|
|
Auteur | Bericht |
---|
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 12:52 | |
| Uuuuugghh, ik hoor al sinds 12 uur gezeur van mijn moeder en haar klant aan. SHUT UP PLS? LIFE ISN'T FAIR, DEAL WITH IT. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 13:01 | |
| dat kan ik gelven zo meteen ga ik middag eten en daarna ga ik naar mijn oma |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 13:52 | |
| Oké ik zit nu zwaar te janken en kan gewoon niet stoppen... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 13:55 | |
| Oei hoe komt het? wil je erover praten met mij via pm? |
|
| |
Clear .
PROFILEReal Name : Romy Posts : 52 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x FireKlas: Master SavadorPartner: One time love connected our hearts, but then the sky came down and all of it ended
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 14:10 | |
| Jint, what happened dol? :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 14:11 | |
| zucht ik heb echt gevoel dat ik hier niet meer welkom ben |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 14:46 | |
| Ahya, so much to do, so little time. @Maxime: Natuurlijk bent u hier welkom Heb u een tijdje niet gezien. Hoe gaat het met u? |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 15:07 | |
| Well, ik heb gewoon niet kunnen slapen vannacht, like totaal niet. Vervolgens een auditie verprutst en nu op LoL heb ik een vriend verwijderd waar ik heel close mee was, maar hij negeerde ons de hele tijd en we konden gewoon niet anders.. :'c En school gaat kut, allemaal onvoldoendes, ik moet fcking hard werken en mijn ouders zijn van: 'Werk harder. Kom op Jinte, beter leren. Je kan veel beter.' ect. Ik wordt er gewoon zo ziek van >.< |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 15:36 | |
| Maar zo gaat het, Jinte: je verpest dingen en je leert ervan. Ik heb dagen gehuild toen ik merkte dat ik de derde klas had verpest - tot dan toe had ik geen ene shit voor school gedaan en was ik telkens nog maar nét over gegaan naar de volgende klas, maar uiteindelijk ben ik uit die cultuur gestapt en ben ik elke keer met goede cijfers over gegaan. Je zit nu, wat, in het tweede kwartiel? Dan heb je nog tijd om dingen recht te zetten. Vraag gewoon waar het elke keer mis gaat met proefwerken en toetsen, want je hebt de brains heus wel. Misschien heb je gewoon een andere manier van leren nodig. Sommigen leren door te lezen, anderen door te schrijven. Probeer dat uit te vinden en dan gaat alles vast prima ;}
Also, over je vriend: de-verwijder hem en vraag wat er is, waarom hij jullie negeert. Ga nooit mee met je vriendengroep en trek vooral geen conclusies zonder te weten wat er scheelt - tenzij je dat wel weet? That's just not right.
Pfft, ik kom over als een wijze oude man. Maar ik help mensen graag, derp. |
|
| |
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 16:24 | |
| Waarom is het hier zo stil..? |
|
| |
Clear .
PROFILEReal Name : Romy Posts : 52 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x FireKlas: Master SavadorPartner: One time love connected our hearts, but then the sky came down and all of it ended
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 16:31 | |
| Dat vraag ik me dus ook af. Ik dacht altijd dat SSA één van de drukkere fora was |
|
| |
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 16:35 | |
| Is het vaak ook.. |
|
| |
Clear .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 16:54 | |
| Sinds ik er ben niet-- SLECHTE INVLOED *ego ego* |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 16:59 | |
| Haha, daar kan ik dan niks over zeggen door mijn inactiviteit van de laatste tijd. Ik was bijna klaar met het voorstel topic voor Sil en nu is alles weg, zonder dat ik enig idee heb wat er mis is gegaan |
|
| |
Clear .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 17:22 | |
| I know yo feelz *pats back*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 17:34 | |
| Hey noah
het gaat goed hoor en met jou? ik had je trouwens nog een p gestuurd had je die gezien? |
|
| |
Clear .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 18:30 | |
| Nog even en ik ga iemand vermoorden. Codes. Codes everywhere. I need to learn CSS and HTML but RAGEQUIT it's so difficult. Iemand tips/tricks voor het jezelf aan leren van het werken met codes en dingen coderen? Of iemand die toevallig genoeg tijd omhanden heeft om er iemand mee te helpen? winkwonk. |
|
| |
Xavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 19:31 | |
| Ahahaha, I can't help you, want ik weet d'r ook vrij weinig van :'D En de shit die ik nu leer via zo'n site is voor website layout en helemaal vanaf het begin opbouwen. IK WIL GEWOON EEN SHEETJE EN ACTIEFORUM LAYOUT KUNNEN MAKEN GODDANGIT. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 20:25 | |
| Paha, frustrerend eh? En dan bedenk je je waarom je voor Informatica met twee vingers in je neus achten en negens kon binnenslepen met vergelijkbare shiz. @Maxime: Hellootjes~ Het gaat redelijk. En ook fijn om te horen dat het goed met u gaat. Humm - ik heb alleen PB's van een paar enkele anderen gehad, niet van u. Als u wilt kunt u het even opnieuw sturen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 20:29 | |
| oke ik zal het opnieuw sturen |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 20:47 | |
| - Clear schreef:
- Sinds ik er ben niet-- SLECHTE INVLOED *ego ego*
You, what have you done? Just kidding. |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 21:03 | |
| Ik wil tekenen, maar geen anime mannetjes ofzo maar echt zo in een strip stijl zoals in volwassenen strips zo. Het probleem is dat ik het eerst moet leren en dus waarschijnlijk eerst mannetjes van mijn strips moet gaan proberen over te tekenen.. en ik zou eerst moeten posten
I can't choose, what should I do? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 01 2013, 21:05 | |
| ik had beloofd aan een kennis om haar vanavond te bellen maar ik ben het vergeten ach ja ik bel volgend weekend dan maar want dan verjaard ze ook |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| |
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |