PortalIndexHet onzin topic HpD5UwnHet onzin topic 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Het onzin topic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 09:26

Weird ;o
Mijn laptop is flutter dan flut. Nja - misschien kan ie wel hogere graphics aan, maar hij is en blijft effing sloom als het erop aankomt.
Zoals met TERA Online, wasted effort much *kuch*

En ik ben stiekem al op Skype, invisible-mode ;D -chuckles-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Tomme
.
.
Tomme

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 733
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Drop out from Miss summer.
Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 09:30

Ik zit zuuuulke lieve gifjes te kijken x3 Gewoon gemeen lief... en fluffig en d'awwwww * Cute mode activated * Sooooo cute... x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Soh
.
.
Soh

Het onzin topic UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 1289
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: {ƒαкє} ℓιgнт
Klas: master Kana
Partner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 09:36

Noaaaa~aaaah *twinkle*
Is mijn aanvraag voor de leraar al besproken? Ik weet, ik ben ongeduldig as hell maar ik ben gewoon leuke topics in gedachten die ik wil aan maken :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Het onzin topic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 09:54

SanNi~
Yush, we hebben er alle drie ons oordeel al over gegeven - maar we hebben twee meer aanvraagjes voor dezelfde rang, dus we moeten nog kijken naar het geheel van die drie om tenslotte te kijken welke we het beste vinden uitkomen en such ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Soh
.
.
Soh

Het onzin topic UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 1289
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: {ƒαкє} ℓιgнт
Klas: master Kana
Partner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 09:57

Alright thank you *hug hug hug* ~ had niet verwacht dat het zo druk zou zijn om die rang, haha.
En dan moet ik maar braaf wachten in een hoekje *mutters*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Het onzin topic UTL8oxA PROFILE
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 09:58

Master Savador schreef:
Diploma-uitreiking van m'n broertje - ohmibutts, dat was een lange zit.
Ze gingen ook iedere leerling af met persoonlijk uitgerekt verhaaltje dat dan leuk moest zijn, that said.
M'n reactie was pretty much like dis;
Het onzin topic Philosopher-s-Stone-Animation-rip-severus-snape-13700507-259-200
^ na ieder 20-minuten-verhaaltje
Het onzin topic Tumblr_mkambjZNCJ1qjemo2o1_500
^ toen ik tweeënhalf uur later eindelijk weg kon
Saf is slowly dominating me, alright.

Anyhows, alles goed met alle peeps hier? :3
Iemand die hier btw Runes of Magic doet? It's like WoW, but then, like - free?

If U wanna give me a link where I can download it then OK : )
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomme
.
.
Tomme

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 733
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Drop out from Miss summer.
Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 10:52

Mood: http://media.tumblr.com/tumblr_ljdpjw5RNo1qdulvk.gif
Hoe: DE VERKEERDE HORROR VERSIE KIJKEN MET NOAH!!

;_____; I dont wanna i dont wanna thet freang moved it was a man missing andt en that happend and  im scared and tond have anything and whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*last bit has been cut out. please wait. *
Met Master Savador.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Het onzin topic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 10:56

I'm sorry Ani ;w;
KlikhetwegklikhetwegKLIKHETWEG - SHAGAJSS;@sdma

@SanNi: Haha, yush - we proberen het wel zo snel mogelijk te doen :3

@Jints: Klik-
There ya go Respect
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Soh
.
.
Soh

Het onzin topic UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 1289
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: {ƒαкє} ℓιgнт
Klas: master Kana
Partner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 11:11

Mag ik vragen van wie de andere chars zijn? *nieuwsgierig*


En ik rage hier. VOLGENS MIJ HEEFT M'N MOEDER M'N FAVO BANDSHIRT WEG GEGOOID *begint met spullen te smijten*
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 11:16

@Noah, ik heb geen idee waar het spel over gaat dus wss moet je het me uitleggen xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Tomme
.
.
Tomme

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 733
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Drop out from Miss summer.
Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 11:43

Horoor...... film.......af.......brean......dead.......heart.......h.igh......

Horror verslag tussen mij en saf....:

I... am noy hungry... am not tired... i dont... i scared of neko ;__;
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 12:37

Ik kijk nu voor het eerst de Walking dead Stare Eigenlijk zijn de zombies best wel schattig..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Venita
.
.
Venita

Het onzin topic UTL8oxA PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ
Posts : 132
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit
Klas: Geen
Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 14:17

De zombies in the last of us zijn beter Stare
Hoewel ik clickers niet mag, want ik ben slecht in sluipen >.<

Wat is het hier trouwens stil vandaag ö ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 14:46

Venita schreef:
De zombies in the last of us zijn beter Stare
Hoewel ik clickers niet mag, want ik ben slecht in sluipen >.<

Wat is het hier trouwens stil vandaag ö ...

Ik wil die game *_* maar volgens mij is hij niet voor pc.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Earia

Earia

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 14:51

Venita schreef:
De zombies in the last of us zijn beter Stare
Hoewel ik clickers niet mag, want ik ben slecht in sluipen >.<

Het zijn geen zombies! Oh Noes! Ze leven nog. Zombies are killed by shooting the brain. Infected gaan met een paar goeie stoten al dood.

En jaaaah, ik heb hem al uitgespeeld. Dat ending... wow. Just wow Stare

@Jinte; nope, ps3 only
Terug naar boven Ga naar beneden
Venita
.
.
Venita

Het onzin topic UTL8oxA PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ
Posts : 132
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit
Klas: Geen
Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 14:58

Ik heb hem ook al uitgespeeld.
En ja je hebt gelijk, daarom vind ik het ook zo freaky: stel die mensen zijn er ergens nog... In die infected >.<
Had er nooit over nagedacht totdat Sam het moest zeggen.

En ik weet niet zo goed wat ik van het einde moet vinden, het is wel duidelijk dat Joel NIET over het verleden heen is want Ellie is nu zijn Sarah. En hij is nog steeds niet instaat om haar los te laten. So many meanings and the feels.
Hoewel sommige bugs echt irritant waren, ik schrok me soms dood als ze allemaal om me heen begonnen te rennen bij clickers >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 15:10

Lemme say this first: Als je the Last of Us nog niet gespeeld heb en dit wel van plan ben; SPOILERS! Stare

So anyway~
Nah, ik heb teveel Resident Evil als kiddo gespeeld om me daar zorgen over te maken. Kill or be killed. Ik zie het maar als mensen uit hun lijden verlossen, mochten ze echt nog diep, diep in die paddenstoelen verstopt zitten. Maar ik betwijfel het.

En dat vond ik juist zo sterk in het einde. De relatie tussen een vader en dochter is één van de sterkste banden die er is (if you are doing it right, that is). En een vader die op het punt staat om opnieuw een dochterfiguur te verliezen heeft dan natuurlijk zoiets van "no fucking way, not this again".
And also; dat stuk waar Joel ligt te creperen en waar je Ellie speelt, die David z'n kop even veranderd in pastasaus was mijn favoriete stuk uit de game~ Eén van me favoriete cutscenes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venita
.
.
Venita

Het onzin topic UTL8oxA PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ
Posts : 132
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit
Klas: Geen
Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 15:18

Meer spoilers:

Ik vond het gewoon irritant. Zit ik helemaal in die focus, ik ben echt diehard fan van die pijl en boog geworden, en dan ineens beginnen Ellie en Tess te rennen als gekken. Of ze schreeuwen gewoon wat en dan ben ik van: willen jullie dood of zo >.< ?
Dus veel lette ik niet echt op dat hele: wat als ze er nog zijn, gedeuns. Was meer bezig met me te irriteren aan dingen.

Ik moet ook zeggen dat als de verhaallijn niet zo goed was geweest, ik waarschijnlijk halverwege was gestopt vanwege al de bugs. Want hij is echt goed ja ~
Vond het wel bad-ass om dokters dood te schieten, moet ik eerlijk bekennen. Alleen vond ik soms dat Joel iets té overdreven reageerde op sommige dingen, gelijk alles en iedereen doodschieten en maken enzovoorts. Wellicht is het wel beter, maar alsnog. En die ene vrouw mocht wel dood, die in het begin op Ellie moest passen: want zij deed gemeen. Doen alsof ze weet wat Joel voelt, she clearly doesn't.

En dat is ook waar eigenlijk. Nu ik terugkijk en denk aan het feit dat Joel letterlijk had gezegd: 'It seems like you can't escaped the past.' Of iets wat daarop lijkt Stare
Maar nu heeft hij dingen wel kunnen veranderen en heeft hij Ellie nog steeds, joepie ~

En welke cutscene? Ik kan me die niet herinneren, maar mijn geheugen is ook niet zo goed... Meestal weet ik dingen pas weer echt helemaal goed na een week of zo. Vraag me alsjeblieft niet hoe mijn hersens werken, want dat vraag ik mezelf ook al jaren lang af Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 15:30

Ik heb alle cutscenes bekeken, die waren echt mooi *_* Maar ik snapte het einde niet helemaal...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Earia

Earia

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 15:36

Even MORE spoilers~

Nah, das wel vaker het geval met AI's, dus ging ik er vanaf het begin af aan al vanuit dat mobs niet reageerde op de NPC's die met je mee reizen. So lette ik nooit zo op wat Ellie&co altijd deden terwijl ik sneaky bezig was. Die waren toch zo goed als onzichtbaar, tot je in combat mode kwam.

Ik had nauwelijks last van bugs moet ik zeggen Oh Noes! 
En ja, het verhaal was inderdaad wel echt de rede voor mij om steeds verder te blijven spelen. De gameplay zelf vond ik niet eens zo ijzersterk, ik vond het best wel makkelijk. Het was gewoon meer van "Oh, wat gaat er nu gebeuren! Must know!" en dat heb ik al heel lang niet meer gehad bij een game. So it was fun :3

De reacties van de characters vond ik juist heel goed op alles. Niet zo zeer van "Oh ja! Dat had ik ook gedaan!" Maar meer van dat het natuurlijk en geloofwaardig over kwam. Niks leek out of place te zijn en het character design was goed en overdacht. De characters waren écht mensen, geen overpowerde bad-ass wanna-be's die door een stel retards in elkaar waren gezet op een manier dat ze perse stoer moesten overkomen.

En ja, Marlene. Fuck haar. Toen ze zo naar Joel toe kroop met der "let me gooooooooo!" begon ik nog net niet te schreeuwen dat Joel der door der kop moest schieten. And then he did. So yay~

De cutscene aan het einde van de winter. Wanneer Ellie vast zit in dat dorp met die psyco's die mensenvlees eten. Als je der voor het eerst speelt moet je op een hert jagen en dan komen er twee guys die dat hert willen ruilen voor medicijnen. Eén van die guys waar je dan uiteindelijk ook Infected mee af moet gaan slachten, David, ontvoert Ellie dan dat dorp in en wil der vermoorden. Maar dan is Ellie uiteindelijk de persoon die een machete een paar keer door z'n schedel steekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venita
.
.
Venita

Het onzin topic UTL8oxA PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ
Posts : 132
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit
Klas: Geen
Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 15:43

SPOILER, opnieuw ~

@ Elveria :: Omdat Ellie immuun is voor de spores willen ze haar dus gebruiken voor een tegengif. Echter heeft zij een soort van mutatie in zich waardoor ze dus immuun is en heeft ze wel degelijk gewoon die spores in zich. Ik heb een filmpje gekeken over de schimmel die ze onder andere hebben gebruikt als inspiratiebron en in het spel zelf wordt ook gezegd dat de spores helemaal uitspreidden naar de hersenen. Willen ze de mutatie die Ellie in zich heeft dus gebruiken voor een vaccinatie: dan moeten ze het dus ook uit haar hersens halen en de kans dat ze dat dus overleeft in... Nihil. Ze gaat dus hoe dan ook dood na de operatie.
Joel ziet Ellie nu een soort van als zijn dochter en weigert haar te verliezen, omdat hij Sarah - zijn echte dochter - in het begin van dit alles al is verloren en tja... Dat was niet fijn.
Dus schiet hij iedereen neer en vlucht met haar. Wetende dat Ellie echter terug zal gaan en haar dood waarschijnlijk met open armen tegemoet zal lopen omdat ze de mensen dan kan redden: liegt hij tegen haar en zegt dat ze dus geen cure kunnen vinden. Ondanks alles.
Aan het einde vraagt Ellie of het waar is en wilt ze ook dat hij het zweert, maar aan haar gezichtsuitdrukking - iets waar ik verliefd op ben geworden in die game - kun je eigenlijk al zien dat ze weet dat hij heeft gelogen. Als je het mij vraagt dan, my honest opinion ^^

Does that clear it out?

@ Earia :: Maar soms liepen ze net voor mijn vizier als ik op een clicker wilde richten en dat is gewoon zo onwijs irritant Stare
Just let me kill them already.

En de cliffhangers zijn inderdaad wel spot-on zorgen er echt voor dat je door wilt blijven spelen, hihi ~
Zoals ik eerder al zei: de gezichtsuitdrukkingen zijn geweldig. Ze hebben echt goed werk verricht wat dat betreft. De game-play mag dan eigenlijk best slecht zijn, maar de character development enzovoorts is echt goed uitgewerkt en gemaakt ^^

En wat Marlene betreft, dit ging er door mij heen: of hij schiet haar nu dood en is van haar gezeur af, of ze bloed hier waarschijnlijk dood. Ze gaat hoe dan ook dood, good for her Stare

O, heette die gast die haar als nieuw speeltje wilde David? Helemaal vergeten >.<
Maar hij was gewoon een vies ventje, bah. Vind het goed dat Ellie zijn schedel helemaal kapot heeft gemaakt, maar dat vond ik ook best wel fijn want het liet wel zien dat als het erop aankwam: Ellie ook prima voor zichzelf kan zorgen. Ondanks dat ze niet kan zwemmen, natuurlijk ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomme
.
.
Tomme

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 733
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Drop out from Miss summer.
Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 15:44

Ik speel mad father, Noah heeft zich denk ik rot gelachen x.x" Ik iep het nog best wel snel >..>" Ik heb in een horror mood en moet nog een post maken =3= why this?
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy Jackson
.
.
Percy Jackson

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rebecca
Posts : 178
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water || Dark
Klas: Master Kana
Partner: Love is like a bittersweet migraine honey.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 16:52

Ik ga dood. Ik ga werkelijk dood D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomme
.
.
Tomme

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Dubbledot
Posts : 733
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Drop out from Miss summer.
Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 17:05

Speel horror Woot! Ik ken een paar gratis games Woot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy Jackson
.
.
Percy Jackson

Het onzin topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rebecca
Posts : 178
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water || Dark
Klas: Master Kana
Partner: Love is like a bittersweet migraine honey.

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitimeza jun 29 2013, 17:11

Smurfke, stuurt es wat linkjes Smile ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Het onzin topic UTL8oxA PROFILE
Het onzin topic UTL8oxA MAGICIAN

Het onzin topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-