|
|
Auteur | Bericht |
---|
Renji .
PROFILEReal Name : Tiny ~ Posts : 264 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - FireKlas: Master SavadorPartner: You can try, but i can't guarantee that i won't kill you slowly.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 10:22 | |
| - Dominic schreef:
- Renji schreef:
- *waves shyly*
Wedden dat niemand me meer kent. *le very suspicious glare* Who's that omg grrrrrrr *stuurt de waakhonden erop af* Ohwait, itsa mini-Tiny *waves* Gutentag c: Wie geht es//Hoe gaat t? Uehehehehe. & Mweh gaat wel, ik ga alleen bijna tenonder aan een massive rpg-block ;-; & metjou? :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 10:25 | |
| ik ga maar eens naar buiten denk ik |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 10:31 | |
| Mijn verzorgpaard krijgt misschien een veulen.. En ik wil het kopen, maar hetfeit dat ik over drie jaar ga studeren zit me inde weg, zo wel financieel en wat betreft tijd hebben voor het beestje. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 10:55 | |
| |
|
| |
Zenon .
PROFILEReal Name : Ymous~ Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air||DarkKlas: Mentorklas Master SavadorPartner: You're just another Grain of Sand in this Damned Desert
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 11:11 | |
| Oh, m'n ei is uitgekomen! En... en... en... en wtf is dat nou weer voor mismaakte slak I want a refund! A refund! |
|
| |
Sitri .
PROFILEReal Name : Juicy Apple Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x LightKlas: |?|Partner: Your lips are like wine, and I seriously want to get drunk.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 11:18 | |
| Goede.. nouja dit kan nog net door voor morgen denk ik :']
Ugh m'n broer is weer eens pissig op me. Waarom heb ik zo'n oversensitive broer die niet begrijpt dat ik geiriteerd ben als hij me om 8.30 100x belt om een gunst te vragen, terwijl ik nog lig te slapen. Gromm. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| |
| |
Sitri .
PROFILEReal Name : Juicy Apple Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x LightKlas: |?|Partner: Your lips are like wine, and I seriously want to get drunk.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 11:29 | |
| Ach ik vind hem best leuk ^^'
En en en ik heb eindelijk een crack. Woopiedoo. :'] |
|
| |
Zenon .
PROFILEReal Name : Ymous~ Posts : 88 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air||DarkKlas: Mentorklas Master SavadorPartner: You're just another Grain of Sand in this Damned Desert
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 11:30 | |
| Yeah, maar even dingen op de wiki over dat kreng opgezocht. En hij is blijkbaar heel vriendelijk en aardig en stuff. Dang nabbit, I chose the wrong egg! |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 12:33 | |
| Ik denkd at ik vanavond of morgen maar eens ga beginnen met posten. En als dat makkelijk gata misschien nog een topicje openen ofzo. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 13:20 | |
| ik vind het echt te warm overal |
|
| |
Victoire
PROFILEReal Name : Marit Posts : 88
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 14:29 | |
| Even inloggen vanuit Italië voor het geval ik iets mis. Hoe gaat het hier? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 14:33 | |
| met mij gaat het slecht en met jou? |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 15:47 | |
| En toen zat ik opgescheept met een 7 jarige stalker |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 15:49 | |
| hoe bedoel je?
ik ben mijn geduld helemaal kwijt. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 15:51 | |
| Een 7 jarig jongetje achtervolgt me overal en als ik binnen ben blijft hij in de voortuin staan. Als mijn ouders of ik naar buiten gaan om te zeggen dat hij gewoon met vrienden moet gaan spelen, komt hij doodleuk via de achtertuin binnen.. Hij blijft me maar roepen en ik word er een beetje gestoord van.
Hoe komt het? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 15:55 | |
| om persoonlijke redenen sorry |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 15:57 | |
| Is niet erg, iedereen heeft het recht voor zich te houden wat ze willen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 16:00 | |
| ik heb je even een pb gestuurd |
|
| |
Zenon .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 21:07 | |
| Wat haat ik het toch als mensen waar je naast zit in de trein het nodig vinden om met je mee te kijken als je aan het tekenen bent. Ik kom er al zo weinig aan toe, laat mij me abstracte shit schetsen in vrede |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 21:09 | |
| dat kan ik geloven
ik heb een vraagje aan iedereen; ik zou namelijk op het narnia forum een feest willen geven omdat ik goed nieuws gekregen heb. Wat bet goede nieuws precies is is helaas prvé. Weten jullie een manier om een feest op het narnia forum te geven? |
|
| |
Aeryn
PROFILEReal Name : M'non Posts : 150
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 21:27 | |
| - Zenon schreef:
- Wat haat ik het toch als mensen waar je naast zit in de trein het nodig vinden om met je mee te kijken als je aan het tekenen bent.
Ik kom er al zo weinig aan toe, laat mij me abstracte shit schetsen in vrede Zo heerlijk is dat toch he En dan heb je ook van die mensen die helemaal commentaar gaan leveren. Like, seriously? Laat mij tekenen hoe en wat ik wil D< |
|
| |
Zenon .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 21:33 | |
| Commentaar krijg ik meestal niet zo vaak. Daarvoor is me stuff een beetje te weird en scary denk ik xD Maar dat staren is gewoon... ugh! Ik hoef maar 10-15 minuten in de trein te zitten altijd. En even lekker alles van me af schetsen is normaal gesproken heerlijk. Maar als één of andere jackass gaat zitten staren hoeft het al niet meer And yet again, een crapy schets die nooit afgemaakt zal worden en waar geen fuck van klopt, weggestopt in de papierbak. Hope you are happy now, train guy |
|
| |
Aeryn
PROFILEReal Name : M'non Posts : 150
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 21:48 | |
| Ik krijg juist commentaar als m'n stuff scary is cx En het liefst zou je dan gewoon een groot scherm naast je willen zetten zodat ie gewoon niets meer ziet. Personal space people, personal space En je zelfvertrouwen gaat er achteraan [strike]of bij mij dan[\strike] ______ Zitten hier nu vlak bij een national park vol met beren, wolven en lynxen .-. I FREAKIN' LOVE IT! Tis alleen wel veel kouder hier dan vanochtend aan zee :'D |
|
| |
Zenon .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jul 15 2013, 21:57 | |
| Nah, abstracte dingen roepen meestal alleen maar vragende blikken op. Of tenminste, bij mij. Kan ook komen omdat ik heel eng kan kijken als ik mensen vervelend vind xD Of je tekent gewoon een dikke hentai scene ofzo. Dan zal je ze vast wel wegjagen Zo. AWESOME. Take lots of pictures~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|