PortalIndex[GZ]Light Magic Trainer HpD5Uwn[GZ]Light Magic Trainer 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GZ]Light Magic Trainer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Earia

Earia

[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

[GZ]Light Magic Trainer Empty
BerichtOnderwerp: [GZ]Light Magic Trainer   [GZ]Light Magic Trainer Icon_minitimevr mei 10 2013, 17:25

Ik wilde hier eigenlijk mee wachten tot ik wat meer thuis zou zijn in het RPG met Earia, but meh, why wait. I'm bored anyway~

Alrighty, ik ben dus op zoek naar iemand die redelijk Light Magic onder de knie heeft en Earia daarin dus kan helpen en trainen. Ze beschikt over zowel water als light magic, maar haar light loopt ver achter op haar water. Haar moeder heeft haar wat trucjes geleerd, maar toen ze plots ziek werd vielen die lessen natuurlijk ook al snel weg. Haar vader heeft haar verder kunnen trainen met haar water magic, maar light magic heeft voor een aantal jaar bijna volledig stilgelegen. Op eigen houtje probeert Earia dit nog een beetje verder te ontwikkelen, maar het gaat haar niet zo goed af aangezien ze geen idee heeft hoe ze dit het beste kan aanpakken.

So yeah, ik zoek iemand die haar een eindje opweg kan helpen. Het hoeft geen Light magic wonder kind te zijn, zolang hij/zij maar een beetje tips and tricks kan geven. Verder heb ik niet veel eisen voor het character. Man of vrouw. Adviseur, leerkracht, student, maakt helemaal niks uit, ik ben overal wel blij mee~ Het liefst wel rond dezelfde leeftijdscategorie als Earia als het een student is.

Now for the tricks she wants to learn~
Earia kan met behulp van haar water magic kristallen maken, door over bevroren water een kristallen laag te leggen. Maar het aanbrengen van deze laag duurt redelijk lang en is in de meeste gevallen ook niet sterk genoeg. Dit wil ze dus verbeteren.
Ook kan Earia voor een korte tijd iemand zijn aura lezen, maar ook dit gaat heel erg moeizaam en kost haar altijd veel inspanning. Dit wil ze heel graag beter ontwikkelen zodat ze zonder al teveel moeite iemand zijn ware ik kan zien.

For now that is all, misschien komen er later nog dingen bij, maar tot die tijd liggen mijn/haar prioriteiten daar.
So please, help her out~

Aanmeldingen:
- Suicune
- Eodan


Laatst aangepast door Earia op vr mei 10 2013, 23:43; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune
.
.
Suicune

[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 132
[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water in vloeibare en vaste vorm met een vleugje wind en licht
Klas: Nooit gehad
Partner: The quiet water is my love

[GZ]Light Magic Trainer Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]Light Magic Trainer   [GZ]Light Magic Trainer Icon_minitimevr mei 10 2013, 20:58

Voor de kristalmagietraining wil ik Suicune wel aanmelden. ^^ Ze heeft wel wat lichtmagie maar dat heeft meer met haar aurora-gedeelte te maken.

Suicune is trouwens telepatisch begaafd btw. Maar ik weet niet of ze kan helpen met auralezen scratch

Kijk maar wat je van de aanmelding vind ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

[GZ]Light Magic Trainer Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]Light Magic Trainer   [GZ]Light Magic Trainer Icon_minitimevr mei 10 2013, 21:07

Denk best wel dat het kan werken. Thank you voor de aanmelding, ik heb je erbij gezet~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

[GZ]Light Magic Trainer Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]Light Magic Trainer   [GZ]Light Magic Trainer Icon_minitimevr mei 10 2013, 23:34

Ah, dit lijkt mij een klus voor Eodan Woot!
Behalve dt hij dit graag zal doen, kan hij haar ook nog helpen met zijn jarenlange ervaring
Ik denk dus dat hij wel een geschikte trainer (Tijdelijke) trainer zal zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

[GZ]Light Magic Trainer Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]Light Magic Trainer   [GZ]Light Magic Trainer Icon_minitimevr mei 10 2013, 23:43

Oh my, training van een LM'er, Earia gaat niet weten wat der overkomt xD
Denk wel dat je de keuze op deze manier heel makkelijk maakt Melle~
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

[GZ]Light Magic Trainer Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]Light Magic Trainer   [GZ]Light Magic Trainer Icon_minitimeza mei 11 2013, 20:29

Yeah yeah, dubbelpost, bite me, iedereen doet het xD

Anyway, ik zie het nut er niet echt van in om hiermee langer te wachten tot meerdere mesnen gaan reageren, aangezien ik pretty much al weet hoe ik dit ongeveer wil aanpakken.
Eodan lijkt me inderdaad heel geschikt als trainer. Niet alleen vanwege zijn ervaring, maar ook vanwege zijn persoonlijkheid, wat op veel vlakken matched met Earia.
However, Suicune wil ik ook wel graag als extra trainer hebben voor Earia (Wauw wat klinkt dat hebberig). Eodan kan Earia dan leren hoe ze haar Light magic beter kan ontwikkelen, Suicune kan haar dan juist weer leren hoe ze dit het beste kan combineren met haar Water magic. Tada, iedereen blij Woot!

Bedankt alvast voor jullie hulp, I'm very happy right now~ Wanneer de begin topics hierover wat beter in mijn hoofd zitten zal ik jullie hierover een pb'tje sturen. Vragen over verdere voorderingen en such kunnen ook gewoon via pb gestuurd worden. Thanks again~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA PROFILE
[GZ]Light Magic Trainer UTL8oxA MAGICIAN

[GZ]Light Magic Trainer Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]Light Magic Trainer   [GZ]Light Magic Trainer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GZ]Light Magic Trainer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Lesson Light Magic 1 - Catch Light
» Dark Magic Les 2~ Zelfverdediging Light Magic
» [Light Magic] Speed of Light 1
» [ GZ ] Trainer(s)
» First Lesson - Light Magic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-