|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 09 2013, 20:51 | |
| - Thayeline schreef:
- Amelia schreef:
- Als wiskunde nou eens weggaat, niemand mag hem.
^this Maar well, ik ben van wiskunde af voor de rest van het jaar 2013, mijn examen van wiskunde had ik vandaag yay~ Ik heb hem morgen, en ik ken er niks van. Mijn passer is kapot gegaan, dus ik kan niet oefenen op het driehoeken construeren, end aar snap ik geen hol van. Nja, ik heb NW wel al gehad, dus dat is wel goed, morgen mag ik lekker leren voor nederlands en frans. Olé. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 09 2013, 20:56 | |
| hebben jullie soms proefwerkweek ofzo? =O ik moet morgen presenteren, en als ik iets niet leuk vind om te doen dan is het dat. ik kan er ook gewoon helemaal niets van. het ironische is dat ik het houd over dat kinderen tegenwoordig te veel achter de computer zitten en hun sociale contacten onderhouden via facebook enzo. een beetje hypocriet vrees ik.. =']
Ik geloof dat ik wellicht nog maar een open topic ga openen. altijd spannend om te zien -of- en wie er antwoord. =D |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 09 2013, 21:03 | |
| - Ludwig schreef:
- hebben jullie soms proefwerkweek ofzo? =O
ik moet morgen presenteren, en als ik iets niet leuk vind om te doen dan is het dat. ik kan er ook gewoon helemaal niets van. het ironische is dat ik het houd over dat kinderen tegenwoordig te veel achter de computer zitten en hun sociale contacten onderhouden via facebook enzo. een beetje hypocriet vrees ik.. =']
Ik geloof dat ik wellicht nog maar een open topic ga openen. altijd spannend om te zien -of- en wie er antwoord. =D *sobs* Yep. Ik heb nog maar één examen gehad en ik hoop al dat het voorbij is.~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 09 2013, 21:15 | |
| Spark: Wil je ruilen? Ik hou van presenteren. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 09 2013, 21:20 | |
| O, als dat eens kon dan had ik zo met je geruild. per direct. ik heb nu al knikkende knieën. Ik ben goed in Frans en schriftelijke toetsen dus. het zou een ideale trade zijn hihi !
als dat toch eens kon ='] |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 09 2013, 21:22 | |
| - Ludwig schreef:
- O, als dat eens kon dan had ik zo met je geruild. per direct. ik heb nu al knikkende knieën. Ik ben goed in Frans en schriftelijke toetsen dus. het zou een ideale trade zijn hihi !
als dat toch eens kon ='] Ik heb morgen schriftelijke toets Frans - wil je in mijn plaats komen? D: |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 09 2013, 21:24 | |
| als je dan samen met Amelia mijn presentatie doet, dan c'est ne pas un problem. D'accord? =]
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 09 2013, 21:27 | |
| goede avond allemaal !!!!!
school ging redelijk goed vandaag we zijn gaan kerstshoppen; |
|
| |
Thayeline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 09 2013, 21:27 | |
| - Ludwig schreef:
- als je dan samen met Amelia mijn presentatie doet, dan c'est ne pas un problem. D'accord? =]
Bien sûr :') |
|
| |
Queralena Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 141 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic met lichte Fire Magic snufjes.Klas: It is the other way around honey. Partner: I am here, he is there.. oh.. should I despair?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 03:06 | |
| Zooo.. al mijn topicjes voor Q af. Nu is de vraag, voor Ro posten of gaan slapen... hmmmm... |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 03:46 | |
| dubbelpostToch mezelf niet in kunnen houden. Alsjeblieft Deemsie, een antwoordje op Kandarou. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 13:47 | |
| Tijd om franse woordjes te leren! En nu wil ik Hayden laten meedoen aan dat tournament, maar dat is onwerkelijk. Heel onwerkelijk.. Maar wel leuk. Oh ja, k moet nog steeds met Hayden posten. Damn, nu wil ik dat gaan doen i.p.v te leren. |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 17:49 | |
| hihi Ludwig zou zichzelf nooit in het openbaar laten zien in zijn vecht modus. In ieder geval niet als het niet noodzakelijk. Vind het een super idee maar helaas heb ik niet de juiste karakters om mee te laten doen =']
presenteren ... ben ik onderuit gekomen yeaaaay~ |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 18:34 | |
| Gewoon doen als het je leuk lijkt Char ;D Het gaat zwaar epic worden namelijk ^^
Anywayz...eindelijk thuis..en bijna ontslagen op mijn werk vandaag :') |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 18:36 | |
| Dt probleem heb ik dus met Hayden. Ze is echt niet het soort persoon wat daar vrijwillig en met plezier aan mee zou doen. Ach ja. Hoe ben je eronder uit gekomen dan?
Blijkbaar gaat het posten beter als ik eerst op papier schrijf, daarvij denken mijn oudes dan dat ik leer
Melle: oei, da's niet zo goed, wat is er gebeurd dan? |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 18:43 | |
| Dan kun je toch doen dat ze wellicht toch maar besloten heeft om hieraan mee te doen? Wellicht is ze benieuwd naar die prijs?
En ik had gewoon ruzie met die bitch van een nieuwe baas van mij |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 18:49 | |
| Un! En dan heeft iemand die je uit je jeugd goed kent opeens een eigen zaak en de hele santenkraam. Btw - als je graag mee wil doen, maar je char is er niet zo voor geschikt, kun je ook zoiets doen dat iemand Hayden heeft opgegeven zonder dat ze het wist or sumfing |
|
| |
Mefla
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 18:51 | |
| Dat lijkt mij echt iets voor Nocte om te doen tbh..gewoon random mensen opgeven xd Dus Spark, jij kan dat ook als excuus gebruiken or something |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 18:53 | |
| And may the odds be ever in your favor Sawry Hunger games momentje xd |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 18:55 | |
| o dat klinkt best wel logisch. dan laat hij zich waarschijnlijk in elkaar rammen ofzo. =']
of hij draagt een masker whatever. ik verzin denk ik wel iets dan ga ik me wel aanmelden lijkt me leuk =D
Hayden, ik ben er onderuit gekomen door heel stil te zitten en te wachten tot de tijd om was. wat inhoud dat ik het later alsnog een keer moet doen :') maar voor deze week ben ik er vanaf. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 19:15 | |
| *Slaat hoofd tegen tafel* ik wordt echt knetter gek van mezelf. Het ene moment heb ik veel te veel inspiratie en weet ik niet meer waar ik alles moet laten, het andere moment heb ik totaal geen inspiratie en ben ik doods voor me uit aan het staren.. X_X |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 20:13 | |
| goede avond allemaal
school ging goed vandaag ik ga morgen lezen, tv kijken en de film assepoester 3 kijken op mijn laptop. |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 10 2013, 21:39 | |
| Wie wilt er een topic met Chopper? moet hem echt weer actief krijgen T^T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 11 2013, 11:07 | |
| ik ben echt heel blij want zo meteen ga ik waarschijnlijk de dvd van the santabuddies kopen !!!!! |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo dec 11 2013, 13:46 | |
| The hobbit 2 was amazeballs. Scenery is gorgeous en de 3d is gorgeous en de mensen zijn gorgeous en Smaug is gorgeous. jep, goede film =] vandaag antwoorden op Romance want ik heb vrij vandaag |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|