|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 14:08 | |
| Whiee flowers Hoop dat je er wat mee kan En zsa-zsa nog maals heel veel sterkte! |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 14:09 | |
| OMMMMGG dat rechtse plaatje is zoooo cute. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 14:36 | |
| Ja hoor! =D Was lekker lange post :3 Whoeh. Thaanks! <3 Heb zijn voorsteltopic ook bijna af |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 14:53 | |
| |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 15:40 | |
| Dankjeh xD
Ja, mobiel stond uit even ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 15:49 | |
| Aaah dat verklaard al een hoop xP
Oké. Iemand zin in een topic met Takumi? :3 |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 15:51 | |
| |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 15:58 | |
| *vloekt naar ovchipkaart* Kudding |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:00 | |
| Tja in R'dam nu al een lange tijd ingevoerd en je leert er mee leven denk ik ^^ al is het nog steeds een rotidee geweest om de strippenkaart af te schaffen... waarom een systeem vervangen door een duurder EN nog harder falend systeem O.o |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:02 | |
| Ach, ik moet er dagelijks mee, dus ik zal vast wel wennen Maar alsnog Ik haat het. Vergeet ik uit te checken, ik helemaal in paniek~ Gelukkig zijn er moeders |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:05 | |
| @Mineko;; We kunnen het topic van Yaz&Mineko wel voor Takje&Mineko doen? :3 @Stello;; Oooh geweldig he --" Ik moest eerst altijd van Doetinchem naar Arnhem en dan naar Zwolle. Altijd problemen. Had het ook vaak genoeg. Gelukkig kan ik nu lekker op mijn fietsje naar school ^,^ |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:07 | |
| Maakt mij niet uit hoor vindt ze allebei coowl ^^ Kies jij maar wat jezelf leuker/passender vindt ofzo |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:13 | |
| Nieuw siggie *adores plaatje* |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:16 | |
| Postje maken voor Juud. Zit helemaal te bedenken hoe ik hem aan het praten krijg. D': Is niet zijn sterkste kant. Wauw, btw je os is echt mooi ;o |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:18 | |
| |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:19 | |
| - Satoko schreef:
- Postje maken voor Juud.
Zit helemaal te bedenken hoe ik hem aan het praten krijg. D': Is niet zijn sterkste kant. Wauw, btw je os is echt mooi ;o Danke~ We kunnen er ook zo'n staar en zwijgtopic van maken, xD |
|
| |
Aimee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:20 | |
| - Stella schreef:
- Satoko schreef:
Zit helemaal te bedenken hoe ik hem aan het praten krijg. D': Is niet zijn sterkste kant. Wauw, btw je os is echt mooi ;o Danke~ We kunnen er ook zo'n staar en zwijgtopic van maken, xD Dat word zo moeilijk haha. 'k zie Stella al zo'n boek pakken en voor der kop houden. En Diggy draait zich telkens om op zijn stoel. |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:21 | |
| - Satoko schreef:
- Stella schreef:
- Satoko schreef:
Zit helemaal te bedenken hoe ik hem aan het praten krijg. D': Is niet zijn sterkste kant. Wauw, btw je os is echt mooi ;o Danke~ We kunnen er ook zo'n staar en zwijgtopic van maken, xD Dat word zo moeilijk haha. 'k zie Stella al zo'n boek pakken en voor der kop houden. En Diggy draait zich telkens om op zijn stoel. xD "Waar kijkt hij nou naar?" "Naar jou." "Zei ik dat hardop?" Stella faal~ |
|
| |
Aimee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:28 | |
| Ja of ze zitten inderdaad stiekem naar elkaar te kijken. En dan op een gegeven moment komt er zo iemand de bieb instormen: ''JA KOMT ER NOG WAT VAN!?'' Q_Q |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:28 | |
| |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:32 | |
| *rekt zich uitgebreid uit*
LALALALA. Morgen 1e 5 uur vrij ;D |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:33 | |
| |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:35 | |
| Trolololololololololo Morgen alleen eerste uur vrij En alleen voor Latijn en NL huiswerk Oftewel; Tijd om te posten |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:36 | |
| Ghihi thanks :3 Wel ermm. Dan doe ik Takje wel --- Indeed! Geniaal En echt gave sig Stella! 8D |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:37 | |
| *vloekt* Nu kan ik mijn halve post niet meer vinden Word haat mij gewoon |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|