MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon x Gren Klas: 6e Partner: Say you love me and I'll love you in return
Onderwerp: Re: Trust or Treachery? wo apr 20 2011, 15:48
Haha Ik heb net bedacht, dat ik, om van de Suasama weg te blijven, mijn gegevens op mn ID heb veranderd... Dus dan is ze 19, 6e jaars, maar in werkelijkheid 23 (a) Maar die van jou is ook erg geestig hoor xD haha
Rin
PROFILEPosts : 173
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen, fire magic. Klas: Stagiaire fire magic. Partner: x
Onderwerp: Re: Trust or Treachery? wo apr 20 2011, 15:54
Ohja, dat is natuurlijk een beetje lastig. Rin is 22 trouwens, maar je oplossing klinkt inderdaad best wel logisch, dat veranderen van het ID.
Zeg trouwens maar gewoon Alysia, that's mah name x]
Onderwerp: Re: Trust or Treachery? wo apr 20 2011, 15:56
Okeej Alysia, zeg jij dan maar Prince. Als in, Prince of Darkness ;P Naa, mijn naam is
'Rajiv' Rahul Arjun Jabar Irman Vidjay Mohammed Shajed Thakoer.
Amber. .
PROFILEPosts : 299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon x Gren Klas: 6e Partner: Say you love me and I'll love you in return
Onderwerp: Re: Trust or Treachery? wo apr 20 2011, 16:02
Haha is goed.. Trouwens, hoe zijn onze ouder uit elkaar gegaan Alysia? ^^ ik heb gedaan dat onze moeder heeft verteld dat hij is weg gegaan toen hij hoorde dat ze zwanger was ofzo.. Oojaa hoe heten ze? Je moet straks maar even kijken of je het goed vind, qua Paragon enzo
Call me Christa, of Chris, of wat voor vorm je er van maakt xD Ik ben Chris het meest gewend...
Rin
PROFILEPosts : 173
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen, fire magic. Klas: Stagiaire fire magic. Partner: x
Onderwerp: Re: Trust or Treachery? wo apr 20 2011, 16:11
Prince of darkness xD Daarbij moet ik meteen weer denken aan die reclame van World of Warcraft, met Ozzy Osbourne, hahaha. En jeetje wat een mond vol, dan is Prince of Darkness nog makkelijker *o*
En Chris, het is misschien een beetje raar als de vader weggegaan is bij de moeder toen ze zwanger was. Hoe moest hij Rin dan meenemen naar Razen? xD Je kan wel bijvoorbeeld doen dat de liefde over is gegaan dankzij de zwangerschap, en dat ze ieders één kind hebben opgevoed nadat ze uit elkaar zijn gegaan. Lekker simpel gehehe.
Amber. .
PROFILEPosts : 299
Onderwerp: Re: Trust or Treachery? wo apr 20 2011, 16:16
Noujaa Zo bedoelde ik het niet, want anders kon het niet Maar dat onze moeder het dat verhaal verzonnen had om geen vragen te krijgen, als ik wil naar hem toe, waar is mijn zus etc.. Dus ze heeft dat verhaal verzonnen en daar kwam Alyssa achter toen ze Rin ontmoette bij de Paragon.. Maar ik moet even kijken hoe oud Alyssa was toen ze er bij kwam.. Ik denk dat als je het leest het wel duidelijk is, hoop ik xD
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.