|
|
Auteur | Bericht |
---|
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 21:11 | |
| - zoisiebetergeloofik:
INSERT TEXTO. De shit die je hieronder ziet staan is om te testen of ie goed werkt ;P
|
- Code:
-
[table align="center" bgcolor="#000000" cellpadding="0" cellspacing="0" width="319"][tr][td valign="top"][img]http://i41.tinypic.com/sl3be9.jpg[/img]<div style='padding-right: 5px; margin-top: -402px; margin-left: 25px; margin-right: 0px; margin-bottom: 10px; width: 287px; height: 160px; overflow: scroll; text-align: justify;'><code>[color=#79963d][size=12]INSERT TEXTO. De shit die je hieronder ziet staan is om te testen of ie goed werkt ;P
[/size][/color]</code></div>[/td][/tr][/table] |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 21:12 | |
| Bwah xD Me dead. Nog twee lange dagen op school en dan weekend! Inkomen op m'n verbouwde werk. Ik wil snel weer kunnen posten D: Sorry voor oponthoud, mensen! |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 21:14 | |
| |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 21:18 | |
| geen probleem hoor, het probleem lag in de afstemming tussen margin-bottom en margin-top =] als je met deze kaders daar een beetje mee prutst komt het meestal wel goed =]
glad I could be of some assistance. -- zó, nu maar eens gaan reageren op Kaori =] |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 21:21 | |
| Ja, ik zag net wat ik verkeerd had gedaan. *facepalms* Ik had een oud kadertje overgenomen, maar ik had de margins niet aangepast xD Maar dankje again <3 |
|
| |
Dante. .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister,Klas: Partner: Single as fuck.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 21:41 | |
| Anyone up for a topic with le Moi? But first, douchen |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 22:01 | |
| @Marge;; Ik wil wel graag, maar alleen als je het niet erg vindt wanneer mijn antwoorden mogelijkerwijs traag zullen zijn c:
|
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 22:02 | |
| Damn, ik moet nog steeds posten. Maar mijn motivatie is long gone atm. En de examerns beginnen volgende week en ik heb nog geen barst ervoor gedaan. Ik moet mezelf echt eens aan het werk zetten. |
|
| |
Dante. .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister,Klas: Partner: Single as fuck.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 22:10 | |
| - Dominic schreef:
- @Marge;; Ik wil wel
graag, maar alleen als je het niet erg vindt wanneer mijn antwoorden mogelijkerwijs traag zullen zijn c:
Sure, i don't mind ^^ Begin jij, of ik? Jij mag t zeggen |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 22:36 | |
| |
|
| |
Dante. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 22:43 | |
| |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 23:03 | |
| |
|
| |
Xavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 23:11 | |
| Ik wil kerstmis setjes maken door FB gesprekken. WHIEH, AUGUST MET EEN KERSTMUTS OP ZIJN HOOFD. |
|
| |
Kenji .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht,Klas: Partner: Time heals a broken heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 04 2013, 23:27 | |
| Boaz' shizzle fixed.. en nu echt gaan slapen Ik zie overal teksten van Imagine dragons verschijnen .. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 05 2013, 00:24 | |
| poe bericht schiet niet echt op, morgen dan maar af schrijven want ik ben total kaput. Slaap lekker iedereen =] Cupcake, nog steeds geen probleem hihi |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 05 2013, 19:22 | |
| morgen vieren we Sinterklaas !!!! we hebben lootje getrokken en ik ben heel benieuwd wie mij heeft getrokken !!!! sorry ik heb er echt zin in. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 05 2013, 19:26 | |
| zo eindelijk terug van school. zometeen voor de eerste keer gaan springen met paard. ben zenuwachtig Maxime, mag toch ook? sinterklaas is een leuke gebeurtenis haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 05 2013, 20:07 | |
| Wij vieren alleen nog kerst. Sinterklaas vind ik nu ook niet meer zo leuk, want mijn broer en zis zijn niet thuis en ik heb bijna examens. Ik heb nog steeds geen faceclaim die me aanspreekt. Oehh, en we hadden het alcoholspel vandaag, met tweedejaars van een andere school. Gelukkig werkte ons groepje erg fijn mee, andere groepjes warrn namelijk wat minder had ik gehoord. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 05 2013, 21:02 | |
| Inderdaad wij trekken met sinterklaas altijd lootje; Ik ben echt benieuwd wie mij getrokken heeft.
Hebben jullie plannen voor dit weekend? Zaterdag verjaard mijn oma. we gaan dan met de familie bowlen en steengrillen. Zondag vieren we nog eens de verjaardag van mijn oma bij mijn oma thuis. Er komen dan ook mensen met wie ze op zaterdagavond kaart. |
|
| |
Dante. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 05 2013, 22:26 | |
| Aloaah, had mijn sinterklaas cadeaus al gehad dus heb alleen nog vest en tshirt van converse gehad waar ik wel blij mee ben c:
@Ludwig, springdn is hardstikke gaaf jooh =D heb met mijn oude pony 1.20 gesprongen ^^ |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 05 2013, 23:51 | |
| hihi, ja ik weet maar dressuur is toch meer mijn ding. het ging overigens best goed hoor. parcours 80cm gedaan en daar ben ik stiekem best trots op haha !
ik heb mezelf een ps3 spel gekocht voor sinterklaas bij gebrek aan iemand die m'n schoen vult ='[ |
|
| |
Kenji .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht,Klas: Partner: Time heals a broken heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 05 2013, 23:53 | |
| Haha, welk spel? c; Wil zo graag weer een ps3 maar heb de afgelopen tijd al zoveel gehad van mn ouders dat ik dat niet ook nog van ze af kan troggelen en aangezien ik niet werk .. ;-; |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 05 2013, 23:55 | |
| ik heb tales of xillia limited edition gekocht, en NinoKuni. =] beiden J-rpgs. ja.. ze zijn wel vrij duur ja. vooral als je meteen 500GB wilt en dat is wel aan te raden. als je dan ook nog samen wilt spelen dan heb je ook weer een tweede console nodig en al met al is het heel duur. en dan heb je dus nog geen spel. hihi. als je overigens eentje aanschaft laat het me weten dan kan ik je als vriend toevoegen haha! |
|
| |
Kenji .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 05 2013, 23:57 | |
| Haha is goed hoor ='D Denk dat t er voorlopig nog even niet in zit maar zodra ik t doe laat ik t weten |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 06 2013, 00:01 | |
| mooi zo !
en met dat denk ik dat het tijd is om naar bed te gaan, terwijl ik eigenlijk mijn bericht had moeten afschrijven. slechte ik. in plaats daarvan ben ik aan het proberen voor legendarische. gaat me niet lukken maar.. niet geprobeerd is altijd mis ofzo haha
slaap lekker <3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|