|
|
Auteur | Bericht |
---|
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 30 2013, 23:14 | |
| Wub, ik wou het rate me spelletje doen, maar het was te confusing voor Hayden, en ik ben te lui om om te loggen, dus ja, dan maar niet. |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 30 2013, 23:30 | |
| Ik moet eigenlijk ook niet aan die spelletjes mee doen. Ik trek me dat altijd te persoonlijk aan xD
|
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 30 2013, 23:56 | |
| HAHAH als je je muis op dat spinnenweb houdt op dezelfde plaats heel de tijd dan spazzt die spin helemaal HAHAH
I like that spider more then I should |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 31 2013, 08:30 | |
| Sjesus, mijn motoriek. *is gisteren van de trap gedonderd bij de Kwantum* Damn you, Tali CAN'T LEAVE THAT SPIDER ALONE ANYMORE |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 31 2013, 09:16 | |
| - Master Savador schreef:
- Sjesus, mijn motoriek.
*is gisteren van de trap gedonderd bij de Kwantum*
Damn you, Tali CAN'T LEAVE THAT SPIDER ALONE ANYMORE Well then at least I'm not the only one anymore >) Oh, hij spazzt trouwens ook als je de muis aan de rand van het web, buiten de afbeelding houdt. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 31 2013, 12:01 | |
| I'VE GOT ALLEGIAAAAANT. Maar ik heb al 5 hoofdstukken gelezen, en ik heb tegen me gezegd dat ik maximaal 15 hoofdstukken per dag mag lezen, anders zit ik er te snel doorheen. (Hoewel ik die regel zeker ga breken als de spanning er echt in komt. |
|
| |
Alba .
PROFILEReal Name : Tali~ Posts : 36 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & a bit of DarkKlas: Master NorwoodPartner: Oh god, I'm gonna die alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 31 2013, 15:06 | |
| |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 31 2013, 16:15 | |
| Whyy die spin in de rechter bovenhoek! Ik haat spinnen xD |
|
| |
Akise .
PROFILEReal Name : faye Posts : 57
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 31 2013, 17:01 | |
| HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT BTW GUYS AKISE IS SO SEXY AND GAY AND SEXY AND I STILL SPACE BC |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 31 2013, 17:35 | |
| *trommelt met vingers* Laat ik maar eens Ro gaan omtoveren en posten.. Kom op mensen! Er moeten meer mensen naar het Halloweenfeest!! |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 31 2013, 20:08 | |
| Halloweenfeest?! WAARZOOOO hahaha |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 31 2013, 21:12 | |
| Wuub,cik moet er ook nog reageren, wil ik steeds doen. Maar ik heb net mijn boek bin en. Hoewel ik al meer gelezen heb dan ik me had voorgenomen vandaag, xd |
|
| |
Ze'ev .
PROFILEReal Name : Kiss o3o? Posts : 193 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: Partner: Like tomorrow she is always one day away. All the time she slips away, it’s close but yet so far
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 31 2013, 23:49 | |
| En toen deed m'n voornemen om hier te posten poef.. In plaats daarvan een samenvatting van 10 blz gemaakt .__. En vanaf morgen hardcore nanowrimo en tentamens dah. So much to dooo |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 00:04 | |
| Gelukkig een halve post klaar, morgenochtend/middag/avond er maar verder aan werken, maar dan komt het er echt op te staan! *nu vastberaden*
Slaap lekker SSA |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 12:42 | |
| Oh shite, dat Halloweenfeest ja... well, aan de slag dan maar. *kraakt vingers* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 17:54 | |
| Hihi, ik heb het gelukkig nu af, al is de kwaliteit ver onder de maat, maar iig hoef ik daar mijn hersenen niet meer over te kraken. \(^.^)/ |
|
| |
Akise .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 20:18 | |
| IEMAND TOPIC MET MIJN SEXY AKISE |
|
| |
Alysia
PROFILEReal Name : Anonymouse v2 Posts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde ~Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 20:21 | |
| Duss... Mijn oom heeft een herseninfarct gehad en ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken. Hij heeft gewoon de hele avond beneden gelegen, half verlamd enzovoorts. En voordat mensen gaan: waarom roep hij dan niet om help, jeez? Zijn rechterhersenhelft was beschadigd en dat is de helft die beoordelingen enzovoorts regelt. Dus in zijn hoofd ging het van: "Oh, ik kan niet opstaan. Dan niet." Maar echt... Hij kan geloof ik nog steeds niks met zijn linkerhand en volgens mij was er ook een probleem met zijn geheugen, dat hij iedere dag opnieuw vraagt wat hij in het ziekenhuis doet. Ik weet geen details omdat mijn moeder er niet over wil praten ._. |
|
| |
Akise .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 20:30 | |
| - Alysia schreef:
- Duss... Mijn oom heeft een herseninfarct gehad en ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken.
Hij heeft gewoon de hele avond beneden gelegen, half verlamd enzovoorts. En voordat mensen gaan: waarom roep hij dan niet om help, jeez? Zijn rechterhersenhelft was beschadigd en dat is de helft die beoordelingen enzovoorts regelt. Dus in zijn hoofd ging het van: "Oh, ik kan niet opstaan. Dan niet." Maar echt... Hij kan geloof ik nog steeds niks met zijn linkerhand en volgens mij was er ook een probleem met zijn geheugen, dat hij iedere dag opnieuw vraagt wat hij in het ziekenhuis doet. Ik weet geen details omdat mijn moeder er niet over wil praten ._. Aww, hope he'll get better soon. Sterkte! |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 20:36 | |
| @Alysia, dawww D; sterkte |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 20:36 | |
| - Akise schreef:
- IEMAND TOPIC MET MIJN SEXY AKISE
Oehh, ik zou wel willen. En veel sterkte Alysia |
|
| |
Akise .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 20:42 | |
| OKIDO, moet ik m maken of ? :d |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 20:48 | |
| - Alysia schreef:
- Duss... Mijn oom heeft een herseninfarct gehad en ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken.
Hij heeft gewoon de hele avond beneden gelegen, half verlamd enzovoorts. En voordat mensen gaan: waarom roep hij dan niet om help, jeez? Zijn rechterhersenhelft was beschadigd en dat is de helft die beoordelingen enzovoorts regelt. Dus in zijn hoofd ging het van: "Oh, ik kan niet opstaan. Dan niet." Maar echt... Hij kan geloof ik nog steeds niks met zijn linkerhand en volgens mij was er ook een probleem met zijn geheugen, dat hij iedere dag opnieuw vraagt wat hij in het ziekenhuis doet. Ik weet geen details omdat mijn moeder er niet over wil praten ._. Wow, dat is zeker wel even schrikken, niet? In ieder geval, heel veel sterkte ermee! |
|
| |
Alysia
PROFILEReal Name : Anonymouse v2 Posts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde ~Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 20:52 | |
| Dank jullie ~ You guys are so nice ^^
Nja ik vind het altijd zo rot dat mijn brein moeite lijkt te hebben met het verwerken van zo'n soort nieuws, het komt niet echt aan zeg maar. En ik vind het nog het ergste voor mijn tante, neef en nichtje. Maar ook de realisatie dat dat soort dingen gewoon kunnen gebeuren is erg beangstigend, want als ik kijk naar mijn ouders... Ze hebben wel horen wel bij de leeftijdsgroep die er het meeste risico voor loopt. En ik ben ook gewoon bang dat de schade erg groot is, want mijn oom heeft een hele avond daar gelegen - dus dan is de kans erg groot dat het echt ernstig is. Daarbij is hij ook nog een koppig van zichzelf en zo, dus toegeven is moeilijk voor hem en je moet eerst inzien wat er is gebeurt voordat je kan écht rehabiliteren. So many thoughts. My brain is getting tired. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 20:58 | |
| Hiii iedereen. Lang niet gezien. Ofzo
Ik heb echt een update nodig. Veranderingen? Nieuwe chars? En dan van ongeveer de afgelopen twee maanden.
En hoe gaat het met jullie allemaal? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|