|
|
Auteur | Bericht |
---|
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:43 | |
| @Stella: En als je op 'Ongedaan maken' klikt? |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:44 | |
| Nee, ik had iets opgeslagen en ik kan het nu niet meer vinden~ |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:45 | |
| Maar je kan via Start toch eens zoeken bij het kopje 'Zoeken'? Of ben je het gewoon helemaal kwijt? |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:46 | |
| Ik heb gewoon geen idee waar ik het bestand heb gelaten. Of hoe het heette~ |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:48 | |
| Iemand anders topic? Ik heb er nog een open staan ofzow, ik heb zin om me helemaal hopeloos overhoop te posten -.-" |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:49 | |
| Ikke? Ik verveel me echt helemaal te pletter hier -_-'' EN ik wilde sowieso al topci met Eillish doen ^^ Waar? |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:50 | |
| Ikke, zit al de hele dag postjes te schrijven. ;'D En ik heb honger. Me pa moet snel komen. Of ik kan weer voor mezelf eten maken. |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:53 | |
| @Mineko, waarschijnlijk weet je dat al stalkeeer xD
Nee, er is nog eentje bij de catacombs anders? Denk ik.. |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:55 | |
| Ohnee dat is nog van voor ik Eillish helemaal de dood in stalkte xD Zal ik daaar dan reageren? *stalkstalkstalk?* |
|
| |
Eillish .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:58 | |
| Doe maar stalkeer
Wacht, tot in de dood? O.o
Waar ben je aan begonnen? : 3 |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 16:58 | |
| @Stella: Dat is balen.. En kan je 'm ook niet vinden op 'naamloos'? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 17:03 | |
| Mijn iPod crashte en viel toen uit ._. En toen deed ik hem opnieuw aan en was de baterij ineens weer helemaal vol Ik snap dit niet D: |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 17:10 | |
| @Alois: Heb ik ook vaak. Dan moet je de playknop en dat knopje in het midden inhouden (of de menuknop en dat knopje in het midden), dan verschijnt er zo'n Apple-tekentje, dan moet je dat schuifje waarmee je hem vergrendeld opnieuw heen en weer schuiven en dan is-ie weer vol. |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 17:22 | |
| Ik weet hoe ik mijn iPod aan en uit zet. Hem vergrendel etc Ik ben nou niet zo traag van begrip dat ik dat nog niet snap x')
Meh, ik ben moe... Krijg je van op je buik rollen voor een reclamefilmpje voor CKV Gemenerds dat ze waren :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 17:28 | |
| Op je buik rollen? Hihi. Nee ik zal niet lachen dat is zielig voor jou. Poor poor you. Maar waar ging dat filmpje over dan? |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 17:29 | |
| Internetverbinding op je mobiel x') Vraag me alsjeblieft niet wat dat met buik rollen te maken heeft. Lang verhaal ;p
Denk dat ik eventjes een postje ga maken, omdat het moet o3o Maar eerst... Andere dingen doen, lekker duidelijk ;D |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 18:00 | |
| Reacties op Aloisje en Azure komen morgen, want morgen ben ik eerste twee uur vrij en heb ik tenminste tijd xD nu moet ik leren. Ciao <3 |
|
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 18:02 | |
| Jeej «3 Je bent een schat c: En neem je tijd maar heur o3o
En succes met leren ;D Doet me eraan denken... Ik ga nu ook maar eventjes leren voor Engels. Wat ik allang ken, maar toch ._. Mensen gaan er vanuit dat ik echt iedere keer slaap tijdens studieuur of zo x') Is maar soms heur c: |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 18:03 | |
| Om 8 uur training...en het is nu al helemaal donker D: Ik heb dus echt geen zin om te gaan...het is veel te koud en donker buiten ^^ |
|
| |
Eillish .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 18:04 | |
| Training voor?
Ik heb nog even gepost, want ik moet nu gaan ;D
Daag mensjes + Stalkertjeuh :3 |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 18:05 | |
| Voetbaltraining Normaal gesproken leuk, maar nu heb ik geen zin ^^ |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 18:16 | |
| @David: Ik leg alleen maar uit wat je in dat soort situaties moet doen, ik zeg niet dat je traag van begrip bent :S |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 18:43 | |
| Juud moet bij mij posten D:
En ik moet een inleiding gaan schrijven ;-; |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 18:49 | |
| Leuk onderschrift voor Gavin, Quint! Bwah, ik ben moe en ik moet nog oefenen met mijn stukje tekst voor morgen op de crematie.. Ik ga dat echt niet voor kunnen lezen D: |
|
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 29 2011, 18:52 | |
| - Neara schreef:
- ‘Welke plekken wilde je nog zien?’
Dat was serieus het eerste wat mij opviel in die post. En ik kreeg gelijk een hele verkeerde gedachtestroom. *facepalm* Ik ben ook zo kinderachtig soms x')
Nou, ik ga maar eens eten, keuken daarna opruimen, papier-maché verder doen... En dan douchen. Schema voor vandaag weer klaar n_n
@ Justine; Crematie?... Ik ga wel niet vragen van wie etc D: Veel succes met het voorlezen morgen ;o |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|