|
Auteur | Bericht |
---|
Yves Darq .
PROFILEPosts : 23 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Goede Magie, Blijkt later afstammeling van de Hutan's te zijnKlas: Mentorklas NorwoodPartner: Single
| Onderwerp: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 19:53 | |
| Hey Hoi, Als je me karakterkaart sinds vandaag hebt gekeken zie je dat mijn karakter een zoon heeft: - Citaat :
- Hij heeft een ex (Slevindorica) daarmee is hij op reis gegaan naar het verleden daar perongelijk een kind gemaakt en terug gekomen.. Dat kind is gekomen als een baby maar gelijk door die reis ge transformeerd in een 12 jarige.. (Ledorn Izai Darq)
Dus mijn vraag is: Wilt iemand hem spelen, je mag zelf de eigenschappen en dergelijke als hij maar famillie is Greetz Rl name: Leon
Laatst aangepast door Yves Darq op za mei 26 2012, 20:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 20:21 | |
| Ik wil hem wel spelen? Wou toch al een nieuw karakter maken omdat ik met Pancho hier al wekenlang vastzit. (Vandaar grotendeels ook mijn (zeer) weinige activiteit.)
Wil je een voorbeeldpost? |
|
| |
Yves Darq .
PROFILEPosts : 23 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Goede Magie, Blijkt later afstammeling van de Hutan's te zijnKlas: Mentorklas NorwoodPartner: Single
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 20:32 | |
| Ik kies je meteen omdat ik meteen al je gerschikt-heid zie (Rondgezocht je je posten) |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 20:34 | |
| Oke, dan maak ik het karakter aan... Had je misschien iets in gedachten voor Ledorn? (karakter,...) |
|
| |
Yves Darq .
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 20:45 | |
| Ehm wat dacht je van een karakter dat vrij veel om zijn vader geeft etc..? |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 20:47 | |
| Oke, goed... Ben een avatar aan het zoeken die wat op Yves lijkt... |
|
| |
Yves Darq .
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 21:01 | |
| Hoeft niet, ik vondt er ook maar geen een je neemt als je wil maar een heel andere xp |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 21:02 | |
| Ga gewoon dezelfde weer pakken als bij pancho... Die lijkt er nog een beetje op... Kan je je geschiedenis nog wat meer uitwerken? Dan kan ik de mijne daaraan aanpassen. (Het deel dat hij geleefd heeft dan toch...) En nog iets, toen je met Ledorn terugreisde naar het heden, heeft hij eigenlijk een heel leven beleefd in die tijdreis? Of begin hij vanaf nul? |
|
| |
Yves Darq .
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 21:17 | |
| Geschidenis Ledorn:
Daar was Ledron dan, als baby van 1 uurtje.. hij had nog niet eens zijn navelstreng eraf totdat hij transformeerde.. Er klonk een luide knal alle vogels dicht bij de hut vlogen weg.. Een flits.. en een nog een knal en ver in de velle licht zag je Ledorn groeien, hiij leek na de gebeurtenis op een tiener, geschakt 12 jaar, maar dat is niet zeker.. 3 Month's Later..
Lerdon kreeg de brief voor SSA en was dolblij..
Antwoord op je vraag: door de tijdreis is hij opgergoeid in de tijd ja |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 21:19 | |
| (Nog) een vraagje (ben bijna rond ) Heeft Yves banden met de Hutan strijders? Als je hem ziet en de beschrijving leest zou hij er perfect tussen passen...
Laatst aangepast door Ledorn Izai Darq op za mei 26 2012, 21:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Yves Darq .
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 21:20 | |
| |
|
| |
Yves Darq .
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 21:27 | |
| Edit: Weet het al: Ja dat wil ik wel |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 21:43 | |
| |
|
| |
Yves Darq .
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 21:45 | |
| ty en.. NAICE! |
|
| |
Yves Darq .
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq za mei 26 2012, 22:04 | |
| Miss deze image? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq zo mei 27 2012, 01:06 | |
| Het spijt me, maar ik vind het idee erachter een beetje onrealistisch. Het is ook niet helemaal toepasselijk om met je eigen zoon op dezelfde school te zitten. Daar kun je dan beter een jonger broertje of iets dergelijks van maken. Ik vind het noodzakelijk om dit wel even te bespreken met de rest van het team, en te zien hoe zij erover denken. Ook vind ik je RPG-stijl niet helemaal voldoen aan de regels, Yves. Zet je al die zinnetjes in je topic bij de Etages naast elkaar, dan kom je niet aan de vier regels toe. Ik raad u aan om hier allereerst RPG-Training te nemen voordat u het topic verder doorzet. |
|
| |
Yves Darq .
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq zo mei 27 2012, 06:53 | |
| Master Savador, Ik mopest toen even heel snel een topic maken omdat ik was vergeten mijn char te laten slapen En ik wou zelf ook slapen Edit: Maar toch heb ik het gelezen en ik zal het proberen ondanks me autisme Edit 2: Ik ben nu bezig aan een betere post voor die post en hij zal indrukwekkend worden En over dat als kind betreft doe dan maar jonger broertje Ik snap het wel. Edit 3; Hij is af! Hier is hij |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq zo mei 27 2012, 10:40 | |
| Wat een leuke! Die heb ik niet gezien! kGa hem zeker nemen. Misschien een openingstopicje? EDIT: Ga mijn kk dan ook veranderen... EDIT 2: Volledig aangepast |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: [Find!] Ledorn Izai Darq | |
| |
|
| |
|