|
|
Auteur | Bericht |
---|
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:26 | |
| Nou, bij ons was MAW verplicht D:
Oh, wat heb ik toch een zin om even in formele taal mijn Nederlands leraar af te kraken :3 'Meneer, ik vind het bijzonder onaangenaam dat u zo'n grote toets opgeeft voor donderdag. Wij zullen in een cyclus van 72 uur minstens 200 woorden in ons geheugen moeten opnemen, en het is onacceptabel dat u dit aandoet aan de kwetsbare kindergeesten van de klas 4HAVO. Het is eveneens erg harteloos, vlegelachtig en ongegeneerd.' |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:28 | |
| Ik lag in een deuk om "vlegelachtig" Maar ik lag ook in een deuk om het congres van Wenen, Dus ik ben gewoon raar |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:30 | |
| Pwahaha, als je dat echt zegt tegen hem, koop ik iets voor je, je mag zelf kiezen wat
Klinkt gewoon zo geniaal : D |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:34 | |
| ._. Mijn ouders denken dat ik expres onvoldoendes haal of zo. Maar ik weiger om op huiswerkbegeleiding te gaan, Omdat ik me dan niet concentreren. Ik weet hoe het gaat door zo, ben er al eens geweest, nee dank je. Ik. Ga. Gewoon. Niet.
Zal ik wel OPNIEUW wat tandjes bijzetten, wat ik iedere week al moet doen. Pfft. Ik heb hier zo geen zin meer in. Heb behoefte aan thee. *sleept zichzelf naar hoekje en gaat daar zitten* |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:37 | |
| *vergezelt Noor* Koekje erbij? |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:39 | |
| Nee, dank je. Ik heb nu zo'n zin om mezelf onder de dekens te verstoppen, Maar dat zijn weer oude neigingen waar ik niet aan toe moet geven want dan kom ik er niet meer uit. Meeeh. Ik wil thee D: |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:39 | |
| *komt er ook bij* Die zijn op, sorry~ |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:43 | |
| - David schreef:
- Vreemd genoeg moest ik denken aan Lilo & Stitch x')
Maar dan met Alejandro en Neara ;p Dat hij zo met een wijsvinger gaat en haar net niet aanraakt, en Savador helemaal boos worden. 'DONOTTOUCHHER' 'Not touching her ;D' Trololol ~ Ik moest zo hard lachen x') Gekke gedachtestromen ook altijd n_n MHAHAHA. You got me a laugh too XD En komt wel goed n__n Dat moet ;@ Ouders zagen gewoon teveel. |
|
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:46 | |
| Maar ik zou het gewend moeten zijn D: *speelt met badeendje* En hetgeen dat me nog het meest irriteert is de factor: Zus. Zit de hele tijd te zeiken, woorden van mijn moeder te herhalen. Ik weet het nu wel, dat ik een verloren zaak ben ._. Man man, en dan zeggen ze dat ik onvolwassen ben x') Ik heb VWO, zij deed examen VMBO. Niet dat ik iets ertegen heb, maar ik heb het toch wel een tikkeltje moeilijker, niet ;o ? Dus ze mag niet zeuren >U |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:47 | |
| Ik wil vakantie voor altijd.
Dit is mijn betoog geworden: Het is wettelijk verboden om kinderen te mishandelen. Onder kindermishandeling valt: lichamelijke mishandeling, dwingen om ze iets te doen en geestelijke mishandeling. Het maakt niet uit in welke vorm het komt, maar wanneer een kind zich onprettig voelt door een handeling, is het al een vorm van aanranding te noemen. Wanneer een kind beschadigt word door de handeling, is het kindermishandeling. Conclusie: School doet aan kindermishandeling. Ze laten kinderen zware boekentassen dragen die ze de trap op moeten zeulen, ze dwingen hun om 1040 uur op school te zitten en dan spreek ik nog niet eens over de leerplicht en ze martelen hun geestelijk door hun hoofd vol te proppen met dingen die ze uiteindelijk toch niet nodig hebben maar wel verplicht zijn om te weten, dingen zoals geschiedenis, maatschappijwetenschappen, culturele kunstzinnige vorming en dergelijke vakken. Al deze factoren zorgen voor een zogenoemde ''breakdown'' en ''depressie''. School, uiteindelijk word je toch wel wie je zelf bent. Dit was mijn betoog.
Maarnietheus .__.
Laatst aangepast door Noah op ma nov 28 2011, 21:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 21:49 | |
| - Mineko schreef:
- En opgesloten :O wtf...die is dan nog gekker
Wij hadden les na gym :3 Op een dag *Wow o.o* was een of andere gast achter mij het lokaal aan het volspuiten met deo >> Toen heeft ze ons opgesloten in het lokaal en is weggegaan. Wij hebben toen naar de balie gebeld of ze ons wilde bevrijden. Net op dat moment kwam ze terug met de uniteleider en kwam dat mens van de balie ook D: Kregen we nog straf ook ;-; |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 22:02 | |
| IK HOU VAN CHOCOLADE. En van stijle haren c: En van grote oorbellen. En van winkelen. En van me slim voelen. En van weten dat het bijna sinterklaas is. En van Paramore. En van parfum. En van nieuwe spullen aantrekken. En van tweepersoonsbedden. En nog meer chocolade. Ik ben op het moment heel gelukkig |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 22:13 | |
| |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 22:25 | |
| Ik ga maar eens naar bed denk ik XD . |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 23:11 | |
| Zo~ Alle topics afgewerkt. Lief kind dat ik ben./ *schouderklopje* En dan gaan we nu maar naar bed. Trusten SSA n__n |
|
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 23:19 | |
| Trusten c: Ik ga ook maar slapen n_n Kan morgen al langer uitslapen, maar voel me zo moe :c
En ik kijk wel of ik morgen ga posten, Moet ook werken aan filmpje voor CKV. En dan moet ik naar iemand toe etc En ik woon ver van iedereen vandaan en de rest spreekt voor zich. |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 06:38 | |
| Goedemorgen =D ! Vandaag weer de trein om kwart over 7 :') . |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 07:19 | |
| Ik moet 8uur melden :< Heb ik weer goed voor elkaar gekregen. Maar goed ik ben speedy dus ben gelukkig al klaar met alles. |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 07:37 | |
| Ik wou het eerste uur vrij nemen, maar ik bedacht me. Waarom hebben we geen slaaptijd op school? Dat zou zo nice zijn c; *yawn* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 08:55 | |
| Mijn dag wordt met de minuut zinlozer.. Nu gaat zelfs studiehuis niet meer door xd Maar ja, CKV filmpje moet toch gemaakt worden ;o
En ik heb al slaaptijd, tijdens studiehuis en gym etc =w= |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 08:58 | |
| We gaan schilderijen vervalsen met tekenen... What's next, geld? Mya, zometeen tenminste geschiedenis <3 |
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 09:06 | |
| Ik heb de eerste twee uur vrij 8D
En daarna Wiskunde, twee tussenuren, Nederlands, Biologie, Nederlands >< |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 09:27 | |
| Ik was daarnet een hoofdstuk vergeten te activeren ;O Moest ik een boel opnieuw aanpassen... Grom xD |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 09:33 | |
| Yay, eerste Wereldoorlog. Konden ze geen leuker onderwerp bedenken? *vergaat van buikpijn* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 10:38 | |
| yeay kan ik donderdag weer vijf testen bijmaken --'
Waarom moet ik juist nu keelontsteking hebben? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|