|
|
Auteur | Bericht |
---|
Avaria .
PROFILEReal Name : ɐuou Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||WoudKlas: Master NorwoodPartner: Run rabbit, run; Alice is on the Hunt
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 13:06 | |
| FFFFFF...! Ik ben even weg en meteen HOP! site nieuwe shit, bitch! I need to catch up on some shit...
Maar eerst! Avaria gebruiken om mensen hun oc's mee te pijnigen, cuz funfunfunstuff~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 13:39 | |
| Proficiat met je nieuwe aanwinst !!!!!
mijn oma is vandaag jarig !!!! We gaan daarom vandaag bowlen en steengrillen; |
|
| |
Dante. .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister,Klas: Partner: Single as fuck.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 13:54 | |
| Gefeliciteerd Maxime ! Veel plezier bij t bowlen enzoow Vanavond naar de kroeg met mn ouders, tante, oom en mn vriend.. gelukkig blijft vriendlief slapeeen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 13:56 | |
| Dank je ik heb er echt zin in. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 15:01 | |
| vanmorgen al paardje gereden en daarnet gegamed. nu niets te doen helaas. hmm, iemand suggesties? Het liefst waarvoor je niet het huis uit moet? haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 15:58 | |
| Mijn reflectieverslagen maken? Die dingen zijn zooo nutteloos, en irritant. Nja, ik denk dat ik maar eens verder ga studeren. Mijn examen NW gaat niet vanzelf goed gaan. |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 16:12 | |
| GOD, als de persoon die het alfabet in wiskunde gestoken heeft nog leefde zou ik eisen dat hij levenslang kreeg voor mishandeling van mijn humeur. &Het nieuwe portal is wel fabulous |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 16:19 | |
| Wiskunde met letters is hetzelfde als met gewone cijfers vind ik XD
En ja le new portal is pwetty =3= |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 17:20 | |
| Letters zijn toch gewoon om formules te maken, of om een onbekende aan te duiden, of niet? Nja. Na een tijdje snap ke het wel. |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 17:24 | |
| |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 17:42 | |
| - Amelia schreef:
- Letters zijn toch gewoon om formules te maken, of om een onbekende aan te duiden, of niet?
Nja. Na een tijdje snap kende ik het wel. Een complete formule kun je uitwerken met alleen maar onbekenden...Maar het kan idd als aangeving van een onbekenden ^^' |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 18:39 | |
| oe oe ik ben heel erg goed in reflecteren hoor ! jammer dat ik niet meegemaakt heb wat je allemaal gedaan hebt anders had ik het ook nog gedaan |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 20:03 | |
| Wij moeten ontbinden in factoren en merkwaardige factoren en van die shizzle met letters en zo doen en het is frikking moeilijk want die letters hebben exponenten en in die exponenten zitten soms ook letters en meh |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 20:17 | |
| hm, ik had eigenlijk tegen mezelf gezegd van niet maar ik ga het toch vragen.
heeft iemand misschien zin in een topic met Lud ? mensen die weinig tijd hebben maar wel willen zijn ook welkom hebbenzelfsdevoorkeuromdatikooknietzosnelben |
|
| |
Kaori
PROFILEReal Name : Romy Posts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth x WaterKlas: Partner: I wasn't in this world for long, before parts of my body escaped me, Leaving me incomplete... as I was when I met you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 20:36 | |
| Puff, deze week was zo druk T^T Aantal dagen moeten werken, en zou deze middag vrij hebben. Buuhuut m'n ouders trokken me uit het niets mee naar het dierenasiel like "LOOK AT THIS DOG". So all of a sudden we'll get a doggie <3
Even kijken of ik er een post uit kan wrikken. Een beetje moetjes dankzij het werken -Ik is niet gewend om intensief lichamelijk werk te doen yo- en alles en meh post post post. |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 22:11 | |
| Ik wil wel een topic met Ludje al weet ik dan niet goed hoe Ludje is....
Ik moet meer gaan schrijven... Met Sugar én met Kanrou... |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 22:12 | |
| o, dat lijkt me reuze interessant met een van beiden ! Ludje is um.. heel normaal eigenlijk maar té zorgzaam voor zijn eigen goed. in z'n sheet staat alles beter uitgelegd =]
ik heb overigens niet meteen een voorkeur voor een van beiden. misschien dat jij een van de twee beter vind passen? of waar je meer zin in hebt haha !
|
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 22:54 | |
| Kanrou it is... Ik vind het tegenwoordig moeilijk om met Suikerklontje te posten. Je krijgt dan een man die er in elk opzichte eruit ziet als een mooie langharige dame maar dan met een heeeeeele lage stem en een nog wel een beetje mannelijk lichaam en spieren. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 23:07 | |
| Hmpf, ik ben te lui om een voorsteltopic te maken.. Dan niet, op zoek naar haar buddy ofzo. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 07 2013, 23:50 | |
| Deemsie, okidoki ! Kanrou it is, hihi ik denk dat Ludwig toch wel z'n niet gelijk gekleurde wenkbrauwen gaat optrekken bij het zien van Kanrou zijn verschijning haha ! Wil jij openen of zal ik het morgen doen?
Amelia, ik ben blij dat je haar als faceclaim gepakt hebt. vind haar zelf heel mooi namelijk hihi ! ik was aan het denken om Lud aan te bieden maar.. ik weet het nog niet haha ! |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 08 2013, 00:12 | |
| Open jij ereen? Dan ga ik even morgen in de ochtend een postje schrijven voor Sav en Tári ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 08 2013, 10:22 | |
| Spark: Ze is inderdaad very pretty, en perfect voor het karakter van Amelia. Nogmaals bedankt! En, ik kan je altijd op de maybe list zetten, het zal toch wel een weekje duren voordat ik iemand kies, denk ik. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 08 2013, 10:55 | |
| goede morgen allemaal !!!!!
Ik ga zo eteen de film van keizer Kuzco 2 afkijken. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 08 2013, 11:18 | |
| Deemsie, is goed ik zal hem in de loop van de middag ergens openen, eerst wedstrijd =] Amelia, hihi geen probleem blij dat ik van dienst kon zijn. haha ik zal er nog eens naar kijken |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 08 2013, 11:33 | |
| Ik ben zo naar werk en ben pas om zeven uur terug. Reken er maar op dat je in de komende week een post gaat krijgen ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|