PROFILE Real Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire|Darkness Klas: Master Savador Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 15:04
meh ik heb vrije dag maar ik verveel me kapot ugh dan nog strijk doen en zwemles geven en en meh morgen stage klaag klaag
Romance .
PROFILE Real Name : Ro Posts : 2649
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: ~ Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 15:51
Lightning schreef:
meh ik heb vrije dag maar ik verveel me kapot ugh dan nog strijk doen en zwemles geven en en meh morgen stage klaag klaag
*hugzels* It will be alright.. You can do it!!!!
Lightning .
PROFILE Real Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire|Darkness Klas: Master Savador Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 16:09
XD meh ik zie het niet zitten die stage, het is zo saai al dat klasseren XD
Alysia
PROFILEReal Name : Anonymouse v2 Posts : 103
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde ~ Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 17:35
Ik vind het echt vervelend als ik niet kan posten terwijl ik het wil. Dan ga ik juist vaak kijken hier omdat ik wil posten Het helpt niet als ik eigenlijk zou moeten leren.
Kyle .
PROFILEReal Name : Char Posts : 31
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: Partner: Maybe, sometimes.. hmpf, I dunno.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 18:22
+1 Dat heb ik ook soms, en dan ook dat het het leren in de weg zit.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:07
Iemand die interesse heeft in een topic met Roakes of Thayeline? Ik ga proberen, als het echt niet lukt dan laat ik iets weten
Alysia
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde ~ Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:14
Kyle schreef:
+1 Dat heb ik ook soms, en dan ook dat het het leren in de weg zit.
En dan uiteindelijk kan je je niet meer concentreren, maar is je brein te moe om nog een fatsoenlijke tekst uit te typen - zo irritant >: Maar ik heb dezer dagen ook echt het gevoel dat mijn brein gewoon een zeef is, ik onthoud niks behalve dingen die gewoon door de dag heen gebeuren en helemaal niet relevant zijn ._.
@ Roakes: Sorry, maar ik zit al in drie topics en ik kan dingen nu al niet meer onderhouden - dus het lijkt me geen slim idee om er eentje met mij te pakken ^^'
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:20
>Anon; No problem, anyone else? ~
Elveria God of Mischief
PROFILE Real Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark x Fire Klas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:42
Iemand die nog een creepy ass theme wil?
Tomme .
PROFILE Real Name : Dubbledot Posts : 733
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: Drop out from Miss summer. Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:45
@Roakes: Inspi blok? ( Zit er zelf ook met een paar, voor chars... echt alleen chars ._." )
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:50
Shou schreef:
@Roakes: Inspi blok? ( Zit er zelf ook met een paar, voor chars... echt alleen chars ._." )
Ik zou een post kunnen schrijven als ik een idee zou hebben voor een topic. maar het probleem is - dat heb ik niet. Dus daarom lukt het niet. Ik begon gisteren te typen zonder idee en ik raakte dus niet verder dan 51 D: Daarom zoek ik iemand om een topic mee te hebben - kan ik die karakters op elkaar afstemmen tot een idee~
Mathias
PROFILEReal Name : Anne Posts : 77
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: water Klas: Hah! Partner: She passed away
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:51
heb ook een inspiblock gehad, was echt een hell eigenlijk ^^" ik wil eventueel wel Tal, maar ik weet niet tot hoever ik het kan brengen xD Zack of Jecht? c:
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:54
Master Jecht schreef:
heb ook een inspiblock gehad, was echt een hell eigenlijk ^^" ik wil eventueel wel Tal, maar ik weet niet tot hoever ik het kan brengen xD Zack of Jecht? c:
Hmm.. Zack, if you don't mind? Mag ik dan met Thayeline? Idk why. Ik heb zin om met Thay te posten~
Tomme .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: Drop out from Miss summer. Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:55
@Tal: Kan wel topic met je... maar dan enkel met Shou of Chopper Im afraid ._." @Anne: Yup ._. Ik heb het echt ook met maar 2 /5 niet... Hoe kwam jij erover?
Kyle .
PROFILEReal Name : Char Posts : 31
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: Partner: Maybe, sometimes.. hmpf, I dunno.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:55
Holy crap. Dan sta ik weer eens op de weegschaal, ben ik in ongeveer anderhalve week van 68 naar 62 kilo gegaan. Talk about a crash diet. Dacht dat het wel mee zou vallen met het afvallen, aangezien ik naast de moeite met eten door mijn kaak, ook niet kan sporten en voornamelijk in bed zit. Ah well, die komen er wss weer heel snel bij als ik gewoon kan eten. Dan ga ik dus wel wat meer sporten en op voeding letten, voor de paarden die ik rijd is mijn streefgewicht namelijk ergens rond de 60 kilo.
Mathias
PROFILEReal Name : Anne Posts : 77
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: water Klas: Hah! Partner: She passed away
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:56
Zack it is en dat mag zekers c:
Shou: RPG's spelen, fanfics lezen, manga's lezen. Alles met een storyline eigenlijk ^^
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 19:57
>Ani; Oké, dat gaat dan met Roakes zijn I guess, omdat ik dan al met Thayeline een topic open heb staan en ik wil mijn 2 main's het actiefste houden. Met wie wil jij liefst? ^^ >Anne; Okay, ik begin er meteen aan, ik stuur het je zsm door ^^
Eerst eten omnomnom
Elveria God of Mischief
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark x Fire Klas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 20:00
HAHAHAHAHAHAhahahahaha. Nee Zondag 5 kilometer rennen met school, marathon. Ik heb nog niets eens geoefend.
Tomme .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 20:08
@tal: het liefst Shou eigg. Maar als je wat cute's en geks wilt kan je Chopper pakken :') Mij maakt het niet uit.
@ Anne: Tnx, zal proberen
Momochi .
PROFILEReal Name : P. Posts : 203
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: Mr. Saf Partner: Why does my form of love always come with the word'' I''?
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 20:18
Eindelijk thuis. Stomme hijskraan die nu weer zonodig op het spoort moet vallen Yeah ik was een van die zielige mensen die uren heeft moeten wachten
Zodra m'n pc begint mee te werken maar weer een postje droppen met Mo~ <3
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 20:32
Shou schreef:
@tal: het liefst Shou eigg. Maar als je wat cute's en geks wilt kan je Chopper pakken :') Mij maakt het niet uit.
@ Anne: Tnx, zal proberen
Shou is goed voor mij c:
Thomasso
PROFILE Real Name : Double-o Seven Posts : 436
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud ♥ Klas: N/A Partner: You're so dark, babe.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 20:40
HAHAHAHAHAHAHAHA VRIJE TIJD WAAR HEB JE HET OVER.
*sadface in the corner*
Nathan .
PROFILE Real Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air &nd Fire Klas: Miss Summer Partner: I'm your Lion Heart
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 20:43
Awww come here, Agie D: *hugs*
Alysia
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 20:45
Thomasso schreef:
HAHAHAHAHAHAHAHA VRIJE TIJD WAAR HEB JE HET OVER.
*sadface in the corner*
Wat hebben wij toch een zwaar leven, maar ik heb dan nu nog wel een redelijk chill rooster de komende week omdat heel veel dingen uitvallen ~ Maar jij bent zielig >: Lemme give you a hug, a pixel one this time but the next one will be for realz ~
Elveria God of Mischief
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 07 2013, 20:53
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.