Sometimes I pretend to be normal
It get's boring
So I go back to being me
I'm awesome!Ik merkte dat ineens heel veel mensjes hun voorsteltopic vernieuwde, dus ofcourse moest ik dat ook even doen
want de vorige was zo'n ramp.Nou ik ben dus Rani
maar dat wisten heel veel mensjes ongetwijfeld al.
Maar ook wordt ik ook wel Raan, Raanbanaan, Ranibani, Gremlin, Zwette Duvel (= zwart duiveltje) of poppie genoemt.
Maar hou het maar bij Rani
En ik ben een beetje vreemd.
Suprise surprise. Let me see, what's next?
Ah ja ik ben momenteel 15 (binnen 45 dagen 16 "\(^O^)/") en ik ben een belgje, meer bepaald een limburger.
Ik ga naar een kunsthumaniora en volg daar de richting AVV, ik volg zeg maar fotografie en video.
Ook zit ik met Ines (Nes, seykensje) in de klas, en staan we nogal bekend als een vreemd, soms nogal engig duo. But we don't care
Voor de rest, tja wat kan ik nog zeggen? Nou mijn hobby's bestaan voornamelijk uit :
Mijn hond nieuwe kunstjes leren, er wedstrijden via de hondenclub meedoen, rondspringen als niemand kijkt, tekenen, rpg'en, een beetje met ps derpen, films maken, animatie, foto's maken, verhaaltjes verzinnen, mensjes uitcreepen, ines plagen, en dat soort dingies.
Mijn muzieksmaak? Wel ja die is zeer gevarieerd. Ik luister voornamelijk naar screamdingies, maar ik hou ook heel erg van jankliedjes.
Uiterlijke dingies? Sinds kort is mijn haar dus zwart voorheen was het een beetje bruin blonderig (heeel vroeger was het erg blond maar het werd ieder jaar donkereder) Ik ben iets van een 1m63 geloof ik, niet zo erg groot dus ^^"
Nu wat vreemde feitjes :
Als de zon schijnt loop ik hele dagen op blote voeten rond
Ik vind het leuk om uit verschillende voorwerpen te drinken (emmers, maatbekers, vazen, dopjes,enz)
Ik vind het leuk om proberen de trap af te gaan zonder dat mijn voeten de treden geraken
Ik vind het geweldig om mensen te laten schrikken
Mijn gedachten hebben vaak nogal vreemde sprongetjes
Als ik bij ines ben kunnen er wel eens sadistische gedachten opborrelen
Ik probeer altijd iedereen aardig te vinden, meestal met succes
Mijn humor is vaag, echt heel vaag
Ik vind het leuk om ineens heel random "eekhoorn" te roepen als iemand tegen me aan eht praten is
Als ik een slechte dag heb gehad is het een soort reflex van mezelf om daarna heel vrolijk en hyper te worden
Ik draag bijna niets anders dan heel erg pluizige fluffy sokken.
Ik durf mensen te bijten
Voor de rest nog wat meer....euhm
Nou ik ben nogal verlegen en onzeker ^^"
Ook heb ik nogal de neiging om mijn omgeving heel goed in de gaten te houden en zorg ik ervoor dat als ik ergens ga zitten ik zoveel mogelijk zicht heb op alles.
Meestal duurt het een tijdje voordat ik helemaal los kom, vooral als er een grote groep is.
Ook zal ik echt helemaal totaal niet snel knuffels of iets in die aard geven
En nu even een fotootje en het bewijs dat je mij nooit bloem in handen mag geven.
- Spoiler:
Zo I think this is the end for now
Smile, it scares people