PortalIndexAll Hail to the Orcs - Ideeëntopic HpD5UwnAll Hail to the Orcs - Ideeëntopic 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 All Hail to the Orcs - Ideeëntopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ellia
.
.
Ellia

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA PROFILEPosts : 216
All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic
Klas: 6th Grade, Master Norwood
Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Empty
BerichtOnderwerp: All Hail to the Orcs - Ideeëntopic   All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Icon_minitimevr sep 30 2011, 18:40

Sorry dat ik zo laat het topic hierover open, maar ik had het nogal druk met een groot project van school, wat deze week af moést zijn. Dat had dus even voorrang. Nu heb ik nog maar 2 projecten die over een paar weken af hoeven te zijn, dus heb ik weer wat meer tijd om adem te halen.

In elk geval, Wren en ik zijn, wanneer we hier tijd voor hebben, natuurlijk al druk bezig met het bespreken van belangrijke basispunten van de verhaallijn. Maar zoals ik al gezegd heb, wil ik graag dat het verhaallijn wat van iedereen z’n kant komt, zodat het echt één geheel word. Zo heeft iedereen een belangrijke rol in het verhaal, en komt het minder over alsof het hele verhaal maar om een paar personen draait.
Dit topic is uiteindelijk om ideeën te bespreken en te overleggen over de verhaallijn. Dit is voornamelijk gericht op de mensen van het verzet, omdat Wren en ik hier meer mee te maken hebben dan de overige rollen.
Dus, wanneer je een idee heb wat je graag wil bespreken, zodat andere mensen er alvast wat rekening mee kunnen houden, kan je dat in dit topic plaatsen. Wanneer je het idee liever wat meer geheim wil houden voor de rest, kan je Wren óf mij een PM sturen. Dan word het op deze manier verder besproken.
De ideeën die je hebt kunnen met alles te maken hebben. Topics waarin je character obstakels moet overwinnen met een ander character. Reacties/acties die verwacht kunnen worden van jouw character in de hoofd-topics. Aanvragen naar personen die je wellicht zouden willen joinen in een extra topic wat voor jouw character van belang is. Extra topics waarin wat meer drama gebeurd, etc. Als je ergens niet zeker over bent, plaats het maar gewoon, het verhaal word natuurlijk veel leuker als de ideeën van iedereen afkomen.

Verder hoop ik het goed uitgelegd te hebben. Verdere vragen kunnen op dit topic gesteld worden, of verstuurd worden via de PM naar Wren of mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth..
.
.
Seth..

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA PROFILEPosts : 952
All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Fire
Klas: 5th Grade •
Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: All Hail to the Orcs - Ideeëntopic   All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Icon_minitimeza okt 01 2011, 12:59

Ik vind zelf dat de leerlingen die niet in de verzetsgroep zitten zich ook nuttig moeten maken. Ze kunnen bijvoorbeeld barriéres om de school maken(met z'n allen), of de verzetsmensen helpen met trainen of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: All Hail to the Orcs - Ideeëntopic   All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Icon_minitimeza okt 01 2011, 17:03

Alle mensen die niet in de verzetsgroep zitten zullen waarschijnlijk - naar eigen keuze natuurlijk - gewoon mee vechten in het gevecht. Dat jullie het weten c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth..
.
.
Seth..

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA PROFILEPosts : 952
All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Fire
Klas: 5th Grade •
Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: All Hail to the Orcs - Ideeëntopic   All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Icon_minitimeza okt 01 2011, 17:07

Oh, okeee :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellia
.
.
Ellia

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA PROFILEPosts : 216
All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic
Klas: 6th Grade, Master Norwood
Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: All Hail to the Orcs - Ideeëntopic   All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Icon_minitimezo okt 16 2011, 20:31

Hmm, misschien heeft natuurlijk niet iedereen dit topic gezien. In elk geval, het zou wel erg fijn zijn als mensen wel meedenken hierin. Wren en ik proberen zo goed mogelijk dingen uit te stippelen, maar wij kunnen niet aan alles denken. Wil je dat je character wat meer glorie en zeggenschap in het verhaal krijgt? Prima, graag zelfs, maar dan moeten er ook ideeën van je eigen kant komen. Dan loop je ook niet het risico om over het hoofd gezien te worden.

Anywho, aangezien nog niet echt iemand een idee geplaatst heeft, zal ik het maar als eerste doen. Dan hoop ik dat meer mensen hierna wellicht zullen volgen?
Dus, aangezien Ellia door de jaren heen nogal aan het plan gewend is geraakt waarin zij alle lasten op zich neemt, en zelf alle problemen op haar schouders neemt, gaat ze proberen om in de verzetsgroep alles zelf te regelen. Het trainen, het uitstippelen van strategieën, mensen aansporen en steun geven, ondertussen ook nog de zorgen van Wren op zich nemen, etc. Ze laat niemand toe om haar te helpen, omdat ze nooit ziet wanneer ze hulp nodig heeft. Ook onderschat ze de groep waarmee ze opgezadeld word. Hierdoor krijgt ze zelf niet genoeg rust, waardoor ze zichzelf eigenlijk aan het kapot maken is.
So, for the sake of the storyline, heb ik een character nodig die vooral het lef, maar ook de juiste invloed heeft, om Ellia duidelijk te maken dat ze er niet alleen voor staat. Het liefst iemand die een beetje grof gebekt is, aangezien Ellia geen raad aanneemt van iemand die normaalgesproken heel lieftallig en what not is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash
.
.
Dash

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 272
All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Erd
Klas:
Partner: Are you sure, honey?

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: All Hail to the Orcs - Ideeëntopic   All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Icon_minitimezo okt 16 2011, 22:43

Daar kan Felix wel bij helpen xD

Je kan bijvoorbeeld dat Ellia net iemand aan het uitkafferen of commenteren is en bijna van haar stokje gaat en dat Felix haar even apart neemt om het feit dat als ze zo blijft verder doen niemand meer iets aan haar heeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth..
.
.
Seth..

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA PROFILEPosts : 952
All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Fire
Klas: 5th Grade •
Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: All Hail to the Orcs - Ideeëntopic   All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Icon_minitimedi nov 08 2011, 09:13

Ellia schreef:
Hmm, misschien heeft natuurlijk niet iedereen dit topic gezien. In elk geval, het zou wel erg fijn zijn als mensen wel meedenken hierin. Wren en ik proberen zo goed mogelijk dingen uit te stippelen, maar wij kunnen niet aan alles denken. Wil je dat je character wat meer glorie en zeggenschap in het verhaal krijgt? Prima, graag zelfs, maar dan moeten er ook ideeën van je eigen kant komen. Dan loop je ook niet het risico om over het hoofd gezien te worden.

Anywho, aangezien nog niet echt iemand een idee geplaatst heeft, zal ik het maar als eerste doen. Dan hoop ik dat meer mensen hierna wellicht zullen volgen?
Dus, aangezien Ellia door de jaren heen nogal aan het plan gewend is geraakt waarin zij alle lasten op zich neemt, en zelf alle problemen op haar schouders neemt, gaat ze proberen om in de verzetsgroep alles zelf te regelen. Het trainen, het uitstippelen van strategieën, mensen aansporen en steun geven, ondertussen ook nog de zorgen van Wren op zich nemen, etc. Ze laat niemand toe om haar te helpen, omdat ze nooit ziet wanneer ze hulp nodig heeft. Ook onderschat ze de groep waarmee ze opgezadeld word. Hierdoor krijgt ze zelf niet genoeg rust, waardoor ze zichzelf eigenlijk aan het kapot maken is.
So, for the sake of the storyline, heb ik een character nodig die vooral het lef, maar ook de juiste invloed heeft, om Ellia duidelijk te maken dat ze er niet alleen voor staat. Het liefst iemand die een beetje grof gebekt is, aangezien Ellia geen raad aanneemt van iemand die normaalgesproken heel lieftallig en what not is.

Ik had Haru willen aanbieden maar die is weg, dus bied ik Nezumi aan want die is ook grofgebekt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA PROFILE
All Hail to the Orcs - Ideeëntopic UTL8oxA MAGICIAN

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: All Hail to the Orcs - Ideeëntopic   All Hail to the Orcs - Ideeëntopic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

All Hail to the Orcs - Ideeëntopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [All Hail To The Orcs] ~ Belief
» it's a WAAAAAAAAAAAGH,ya gits! [All hail to the orcs!]
» Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.
» Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -
» EVENTS;; ideeëntopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Storylines-