|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 05 2013, 11:48 | |
| G'mornin' =w= Ah, ik weet hoe vervelend dat is >< Dat heb ik dus iedere doordeweekse dag met de kinderopvang hier recht tegenover, ook in de vakantie. Daarvoor stond er een oude vervallen school die een broeinest was voor vleermuizen en asbest. En destijds braken kinderen uit de buurt achterlangs binnen omdat ze elkaar wijsmaakten dat het er spookte Ik had zoveel liever gehad dat ze dat gebouw niet hadden gesloopt though, het was een stukje uit mijn jeugd ._; - Miss Cassandra schreef:
- @Anon;;
:So dramatic xD Nu zie ik al een hele jank scéne voor me, waarbij Allen Saf om de hals vliegt en hem nauwelijks meer los wil laten... Andere mensen die zo zitten van: ''Het is tijd om te gaan, jullie shuttle is er.'' Allen: ''But I don't wanna leave him'' *huggles* Ohman, the feelings :'] Saf zal ze stiekem ook gaan missen. Nu heeft ie minder uitkaffer-materiaal ( ゚,_ゝ゚) Waarom is er eigenlijk besloten om een stop te zetten op het terrorduo, als ik vragen mag? Just curious ;3 |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 05 2013, 12:38 | |
| @Noah;; Ehm, nou, ik heb gwn te veel chars en Kaat was met Charlie ook niet meer heel actief. En toen hadden we allebei zoiets van: Het is beter om ze awesome weg te laten gaan, dan dat ze gewoon verstoffen. Ongeveer dat. c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 05 2013, 14:34 | |
| hallo allemaal
hoe gaat het vandaag met jullie? met mij gaat het goed. ik verheug me op morgen want dan verjaard mijn zus. Ze wordt 18 jaar. Ik ben nu op de computer tot 16 uur en dan ga ik sporten; |
|
| |
Linea .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 390 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: Love is foolish. Just like you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 05 2013, 14:39 | |
| Gezellig een verjaardag. Hopelijk hebben jullie dan een leuke dag ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 05 2013, 14:46 | |
| Een verjaardag is inderdaad erg gezellig. ik hoop ook dat het leuk wordt maar ik heb daar alle vertrouwen in. Ik verheug me eigenlijk ook al op mijn verjaardag omdat ik dan misschien een ipad krijg. Helaas moet ik dan wel nog wachten tot 23 februari want dan pas verjaar ik weer. |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 05 2013, 17:26 | |
| Wat ben ik aan het doen... ik zou posts voor Zenon uit moeten schrijven nu, and yet here I am; een lijst invullen voor een aanvraag voor een nieuwe leerkracht. What's wrong with meh!? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 05 2013, 17:29 | |
| zucht ik moet heel de tijd aan die hond die wih vanmorgen zagen denken. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 05 2013, 21:10 | |
| Ik heb weer eens wt rijkleding erbij hoor. Twee rijbroeken, de ene met een basis zwart en een strok donkergrijsgeruit, en de andere andersom. ^^ Rijsokken die zo'n beetje roze zijn met grijs of zwart, en toen zag mama een polo, donkergrijs met ywee stroken zachtroze aan de zijkant. Ze hadden ook die kleur roze dekjes en peesbeschermers enzo, als we gek waren liep mijn verzorgpaard rond in zachtroze hoor, haha. En nu zie ik hoe mooi blauw is, dus wil ik snel weer terug naar de decathlon. Ze hebben daar zo'n fijne polo's voor maar iets van 16 euro ofzo. Tis denk ik mijn fvo winkel geOrden, xD |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 05 2013, 23:41 | |
| Ik wil zo graag een nieuw account maar ik heb het vrij druk nu... Doen of niet? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 09:40 | |
| ik zou het niet doen dan krijg je misschien stress.
Vandaag is mijn zus jarig !!!!! orgen vieren we nog eens de verjaardag van mijn zus !!!!! |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 09:44 | |
| Maxime Gefeliciteerd met je zus (=
-------------
Ik heb éindelijk de tijd van de wereld, WELKOM VAKANTIE <'3<'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 09:46 | |
| dank je
het word dus gelukkig een druk weekend voor mij !!!! |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 09:51 | |
| Oehh ik wordt over 3 weken en 6 dagen 18 ;O
Echt, aan de ene kant "YES", maar aan de andere kant "T______________T" Miep, miep, miep. Okay ik moet me weer even concentreren anders kom ik nooit verder... XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 09:57 | |
| haha oke mijn zus is vandaag 18 geworden |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 11:12 | |
| Gefeliciteerd met je zus Maxime!
Vandaag maar eens lekker shoppen in weert en mijn benen laten uitrusten, ze doen nog steeds pijn van paardrijden, volgende week elke dag paardrijden, dat gaat nog eens wat worden. Nja, het is goed voor Sofie want die wordt meestal twee keer gereden als we er zijn, dus ongeveer vier keer per week en dan is ze nog een energiebom. Ik hoop dat ze weer zo goed springt, een dik koetsepaardje met korte benen dat ruim over de sprongen heen gaat, en dan zijn ze nog redelik hoog, wil ik niet missen. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 11:15 | |
| Ja joh, ik had al last van m'n ogen en was verkouden.. Scumbag body heeft nog beter nieuws, ik mag ook nog eens gratis buikpijn erbij Heerlijk dit .__.'' Maarja gisteravond was wel superleuk, pizza maken&eten, Mario spelen xD |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 11:55 | |
| Ik kan de Cup Song, yay <3 >Emma; Beterschap I guess n.n >Maxime; Wens je zus gefeliciteerd van mij hehe c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 12:10 | |
| oke bedankt allemaal
zal ik zeker doen.
|
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 12:31 | |
| Freaking meh Wil ik posten met Breaky... barst je met ideeën en inpsi voor een ander.... Zit je met een postblock voor breaky =3="" Hoe los je dit op? :s Ik vind het irrie nu wacht er ook iemand =3=" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 12:33 | |
| geen idee sorry
ik ga nu sporten en om 13 uur ga ik eten |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 18:48 | |
| Ik ben kapot T^T en why is het zo heeet I don't like that enfin toch niet als ik buiten werk heb |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 19:40 | |
| Whieee, heb toch kunnen posten. Nu hopen dat de rest ook gaat lukken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 19:57 | |
| hoi allemaal
het eerste verjaardagsfeest van mijn zus is al voorbij. Morgen komt de familie van de vriend van mijn zus voor mijn zus haar verjaardag. |
|
| |
Reese .
PROFILEReal Name : Autimuts Posts : 82 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur met een beetje lichtKlas: Partner: How can I love someone if I can't trust anyone?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 20:42 | |
| Pfoe, bijna de hele dag buiten geweest. Lekker een watergevecht gehouden. En bij mijn gehaktballen vloog ineens de vlam in de pan. Ach deksel erop en het is veilig. Heb ik dat ook weer eens meegemaakt. ^^ En nu ben ik moe. Zit eraan te denken om eens vroeg te gaan maffen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 20:45 | |
| ik ga ook niet al te laat slapen want ik ben ook erg moe |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |