|
|
Auteur | Bericht |
---|
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| |
| |
Aeryn
PROFILEReal Name : M'non Posts : 150
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 22:09 | |
| \\ Anon Heb je dat ook dat als je een of ander... organisme tekent dat je dan hetzelfde gezicht gaat trekken? XD of teken je echt alleen maar abstract? & Ik zou hun gezichten dan ook wel eens willen zien :stare:oeh, en dan blijkt het dat er iemand uit je klas in de buurt zit en het ook ziet . . . *gooit reputatie in prullenbak*
Elke mm van het park komt op de foto *wrijft kwaadaardig in handjes* Jammer dat de kans zo klein is dat je ze ziet D: Be nice and show yourselfs *hides gun called a camera* |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 22:10 | |
| OMG VANI DER DRAAK JE IS ZO CUUTEEEW ~ ja, dit moest er even uit |
|
| |
Zenon .
PROFILEReal Name : Ymous~ Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air||DarkKlas: Mentorklas Master SavadorPartner: You're just another Grain of Sand in this Damned Desert
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 22:18 | |
| Poor SanNi. Hakken zijn ook gewoon evil. Gympen en laarzen met platte zolen ftw ~ En jouw draak past tenminste nog een beetje bij je character. Die van Zenon zit er echt helemaal naast. Ik wil een nieuwe! Neenee, ik teken meestal alleen abstract als ik in de trein zit. Dan schets ik... een soort van gevoelens uit ofzo. Ik zet me potlood neer en het doet gewoon z'n werk, I guess. En ik ben bijna altijd moe als ik in de trein zit, dus teken ik meestal met een suffe kop hele depri tekeningen. Vooral op maandagen zijn ze nogal dramatisch... En ja, dat heb ik inderdaad ook ja xD Was al helemaal een drama toen ik een Western style comic ging tekenen. Ik voelde me zo stupid. Maar het helpt toch wel, want als ik het niet doe, lukt het toch een stuk minder goed. Weird how that stuff works Maar de laatste tijd teken ik voornamelijk anatomie stuff. En als ik anatomie teken, teken ik meestal geen gezichten erbij. Ik heb nu echt een hele stapel op me bureau liggen met allemaal mensen zonder gezicht. Allemaal Slendermannetjes. Best wel creepy, eigenlijk... |
|
| |
Sitri .
PROFILEReal Name : Juicy Apple Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x LightKlas: |?|Partner: Your lips are like wine, and I seriously want to get drunk.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 01:06 | |
| Vandaag een zwembad gekocht yeaay en waterpistolen. How sad; maar wel leuk ;D
MissE. Ik had een topic geplaatst bij grote zaal/bibliotheek. Voor het geval je hem nog niet gezien had :'] |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 09:16 | |
| Helloooooooow!! Christa komt weer een keer kijken en OMG! Die site ziet er facking mooi uit! Hoe is het met jullieeeeee?? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 09:23 | |
| goedemorgen allemaal !!!!!
hoe gaat het met jullie? met mij gaat het echt super !!!! |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 09:35 | |
| @Christa;; Hoihoi~! How are you? Mehh, ik heb geen zin om in de hitte in de auto te zitten En ohmy, Moyra heeft een twotailed draakje Nu een naam kiezen.. Layka, Eragon of... twotail *derp* Best names ever.. |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 10:20 | |
| - Chime schreef:
- Vandaag een zwembad gekocht yeaay en waterpistolen. How sad; maar wel leuk ;D
MissE. Ik had een topic geplaatst bij grote zaal/bibliotheek. Voor het geval je hem nog niet gezien had :'] Ik had het gezien. Ik heb nog geen kans gehad om terug te posten. Ik wilde vandaag gebruiken om een paar postjes te schrijven. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 10:43 | |
| Ik moet posten.. Dat mijn brein meewerkt en mijn ouders me niet willen binden aan sociale activiteiten, want anders kan ik niet posten. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 10:56 | |
| *spiekt om hoekje* Vergeef me!! *buig buig* Laptop was stuk en ik kon niet posten. :'( Maar ik ben weer terug?? *hoopvolle blik zodat ze niet wordt afgeslacht in het onzintopic* |
|
| |
Sitri .
PROFILEReal Name : Juicy Apple Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x LightKlas: |?|Partner: Your lips are like wine, and I seriously want to get drunk.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 11:05 | |
| MissE. O was niet bedoeld als je moet posten ofzo maar voor het geval je hem echt over het hoofd gezien had ^^'
Dadelijk maar eens een post schrijven voor de fire magic les. Waar Chime onvermijdelijk te laat is gekomen. xD
|
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 11:43 | |
| Ik verveel me D: Wat ga ik daar aan doen *denkt na* |
|
| |
Vanilla .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 11:45 | |
| Oh mai god. Ik heb te lang niet met Vani geschreven, ik ben er helemaal uit o.o |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 12:04 | |
| Het is hier echt heeel heet man ik ben bijna niet weg te slaan uit het water ^^" ben wel blij dat ik eindelijk internet heb. |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 13:24 | |
| En ik ben na een hele drukke periode weer in leven, en ja ik heb op al mijn lessen gereageerd. Mijnen serieuze excusses voor het veel te late gedoe. Veel gedoe gehad. Ben bijvoorbeeld dit jaar weer gezakt voor 4Havo en moet komend jar naar het MBO, niets aan te doen, maar het heeft een lange tijd alle prioriteit gehad, en mijn RPG kunsten en inspiratie in de weg gezeten. Ik probeer nu weer bij te komen hier op SSa en ook bij te blijven xxjessss! Sander |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 13:52 | |
| grrrrr ik mag niet in de zon liggen |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 13:56 | |
| Dominiiiic Haha zo goed dat ik er 3 maanden niet ben geweest Mweeeeh en toen ging het beter xD Maar ik wil zo graag weer maarja mn ziekte zit me zoooo dwars, maar ik kom gewoon weer af en toe kijken en mss wel posten |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 13:59 | |
| pfff ik haat het om alleen maar in de schaduw te mogen |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 14:03 | |
| Wow... missed somethin... Since when is Maxime back... ?! 0.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 14:27 | |
| wat bedoel je wil je mij weg hebben of wat? ik versta niet goed engels |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 15:37 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 15:56 | |
| wacht je bedoel sinds wanneer ik terug ben, sinds een tijdje hoezo? |
|
| |
Gavriil .
PROFILEReal Name : Linima Posts : 100 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en duisternisKlas: -Partner: As Helen danced over the roads to Troy, so will my heart dance to her who is destined to fall in love.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 16:04 | |
| Ahhhhhhh, Ik wil zo graag met Gavriil posten. Maar het is te warm |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 16 2013, 16:06 | |
| het is inderdaad echt warm zelfs zo warm dat ik zin heb ik ijs |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |