|
|
Auteur | Bericht |
---|
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 20:49 | |
| Ik ga weer laat opblijven yay. Ik ben vandaag naar een zwembad geweest met veel glijbanen en 4 verschillende sauna's x3 Ben in 2 ervan geweest, en dan ook nog eens in het stoombad... It's cool~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 20:51 | |
| wow gelukzak
ik ga misschien binnen een paar weken bij mijn tante zwemmen als ze op vakantie zijn. dat mogen we altijd van hun |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 21:50 | |
| Damn, ik wou samen met een ander meisje wat goed met de verzorgpony kan werken, Sofie weer ene beetje trainen. Het is lastig rijden nu en ik denk dat we consequent bezig moeten zijn ermee enzo. Nu si er nog een ander meisje, en rijden we dus met drie paarden in een kleine bak, waar je dus niet goed kan werken met dri paarden in één rijbak. En dan hebben we nog het probleme dat dat andere meisje ook altijd op Sofie wil en er maar een beetje mee ronddolt, maar ik kan haar ook niet zeggen dat ze niet op Sofie mag rijden, want daar beslis ik niet over. Ugh, zo irritant. -.- |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 21:53 | |
| @Char;; *patpat* Komt wel goed, komt wel goed. Just kidnap the pony o3o |
|
| |
Reese .
PROFILEReal Name : Autimuts Posts : 82 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur met een beetje lichtKlas: Partner: How can I love someone if I can't trust anyone?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 22:32 | |
| En toen was het alweer halfelf. *gaap* Trusten mensen. Als er nog een slachtoffer voor e prank-army nodig is bied ik Linea wel aan. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ze erg leuk is om te RPG-en als ze gefrustreerd is >D De scene in de grote zaal doet me echt denken aan Fred en George die de boel op stelten zette op Zweinstein. Die vroegen ook de leerlingen om de vrolijkheid erin te houden. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 22:32 | |
| Hebben jullie het ook gehoord van die dode (waarschijnlijk) wolf die gevonden is in Nederland?
|
|
| |
Reese .
PROFILEReal Name : Autimuts Posts : 82 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur met een beetje lichtKlas: Partner: How can I love someone if I can't trust anyone?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 22:34 | |
| Jups, ik ben benieuwd of het echt een wolf was en geen grote hond. Uit het oogpunt van mijn Eco & Wildlife-opleiding is dit erg interessant. Het idee dat er weer wolven in Nederland komen vind ik best cool. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 22:38 | |
| - Reese schreef:
- En toen was het alweer halfelf. *gaap* Trusten mensen.
Als er nog een slachtoffer voor e prank-army nodig is bied ik Linea wel aan. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ze erg leuk is om te RPG-en als ze gefrustreerd is >D De scene in de grote zaal doet me echt denken aan Fred en George die de boel op stelten zette op Zweinstein. Die vroegen ook de leerlingen om de vrolijkheid erin te houden. Reageer anders bij haar als een van de slachtoffers van de bewijsproeven? Als er iemand van plan is om terug te reageren van de leden |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 22:39 | |
| Met stofonderzoek van resten waren ze er bijna zeker van dat het een wolf is, en er is ook een bever in de maag aanegtroffen, dus dat wijst ook al naar een wolf zeiden ze. Ben wel benieuwd of het echt zo is.. |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 22:57 | |
| Mehh, mn posts zijn best flut, maar ik wil vandaag alles inhalen Dus nu bij Gavriil posten~ Moyra's gedachtegangen.. Like what. |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 23:08 | |
| Oh dood wolfje arm dingie ik wilde posten but I'm tired en tv is zo afleidend ah wel moet nog 500 pagina's in mijn boek dus we kruipen maar lekker onder de dons en gaan nog wat lezen doei doei poepeltjes |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 23:09 | |
| - Roakes schreef:
- Reese schreef:
- En toen was het alweer halfelf. *gaap* Trusten mensen.
Als er nog een slachtoffer voor e prank-army nodig is bied ik Linea wel aan. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ze erg leuk is om te RPG-en als ze gefrustreerd is >D De scene in de grote zaal doet me echt denken aan Fred en George die de boel op stelten zette op Zweinstein. Die vroegen ook de leerlingen om de vrolijkheid erin te houden. Reageer anders bij haar als een van de slachtoffers van de bewijsproeven? Als er iemand van plan is om terug te reageren van de leden Als je wilt kan ik ook wel een van mijn chars als slachtoffer maken :3 Moet je even Pm sutren als je me nodig heb anders :') |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 23:52 | |
| >Ani; Sure, ik laat je iets weten ^^ |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 06 2013, 23:59 | |
| Bijna... klaar... met... dat... STOMME... verleden Dan kan ik der opsturen en hopen dat ze goedgekeurd wordt... EINDELIJK! Wat ik sowieso nog gedaan wil hebben deze avond/nacht: - Aanvraag voor leraar earth magic opsturen - Posten met Zenon bij Fire Magic En wat heb ik vandaag al gedaan? - Bijna een volledig voorsteltopic gemaakt voor me nieuwe leraar - Een begin gemaakt aan de post voor Zenon, waarmee ik ongeveer op de helft ben nu - Extra dingetjes toegevoegd aan Earia der voorsteltopic - Een setje maken voor een character die nog niet eens is goedgekeurd Fucking. Genius |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 00:03 | |
| Ik ben zo goed bezig hier Voor zover ik weet heb ik nu bijna al mn posts ingehaald Alleen nog op Lust niet.. Of vergeet ik nu iemand.. Als je niet Ozzy bent en ik heb een openstaand topic met je: zeg het vooral x3 |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 01:50 | |
| Yay voor Emma die post als een baas deze avond~ En mijn aanvraag is verstuurd. Op hoop van zegen En dan nu... verder met Zenon z'n crap |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 08:59 | |
| Ik ga zometeen maar eens asociaal doen en me opsluiten in mijn kamertje om te posten. Te. Veel. Afleiding. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 09:41 | |
| Goi allemaal
vandaag vier ik nog een keer de verjaardag van mijn zus !!!! |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 09:41 | |
| Goeiemorgen Ik ben echt moe, wat logisch is als je zo slecht slaapt xD Naja, in de auto maar weer verder proberen te slapen dan.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 09:57 | |
| oei hoe komt het dat je o slecht sliep? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 10:20 | |
| Dus, d'r was een Disneyland in de stijl van SSA en een attractie waarbij je eerst door Safs privé-kasteel moest waar je kans liep hem tegen het lijf te lopen. Talk about odd dreams |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 10:22 | |
| Disneland?
daar ben ik op mijn achttiende geweest het was echt geweldig !!!!! |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 10:42 | |
| Pffffff brak... Was denk geen goed idee dat ene breezer'tje gisteravond... Maar wat en wie ik heb gesproken weet ik niet meer T^T" Hoor nu net wel wie, maar heb een mega idee dat ik wat vergeten was... en, ik ben echt snel dronken... 1 breezer 1 small bier 1 half glas wijn en ik was wooosh! nu met koppijn en pijnstillers van mn bro gebruiken ^^" 600 Mg. genoeg denk je? ziekenhuis shippels....? |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 12:16 | |
| Yush, toch alvast één postje gedaan! Weet niet wanneer die voor Zeef komt, misschien vandaag nog, maar anders wordt het echt volgende week.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 07 2013, 12:31 | |
| ik ben nog nooit zat geweest ik ben veel te bang om ziek te worden. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |