PortalIndexAlgemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 HpD5UwnAlgemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Xavier.

Xavier.

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 281
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon & Lucht
Klas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.
Partner: 'And she's all I need.

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 31 2011, 17:06

Hoi :3
Ik wil ook graag Sam aanmelden voor persoon.
En het is in alle opzichten praktischer als Sam&Myst als koppel zijn als Persoon en Leerling, maar ik snap dat dat weer klinkt als vriendjespolitiek en such dus jullie moeten het maar lekker uitzoeken 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador

Master Savador

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 31 2011, 17:09

Doen we! :3
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 31 2011, 17:47

Ik heb geen berichtje ontvangen, zou je hem nogmaals kunnen sturen?

Of je hebt de verkeerde persoon gestuurd ^^
Tristan
Tristan

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 165
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Duister
Klas: 5e
Partner: Love means nothing to me

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 31 2011, 20:49

Ik wil me aanmelden als een leerling
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 31 2011, 20:51

Welke leerling?
De Leerling van de visioenen, één van de leerlingen die ontvoert wordt, een leerling die deel uitmaakt van de verzetsgroep of de leider ervan?
Tristan
Tristan

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 165
✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 31 2011, 21:04

2e
Fainn
Fainn

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 18
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia: Water
Klas: Eerste klas
Partner: Te jong nog voor denk ik

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 31 2011, 22:46

ik wil ook wel ontvoerd worden door orcjes Smile
Master Kai

Master Kai

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 102
✦ CHARACTER ✦
Magic: nova/licht
Klas: Art teacher
Partner: Narah

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 31 2011, 22:55

*sluipt even binnen*
Wow dat zijn al redelijk veel aanmeldingen voor leerling. xD
Ik ga Kai gewoon de school laten verdedigen denk ik (a)
*sluipt weer buiten*
Sevalin
Sevalin

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Partner: N&O

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 01 2011, 08:38

Als jullie 't goed begrijpen heb ik me dus aangemeld voor;

Kisuke ~ Persoon die Visioenenleerling in bescherming neemt
Sevalin ~ Leerling die in de school dwaalt, bij de aanval, maar wel alert is van de orcs (heb ff verhaal opnieuw gelezen v. topics, dus het leek me leuker om Sevalin keihard te vechten met orcs in de school :3)
Wren
Wren

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 01 2011, 16:07

Ik zou Wren nog steeds aan willen melden voor het verzet :3
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Hope-
Hope-

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 34
✦ CHARACTER ✦
Magic: nova light
Klas: 3e klasser
Partner: love is nothing for me

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 01 2011, 17:37

eeeeh??!! jammer ik wil geen orc zijn misschien dacht ik een leerling die was gehersenspoeld ofzo of dat hij heel slecht ofzo XD
Mystralic
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Mystralic

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1079
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht, Nova.
Klas: 4th.
Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 01 2011, 18:58

Mensen het is niet nodig om vier keer op te schrijven wat je wilt; na een keer hebben we het ook gezien en het geeft zoveel onnodige onoverzichtelijke pagina's.

Dankjulliewel!
Tristan
Tristan

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 01 2011, 20:39

Als de rollen van ontvoerde leerlingen al vergeven zijn: Tristan solliciteerd ook naar gewone Orc
Sevalin
Sevalin

✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Partner: N&O

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 10:59

Ik wil Therra wel op de dodenlijst zetten, aangezien ik een nieuw account wil maken.
(Hoe gaat Therra dan dood, dus, account verwijderen, of gewoon in de RPG dood? Want dan kan ik gewoon weer al die shit veranderen xd)
Aidan

Aidan

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 358
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 11:24

Rpg dood.
Axel
Axel

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
✦ CHARACTER ✦
Magic: 100% vuurmagie, volbloed Raziaan 8D
Klas: 6e klas~
Partner: No need, no time. Got it memorized?

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 11:44

@Sevalin: Daar hoef je hem niet per se dood voor te laten gaan hoor. Je kan ook gewoon de naam, de avatar en je character sheet veranderen zonder dat je al dat moet posten.
Finbar
Finbar

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 504
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 11:46

Mensen, ik heb even een vraagje: Weet iemand wanneer Kadaj en Fennon weer online komen?
We hebben ze wel nodig
Aura

Aura

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 170
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia/Water
Klas: I'm a Legendary Magician, I don't need a class
Partner: If you can steal the heart of ice, then we talk...

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 11:50

@Megurine: Waarschijnlijk druk met school.
Laiq
Laiq

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 72
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon. Lucht magie en lichtelijk water magie
Klas: 5e klas
Partner: Everyone has their secrets.

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 12:03

Volgens Linima is de speler van Fennon drie dagen geleden thuis gekomen met een gebroken enkel. Hij heeft een laptop maar die wordt gerepareerd dus ik denk dat hij over een paar dagen wel weer online is.
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 12:34

Ik heb naast SSA totaal geen andere mogenlijkheid om met Rajiv in contact te komen, en z'n vriendinnetje (Romance etc.) is ook nooit meer online. Wat gek is, want die twee zaten altijd tot diep in de nacht op SSA.
Maar, als ze niet online komen dan doen we de verhaallijn gewoon zonder hen. Ook als de speler van Fennon het niet gaat halen. Het gaat wel lukken mensen ^^
Lesaiah

Lesaiah

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 12:35

Oke.. Maar als iemand ze kent dan moet het wel lukken, toch?
Zancrow
Zancrow

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 134
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova, Licht/Vuur
Klas: 4de
Partner: Hwuahahaha

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 12:42

Bwaah, ik wil zo veel maar ik heb al twee aanmeldingen .. ;o

vinden jullie het erg als ik Nikki als m'n derde aanmelding aanmeld voor de verzetsgroep? :3
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 12:46

Hmm.. wordt het dan niet een beetje druk voor jezelf? Ik weet niet hoe veel tijd je hebt om dan één of twee rollen ofzo bij te houden? :/ We willen natuurlijk verkomen dat de verhaallijn vast loopt ;D.
Smurfjes, wat denken jullie?
Mystralic
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Mystralic

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 1079
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht, Nova.
Klas: 4th.
Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 15:12

Je mag je aanmelden, maar dat betekent nog niet dat je de rol krijgt :3
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2011, 17:47

Megurine schreef:
Mensen, ik heb even een vraagje: Weet iemand wanneer Kadaj en Fennon weer online komen?
We hebben ze wel nodig

Laiq schreef:
Volgens Linima is de speler van Fennon drie dagen geleden thuis gekomen met een gebroken enkel. Hij heeft een laptop maar die wordt gerepareerd dus ik denk dat hij over een paar dagen wel weer online is.

Ik vind dit geen excuus om zo lang al inactief in de RPG te zijn, vanaf begin af aan al.
Fennon en Kadaj zijn nooit echt behoorlijk actief in de RPG geweest. Savador is ook nog niet eens een keer door Kadaj getraind, wat leermeester en opvolger behoren te doen.
In Kadajs geval valt het dan nog mee, maar mocht het echt te lang gaan duren dan behoren ze eigenlijk gewoon bij de ex-rang te komen.
En gewoon alleen maar even online komen maakt het niet goed.
Voor de rang van LM behoor je vaak online en echt goed actief te zijn.
Sorry, dan kan het gewoon niet anders =/
We zitten dan wel weer met het probleem waarom er weer twee Legendarische Magicians zijn verdwenen.
Fff.. als mensen de vereisten bij een belangrijke rang nu gewoon eens serieuzer namen..
Gesponsorde inhoud

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk - - Pagina 3 Icon_minitime

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.
» All Hail to the Orcs - Ideeëntopic
» [All Hail To The Orcs] ~ Belief
» it's a WAAAAAAAAAAAGH,ya gits! [All hail to the orcs!]
» Inschrijving...?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events-