hoor het wel anders post ik wel even een voorbeeldje ^^' Aww thank you so much Pommeke! Ik wilde naar bed en na hopeloos gekloot en ragequits vond ik het wel welletjes, naha ~ I'll keep that in mind, gracias! |
|
| |
Garry .
PROFILEReal Name : PomPlom Posts : 191 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and WoodKlas: Sir SavadorPartner: As the blue rose withers so do you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 16 2013, 23:57 | |
| Yesh yesh, no problem c: Glad I could help. It's a common misunderstanding with CSS. XD
meaning:i'vebeenthere
Aish, ik heb een PS3 vandaag gekocht. (Ja, net nu de PS4 voor de deur staat, tactisch) Ik ben verslaafd. En heb al minstens 6 spellen op het oog die ik nu wil hebben. Why is m'n money op? T_T
Hopen dat ik met deze spellen nog eventjes doe.. En en ik moet echt nodig iets gaan posten met Gawwy Gawwy~ |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 11:55 | |
| Goeiemooorgen wereeeeeld Geen idee waarom ik zo vrolijk ben, moet een load aan werk doen Maar ok, hopelijk vanmiddag/vanavond tijd om een beetje aan m'n topicjes te derpen~ |
|
| |
Acylyn .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 50
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 12:26 | |
| *Verstopt zichzelf onder d'r bureau* Ik mag geen nieuw account ;w; |
|
| |
Garry .
PROFILEReal Name : PomPlom Posts : 191 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and WoodKlas: Sir SavadorPartner: As the blue rose withers so do you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 12:27 | |
| Ook een goeiemoggel Emma c: Ik ga straks weer een cursus trappen ontwijken van m'n paard doen. indebakkanhijweleensuitzijndakgaanxdEn verder.. heb ik like een nieuwe oc gezien die ik niet ga aanmaken.. T_T En en verder moet ik nog steeds gaan antwoorden. *sigh* School why you so much? Wieeeh ik ben niet de enige met die probleeeem |
|
| |
Acylyn .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 12:28 | |
| Ik heb zo'n leuk idee in mn hoofd ;w; Maar ik mag niet .w. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 12:35 | |
| @Quinty&Pom;; Ik heb ook al een nieuw idee in mn hoofd x___x Maar eerst Nanna, Ze'ev, Lucy en Do actief houden >o< Yesyes... Must.. |
|
| |
Garry .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 12:56 | |
| Haha, yeah. Het idee ook en het persoon en het plaatje en alles en. T_T Eerst Garry op de rails. Eerst Garry op de rails.
Ugh ik kan mezelf toch niet weerstaan. Der komt waarschijnlijk een dezer dagen een anoniemfiguurtje wat ik daadwerkelijk ben xD Lolled. :']
Quint&Em: Maar maar, wat zijn jullie ideeen? ;o |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:09 | |
| Ehhh een derpje met als magie... niets xD Hij/zij maakt geen eigen magiesoort aan, maar kan het wel gebruiken. Lastig uit te leggen Alsof je wat duistere magie van iemand in een potje doet en hij/zij dat daarna wél kan gebruiken, maar het gaat ook op. Zoiets. Verder is niets nog echt uitgewerkt, maar als ik het uitwerk in mn hoofd kan ik mezelf niet lang inhouden om diegene echt aan te maken :'] Soo, what's your idea, pomm? En als er een nieuwe char is kan ik sws zien of jij t bent :} |
|
| |
Callum .
PROFILEReal Name : Bond. James Bond. Posts : 199 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the { AIR } from our { LUNGS }Klas: miss whitemannPartner: { RUN } boy { RUN }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:12 | |
| Okay. De rechtsstaat is belangrijk. I get it, boek. Now stfu en laat me de belangrijke dingen leren.
Goeiemiddag allemaal~ |
|
| |
Garry .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:16 | |
| Echt niett... xD Ik gebruik gewoon een crappy avatar met een crappy onderschrift en meld me aan voor RPG training booyah. zouwelfunzijn .. tenzij je m'n ip checkt natuurlijk T_T Maar je idee klinkt leuk Anders en dat maakt het leuk~ - Mijn idee?:
Um Yeah. Gebaseerd op een spel wat nog niet uit is. Light and dark magic maar kan dit nauwelijks gebruiken tenzij hij soort van 'transformeert', meaning hij krijgt gewoon limbs and body wat niet echt natuurlijk is (monsterachtig), but no real specialties. En dann kan hij het wel gewoon fatsoenlijk gebruiken. Alweer een hij *sigh* Maar z'n transform vorm is een beetje creepier, hoewel z'n persoonlijkheid gewoon hetzelfde blijft. Mweh, als ik hem aanmaak zie je het wel. It's not over the top. It's something genetic. En hij heeft het transform gedeelte wel gewoon under control. x] Wil hem niet OP maken, dus buiten dat hij er wat anders uit ziet dan, heeft hij niet extra extra powers ofzo. Nah, just a normal kid who's not so normal. :']
Aloha 007~ c: |
|
| |
Acylyn .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:20 | |
| @Pom&Em: Mijn idee gaat over een simpele, bruine harige jongeman. Ongeveer 16/17 jaar. Lucht magie. Heeft een heel lief en knuffelbeerish karakter, maar heeft diep van binnen last van zware depressies en is al tot 3x toe suïcidaal geweest. Hij heeft heel wat problemen gehad in de liefde, waardoor hij niet meer precies weet wat 'ie wilt.
Lastig uit te leggen. Gebaseerd op mijn beste vriend, without him knowing it, tho x'D Oh, en hij is een zanger en gitarist :'D |
|
| |
Callum .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:22 | |
| - Acylyn schreef:
- @Pom&Em: Mijn idee gaat over een simpele, bruine harige jongeman. Ongeveer 16/17 jaar. Lucht magie. Heeft een heel lief en knuffelbeerish karakter, maar heeft diep van binnen last van zware depressies en is al tot 3x toe suïcidaal geweest. Hij heeft heel wat problemen gehad in de liefde, waardoor hij niet meer precies weet wat 'ie wilt.
Lastig uit te leggen. Gebaseerd op mijn beste vriend, without him knowing it, tho x'D Oh, en hij is een zanger en gitarist :'D Hehehehe. Nais. Bree would hit that. |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:25 | |
| Zoveel nieuwe oc's... I envy you guys dat jullie tijd hebben om het uit te denken Ah, Pomme, toen ik gister even op m'n Windowslaptop zat en de site ging checken, zag ik een foutje in je signature wat ik niet op me mac kan zien. Een texture wat niet goed geplaatst is, waardoor je in het midden een lelijke lijn ziet. - Here:
There, fixed it. |
|
| |
Garry .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:27 | |
| Sounds rough to play tho~ Maar wel interessant/pretty/challenging etc. Meh, ik weet alleen the outer aspects. Weet nog niets over innerlijk. Buiten dat ie kinda lonely is. T_T pratendalsofhijeralisAnonnie: Aaah~ Was me niet eens opgevallen. ;o Thanksie &&nd, ik vind het juist sad dat ik de hele tijd getrokken word om iets nieuws aan te maken en maar niet kan settlen met een ding. T_T |
|
| |
Earia
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:31 | |
| Well... creëer voor jezelf een uitdaging dan. "Mag geen nieuw oc aanmaken voordat ik 10 berichten in het rpg geplaatst heb met dit oc. Or something like that. |
|
| |
Garry .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:40 | |
| Yeah. That would be a smart idea. x] Ik denk dat ik zoiets ga doen yep~
Dus umm yeah; als iemand een topicje wil met Gawwy dan hoor ik dat graag C: |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:56 | |
| Hehe. Ik wil wel met Callum zodra 'ie af is. which will be like this afternoon I hope |
|
| |
Earia
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 17 2013, 13:57 | |
| Weet niet of je ook nog steeds het avontuur aan durft te gaan met Avariatje~
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|