|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 10:40 | |
| Ik ben vrij vandaag |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 10:43 | |
| @Takumi: Ik nog tot een uur |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 10:46 | |
| Aaah beter! =D Ik ga zo even os voor Takumi fiksen hehe xp Oohgod word voor het eerst sinds lange tijd dat ik een vriendelijk karakter speel hihi x3 |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 10:49 | |
| Wie speel je dan nog meer? ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 10:51 | |
| Tututu. Fredje toch xP Yazuki&Raku
Maar die zijn niet zo lief. En Takumi gaat lekker een aardige, lieve gozer worden ^,^ |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 10:55 | |
| Oow Sorry, nog niet goed wakker denk ik Ik zoek een leuk plaatje voor Soul ;O |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 10:59 | |
| Doesn't matter doesn't matter xP Hoe heet zijn char dan? Ook niet op Zerochan? ;3
|
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 11:02 | |
| Soul Eater Evans. Op ZeroChan is niks ;O Hoe vind je deze? - Spoiler:
Of deze: - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 11:09 | |
| Vind de tweede leuker maar de eerste is duidelijker xp Zo ik heb even een tijdelijk os. Ga mijn paardje even doen en dan maak ik wel iets fatsoenlijks x3 |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 11:10 | |
| Meh Stellainspiratie in overvloed Kwil topic~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 11:11 | |
| Haha, ik was in slaap gevallen tijdens ANW xd Ik ben echt moe vandaag x') Omg, ik hou van je Takumi ;D Uta No☆prince-sama♪ <33 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 11:34 | |
| - Alois schreef:
- Haha, ik was in slaap gevallen tijdens ANW xd
Ik ben echt moe vandaag x') Omg, ik hou van je Takumi ;D Uta No☆prince-sama♪ <33 Auwh poor you! Tot hoelaat moet je vandaag dan? ;3 Hahah. Jaa ik zat al zo lang te twijfelen wie ik moest doen maar ik vind Ittoki zoo leuk <'3 En ik hou van jou Alois |
|
| |
| |
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 11:44 | |
| OMG! Kwart voor twaalf al! Ik moet me gaan omkleden! :O Dag iederen! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 11:45 | |
| - Alois schreef:
- Takumi schreef:
- Alois schreef:
- Haha, ik was in slaap gevallen tijdens ANW xd
Ik ben echt moe vandaag x') Omg, ik hou van je Takumi ;D Uta No☆prince-sama♪ <33 Auwh poor you! Tot hoelaat moet je vandaag dan? ;3 Hahah. Jaa ik zat al zo lang te twijfelen wie ik moest doen maar ik vind Ittoki zoo leuk <'3 En ik hou van jou Alois Jeej liefde ;D En ik kon het niet laten om Ichinose als face claim te pakken, Eveneens als Syo/Shou, subs geven altijd andere variant van die naam ;p Ooit moet ik nog een topicje met jou >U Dat vind ik bij deze Yaayness! ;D Hihi indeed ik zat eerst ook aan Ichinose te twijfelen maar ik had een ander karakter in gedachten waar Ittoki geweldig bij past xp Haha jaa hij is zo leuk he! xp Oké hou ik je aan |
|
| |
| |
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 12:01 | |
| Ben ziek, thuis gebleven vandaag
Gelukkig maar, *had toets Bio* Ben ik mega zenuwachtig, door iets met een vriend Vader wordt geopereerd
Heb ik dus geen toets Vader was niet critisch en wordt verplaats naar een andere dag Vriend antwoord niet op sms van wat er nu wel was
D: |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 12:38 | |
| Sterkte met alles Eillish ^^ En toen viel alles na twaalf uur opeens uit voor ''studiedag'' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 12:41 | |
| @Eillish; oowh! Mag ik vragen wat je vader heeft? Jeetje nee snap dat ook wel. Is ook niet niks. Reageert hij normaal altijd wel meteen dan? Of kan het zijn dat zijn mobiel maybe leeg is ofzo?
Ik ga zo maar een proberen een postsheet te maken met de geweldige uitleg van Safje :3 En meteen deze dude maar eens voorstellen xP |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 13:17 | |
| NIEUW PERSOONTJE? 8D HAllo ik ben Floor en u bent?
Ik hou van 40min rooster<3 En dan postje maken Maar ik heb Judith nodig D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 13:34 | |
| Hello Hello 8D Jep je kunt wel zeggen dat ik nieuw ben ja xp Ik ben Joya ^,^ Oke ik maak eerst dat os wel af voordat ik aan mn postsheet ga beginnen Ghehe xP En dan mijn eerste postje met mn redhead maken x3 |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 13:45 | |
| Hij is soo cute :O Ik ben Emma |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 13:45 | |
| Gij zijt ook Yazuki. -draait rondje 8D ik hou van je avatar <'3 en en het teksje in je os. |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 13:53 | |
| Aww, dank je
Hij moet geopereerd worden omdat hij een soort van 'iets' heeft in zijn bloedsomloop waardoor hij niet meer kan lopen eigenlijk
Yeaah, vriend heeft getext : D
Heey iedereen, ik ben Zsa-Zsa xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 14:04 | |
| Jep jep ik ben ook Yazuki Oké os is klaar maar hmn ben nog niet helemaal tevreden. Whooeesh. Oké ik ga al jullie namen proberen te onthouden hoor. hihi -doet een dansjeYeah. Ik ga zo maar eens een topic maken denk ik >3 En dan mijn post voor Mineko afmaken die al bijna af is! @Zsa-Zsa; Auwh beterschap dan! En yay. Ghehe. Had hij zijn mobiel uit staan of had hij het smsje gewoon laat gelezen ofzo? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|