PortalIndexPrivé lessen - Pagina 2 HpD5UwnPrivé lessen - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Privé lessen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Privé lessen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Privé lessen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Privé lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privé lessen   Privé lessen - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10 2009, 21:54

"Ik zal kijken of ik hem kan vinden" zei hij. "De jurken zijn nog niet gearriveerd maar morgen zijn ze er zeker..." beloofde hij haar. "Dan zal ik met jou kijken of er iets tussen zit." zei hij. "Ik ben niet echt de koning in het bedenken van namen...." zei hij en glimlachte. "Ik zou het ook niet weten..." zei hij. Hij gaf het konijntje nog een aai over het bolletje. "Hij denkt misschien dat hij een wortel krijgt..." zei hij plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Privé lessen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Privé lessen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Privé lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privé lessen   Privé lessen - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10 2009, 21:59

"Hopelijk vind jij hem dan." zei ze terug tegen hem. "Ik wil al eerste er één jurk van uitkiezen." zei ze hebberig tegen Master Norwood, en terwijl keek ze hem ook aan. "Als U ineens een naam zou weten voor mijn witte konijntje, laat U het mij maar gewoon weten." zei ze terug, en glimlachte hem dan ook even na. Gina moest even lachen met het plagend reactie van hem over haar witte konijntje. "Misschien heb je zelf echt wel een wortel ergens verstopt." zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Privé lessen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Privé lessen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Privé lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privé lessen   Privé lessen - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10 2009, 22:06

"Ik hoop het ook" zei Norwood. "En ik zal hem daar zoiezo wel zien...." zei hij. "Ik kan je niets beloven..." zei hij. "Maar jij bent nog maar de enige die het weet dus je hebt een grote kans..." zei hij glimlachend. "Zal ik doen..." zei hij en glimlachte. "Misschien..." zei Norwood plagend. Hij sprak een spreuk onhoorbaar uit en in zijn zak kwam een wortel. Hij haalde deze er uit en gaf het aan het konijntje. "Waarschijnlijk toch wel..." zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Privé lessen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Privé lessen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Privé lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privé lessen   Privé lessen - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10 2009, 22:11

Gina glimlachte naar Master Norwood. "Ook wel kennis met hem maken." zei ze. "Ik heb altijd een grote kans, ook al met Mudly. zei ze. Ze heeft het wel door, dat Master Norwood onhoorbaar een spreuk uitsprak dat er ineens een wortel uit zijn zak kwam, maar dat hield ze voor zichzelf. "Daar zou hij wel blij mee zijn." zei ze maar lachend terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Privé lessen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Privé lessen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Privé lessen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privé lessen   Privé lessen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Privé lessen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Privé les: Celia
» Notificaties lessen
» Punten bij lessen
» Aanmeldingstopic: survival lessen
» Muziek Lessen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Wood Magic-