|
|
Auteur | Bericht |
---|
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 21:04 | |
| Dat heb ik ook een beetje, dus ik kan je verzekeren dat het echt niet raar is. Mijn oom had een hersenbloeding gehad vorig jaar, de dag erna kwamen ze daar pas achter toen hij zich nog met moeite naar bed heeft kunnen krijgen. Mijn tante was toen het gebeurde weg, dus dat was gewoon echt pech hebben. Iedereen begon meteen te huilen hier toen we het hoorden, en ik kon het gewoon nog niet, mijn brein was nog bezig met verwerken, pas enkele uren erna moest ik opeens huilen. Het is inderdaad eng. Nou, als er iets is, ik denk dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat je het hier altijd kwijt kan als je dat wil. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 21:10 | |
| Hii Marit - Alysia schreef:
- Duss... Mijn oom heeft een herseninfarct gehad en ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken.
Hij heeft gewoon de hele avond beneden gelegen, half verlamd enzovoorts. En voordat mensen gaan: waarom roep hij dan niet om help, jeez? Zijn rechterhersenhelft was beschadigd en dat is de helft die beoordelingen enzovoorts regelt. Dus in zijn hoofd ging het van: "Oh, ik kan niet opstaan. Dan niet." Maar echt... Hij kan geloof ik nog steeds niks met zijn linkerhand en volgens mij was er ook een probleem met zijn geheugen, dat hij iedere dag opnieuw vraagt wat hij in het ziekenhuis doet. Ik weet geen details omdat mijn moeder er niet over wil praten ._. I'm so sorry to hear that. M'n vader heeft ook twee beroertes gehad, met een grote karakterverandering en uitgevallen slikreflex van dien, dus ik weet ongeveer wel hoe groot die impact kan zijn. Ik wens u en uw familie heel veel sterkte toe =| |
|
| |
Alysia
PROFILEReal Name : Anonymouse v2 Posts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde ~Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 21:17 | |
| @ Charlotte: Nou mijn brein ervaart het als zo'n grote schok dat het niet meer weet wat het moet doen en dat heeft tot resultaat dat je begint te lachen. Ik lach altijd wanneer ik dat soort nieuws krijg en ik lach ook als ik op begrafenissen ben. Het is een vreselijk iets, maar het geeft aan dat het gewoon zo'n grote schok is - helaas weet niet iedereen dat en worden dus altijd mensen boos op me ^^'
@ Master Savador: Ik ben wel bekend met dat soort dingen, door well... Lessen, biologie and such en mijn vader heeft ook, al een lange tijd, terug een infarct gehad maar dat was aan zijn hart en hij was er zo weer boven op omdat we er vrij snel bij waren - maar hart en hersens... Het is toch anders. En ondanks dat blijft de shock erg groot, ik denk dat dat altijd wel zo blijft. Ik ben gewoon bang dat hij heel lang in het ziekenhuis moet blijven en dat het maanden, misschien zelfs jaren, gaat duren voordat hij weer in de richting komt van zijn normale... Vorm van doen. Ik weet even niet hoe ik het beter moet formuleren. Ook gezien het feit dat hij in het ziekenhuis tot drie maal toe een hartstilstand kreeg, maar hij werd hiervoor niet gereanimeerd omdat zijn hart sterk genoeg was om het zelf weer op te pakken - maar alsnog, het blijft een duister teken. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 21:57 | |
| Daar kan ik je niet meer dan gelijk in geven. Nu is de band met mijn vader nooit goed geweest dus wilde ik geloven dat het bij mij destijds niet zo'n grote klap was als dat het voor mijn moeder was, maar ik heb wel vaak lopen ijsberen, want je weet inderdaad niet wat je moet denken of doen, behalve dat je wilt weten hoe en wat. En nja, ik denk dat het er aan zal liggen wat de gevolgen zijn. Hoe lang hij nodig zal hebben met mogelijke revalidatie en zo. Maar daarin kun je niet veel anders doen dan afwachten. Maybe you should try and get some sleep ^^ Even proberen je hoofd leeg te maken en stuff. easier said than done, thou
Le edit; whoops, ik zie dat je al offline bent taha ~ Ik hoop dat je een beetje rustig kan slapen, ondanks alles. |
|
| |
Jodaline .
PROFILEReal Name : Lizz Posts : 195 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: Partner: ~ It's to difficult to live with something that already has my heart. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 22:05 | |
| toch... Joffrey kan lief zijn. Ookal was het allemaal een grote leugen. Als hij nou altijd zo lief was, tegen Sansa dan, want ik vind Margeary echt niet bij hem passen. En Sansa en hij zouden zo leuk zijn als hij lief was. https://www.youtube.com/watch?v=HMWuIgFJkFY |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 22:20 | |
| - Akise schreef:
- OKIDO, moet ik m maken of ? :d
Ik vind het prima als jij hem maakt. Nog voorkeur voor een account? |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 22:53 | |
| Heeeeel veel sterkte met alles Alysia!!
Pampam... ik moet een nieuw terrormaatje vinden voor Nien.... |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 01 2013, 23:23 | |
| Voor het eerst in een hele tijd weer gepost. Ik merk nu pas hoe ik posten heb gemist |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 09:30 | |
| @Christaaa: Ja, dat moet je Het leven van Saf kan niet zuur genoeg worden gemaakt. |
|
| |
Jodaline .
PROFILEReal Name : Lizz Posts : 195 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: Partner: ~ It's to difficult to live with something that already has my heart. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 10:23 | |
| hehe The karate kid kijken xd. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 10:48 | |
| Oho, 27 oktober was Safs birthday and I forgot. Ahwell. *gooit een handje confetti over de sad, grumpy, yet adorable sucker heen* Good enuf. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 10:52 | |
| - Nina schreef:
- Heeeeel veel sterkte met alles Alysia!!
Pampam... ik moet een nieuw terrormaatje vinden voor Nien.... Elveria is always In. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 11:53 | |
| Wubwub, ik heb besloten dat Hayden één pil in plaats van twee neemt vanaf nu. 'Cause she needs to have fun, en er is een kanscop een woedeuitbarsting en dat moet ooit een keer gebeuren. xD |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 11:56 | |
| - Master Savador schreef:
- Oho, 27 oktober was Safs birthday and I forgot.
Ahwell. *gooit een handje confetti over de sad, grumpy, yet adorable sucker heen* Good enuf. Awh.. Happy late Birthday to youuuuuu.. Happy late birthday to youuuuu.. Happy late birthday, Happy late Birthdayyy, Happy late Birthday to yoooouuuuuuuuuuu!!! |
|
| |
Akise .
PROFILEReal Name : faye Posts : 57
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 12:07 | |
| - Miss Eres schreef:
- Akise schreef:
Ik vind het prima als jij hem maakt. Nog voorkeur voor een account? Doe maar Auru :') K zal m maken als ik zin heb >.< Ik wil wel even bekennen dat ik heb gezien hoe lang mensen hier posten, ik post dus uhm super duper kort. Is dat een probleem ? |
|
| |
Alysia
PROFILEReal Name : Anonymouse v2 Posts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde ~Klas: Partner: I am whatever I am. Only God can judge me now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 13:29 | |
| Ik heb echt behoefte om even te posten, maar dat kan nergens. Dus is er misschien iemand die zin heeft in een heel sloom topicje met mij?
@ Master Savador: Kreeg een instant scene dat meneer ergens heel grumpy zit en dat er dan iemand met een taart aankomt en dat hij daar ergens wel blij om is want het is taart. I mean, come on - who doesn't like that? Alleen dan struikelt die persoon en vliegt die taart zo in slowmo door de lucht en vliegt hij zo in zijn gezicht. Ik moest er zelf best hard om lachen, sorry XD Maar gefeliciteerd, denk ik? En ik wil met liefde weer wat zeggen over het onderwerp van gisteren, maar ik heb besloten dit toch niet te doen want de kans dat we dan heel filosofisch gaan doen is groot en dan voelen mensen zich misschien te awkward om erdoor heen te posten of zo. Something like that. |
|
| |
Lucy
PROFILEReal Name : Emmaa Posts : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth + lavaKlas: Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 13:31 | |
| @Mousy;; Ik wil wel een heel sloom topic :3 Ben zelf ook druk etc dus het is voor mij geen probleem als er soms wat langer zit tussen posts ^^ |
|
| |
Alysia
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 13:42 | |
| @ Emma: Oké! Ik post wel het liefste met Alysia op het moment, dat is hopelijk geen probleem? En heb je nog ehm... Wensen of iets in die trant voor het topic? En ik neem aan dat ik hem moet maken XD ? Ben daar wel niet zo super in ^^' |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 13:43 | |
| D'aww, Lucy is so adorable. |
|
| |
Lucy
PROFILEReal Name : Emmaa Posts : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth + lavaKlas: Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 13:45 | |
| - Alysia schreef:
- @ Emma: Oké!
Ik post wel het liefste met Alysia op het moment, dat is hopelijk geen probleem? En heb je nog ehm... Wensen of iets in die trant voor het topic? En ik neem aan dat ik hem moet maken XD ? Ben daar wel niet zo super in ^^' Ik wil hem best aanmaken hoor :3 Dan issie vanavond klaar, aangezien ik bijna weg moet. Zal ik dat doen? @Char;; Nope she's not xD Ze is een rotkind dat haar onschuldige onopvallende uiterlijk veelste goed kent xD But she can act adorable? ;D |
|
| |
Alysia
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 13:47 | |
| - Lucy. schreef:
- Alysia schreef:
- @ Emma: Oké!
Ik post wel het liefste met Alysia op het moment, dat is hopelijk geen probleem? En heb je nog ehm... Wensen of iets in die trant voor het topic? En ik neem aan dat ik hem moet maken XD ? Ben daar wel niet zo super in ^^' Ik wil hem best aanmaken hoor :3 Dan issie vanavond klaar, aangezien ik bijna weg moet. Zal ik dat doen? O, dat zou ik heel erg fijn vinden! Dan ga ik nu wel gewoon weer verder aan mijn schoolwerk en zo, krijg ik in de avond een beloning ervoor ~ |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 13:47 | |
| Shhtt... Just let me have the illusion that she's adorable and everythinh will be alright.
I should have known that, zinnetje in der sig. |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 14:01 | |
| - Akise schreef:
- Miss Eres schreef:
- Akise schreef:
Ik vind het prima als jij hem maakt. Nog voorkeur voor een account? Doe maar Auru :') K zal m maken als ik zin heb >.< Ik wil wel even bekennen dat ik heb gezien hoe lang mensen hier posten, ik post dus uhm super duper kort. Is dat een probleem ? Nuhh, I follow your lead and see where it ends xD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 14:36 | |
| Ems, Lucy is vertederend D: Dat moest er even uit. - Alysia schreef:
- Ik heb echt behoefte om even te posten, maar dat kan nergens. Dus is er misschien iemand die zin heeft in een heel sloom topicje met mij?
@ Master Savador: Kreeg een instant scene dat meneer ergens heel grumpy zit en dat er dan iemand met een taart aankomt en dat hij daar ergens wel blij om is want het is taart. I mean, come on - who doesn't like that? Alleen dan struikelt die persoon en vliegt die taart zo in slowmo door de lucht en vliegt hij zo in zijn gezicht. Ik moest er zelf best hard om lachen, sorry XD Maar gefeliciteerd, denk ik? En ik wil met liefde weer wat zeggen over het onderwerp van gisteren, maar ik heb besloten dit toch niet te doen want de kans dat we dan heel filosofisch gaan doen is groot en dan voelen mensen zich misschien te awkward om erdoor heen te posten of zo. Something like that. Fahaha, maar dan blijkt dat het hem weer tegenzit en eindigt ie met smerige goedkope Hema-worteltaart op zijn bordje ofzo waar hij dan zo heel melodramatisch in gaat prikken. But cake in the face. He would deserve that, somehow. En ik denk dat dat ook beter is for now. Dat, en anders ga je het ook weer voor jezelf ophalen en stuff en loop je er de hele dag over te kniezen. |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 02 2013, 15:36 | |
| Ik ben net vermoord door een boek en wat wil ik, meer drama en exciting stuff that will make my heart race. If I were dauntless, i would have been hanging over the chasm every day to get the feeling I'll almost die. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|