| Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Xavier.
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon & LuchtKlas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.Partner: 'And she's all I need.
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - wo aug 31 2011, 17:06 | |
| Hoi Ik wil ook graag Sam aanmelden voor persoon. En het is in alle opzichten praktischer als Sam&Myst als koppel zijn als Persoon en Leerling, maar ik snap dat dat weer klinkt als vriendjespolitiek en such dus jullie moeten het maar lekker uitzoeken 8D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - wo aug 31 2011, 17:09 | |
| Doen we! |
|
| |
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - wo aug 31 2011, 17:47 | |
| Ik heb geen berichtje ontvangen, zou je hem nogmaals kunnen sturen?
Of je hebt de verkeerde persoon gestuurd ^^ |
|
| |
Tristan .
PROFILEPosts : 165 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, DuisterKlas: 5ePartner: Love means nothing to me
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - wo aug 31 2011, 20:49 | |
| Ik wil me aanmelden als een leerling |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - wo aug 31 2011, 20:51 | |
| Welke leerling? De Leerling van de visioenen, één van de leerlingen die ontvoert wordt, een leerling die deel uitmaakt van de verzetsgroep of de leider ervan? |
|
| |
Tristan .
PROFILEPosts : 165 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, DuisterKlas: 5ePartner: Love means nothing to me
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - wo aug 31 2011, 21:04 | |
| |
|
| |
Fainn .
PROFILEPosts : 18 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia: WaterKlas: Eerste klasPartner: Te jong nog voor denk ik
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - wo aug 31 2011, 22:46 | |
| ik wil ook wel ontvoerd worden door orcjes |
|
| |
Master Kai
PROFILEPosts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: nova/lichtKlas: Art teacherPartner: Narah
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - wo aug 31 2011, 22:55 | |
| *sluipt even binnen* Wow dat zijn al redelijk veel aanmeldingen voor leerling. xD Ik ga Kai gewoon de school laten verdedigen denk ik (a) *sluipt weer buiten* |
|
| |
Sevalin .
PROFILEReal Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - do sep 01 2011, 08:38 | |
| Als jullie 't goed begrijpen heb ik me dus aangemeld voor;
Kisuke ~ Persoon die Visioenenleerling in bescherming neemt Sevalin ~ Leerling die in de school dwaalt, bij de aanval, maar wel alert is van de orcs (heb ff verhaal opnieuw gelezen v. topics, dus het leek me leuker om Sevalin keihard te vechten met orcs in de school :3) |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - do sep 01 2011, 16:07 | |
| Ik zou Wren nog steeds aan willen melden voor het verzet :3 |
|
| |
Hope- .
PROFILEPosts : 34 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: nova lightKlas: 3e klasserPartner: love is nothing for me
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - do sep 01 2011, 17:37 | |
| eeeeh??!! jammer ik wil geen orc zijn misschien dacht ik een leerling die was gehersenspoeld ofzo of dat hij heel slecht ofzo XD |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - do sep 01 2011, 18:58 | |
| Mensen het is niet nodig om vier keer op te schrijven wat je wilt; na een keer hebben we het ook gezien en het geeft zoveel onnodige onoverzichtelijke pagina's.
Dankjulliewel! |
|
| |
Tristan .
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - do sep 01 2011, 20:39 | |
| Als de rollen van ontvoerde leerlingen al vergeven zijn: Tristan solliciteerd ook naar gewone Orc |
|
| |
Sevalin .
PROFILEReal Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 10:59 | |
| Ik wil Therra wel op de dodenlijst zetten, aangezien ik een nieuw account wil maken. (Hoe gaat Therra dan dood, dus, account verwijderen, of gewoon in de RPG dood? Want dan kan ik gewoon weer al die shit veranderen xd) |
|
| |
Aidan
PROFILEPosts : 358 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen/fireKlas: Partner: My love is gone without a trace
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 11:24 | |
| |
|
| |
Axel .
PROFILEPosts : 103 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: 100% vuurmagie, volbloed Raziaan 8DKlas: 6e klas~Partner: No need, no time. Got it memorized?
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 11:44 | |
| @Sevalin: Daar hoef je hem niet per se dood voor te laten gaan hoor. Je kan ook gewoon de naam, de avatar en je character sheet veranderen zonder dat je al dat moet posten. |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 11:46 | |
| Mensen, ik heb even een vraagje: Weet iemand wanneer Kadaj en Fennon weer online komen? We hebben ze wel nodig |
|
| |
Aura
PROFILEPosts : 170 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia/WaterKlas: I'm a Legendary Magician, I don't need a classPartner: If you can steal the heart of ice, then we talk...
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 11:50 | |
| @Megurine: Waarschijnlijk druk met school. |
|
| |
Laiq .
PROFILEPosts : 72 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon. Lucht magie en lichtelijk water magieKlas: 5e klasPartner: Everyone has their secrets.
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 12:03 | |
| Volgens Linima is de speler van Fennon drie dagen geleden thuis gekomen met een gebroken enkel. Hij heeft een laptop maar die wordt gerepareerd dus ik denk dat hij over een paar dagen wel weer online is. |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 12:34 | |
| Ik heb naast SSA totaal geen andere mogenlijkheid om met Rajiv in contact te komen, en z'n vriendinnetje (Romance etc.) is ook nooit meer online. Wat gek is, want die twee zaten altijd tot diep in de nacht op SSA. Maar, als ze niet online komen dan doen we de verhaallijn gewoon zonder hen. Ook als de speler van Fennon het niet gaat halen. Het gaat wel lukken mensen ^^ |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 12:35 | |
| Oke.. Maar als iemand ze kent dan moet het wel lukken, toch? |
|
| |
Zancrow .
PROFILEPosts : 134 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova, Licht/VuurKlas: 4dePartner: Hwuahahaha
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 12:42 | |
| Bwaah, ik wil zo veel maar ik heb al twee aanmeldingen .. ;o
vinden jullie het erg als ik Nikki als m'n derde aanmelding aanmeld voor de verzetsgroep? :3 |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 12:46 | |
| Hmm.. wordt het dan niet een beetje druk voor jezelf? Ik weet niet hoe veel tijd je hebt om dan één of twee rollen ofzo bij te houden? :/ We willen natuurlijk verkomen dat de verhaallijn vast loopt ;D. Smurfjes, wat denken jullie? |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 15:12 | |
| Je mag je aanmelden, maar dat betekent nog niet dat je de rol krijgt |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - za sep 03 2011, 17:47 | |
| - Megurine schreef:
- Mensen, ik heb even een vraagje: Weet iemand wanneer Kadaj en Fennon weer online komen?
We hebben ze wel nodig - Laiq schreef:
- Volgens Linima is de speler van Fennon drie dagen geleden thuis gekomen met een gebroken enkel. Hij heeft een laptop maar die wordt gerepareerd dus ik denk dat hij over een paar dagen wel weer online is.
Ik vind dit geen excuus om zo lang al inactief in de RPG te zijn, vanaf begin af aan al. Fennon en Kadaj zijn nooit echt behoorlijk actief in de RPG geweest. Savador is ook nog niet eens een keer door Kadaj getraind, wat leermeester en opvolger behoren te doen. In Kadajs geval valt het dan nog mee, maar mocht het echt te lang gaan duren dan behoren ze eigenlijk gewoon bij de ex-rang te komen. En gewoon alleen maar even online komen maakt het niet goed. Voor de rang van LM behoor je vaak online en echt goed actief te zijn. Sorry, dan kan het gewoon niet anders =/ We zitten dan wel weer met het probleem waarom er weer twee Legendarische Magicians zijn verdwenen. Fff.. als mensen de vereisten bij een belangrijke rang nu gewoon eens serieuzer namen.. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - | |
| |
|
| |
| Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - | |
|