MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 18:45
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.
Hierbij wil ik de rolverdeling van de komende verhaallijn graag uitbrengen! Als het zo is dat je naam er niet bij staat, meld dat dan even ~ Eerste ontvoerde -female- LM: - Neara
Verzetsbeweging: - Lance - Felix - Ayu - Nina - Wren [als ze de Leerling niet is] - Nick - Ellia [als ze de Persoon niet is] - Romance - Brynn - Sasori
Hierbij merken jullie vast wel dat de rolverdeling voor Persoon en Leerling nog niet zijn ingevuld. Dit komt omdat we hier meerdere aanmeldingen voor hebben. En gezien wij niet konden kiezen, vonden we het wel zo eerlijk om deze twee belangrijke rollen in overleg met de site weg te geven. We hebben twee koppels uitgekozen, waarop jullie kunnen stemmen wie de rollen mogen krijgen. Alle vier de mensen hebben een motivatie geschreven waarom zij vinden dat zij de rol waarvoor ze zich hebben aangemeld moeten spelen. Stem eerlijk, één keer per persoon dus niet als je drie accounts hebt met alle drie stemmen. Wij, het team, en de vier mensen zelf zullen natuurlijk niet stemmen . De koppels: Myst [als Leerling] & Xavier [als Persoon]
Mystralic Motivatie:
Ik vind Myst in principe geschikt voor deze rol omdat ik met Myst hou van drama schrijven, zoals jullie wellicht in mijn post hebben gemerkt. Myst kan verschrikkelijke scènes schoppen als het niet gaat zoals ze wil, wat ze wel kan gebruiken als ze mensen wil overtuigen van haar gelijk. Ze kent Neara, de ontvoerde LM, al, dus het is logisch als ze daarheen zou gaan. Verder is ze behoorlijk impulsief, dus als Neara zou zeggen- KOM WE GAAN ORCS KIJKEN! – zou ze dat ook nog wel doen. Ze schaamt zich niet snel, en kan dus zonder moeite over haar bijzondere dromen/visioenen vertellen. Ook is ze snel bezorgd, en is ze dus ook met haar visioenen bang dat er werkelijk gevaar zal zijn voor haar vrienden, voor Sam. Als laatste: Myst droomt wel vaker vreemd, en heel soms gebeurt dit zelfs tijdens dagdromen. Dus deze visioenen zouden in principe niet heel vreemd zijn, en natuurlijk zou ze deze verklaren door haar overactieve fantasie.
Myst zit in de bieb, gewoon door een boek heen bladerend, en raakt afgeleid in gedachten. Plots krijgt ze een beeld voor zich. Klauwen die aan de deur van de deur van Savador’s kamer schrapen. Na enkele seconden is het over. Natuurlijk verklaart ze dit door haar overactieve fantasie, maar het voelde toch anders. Werkelijker, minder vaag dan dromen. Toch zet ze het van zich af; hoe kan het anders zijn dan een vreemde fantasie in haar hoofd? De volgende dagen volgen er meer een sterkere visioenen van orcachtige wezens, en ze droomt er zelfs hele nachten over. Myst kent wel een aantal mensen op deze school, naar wie ze toe kan stappen met haar probleem. Ook met Master Savador heeft ze een band, hoewel die niet erg positief is. In ieder geval kennen ze elkaar beter dan de meeste leerlingen hem kennen, van de verhalen van Ephony en van het weekend op Razen. [Eigen invulling Elodie of:] Ephony doet moederlijk en vraagt of ze niet raar droomt door de stress, gelooft haar niet. [Eigen invulling Noah of:] Savador maakt haar uit voor een onruststoker, in haar wanhoop ziet ze haar laatste op: naar de enige LM gaan die ze kent; Neara. Haar vertrouwt ze, tegen haar kijkt ze op, en ze kan er ook op vertrouwen dat die haar eerlijk kan vertellen of ze inderdaad gewoon debiel droomt of werkelijk visioenen heeft. [Invulling van Elodie of:]Omdat Myst lichtmagie tot op redelijk niveau [11 jaar scholing op Nova, moet toch wat inhouden] beheerst, kan ze samen met de krachten van Neara een redelijk duidelijk hologram creëren om te bewijzen wat ze ziet. Met het volste vertrouwen in de kracht van Neara zou ze ook naar de orcs toe durven te gaan, maar als er sterke shadraanse magie vlak voor haar neus door een orc wordt gebruikt, schreeuwt ze het uit en kan Neara haar schreeuw net niet stoppen, waardoor ze ontdekt worden. Neara vecht om Myst vrij te krijgen en vult tegelijk met haar magie een zak met kolen – de orcs zijn toch bezig hen in bedwang te krijgen. Terwijl Myst zich terughaast en probeert zo veel mogelijk leerlingen te waarschuwen, naderen enkele orcs de school om leerlingen gevangen te nemen. Natuurlijk geloven de mensen haar niet, wie is zij nou voor debiel om rond te gaan schreeuwen dat er orcs zijn? Maar met het bewijs van de orcenkolen en het verhaal over Neara besluit Savador toch een noodoproep te uiten. [Eigen invulling van Noah hoe hij dat wil doen en Myst mee wil slepen naar de aula.] Natuurlijk is Myst door het hele gebeuren zwaar uitgeput, en uiteindelijk krijgt ze enorme hoofdpijn. Ze sluit haar ogen en probeert de harde stem van Savador en de onrustige sfeer uit te bannen. Maar na enkele minuten gaat ze ineens out, waarbij ze helemaal van haar stoel glijdt. Natuurlijk trekt dit iedereens aandacht, ook die van Sam. [Eigen invulling Lisanne of:] Sam neemt haar mee de aula uit voor een ‘medisch onderzoek’, gezien hij behoorlijk wat van geneeskunde weet. [Vrijheid voor organisatie van verzetsleerlingen; ook voor Sam en eventueel Ellia als leider op het slagveld. Ook vrijheid voor Lis hoe of wat Sam Myst onderzoekt, hij de gifkever vindt enzovoort.]
Xavier Motivatie:
Waarom Sam überhaupt de Persoon zou moeten worden: 8D Ten eerste, Sam is slim. Zodra hij merkt dat de school aangevallen wordt zal hij niet als een debiel een leger bij één roepen, de pikhouwelen erbij pakken en terug aanvallen. Hij zal eerst de bescherming van iedereen garanderen en iedereen verzamelen. Een geschikte plek uitzoeken en vanuit daaruit gaan opereren. Hij zou als een aankomende leraar de verantwoordelijkheid op zich nemen en als een geneeskundige in studie de zaak koelbloedig behandelen. Paniek heeft hij geleerd te onderdrukken en overzicht over de situatie zal ervoor in de plaats komen. Zijn vaardigheden als wel ervaren luchtmagiër kunnen daarbij natuurlijk te pas komen. Als Stagiaire zelf heeft hij natuurlijk al enig aanzien, vooral nu ook al de geruchten gaan dat hij aankomend leraar luchtmagie wordt. De kinderen zullen naar hem luisteren, hem respecteren. Daarnaast heeft Sam ook zo zijn plichtgevoel. De school moet beschermt worden, hij is aankomend leraar en het is zijn táák om de kinderen te beschermen. Zoals ook wel te zien is als hij af en toe een handje helpt in de ziekenzaal, de verzorging van de Svaldivari's opgenomen heeft. De school betekend meer voor hem dan dat hij op het eerste oog laat blijken. En als laatste hebben we natuurlijk Myst. Ik kan wel een heel dramatisch en romantisch betoog gaan houden. Maar Myst is daar. Myst moet beschermd worden. Myst haar vrienden. Myst haar thuis. Hetgeen wat voor hem nog belangrijker is dan al het ander. Als Myst dan ook gekozen zou worden als degene die de visioenen zou krijgen zal het alleen maar logischer zijn dat híj de persoon zou worden. Wie zou er beter luisteren naar Myst? Een uitlaatklep voor haar zijn? Een vertrouwenspersoon?
Topic 1234. In de eerdere topics zou het natuurlijk logisch zijn geweest als Myst allang naar Sam toe was gekomen. Maar door de drukte en de geheim van hun relatie [o.i.d.] konden ze elkaar niet tot weinig zien.
Topic 5. Oproep in de aula. Op het moment dat de oproep door heel de school heen klinkt overspoelt hem als eerste de zorg om Myst. Heel de school is hectisch, in rep en roer. Iedereen verplaatst zich naar de aula, waar hij ook heengaat. Ervan overtuigd dat Myst daar ook zal zijn. Zodra hij haar groene lokken heeft gesignaleerd kalmeert hij weer enigszins en weet zich te concentreren op de toespraak. Totdat Myst flauwvalt. Op het moment is hij niet tot denken in staat. Zijn eerste reactie is naar haar toe gaan, haar helpen. Later bedenkt hij natuurlijk de geldige smoes dat hij ervaring heeft als geneeskundige en in een reflex handelde. Sam neemt haar mee om voor haar te zorgen, haar weg te halen uit de drukke en paniekerige aula.
Topic 6 (Of nog topic 5). Tussentijds. Sam krijgt te horen van Myst wat er al aan de hand is. Haar visioenen, die steeds meer opspeelden waarvan ze eerder nog dacht dat het onschuldige dromen waren. Haar gesprek met Neara, die haar verhaal naging. Hun uitstapje naar het kamp van de orcs, de plek waar ze ook ontmaskerd werden. Haar angst, op het moment dat ze aangevallen werden. En hoe ze uiteindelijk, met dank van Neara, toch nog wist te ontsnappen. Hij luisterde naar haar, kalmeerde haar en verzorgde haar.
Topic 7. Het verzet. Sam neemt zonder er diep over na te denken een besluit: de School heeft zijn verdediging nodig. Na zichzelf nog eerder te hebben gegarandeerd dat alle leerlingen binnen de muren van het kasteel zijn vraagt hij enkele leerlingen in het geheim om naar hem toe te komen. Fluisterend verzoekt hij hen andere te zoeken, en vertrouwt hen zo toe de juiste uit te kiezen. Samen met hen zet hij een verzetsbeweging opgang. Hij verdeelt taken, kiest de sterkste en de verstandigste uit en vertrouwt hen zijn ideeën toe. De kinderen zullen de andere informeren, en langzaam groeit de groep. De kerkers worden hun hoofdpunt, hun veilige plek en hun thuis. Samen met Libby [of een andere vergevorderde lichtmagician] vormt hij een luchthologram gebaseerd op lichtmagie die uitzicht geeft over de omgeving rond het kasteel. Iemand zal deze in de gaten houden, een ander ontfermt zich over de zorg van de kinderen, weer iemand anders wijst hij aan als leider van de krijgers. Enzovoort. De taken worden verdeeld aan de oudste, hen wordt ook een rol als leidinggevende toevertrouwd. Hij moedigt de kinderen aan, maakt ze willen vechten, houdt bij hun de moed erin. Zorgt ervoor dat hun liefde voor hun school en hun eigen leven zich boven de angsten houdt. [Sam zorgt er naast het hologram ook voor andere magische noodregelingen. Hij maakt hun onderkomen geluidsdicht, zorgt voor genoeg zuurstof en frisse lucht en warmte. Etc.] [In dit topic, of topics, zijn meerdere verhaallijnen mogelijk. Suggesties van de leerlingen die lid zijn van de verzetgroep mogen natuurlijk komen. Ruzies kunnen uitbarsten in zo'n kleine benauwde ruimte waar iedereen op elkaars lip zit en moet leven met elkaars groeiende angst etc...]
Topic 8 & 9 [voor ons nog topic 7?]. Het leven ondergronds. Enkele dagen zitten de kinderen ondergronds, in de kerkers. Met het verbod naar boven te gaan en even rond te kijken. Alleen sommige werd het toegelaten om boven te kijken, met strenge voorzorgsmaatregelen zoals de stille voeten spreuk en camouflage spreuk (van Libby, of andere vergevorderde lichtmagician). Het verzet was een geheim, slechts degenen die zelf deelnamen mochten ervan af weten. Bang dat als meerdere het wisten en de orcs via via er toch weer achter kwamen (ontvoerde leerlingen?)... De dagen van de kinderen vulden zich met training van de leidinggevende over de krijgers [Ellia?] waar iedereen verplicht was aan mee te doen, het eten van het schaarse voedsel wat ze nog bezaten en afwachten. [En hun eigen ideeën.]
Topic 10. De oorlog. Het moment dat de oorlog aanbreekt hoort Sam natuurlijk als eerste. Met zijn bizar goede hoorvermogen hoort hij het al van veraf. Hij roept iedereen bij één en geeft hun commanderend hun instructies. De geluiden van de oorlog zijn nu al duidelijk hoorbaar, de orcs slaan genadeloos toe. Sam besluit dat het het verstandigste is als ze zich verplaatsen naar buiten de oorlog en zodien, als het nodig is, aan te vallen vanaf buiten af. Ze waren onverwachts, dus een goede kans. Maar op het moment dat Sam wil gaan ontdekt hij dat er een leerling mist. Iemand was nog boven. Een jonkie, nog uit de onderbouw, maar die zich zeer goed had bewezen tijdens de trainingen, liep daar nog rond. In stilte met zijn betoverde voeten, nauwelijks zichtbaar onder de camouflage spreuk van Libby. Na een kort overleg besluit hij te vragen naar vrijwilligers. Waren er mensen, mínstens uit de bovenbouw, die zich naar boven durfden te wagen, midden in de oorlog, om hun medestander te vinden en te redden? Niet nodig maar misschien een leuke toevoeging?
De leerlingen van de verzet groep zelf hebben natuurlijk ook hun eigen inspraak! :3
Wren [als Leerling] & Ellia [als Persoon]
Wren Motivatie:
Ik wilde Wrennie graag aanmelden als leerling omdat het me ten eerste leuk lijkt om de rol te spelen, ook om een totaal overstuur iemand te spelen die door niemand geloofd wordt. Wren zou daar een goede persoon voor zijn, aangezien ze niet het meest geloofwaardig is en een grote mond heeft. Ze is ook een doorzetter die wel naar het orccamp zou durven. De rol lijkt me ontzettend interessant omdat het wel een grote rol is, maar niet per se de hoofdrol omdat het van iedereen afhankelijk is. Ze zou ook met Savador samen moeten werken, wat me wel komisch lijkt, maar goed :3 Maar het lijkt me in de eerste plaats vooral geweldig om een door visioenen getergd persoon te spelen in een ongelovige omgeving en het is een goede verhaallijn.
Ellia Motivatie:
Yesh, hier is mijn briefwerk dan… hopelijk heb ik het een beetje geformuleerd zoals het de bedoeling was. En hopelijk is hij niet te langdradig...
Karakteristieke reden:
Voornamelijk is het dat ik voor de rol gekozen heb omdat het in mijn eigen ogen heel goed bij mijn karakter past. Zoals ook al in mijn karakterbeschrijving bestaat, is Ellia een goede, sterke leider, die voor niks of niemand terugdeinst. En wanneer ze een missie voor ogen heeft, zal ze er alles aan doen om die missie te kunnen voltooien. Maar ook is ze humoristisch en een enorme optimist. Ik wil proberen om met Ellia het verhaal niet alleen van een serieuze kant te laten zien, maar ook van een wat lossere, humoristische kant. Dat houd het toch wat luchtiger, waardoor je vaak wat langere verhaallijnen wat langer vol kan houden. En wellicht zal dit mensen wat meer motiveren om de verhaallijn echt vol te houden.
Ook lijkt dit mij een goede gelegenheid om Ellia, met een goede reden, te confronteren met haar grootste angst, kerkers en gevangenissen. De vretende angst die ze gekregen heeft door haar gevangenschap op de planeet Razen kan omdat ze voor een poos in de kerkers moeten zitten weggedreven worden, of juist erger worden.
Plannen voor de verhaallijn:
Mijn plannen zijn niet bepaald geniaal, ik heb het eigenlijk een beetje open gelaten, zodat anderen er altijd nog wat bij kunnen aanvullen. Zo levert iedereen wat meer zijn bijdrage aan het verhaal, in plaats van wanneer ikzelf dit allemaal al gepland en wel in ga zitten vullen. Maar vanuit Ellia haar perspectief heb ik volgens mij over het meeste wel nagedacht, en heb ik geprobeerd om alles neer te zetten vanuit hoe haar karakter is.
Als ik Ellia de rol van de beschermer aan laat nemen, wil ik niet de cliché, vriendelijke beschermer spelen, maar de harde egoïst. Ze neemt Leerling niet zo zeer in bescherming omdat ze zo goedhartig is, maar omdat ze de Leerling als haar ticket naar buiten, naar haar vrijheid ziet. Zodra Ellia te horen zal krijgen dat ze “voor hun eigen bestwil” de school niet mogen verlaten, wordt ze gek. Rebels en liberalistisch als ze is, kan ze er niet tegen als ze opgesloten zit. En buiten zijn is voor haar bijna net zo belangrijk als eten en ademhalen. Ze gaat er niet mee akkoord dat ze voor zo een lange tijd binnen moeten zitten en afwachten, terwijl de Legendarische Magicians maar alle actie voor zichzelf nemen en wel de buitenlucht in mogen gaan. Toch is ze slim genoeg om in te kunnen zien dat ze het met haar sterke wilskracht, haar vaardigheden en de wijsheden die ze tot nu toe op school geleerd heeft niet genoeg zijn om voor haar een uitweg te kunnen betekenen. Maar wanneer de Leerling dan het bewustzijn verliest tijdens de toespraak in de aula, ziet Ellia haar mogelijkheid om al de waanzin stop te zetten en een uitweg hierin te creëren; het gebruiken van de Leerling zijn/haar visioenen. De Leerling kan de acties van de Orcs voorspellen, waardoor de school, als het goed aangepakt word tenminste, een paar stappen vooruit kan lopen. Toch houd ze dit plan voor zichzelf, omdat ze bang is dat dit idee, waarin ze de Leerling technisch gezien alleen maar gebruikt, niet goedgekeurd zal worden door het schoolhoofd (Dat ben JIJ! ZOMG!), de leerkrachten en haar medestudenten. De achterliggende gedachte houd ze voor zichzelf, terwijl ze de Leerling wel zal behoeden tegen gevaar. Heel fanatiek zal Ellia de Leerling in bescherming nemen, omdat de Leerling voor nu, ondanks dat ze het plan nog niet geheel uitgewerkt heeft, haar enige uitweg naar vrijheid is. Ze zal er dan ook alles aan doen om de Leerling te beschermen en te voorkomen dat er iets met hem/haar zal gebeuren, zodat daarmee ook haar uitweg veilig is. Wanneer Ellia eventjes de tijd heeft genomen om alles nog een keer tot zich te nemen, weet ze hoe ze het aan gaat pakken. Standvastig zal ze dan ook een groep op weten te trommelen op haar eigen manier, waarmee ze haar uitweg zekerder zal maken. Met haar strategische brein, met een beetje geluk goede visioenen, en de hulp van een paar sterke, intelligente medestudenten, moet het geen groot probleem zijn om met een goede strategie te komen om de Orcs terug te drijven naar waar ze vandaan kwamen.
Vanaf dit punt heb ik het verder open gelaten. Hier wil ik eigenlijk wat meer met de studenten die ook in de verzetsgroep meer iets gezamenlijk doen… maar nog niet geheel gepland, om de verrassing erin te houden. Ik probeer mogelijkheden hier wat breder te houden, en iedereen hier een kans te geven om gewoon te kunnen stralen. Wellicht komen mensen, in deze tijden van angst, en lichte wanhoop, achter gepaalde geheimen van elkaar? Worden er meerdere vriendschappen opgebouwd? Of juist meer haat en nijd? En wellicht komt de Leerling erachter dat Ellia hem/haar slechts heeft beschermd om hem/haar te gebruiken? Dit laat ik allemaal geheel over aan de mede-RPG’ers.
Hierbij hoop ik dat iedereen nauwkeurig de motivaties doorleest en eerlijk stemt wie hij/zij het beste vindt. Laten we er een spetterende verhaallijn van maken!
Laatst aangepast door Ephony op ma sep 19 2011, 20:10; in totaal 2 keer bewerkt
Romance .
PROFILE Real Name : Ro Posts : 2649
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: ~ Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 19:10
Elo?? Mijn naampje staat er niet bij. Als dat een bepaalde reden heeft dan zeg je het maar. EENNNNN...... IK HEB ALS EERSTE GESTEMD!! Waar je al niet blij om kan worden.
Ace.. .
PROFILEPosts : 350
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire & Darkness Klas: Master Savador Partner: LOVELESS
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 19:16
Heb ook gestemd, en zo te zien op dezelfde
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 19:47
Ro, bij welke had u u ookalweer aangemeld?
Romance .
PROFILE Real Name : Ro Posts : 2649
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: ~ Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 19:58
Bij het verzet met Romance.
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 19:59
Gewijzigd 8D. Het werd op ten duur nogal onvolgbaar met alle aanmeldingen, dus sorry voor het ongemak dat je er niet bij stond.
Master Lear
PROFILEReal Name : Pam Posts : 158
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Magic is a deceiving word for murderweapon, let's just say I rather use Air over Darkness and Darkness over the rest~.. Klas: I've got my own pupils now.. Partner: Renfield, the none-existend assistant
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 20:10
Whoops, Brynn moet ook nog bij het verzet pls ;D
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 20:11
Aah, ja. Die aanmelding zie ik nu pas in het andere topic x: Er bij gezet!
Master Lear
PROFILEReal Name : Pam Posts : 158
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Magic is a deceiving word for murderweapon, let's just say I rather use Air over Darkness and Darkness over the rest~.. Klas: I've got my own pupils now.. Partner: Renfield, the none-existend assistant
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 20:26
Okèetjes, Danku ;3
Hanamori .
PROFILEPosts : 155
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon Klas: 6th klas Partner: Will you become my rose?
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 21:17
Gestemd ^.^
Nog geen tijd gehad om de hele verhalenlijn uitvoerig te lezen maar snap waar het ongeveer over gata :3
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 21:19
Yeah, orctime > Vraagje; doet iedereen, ook bijvoorbeeld als je niet in het verzet/orc etc zit, mee? Want dan kan ik Sevalin wat orcs in elkaar laten stampen ^^
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 21:24
Ik denk dat je dan gewoon in de random topics zit, mee vecht etc. Maar verder niet een genoemde rol invuld c:
Nick
PROFILEPosts : 24
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Luchtmagie, is echter geboren en getogen op Erd. Klas: 6e klasser Partner: I told her I've been too fucking busy - or vice versa.
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. ma sep 19 2011, 23:42
I voted Ellia and Wren
Lijkt me wel een interessant koppel, aangezien ze nog nooit eerder tegenover elkaar hebben gestaan in de rpg. Zo is er voor mijn gevoel wat meer ruimte voor onverwachte plotwendingen, vooral omdat Ellia's besluit om Wren te beschermen eigenlijk alleen maar uit eigenbelang voort komt. Zoals in Ellia's motivatie ook al stond, lijkt het me interessant om een humoristische kant in het verhaal te zien, waardoor het wat luchtiger word. Ellia en Wren zijn hier beide geschikt voor, omdat ze in hun normale posts ook want meer de kant van humor laten zien. Wren die Savador treitert, Ellia met haar scherpe, botte, beidehante opmerkingen. Ik denk dat zij erg capabel zijn om de rest van de groep op te zwepen en mee te krijgen met het verhaal, het ligt in hun character's aard. Bij Sam en Mystralic komt het erg snel over dat ze hun motivaties heel erg naar elkaar toe hebben gespeeld, dat ze het meer samen spelen, in plaats van samen met de hele site.
Aura
PROFILEPosts : 170
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia/Water Klas: I'm a Legendary Magician, I don't need a class Partner: If you can steal the heart of ice, then we talk...
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. di sep 20 2011, 07:20
Ik ben een orc! *Feest*
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. di sep 20 2011, 13:37
Mja. Ik ga dus niet stemmen, dat is niet zo eerlijk als admin zijnde. Maar anders zou ik ook voor Wren en Ellia hebben gekozen. Ongeveer met dezelfde reden als die van Nick. En, ja, Ellia als leider. Dat is gewoon badass 83
Voor de mensen die zich afvragen waarom zij niet gekozen zijn voor de twee Hoofdrollen om het zo maar te zeggen: we vonden je misschien wel goed genoeg, maar te weinig actief, of we vonden je niet geschikt genoeg voor de rol.
Aura
PROFILEPosts : 170
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia/Water Klas: I'm a Legendary Magician, I don't need a class Partner: If you can steal the heart of ice, then we talk...
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. di sep 20 2011, 19:55
Lolz, dat ik niet geselecteerd ben kan ik wel begrijpen, hoor. Ik ben echt zo inactief als wat. Maar als orc wordt het natuurlijk ook gezellig En ik ga maar eens stemmen...
Seth.. .
PROFILEPosts : 952
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Fire Klas: 5th Grade • Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. di sep 20 2011, 20:00
Ik wou me best inschrijven maar Noah is niet erg heldhaftig xD
Hero .
PROFILE Real Name : Henk. Posts : 425
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lots of Light and a pinch of Air Klas: // Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. di sep 20 2011, 20:08
Ik heb op Ellia 'nd Wren gestemd. Simpelweg omdat iedereen mijn redenen al heeft gezegd x')
Nee, ik wist het niet... En toen las ik alles eens eventjes door en toen koos ik toch maar voor hun XD Gewoon door hun redenen D:... Meh, wat ben ik toch weer een mooie eigen mening 8D!
Chezzly
PROFILEReal Name : The Master of the Universe~ Posts : 41
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Burn, baby, burn; Fire Klas: Intern at Master Savador's Firemagic Classes Partner: I love Rock n' Roll, so put another dime in the jukebox, baby~
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. di sep 20 2011, 20:13
Hi, was de eerste voor Ellia and Wren <3 Redenen zijn idd al gezegd. Ik vind het ook echt typisch iets voor Ellia xD
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht, Nova. Klas: 4th. Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. di sep 20 2011, 20:18
Mjjaa ik vind het allemaal wel prima, iedereen zijn eigen keus.
Al vind ik een van de dingen Nick zegt wel onzin :'D Want dat Sam en Myst meer met z'n tweeën zouden doen dan met de hele site staat nergens in de motieven, en zou bovendien ook niet mogelijk zijn door de betrokkenheid van anderen. Het enige minimomentje samen dat ze hebben is wanneer Sam Myst de aula uit sleurt.
Dat Ellia een badass verzetsleider zou zijn vind ik wel =3=
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. di sep 20 2011, 20:20
Mhwa, hoewel ik niet mag stemmen vind ik het niet echt logisch om te zeggen dat de motivaties van Myst en Sam op elkaar ingespeeld zijn. Ik denk ook écht niet dat de hele verhaallijn om hun gaat draaien, of dat er geen open ruimtes blijven. Sam zal toch meer bezig zijn met de verzetsgroep, en ik denk dat het enkel zo overkomt dat ze meer naar elkaar toe gericht zijn omdat ze een koppel zijn. Ergens lijkt het me veel logischer dat Sam Myst helpt, dan Ellia Wren. Aangezien Ellia een lone wolf is, iemand die zich meer met zichzelf bezig houdt dan als iemand val flauwt haar te helpen. Hoewel Ellia geheel in rol zou zijn als badass verzetsleider denk ik dat Sam ook een grote goeie rol daarin kan spelen als slim denkend en wat volwassener typ waar leerlingen eerder naar zouden luisteren dan een leerling.
Nick
PROFILEPosts : 24
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Luchtmagie, is echter geboren en getogen op Erd. Klas: 6e klasser Partner: I told her I've been too fucking busy - or vice versa.
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. di sep 20 2011, 22:16
Ik zeg toch ook niet dat het daadwerkelijk zo is? Het kwam op mij gewoon zo over. Vooral omdat in beide motivaties steeds de naam van de ander al genoemd werd, alsof ze er tijdens het insturen al zeker van waren dat ze samen het koppel Leerling en Persoon zouden vormen. De gebeurtenissen leken mij ook van tevoren besproken, en dan doel ik met name op de gebeurtenissen in de aula, terwijl Wren en Ellia er nog het minste idee van leken te hebben wie hun tegenspeler zou worden. Zij hebben nooit de kans gekregen om dingetjes met elkaar te bespreken, ze wisten immers nog helemaal niet dat ze een koppel zouden vormen, laat staan dat er in koppels gestemd zou worden. Ik had het persoonlijk wat eerlijker gevonden als het stemmen gewoon apart was gebeurd. Een stemtopic om te kiezen tussen óf Mystralic óf Wren voor de leerling, en een stemtopic om te kiezen tussen óf Sam óf Ellia voor de persoon.
Maar goed, dat is ook maar mijn mening. Het is ook verder niet de bedoeling geweest om iemand persoonlijk aan te vallen ofzo, don’t get me wrong ;D
Narah..
PROFILEPosts : 45
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Gren/wood x Erd/Earth Klas: stagaire Earth magic Partner: Kai
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. di sep 20 2011, 23:20
gestemt xD
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht, Nova. Klas: 4th. Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. wo sep 21 2011, 10:09
Mnee ja ik snap je ook wel Nick. En hoewel we ons apart aangemeld hadden, hadden we vanaf het begin af aan idd al het idee om een koppel te vormen, en zo hebben we dat inderdaad ook besproken. Er was niet gezegd dat dit niet toegestaan was dus hebben we het zo gedaan. Het lijkt me eigenlijk juist handig, omdat wij al op elkaar ingespeeld zijn en alles goed kunnen bespreken, om de voortgang van de verhaallijn te kunnen bevorderen :3
Sorry voor de typo's. Vanaf ipodje.
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. wo sep 21 2011, 10:53
Hmmja. Misschien in het vervolg dan toch iedereen maar apart in de poll? Voorkomen we ook weer wat misverstanden. En dan komt er wat meer variatie in. Leren chars ook eens een ander karakter beter kennen en stuff. Al heeft Donna ook een punt.
Gesponsorde inhoud
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.