|
|
Auteur | Bericht |
---|
Clear .
PROFILEReal Name : Romy Posts : 52 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x FireKlas: Master SavadorPartner: One time love connected our hearts, but then the sky came down and all of it ended
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 21:52 | |
| |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 21:57 | |
| *komt gezellig bij het raam zitten met koekjes en thee* Therethere, everything will be alright You're amaaazing, remember that *sparkles* ik wou dat ik je beter kon opvrolijken, maar meer dan getypte woorden gaat niet .-. Sterkte anyways~ ________ I just saw Catching Fire :] Dat was een leuk einde voor een geweldig weekend. En nu moet ik vanaf morgen serieus aan de slag voor tentamens. Ahhhh ik ben zo bang voor tentamen Dieren ik wil niet herkansen ;w; |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 21:59 | |
| Ah Jinte minnekepoes. Don't be sad. Have a hug from me to you |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 02 2013, 14:59 | |
| wie paris was amazeballs. i loved it. vandaag maar thuis omdat ik pas om 4 uur 's nachts thuis was. nu even ps3-en om bij te komen en dan maar eens posten ofiniedergevalproberen |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 02 2013, 18:22 | |
| Na de hele dag huil neigingen gehad te hebben, ruzie met mijn moeder en broer en aanmoeten horen hoe mijn moeder mijn vader voor de honderdste keer vandaag afkraakte, krijg ik ook nog eens te horen dat mijn inhaal toets niet doorgaat en ik dus 2 uur voor niks heb zitten leren.. Kan het op een dag als vandaag nog erger worden? Het enige goede nieuws dat ik vandaag heb gehad, was de 6,8 voor rekenen *zucht* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 02 2013, 19:15 | |
| Oei dat is echt niet leuk; Ik hoop dat het nu beter met je gaat. school ging redelijk goed vandaag. zo meteen ga ik wandelen |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 02 2013, 20:40 | |
| Argh, mensen moeten écht eens minder irritant gaan doen. -.- Ik moest nog even wat spelregels bij ons alcohol bordspel schrijven, maar dat is dus zo gedaan, like, de rest van mijn groep heeft er totaal geen last van als ik het nu doe of ene half uur geleden, ik ben toch degene die het af moet drukken. Nu, zij vinden dus van wel. Maar als ik het een probleem vind dat zij er een week over doen voordat ze me de vragen doorsturen die ik binnen een bepaalde tijd op de kaartjes geschreven moet hebben, vinden ze dat ik me niet moet aanstellen. En dan vragen ze of het af is, zeg ik ja en zouden ze nog even kijken. Vraag ik of het goed is, vinden ze dat ik dat zelf maar moet weten. |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 02 2013, 21:42 | |
| Ben ik de enige die nog een mooie dag heb gehad? Nooit last van drama ^^'
Jeey, ik heb eindelijk een uurtje tijd om een post te schrijven. Dat is het eerste vrije uurtje om te posten waarbij ik niet op school zit, moet werken of met huiswerk bezig ben. Jeeytje voor de k profielwerkstuk en mondelingen. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 02 2013, 22:45 | |
| mijn dag was verder ook prima hoor, niets aan het handje. hoewel ik nu weer een beetje chaggie ben omdat ik morgen weer naar school moet en moet presenteren. bah wat haat ik dat.
gelukkig ben ik niet de enige.. ='] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 16:59 | |
| Ik moet een faceclaim vinden. Maar ik weet totaal niet wat ik wil. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 17:16 | |
| Ok, twee uur op de klok, tijd voor wat serieuze plant-samenvattingen-actie Daarna vanaaf misg hopelijk tijd om wat te tekenen en/of posten. @Char;; ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 18:59 | |
| Een goede avond allemaal !!!! School ging goed vandaag.
|
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 19:08 | |
| Daaaah, deze dag was te lang, te saai en TE vermoeiend. Fuck this, fuck everything. Ik ga even lekker janken bij TWD. Postjes komen allemaal morgen, I swear. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 19:11 | |
| Oei wat is er dan gebeurd vandaag? |
|
| |
Dante. .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister,Klas: Partner: Single as fuck.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 19:43 | |
| Hoi hoi!! Ben terug na heeeel lang weg geweest door een hoop gedoe thuis en n hoop drukte maar begon SSA toch wel heel erg te missen! Moet dr wel weer ff inkomen hoor.. haha, maar ben dr weer! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 19:56 | |
| |
|
| |
Dante. .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister,Klas: Partner: Single as fuck.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 19:58 | |
| Thankyouu thankyouu haha ;D Moet even een hoop aanpassen zeg >> |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 20:21 | |
| |
|
| |
Dante. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 20:24 | |
| GO FIND IT, but! Roakes, can i ask you about your 'faceclaim'? Heb t idee dat we dezelfde hebben o.o If so, dan wil ik best op zoek gaan naar een nieuwe aangezien ik een lange tijd niet aanwezig ben geweest >> |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 20:37 | |
| |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 20:38 | |
| - June schreef:
- GO FIND IT, but! Roakes, can i ask you about your 'faceclaim'? Heb t idee dat we dezelfde hebben o.o If so, dan wil ik best op zoek gaan naar een nieuwe aangezien ik een lange tijd niet aanwezig ben geweest >>
Yeah denk dat het dezelfde is :0 Mio Akiyama isn't it? Aahh I'm so sorry dat ik dezelfde heb genomen als jij, denk dat je hem niet in de lijst had gezet of zo en ik kijk enkel naar de lijst als ik een nieuwe fc zoek :s & *gaat zoeken naar inspi* |
|
| |
Dante. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 20:42 | |
| Ahh, jep indeed same >< Maakt niet uit, ga jij zoeken naar je inspi, dan ga ik opzoek naar nieuwe fc! ='D *gaat opzoek naar nieuwe fc* |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 20:42 | |
| And when you are done, I demand a topic C:< |
|
| |
Dante. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 20:44 | |
| - Lie schreef:
JUNE : D HI IMAGINE DRAGONS IN JOUW ONDERSCHRIFT JAJA. Look how far we've come! |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 03 2013, 20:45 | |
| - June schreef:
- Ahh, jep indeed same >< Maakt niet uit, ga jij zoeken naar je inspi, dan ga ik opzoek naar nieuwe fc! ='D
*gaat opzoek naar nieuwe fc* Good luck Ik wil ook wel wat helpen als ik kan :') |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|