PortalIndexWho can I trust with my life? HpD5UwnWho can I trust with my life? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Who can I trust with my life?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nina
.
.
Nina

Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitimewo apr 27 2011, 22:01

Als het goed is kent iedereen het verhaal van Nina wel een beetje en zo niet, zal ik hem nog eens vertellen xD.

Nina is geboren in een liefdevol, echt Raziaanse familie. Ze is van een drieling, de oudste en de langste. Iets waar ze heel trots op is geweest. Van jongs af aan is ze altijd al de charmeur geweest. Als haar ouders met haar zussen op straat liepen dan was zij altijd haantje de voorste en liep ze met een schattige lach op haar gezicht, goed kijkend naar oudere meisjes en hun nadoen. Het is haar in de wieg gelegd. Zij was de eerste die geboren werd, en zo ook de oudste, dominantste en geliefdste bij haar ouders. Ze was altijd zo dominant dat haar zussen wat verder op de achtergrond kwamen te liggen. Maar ondanks dat zijn de drie behoorlijk close. Nora is de tweede die gekomen was en Nicole de derde. Ze zijn eeneiig. Hoewel ze nog behoorlijk verschillen. Qua uiterlijk valt het wel mee. Haar twee zussen hebben lang haar en zijzelf kort. Zwart haar en grijs paarse ogen. Tijdens de middelbare school Razen heeft Nina zich behoorlijk misdragen. Flirten met de leerkrachten, zoenen op de toiletten, en dronken op alle feesten. Niet het stereotype dat ze op school hadden. Een van de avontuurtjes in een van de schoonmaak hokken had een groot gevolg voor het leven van Nina. Ze raakte zwanger en besloot het kind te houden om het op te voeden. Het was een gevolg van haar eigen daad. En daar zou ze zelf voor zorgen. Alleen liep het heel anders. Na negen maanden werd haar kind, Alice-Falicity, bruut van haar af gepakt door haar ouders en ter adoptie afgestaan. Nina was er kapot van, nog steeds, maar haar ouders hadden haar er van overtuigd dat dit het beste was voor Nina. En tevens voor de familie. Hoewel ze vaak aan Alice-Falicity denkt, laat ze het niet snel los. Het is verleden tijd en dat blijft het. Als gevolg van haar gedrag en dus het gevolg ervan is ze naar Starshine gestuurd door haar ouders. Volgens hen was een goede en strenge opvoeding het best voor haar. Al denkt Nina er nog steeds anders over. Ze zal er alles aan doen om hier weg te komen. Maar misschien wordt haar leven toch nog een beetje veranderd.. Wie weet..

Goed dan waarvoor ik hier post.
Met Nina heb ik natuurlijk een verhaallijn. Ze is strondeigenwijs, luistert naar niemand, wil alles doen om bepaalde mensen het leven zuur te maken, en is erg op het mannelijk geslacht gericht. Hij kan voor haar niet oud genoeg zijn, als hij maar knap is. Daardoor draagt ze wat uitdagende kleding etc.. Kortom de meeste kennen Nina wel.
Maar ik zoek dus iemand die Nina door en door kent. Die de redenen weet achter haar doen en laten(ik kan het je allemaal pb-en) Iemand die Nina kende voor haar zwangerschap en na de geboorte van haar kind.
Het liefst heb ik een mannelijk figuur, waar Nina dan nog het een en ander bij kan proberen, maar die haar tot bedaren brengt, natuurlijk zal Nina niet stoppen(het mannelijk geslacht is daar veelste mooi voor ^^), maar iemand die haar een beetje wijs maakt dat ze het niet moet verkloten, omwille van haar kind...
Ik hoop dat jullie me snappen... =D
Als je het wilt, wil je dan hier onder reageren of een pb-tje sturen..
En BTW, het mogen ook meiden zijn, dus het hoeft geen mannelijk persoon te zijn..
(En meerdere personen is ook goed =D)
Alvast bedankt! Respect
Terug naar boven Ga naar beneden
Dorian
.
.
Dorian

Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILEPosts : 128
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister, Shadra
Klas: /
Partner: /

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitimedo apr 28 2011, 18:14

Op zich zou ik Dorian wel willen aanbieden, maar hij is jonger en hij kent haar niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina
.
.
Nina

Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitimedo apr 28 2011, 21:17

Haha..
Je hoeft haar nog niet te kennen,
Maar doen alsof je haar kent..
En dat hij jonger is maakt niet zo veel uit.. =P
Ik zou even mn beschrijving van Nina lezen, en als je iets niet snapt of nog meer wilt weten,
Moet je me maar even een pb sturen dan kan ik je alles vertellen (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox
.
.
Rox

Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILEPosts : 135
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur magie.
Klas: 5e
Partner: Graag.

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitimedo apr 28 2011, 22:16

Mhmm, je zei meer dan een persoon? Ik ben hier nog niet zo lang, maar om een zo originele intrede te maken (en om niet verdwaalt te raken tussen lukraakse posts D:): mag ik het ook proberen? Ik zou dolgraag hieraan mee willen werken. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina
.
.
Nina

Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitimedo apr 28 2011, 22:38

Leeeeuk!! =D
Moet ik alleen wel even kijken hoe we het gaan doen..
Voor Rox is jet makkelijker, die komt van Razen af..
Maar dan moeten we alleen nog wat om Dorian heen verzinnen

LEUK LEUK =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox
.
.
Rox

Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILEPosts : 135
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur magie.
Klas: 5e
Partner: Graag.

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitimedo apr 28 2011, 22:39

Ja hé. LEUK LEUK =D

Ehm. Moet ik ook maar een pb sturen dan? D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina
.
.
Nina

Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitimedo apr 28 2011, 22:40

Als je wat wilt weten van Nina is het misschien wel handig, en anders kunnen we wel een topicje beginnen..
Anders zal ik je wel even een pb sturen om even te kijken hoe wel de relatie tussen Rox en Nina bepalen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox
.
.
Rox

Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILEPosts : 135
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur magie.
Klas: 5e
Partner: Graag.

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitimedo apr 28 2011, 22:45

Dat laatste lijkt me sowiezo een geweldig plan. xd
Ik denk zelf, na het lezen van je 'karakterkaart' bij Your Magican, al redelijk wat te weten, maar misschien doemt er straks ineens nog iets bij me op wat ik wil weten. Als dat zo is ben jij de eerste die het hoort. Goh.
Ik bedoel, dan vraag ik het wel effe. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina
.
.
Nina

Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILEReal Name : Christa
Posts : 1071
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master Pedovador(SAFKE)
Partner: I hope that you see right through my walls

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitimedo apr 28 2011, 22:46

haha is goed, ik hoor het wel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dorian
.
.
Dorian

Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILEPosts : 128
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister, Shadra
Klas: /
Partner: /

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitimezo mei 01 2011, 14:26

Okee, wil je Dorian ook nog hebben, of niet meer? Moet ik je dan een pb sturen? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Who can I trust with my life? UTL8oxA PROFILE
Who can I trust with my life? UTL8oxA MAGICIAN

Who can I trust with my life? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who can I trust with my life?   Who can I trust with my life? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Who can I trust with my life?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Life is pain, life's not fair
» Life - Fuck My Life
» Just trust the one with red hair.
» Trust or Treachery?
» I don't trust you [Ryan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Storylines-